۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

اعلان موضع مشایی و بی خیالی شریعتمداری!

L'Amour et Psyché, enfants



1- حسین شریعتمداری خطاب به حضرت آقا: "حالا چی حاج آقا؛ باز هم هیچ چیز ننویسیم راجع به سویچ هواپیمای دولت. باور بفرمائید که من دیگر جوابگو نیستم. حسین قدیانی که تیپ هنری هم زده در حال تبدیل شدن به یک مسعود ده نمکی بلکه هم بدتر محسن مخملباف است. صفار هرندی که رفته تو لک. بقیه نویسندگان و وبلاگ نویسان هم که مواجب هم می گیرند بازهم دارند می بُرند از پوزه بندی که فرمودید بزنم بدهان شان. بالاخره که چی!؟ تا کی باید از کنار این آقا رحیم با احتیاط رد بشویم. من و احتیاط! خنده دار است حاج آقا ولی حقیقت دارد. به چه روزی افتاده ایم خدا!

2- آیت الله خامنه ای در حالیکه با رنگ پریده در حال تند تند قدم زدن است: "همان که گفتم. بصیرت داشته باشید و خفه خون بگیرید ببینم چه خاکی باید بر سر خودم و شما بریزم. سعی کن سر مریدان مستخدمم را با خاتمی و موسوی و کروبی و فتنه و مایکل لدین و جرج سوروس و رورتی و مردان خداجو و پاره کردن عکس امام و ظهر عاشورا و یوم الله 9 دی و الا ماشالله سوژه های نخ نما گرم کنی. تازه باهنر [سرمقالۀ فردای کیهان] هم که امروز خوب خودش را لو داده و می توانی برایش لغز بخوانی. تیتر اولت هم همان بیداری اسلامی منطقه باشد و سقوط دولت عربستان و شعار نه شرقی نه غربی لیبیایی ها!"[تیتر یک کیهان فردا]

3- خدا شانس بدهد بخدا. چه کسی می توانست حتی تصورش را هم بکند که مردی در هیبت مستر بین و با همان قیافه و وزن و قد و ترکیب که شاخص ترین دوستانش نه قیافه ای دارند و نه سوادی دارند و نه مدرکی دارند و نه نخبه ای هستند و نه شهرتی دارند و نه روشنفکری! داخل آدم شان! حساب می کند و نه ژستی دارند و نه ادبیاتی دارند و نه از اباحه گری حرف می زنند و نه به لیبرالیسم عنایتی دارند و نه کتاب و مقاله و رساله و خطی دارند و نه وابستگی دارند و نه دلبستگی می آورند و... هیچ چیز و هیچ چیز. یکباره بشود مرد اول سیاست حاکمیتی که حرفۀ و تخصص سگ و گربه اش هم سیاست بوده است در سی و سه سال عمر بی برکتش. 

4- یک ایران جمهوری اسلامی سی و سه ساله با بیشتر از دو هزار نشریۀ در حال انتشار در ژانر ها و تیراژهای گوناگون و... سایت و وبلاگ وهمه و همه یک تیتر را می خواهند. اسفندیار دولت چه گفت. یک تک جمله هم کافی است مثل آن "موسیقی نمی فهمد. می گوید حرام است". و او بالاخره یک تک جملۀ دیگر می گوید: "تا من نروم (نباشم)هواپیما (دولت) نمی پرد (تصمیم نمی گیرد). چون سویچ (نظریۀ حکمرانی امام زمان) هواپیما (دولت) دست من است. و اینجاست که رهبر و جبهۀ پایداری باسمه ایش مرکب از بهترین فحاشان و هتاکان و قاتلان هم می لرزند تا چه رسد به علی لاریجانی که لغو سفرش از سوی دولت را بعد از 48 ساعت به شبیه سازی خودش با امام سجاد بیمار توجیه می کند. و حتی هلو (باقر لنکرانی) که چون دارد برای رییس جمهور بعد از احمدی نژاد تمرین می کند نمی خواهد وارد مجلس نهم شود که مجلس نحس است برای رییس جمهور شدن. و هرکس از مجلس شروع کرده باخته. ناطق و لاریجانی و کروبی نمونه اش.

5- راستی از چه چیز اسفندیار مشایی چنین هراسانند؟ نقل قولی از آخوند سقای بی ریا مشاور سابق احمدی نژاد را از گفتگویش با رجانیوز برای تان کپی پیست می کنم:
"اصلاح‏طلبان می‏گفتند در گذار از سنت به مدرنیته به گفتمان دینی نیاز داریم. این می‏گوید اصلا چون وقتش گذشته دیگر نیازی هم نداریم. باید از ارزش‏های انسانی سخن بگوییم."
6-  بهمین سادگی: "اولویت انسان بر خدا". که همان اولویت زندگی بر مرگ است. آیا چیزی از این خطرناک تر برای نمایندگان الهۀ مرگ (روحانیان کهنه اندیش) بر روی زمین هست؟ معلوم است که نیست. و این همۀ وحشت روحانیت است. چون مردم زندگی را دوست دارند و راه مشایی را بر می گزینند فطری؛ اگر صدایش اوج بگیرد و شنیده شود. و همین جا بدانید که خامنه ای باهوش ترین روحانی است که اصرار به سکوت و به حاشیه بردن مشایی دارد از ترس مطرح شدنش. و این همۀ آن شیفتگی است که مرا بدنبال خودش می برد به بهشتی که روی زمین است. و خیلی از شما و دیگران آن را مغاک می دانید. البته من بارها گفته ام که انسان دم غنیمتی هستم و حتی اگر این آدرس قلابی هم باشد. از اینکه چنین هراسان یک الیگارشی سی ساله را با همۀ اذنابش مثل شریعتمداری و مصباح و حسینیان به گوشۀ رینگ می برد؛ در لحظه کیفش را می کنم. اگر هم آدرس بمقصد رسید که یک شانسی پر وپیمان هم برده ام. اهل نقدم و حوصلۀ انتظار ظهور دوبارۀ یک خاتمی نوعی دیگر را ندارم تا مارا از راه بهشت مرگ به بهشت زندگی برساند. مشایی می گوید بیا بریم "انسان" سوئیچ دست من است. یا...هو

۵ نظر:

مختوم قلی گفت...

از این قضیه دریاچه ارومیه هم باند مشایی به بهترین نحو استفاده می کند و مجلس که دیگر نه می تواند اعتراض کند و نه بی قانونی دیگر احمدی نژاد را در تخصیص بودجه یک میلیاردی برای دریاچه ارومیه ندیده بگیرد مانده است با این گاف اساسی خود در آستانه انتخابات چه کند؟

مهرساد گفت...

رهبر معظم و دار و دسته اش انگار باور نداشتند که زمین گرد است .. هی اصرار می کردند به مسطح بودنش و حالا دارد می چرخد.. بچرخ تا بچرخیم.. روزهای خوبی است

ناشناس گفت...

سلام
رنگ پس زمینه جدید خیلی بیشتر به وبلاگت میاد و نوشته ها خوانا تر شده

Dalghak.Irani گفت...

مرسی به همه و سلام.

ناشناس گفت...

اینکه احمدی نژاد با هوشمندی توانسته با زبان خوداین سیستم وارد شود و در رأس قوه مجریه فردی مثل مشایی را رو کند که حرف دل روشنفکران را می زند و با سماجت خاصی از او حمایت شش دانگ کند باعث این همه ترس و وحشت آقایان شده و گرنه حرفهای مشایی حرف تازه ای نیست. اگر مشایی به عنوان یک فرد معمولی این حرفها را زده بود تا الان یا اعدام شده بود یا در اوین آب خنک می خورد ولی وقتی حرفهای مشایی برچسب رئیس جمهور مکتبی و ولایی پشتش می خورد آنوقت است که برای نظام از هر فتنه ای خطرناک تر می شود. اینجا ایران است و احمدی نژاد این را خوب درک کرده است. چیزی که اصلاح طلبان هرگز درک نکردند.