۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

دروغ بزرگ وبهتان مصلحی در مجلس خبرگان!

Dora Maar au Chat



1- داشتم به تاریخچۀ مجلس خبرگان رهبری نگاه می کردم و می خواستم یک اقدام مفید این مجلس شیوخ بی خاصیت جمهوری اسلامی را پیدا کنم. خوب که به کارنامۀ این فسیل های تاریخ جمهوری اسلامی دقیق شدم سوگند می خورم که بدون حب و بغض -فسیل کلمۀ بدی نیست و منظور از آن آدمی است که مربوط به یک دورۀ تاریخی درگذشته بوده که باید منقرض می شده ولی با سماجت و سخت جانی مقاومت کرده و به سن مافوق بشر رسیده است. فراتر از میانگین سنی همۀ ادوار تاریخ در همۀ سرزمین ها!- به تنها اقدام مفید اینان در شش ماه گذشته رسیدم. و آن تر و تازه کردن و برقص و پایکوبی واداشتن آیت الله مهدوی کنی بوده است که در هنگام انتخاب برای ریاست روی ویلچر هم قادر نشد نیم ساعت دوام بیاورد و لی دیروز نه تنها سرحال و قبراق و قبل از همه در پشت منبر ریاستش بود. حتی یک اعتراف در قالب حقیقت تلخ (خوشمزگی) هم کرد. و گفت که ایرانیان کور خوانده اند و ما روحانیون به این سادگی ول کن معامله نیستیم. من که از ابتدای انقلاب چه در زمان ریاست مهدوی کنی به کمیته های انقلاب و چه در زمان محللی او در پست نخست وزیری و بعد از آن تا امروز ایشان را دیده ام. نه تا کنون اورا این چنین سرحال دیده ام و نه یک صدم آنچه که در این شش ماه رسانه ای شده او را توی بوق دیده ام.

2- اما جوک اصلی مجلس خبرگان حیدر مصلحی بود که از وقتی احمدی نژاد پوزش را زده؛ شده گل سر سبد محافل اصولگرایانی که می خواهند از اعضای دولت هم یکی را مهمان کنند برای ظاهر سازی و خالی نبودن عریضه. و از این جهت هم جوک اصلی است که بهرجایی دعوت می شود عوض دادن اطلاعات سری و بکلی سری وزارت خانۀ امنیتی خودش؛ یک تحلیل از کپی دست چندم رسانه های دست چندم را بر می دارد و می خواند و تنها بخشی از نشست این مجلس ِ"همه چیزش محرمانه" است که سخنانش بطور کامل علنی منتشر شده است! و مهمترین حرفی هم که کشف کرده و خیلی پیچیده و خطرناک ترین موضوع تشخیص داده پیوند فتنه و جریان انحرافی است. ولی چگونگی و نشانه هایش را نتوانسته کشف کند. فقط فهمیده که اینان می خواهند نظام را ناکارآمد نشان بدهند و بگردن روحانیت بیاندازند. و او و وزارت خانه اش نخواهند گذاشت.

3- اما شما شاهد بوده اید و هنوز هم هستید که من دلقک که جزو یکی دو مسافرکش پیزوری در مسیر جریان فتنه و جریان انحرافی هستم - آن هم با پیکان کار مدل 48 - هنوز هم بعد از شش ماه رانندگی شبانه روزی؛ نتوانسته ام نه تنها از راه بند بتونی حنبش سبز (فتنه گران) مذهبی به زنجیر اندازی امیر ارجمند و مزروعی بقاعدۀ یک بند انگشت نفوذ کنم بلکه از جنبش سبز (فتنه گران) سکولار هم که دموکراسی شان مرا کشته مجوز نداشته ام برای عبور از گشادترین دروازۀ تاریخ جهان در دنیای مجازی به شبکه های اجتماعی. بنابراین من بعنوان یک سرباز  بی نام امام زنان اعلام می کنم که این یکی دروغ است و جریان فتنه در هر دو شاخۀ مذهبی و سکولارش و با همۀ اختلافات پدر کشتگی واری! که دارند؛ در مورد دفاع از حریم روحانیت مکرم در مقابل جریان انحرافی چونان سد سکندر یکپارچه و نفوذ ناپذیرند. و این بهتان و افتراء حیدر مصلحی را قویاً رد می کنند. شاهد مثال آنکه اگر جناب مصلحی بتواند حتی یک جمله و یک کلمه پیدا کند که در وبلاگ ها و سایت های جنبش سبز از هر نوعش بنفع جریان انحرافی نوشته شده باشد همۀ سبزها حاضرند استغفار کنند و جبران مافات کنند. بلی درست است جنبش سبز خیلی ضعف ها داشته و ندانم کاری ها کرده ولی دیگر خبط و خطایی به این نابخشودگی که پشتیبانی از جریان انحرافی باشد به سبز ها یا جریان فتنه نمی چسبد! یا...هو

هیچ نظری موجود نیست: