۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

یار علی در نهروان؛ بشکن سکوت را قهرمان! خطاب به احمدی نژاد!

File:Rabboni by Gutzon Borglum (1909) Control IAS 76005124.jpg

Rabboni



1- خدا بیامرزد دوست نازنینم را که بزرگ وسرورم بود و شوهر خالۀ ناتنی ام و البته دوستم. ایشان که دستی در هنر داشتند و کار رادیو می کردند و مدیر خیلی خوبی هم بودند در رادیوی سازمان رادیو تلویزیون ملی ایران؛ ژستی می گرفتند و همیشه می زدند به سینه شان و می گفتند که سینه ام صندوقچۀ اسرار است و من چکار دارم سرّ کسی را برملا کنم. و البته قبل از آن هر آنچه شایعه شنیده بودند و یا ساخته بودند را هم به همه می گفتند و آبرو برای راز پنهان طرف نمی گذاشتند و باعث خنده و گشادگی مجلس هم می شدند.

2- این خاطره این روزها بسیار زیاد تداعی می شود برای من هنگامی که احمدی نژاد بگم بگم های معروفش را خرج سیاست های منقرضش می کند و همه را تهدید به افشای اسرار مگو می کند. - البته در مثل مناقشه نیست و پانته آ نباید از این مقایسه دلخور شود که قصدم یاد بودی از پدر نازنین مرحومش بود و بس - و دیدم حالا که حامیان پرشور و خود جوشش به فرودگاه رفته اند که تلخی سفر نیویورک را بکامش شیرین گردانند و شعارهایی ازجمله تیتر این مطلب (یار علی در نهروان؛ بشکن سکوت را قهرمان) را داده اند. من هم بعنوان یک هوادار شش ماهۀ عوضی از جناب رییس جمهور مصرانه تقاضا کنم که بچه بسیجی هارا بور نکند و بالاخره زبان بازکند ببینیم چه نهفته دارد در انبان محترم. که چونان اسرار درۀ جنی - با سلام به ابراهیم گلستان - از آن محافظت می کند و فقط بگم بگم اش را نصیب تشنگان دست پاکی اش می کند.

3- یا حداقل از مریدش آیت الله خامنه ای بخواهد که اینقدر این بردگان رهبری در مجلس را فشار ندهد تا بلکه آزادمردی از جنس مطهری سؤال از حضرت شان را راه بیندازد و احمدی نژاد مستمسکی پیدا کند برای رها شدن از این سینۀ پر از اسراری که گویا مثل خزانۀ کشور پر از خالی است. بخدا ما که هیچ چی ولی این ملت شما خیلی دلشان می خواهد که کمی هم آن ها بدانند آن پشت مشت ها چه گذشته و می گذرد که شما حتی از دادن آمارهای رسمی کشور بدست شان واهمه داری و می ترسی. بهمنی و جهرمی و خاوری رؤسای بانکت را هم بی خیال باش که اژه ای ژست تهدیدشان را گرفته که خبرنگارها دست خالی نباشند. و داماش گیلان این هفته پیروز شده است بسلامتی مه آفرید آقا خسروی. که من هم اورا اگر هم خانم نمی دانستم دیگر بالاتر از "ذوجنسی" در تصویر نام شناسی ام نمی گنجید. پس من هم همراه با پیاده نظامی که کلشان ده درصد جمعیت ایران هستند ورأی شان می تواند سه جبهه را پیروز کند: متحد وپایداری و انحرافی! شعار می دهم: یار علی در نهروان؛ بشکن سکوت را قهرمان! یا...هو

۱ نظر:

ناشناس گفت...

به شریک دزد و رفیق قافله ،دخیل بستن!