۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

ادعای دروغ سقای بی ریا در مورد مهندس مشایی!

St. George and the Dragon


1- بیوگرافی: بدون سابقه و لاحقه ای مثل اغلب مردان رییس جمهور وارد کابینۀ نهم احمدی نژاد شد و 6 سال سیر چرید. سه ماه پیش بود که هزینه فایده کرد و خودش را منتقل کرد به ریاست دفتر محمد یزدی در حوزۀ علمیۀ قم. رییسش یزدی بعلاوۀ مهدوی کنی گروه درست کرده اند با نام متحد 8+7 ولی سقای بی ریا بر علیه رییسش رفته شده عضو گروه پایداری استادش مصباح یزدی در تقابل با رییسش محمد یزدی!

2- مأموریت از سوی جبهۀ پایداری به سقا: بشما مأموریت داده می شود تا با توجه بسابقه ای که در دولت داشتی و حرف هایت مورد پذیرش قرار می گیرد یک جریان و موج بر ضد اسفندیار مشایی راه بیاندازی تا ضمن تبرئۀ احمدی نژاد از هر آنچه نقطه ضعف دیروز و امروز او برشمرده می شود بتوانیم در نهایت سبز های هوادار مهندس موسوی را نیز با روش دشمنی با مشایی از پیوستن احتمالی به تقویت جریان انحرافی باز داریم. ومن الله توفیق. الاحقر محمد تقی مصباح یزدی.
و یک تذکر: آقای سقا.می دانم که ابزار شما برای اجرای مأموریت خطیر؛ مصاحبه و حرف و حدیث خواهد بود -تنها حربۀ ما-. لذا قویاً تذکر می دهم که از روش های نوین تبلیغات غیر مستقیم مثل بنگاه بی بی سی بریتانیای کبیر استفاده کنی و منظور اصلی ات را که تحریک سبزها بر علیه گفتمان مشایی است را در بین گفتگوهایت چنان کارسازی کنی که راست بنطر برسد تا با توجه به گستردگی هواداران موسوی در دنیای مجازی بتوانیم تخریب مهندس مشایی را تسریع و تقویت کنیم.

3- و این چنین است که آخوند سقای بی ریا راهی خبرگزاری رجانیوز می شود تا از اومانیسم خطرناک مهندس مشایی پرده برداری کند و هنوز مهر تعطیلی روزنامۀ روزگار خشک نشده سر از روزنامۀ قدس در بیاورد و بگوید که "بگم بگم های نام افراد در مناظرۀ تلویزیون جنجالی میرحسین و احمدی نژاد را مشایی القاء کرده و هم او نیز مدعی شده که دستور از امام زمان داشته است". در حالیکه هر آدمی که کمترین آشنایی با مهندس مشایی داشته باشد می تواند گواهی بدهد که او -مثل همۀ سالکان مذهبی- امکان نداشته و ندارد که حالات معنوی منتسب به خودش را که ارتباط با امام زمان است در هیچ مجمع عامی و با هیچ آدم غیر حلقۀ اول یاران خود نه بیان کرده و نه بیان می کند. و ادعای سقای بی ریا یک دروغ کثیف برای تخریب مشایی در بین طبقۀ متوسط علاقه مند به مهندس موسوی است و بس!

4- البته و خوشبختانه در همان روزی که جبهۀ پایداری مصباحیه با عملگی سقای بی ریا چنین ادعای مضحک و بی سند و مدرکی را وارد گفتمان سبز می کند؛ محمود احمدی نژاد در سه دیدار کاری روزانۀ خود هم از توانایی همسان انسان با خدا دفاع کرده و هم آفتابه برداشته بر روی تهاجم فرهنگی و جنگ سایبری رهبر و تصریح کرده است که اعتقادی به هیچ کدام ندارد. 

5- و این علاوه است بر سخنان آشفته و متناقض و مستأصل آیت الله خامنه ای در شرفیابی! خبرگان که آنان را به صبر و پایداری بیشتر در ایدئولوژی مرگ فراخوانده و با اشارۀ غیر مستقیم به استغاثۀ عذرخواهانۀ شیخ حسین انصاری گفته است که اگر نتوانسته ایم از نظر مادی و معنوی به برخی اهداف برسیم نباید وا بدهیم و باید هنوز هم ملت را سرکارنگه داریم برای حداقل سی سال دیگر که نظام سازی کنیم. اف. و این برخی اهدافی که رهبر گفته مفهوم معکوسش این است که به خیلی از اهداف رسیده ایم. در حالیکه مقایسۀ جامعۀ امروز ایران در همۀ زمینه های مادی و معنوی -بدون استثناء- با سال 56 به نرخ های ثابت نشان می دهد که پیشرفتی جز تعویض اجباری و تحت فشار زمانۀ برخی از تکنولوژی های ساختۀ غرب در زمینۀ مادی نداشته ایم که سهل است. در زمینۀ معنوی به قهقراء هم رفته ایم. و حتی در تنها آرزو و سقف خواستۀ اصلی روحانیان در مورد لچک سر کردن زنان ایرانی؛ از ترکیۀ اردوغان نیز عقب تریم. و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. 

6- و تذکار بخودمان و بچه های بی آلایش سبز که فریب نخوریم و در زمین تحجر و نجات اوباشان روحانی بازی نکنیم. یا...هو

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

سبز مرتج که پشت حصر خودش را قایم کرده تا مجبور به انتخاب یکی از دو پارادایم حاضر نباشه و سبز مذهبی که پارادایم حاکم رو انتخاب کرده حتماً از این پیمانه ریای سقای ساقی جرعه ای خواهند نوشید .

ناشناس گفت...

شما نقش مشایی را خیلی جدی گرفته اید مشایی حتی امکان کاندید شدن برای هیچ انتخاباتی را ندارد با این پرونده ای که برایش ساخته اند. خود آنها هم می دانند روش مقابله با مشایی خیلی ساده تر از این حرفهاست که بخواهند اینقدر خودشان را بالا و پایین بزنند و به قول شما بچه های بی آلایش سبز را فریب بدهند! تمام دست و پا زدن های این روزهایشان بر سر این دو سال است. دو سالی که نه می توانند همین الان تمامش کنند و نه می توانند تا دو سال دیگر صبر کنند چرا که هر روز اتفاقی تازه انتظارشان را می کشد.

nik گفت...

به ما چه که هیزم تنور اینا بشیم، احمدی و دار دستش دلشون به حال مردم نسوخته از آخوند‌ها هم وطن فروش ترند و مملکتو به این فلاکت انداختند با همکاری نزدیک با هم. رای که کسی‌ نمیده بعد کثافت کاری ۸۸ هم معلوم شد که تا وقتی‌ دولت و حکومت دستشون تو یه کاسه است رای شمرده نمیشه. احمدی‌نژاد هر چی‌ بخواد اعلام میکنه چه نیازی به کاغذ پاره چار تا خس و خاشاک داره. اینا هم طبق دستور آقا تکلیف دارند دو جناحه بازی در بیارند. موسوی که روشن گفت بی‌ خیال، چار تا اصلاح‌طلب نیمسوز هم فوقش خودشونو به اینا بچسبونند، ۱۰ درصد می‌خونند ۸۵ درصد، خلاصه سر خودشون گرمه دیگه. با اون فاجعه‌ای که سرعتش تصاعدی شده به سمت فروپاشی به نظرم این حرفا به درد همون روزنامه قدس و تهران امروز میخوره. این نظام یه شانس با خاتمی داشت و همه دست در دست هم دادند با شرکت خود سید گند زدند توش. از اون به بعدش همش با نوک دماغ رو به تباهی رفته. این حرفای لوس و ننر احمدی‌نژاد و مشایی هم پشیزی برای طبقه متوسط غیر امّل ارزش نداره. بگذار این پینوکیو و پدر ژپتو خودشون یه خاکی تو سرشون بکنند. من که همچنان رو نرده نشستم تخمه میشکنم، منتظر "اوه شت مومنت" اینا!

Dalghak.Irani گفت...

به ناشناس اول سلام.
بنظرم می رسد که سبز مذهبی واقع بین تر است و دارد در زمین خودش بازی می کند و سکوتش یا موضع گیریش در مقابل جریان انحرافی! -سکولارهای امام زمانی1- جنبۀ حفظ نظام اوجب واجبات است است و خوب این اعتقادش است و کاری هم نمی شود کرد و چرا این حق را نداشته باشند. ولی سبز سکولارمنفعل است و خودش هم نه استراتژی دارد و نه تاکتیک و دور خودش گیج می خورد تا یک کسی پیدا بشود و از آن ها دعوت رسمی با فراگ و کلاه بوقی بعمل آورد تا لطف کنند و اگر میلی و فرصتی داشتند قدم رنجه فرمایند. فعلاً هره و کره و مسخره بازی را عشق است. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

سلام به ناشناس دوم.
درست می فرمایید. من مشایی را جدی گرفته ام و شما مرا. خب بالاخره عروسک گردان که نمی تواند بدون هیچ عروسکی خیمه شب بازیش را روی صحنه بیاورد و باید دنبال یک کارو کاسبی دیگر بگردد که نیست. خودتان فرموده اید مشکل اینها فقط همین دو سال است و دوسال را چنان راحت نوشته ای که مثل اینکه دوساعت است. دو سالی که مملکت را تعطیل بکنی و مثل شش ماه گذشته بزخو کنی که جریان انحرافی چکار کرد و چه گفت و ... خودش خیلی زمان و واقعه دارد در داخلش. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

سلام Nik
خب آره همانطور که موسوی گفته عمل می کنیم. کاشکی من هم تخمه داشتم و البته مهمتر از آن نرده داشتم تا می نشستم به تخمه شکستن. مطلب خاصی بنظرم نمی رسد به کامنتت اضافه یا کم کنم. فقط از جهت ادای احترام و ادب خدمت رسیدم. مرسی که مجدداً حال کامنت دادن پیدا کردی. یا...هو

ناشناس گفت...

من بلاگ شما را خیلی‌ دوست دارم و از اینکه وقت میگذارید سپاسگزارم، چون روزنامه‌ها عملا چیز به درد بخور برای خوندن ندارند، حوصله تحلیل‌های ژنریک صدای آمریکا و بی‌‌بی‌سی را هم ندارم. خوب باشید و انشالله تخمه هم از ایران برسه.

ناشناس گفت...

بیانیه خبرگان رهبری را می خواندم نکات حیرت انگیزی داشت که نمی دانم توجه کردید یا نه. اول اینکه خودشان را رسما جای وکیل خدا گذاشته از مردم بابت عبادت ماه رمضان تشکر کرده اند!! بعد هم با توصیفاتی که از خامنه ای کرده اند او را به مفام خدایی رسانده اند. بعد بدون توجه به مسئولیت صنف خود در همه نابسامانیها، اصلاح همه امور را به عهده دیگران گذاشته اند و با رندی و رذالت تمام همه خوبی ها را به خود و کاستی ها را مسوولان اجرایی نسبت داده اند. دل به درد آمد از این همه دغل بازی و ریاکاری!

آریا گفت...

یه سوال سریع...چرا شما به مشایی، مهندس مشایی می گین؟ دلیل خاصی داره یا همه ی دکتر، مهندس ها رو با پیشوند مدرکشون صدا می کنید من دقت نکردم؟
قبل از جوابتون، طعنه نمی زنم ها! اینو از این جهت می گم که دفعه ی قبل و فگر کنم دفعه ی قبل ترش فکر کردین طعنه می زنم در حالیکه نمی زدم!

Dalghak.Irani گفت...

سلام مرسی به همه و یک پاسخ سریع به آریا.
نه من عنوان علمی هیچکس را نمی آورم. فقط در دو مورد این کار را می کنم آنهم برای دفاع از کسانی که توسط نیم سواد هایی چون خودم رد می شوند بدلیل نداشتن عنوان پرطمطراق. مهندس مشایی را بویژه از این جهت ذکر می کنم که او یک درس خواندۀ دانشگاهی است و نه جن گیر ورمال. یکی هم آیت الله خامنه ای را بیشتر با همین لقب شان می آورم که هم شبهۀ غرض شخصی کم باشد در برداشت از حرفم و هم برای نشان دادن مسئولیت معنوی و تعهد مذهبی یک رهبر مذهبی در مقایسه با بلایی که سیاستش برسر ایران آورده است. مرسی. یا...هو

آریا گفت...

خب این چه فرقی داره با اینکه ملت می خوان به یکی احترام بذارن میگن دکتر فلانی؟
خصوصا اینکه نمی دونم تجربه ی دانشگاه های فعلی ایران رو می دونید یا نه، اما جدا مدرک مهندسی توی ایران الان هیچ چیزی رو ثابت نمی کنه

Dalghak.Irani گفت...

آریا سلام
ببخشید دیر شد. راستش خیلی مهم نمی دانم حالا این عنوان آوردن من برای برخی ها آن پاسخی هم که دادم بعداً که شما سؤال کردی فکرکردم. و الاّ می توانی نوعی عادت یا خوش آمدن احترام صیانت از شخصیت و چه می دانم حتی خودم فکر می کنم که یک جور فاصله گذاری "برشت"ی می شود نهایتاً بعمل گاهی لقب برای این و آن من. البته موسوی را هم زیاد مهندس خطاب می کنم. پس بحث را تمام کنیم خب! یا...هو