۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

این اگر فروپاشی مبارک حکومت انقلابی نیست! پس چیست؟

The Balcony



الف احمدی نژاد:

1- در دیدار با خانوادۀ آیت الله طالقانی به زمین نشستن او در مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی اشارۀ پررنگی کرده است. کم لطفی است اگر کسی گمان کند که منظور احمدی نژاد ساده زیستی سید محمود طالقانی باشد. زیرا که همه می دانند شادروان طالقانی آن حرکت را در اعتراض به گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی کرده بود و نه برای تبلیغ ساده زیستی. آیا این نشانۀ روشنی نیست از سوی رییس جمهور به رهبر و روحانیت!

2- احمدی نژاد بعد از پنج ماه قهر با مصلحی در مجموعه ای از کارکنان او که غیبت خودش نیز تصریح نشده است به دفاع از آنان و تلطیف مخالفتش با مصلحی بر حاسته است. و این درست زمانی رخ داده  که مصلحی مثل سعید الصحاف وزیر اطلاع رسانی معروف صدام در جریان جنگ امریکا در عراق؛ دست و پا نشسته وارد بازی اختلاس سه میلیارد دلاری شده و کفه را به نفع دولت و احمدی نژاد پایین آورده. او با سادگی و معصومیت گفته است: "چیزی نیست. در یک شعبۀ فرعی بانک صادرات کارمندی تخلفی کرده و ما بموقع فهمیده ایم و همۀ دارایی های فرد مختلس را بلوکه کرده ایم و پولی از بیت المال تلف نشده است. همین. بیخودی پیاز داغش را زیاد نکنید. دیدار احمدی نژاد پاداش این موقع سنجی وزیر مغضوب است.

3- احمدی نژاد به اردبیل رفته است و ضمن اینکه اتفاق جدیدی نیفتاده او پریشان و نگران سعی در فرافکنی اختلاس کلان کرده است و دندان های تیزش را به قوۀ قضائیه نشان داده که در آخرین لحظات جلو آزادی امریکایی ها نیز مانع گذاشته است. او از روی ضعف برای نخستین بار در این چند وقت اخیر پیامی دوگانه هم برای آیت الله خامنه ای فرستاده است. او ضمن تکرار "بگم بگم و میگم میگم" هایش گفته سکوتم طولانی نخواهد بود و بحرمت رهبر معظم است که حرف نمی زنم. این پیام جنبۀ تحبیب و التماس دارد که یاری خواهی از قوی ترین پشتیبانش است. و تهدید و ارعاب همزمان نهفته دارد که اگر من سقوط کنم تورا نیز با خود پایین خواهم کشید.

ب- جناح راست:

1- کماکان اولین فکرشان توطئه بر علیه منافع ملت است و اینکه چگونه آخورهای مفت خوری سی ساله شان را در مجلس و اجرا و قضا و بنگاه های ریز و درشت اقتصادی و شوراهای سیاست و قدرت حفظ کنند. و بهترین تاکتیک همیشگی شان را که یکی به نعل و یکی به میخ است ادامه می دهند. و تنها مشخصۀ هویتی  شان که مرعوب بودن در مقابل آیت الله خامنه ایست را حفظ کرده اند.

2- آن ها ضمن ادامۀ گیج بازی انتخاباتی خود نیم نگاهی جدی هم دارند به اینکه بلکه بتوانند از اختلاس 3 میلیارد دلاری حذف قطعی مشایی را صید کنند بدون اینکه دزدی ها و خیانت های کل مجموعه شان روی دایره بیفتد.

پ- آیت الله خامنه ای:

1- او پس از موافقت با قلدری احمدی نژاد در آزادی امریکایی های زندانی؛ اینک با نق نق لاریجانی قضا روبرو شده که بدنۀ قوۀ قضائیه را پریشان دیده و معترض به این همه تحقیر و دخالت های روزمره در حوزۀ کاریشان. و رهبر نگران است و سعی در رفع و رجوع دارد.

2- او دستور داده پخش مستقیم و تمهید شده و روتین سفر استانی احمدی نژاد از شبکه های سیما را متوقف کنند تا رییس جمهور بداند که هنوز هم این لولهنگ رهبر است که آبی دارد اگرچه نه به کُری و پُری سال های هاشمی و خاتمی.

3- و دریک عادی سازی مسخره مجدداً گروهی اوباش گرسنۀ بین المللی را بر سر دلارهای نفتی ایران بحضور پذیرفته تا از تأثیرات انقلاب اسلامی و حفظ وحدت با اولویت صد در صد مذهب شیعه و اهل بیت آن بنالد. و درعین حال ریال بدون پشتوانه چاپ کند برای توزیع بی ارزش آن در دست های ایرانیان فقیر!

ت- صادق آملی لاریجانی:

1- او سعی کرده در پروندۀ امریکاییان یک نقی بزند برای تأخیری چند روزه تا بلکه شورش "واتحقیرا"ی قضات و کارکنان هنوز سالم و محروم دادگستری را مرهمی موقت بنهد.

2- او کماکان یکی از بینندگان همیشۀ فیلم "باد ما را خواهد برد" شوالیۀ سینمای ایران عباس کیارستمی است.

ج- بدنه های سامانه های کارگزاران ریز و درشت حکومت:

1- همه در حال شورش زیر پوستی از این همه آشفتگی و تحقیری که رؤسای رده بالایشان مسبب آن هستند. کسی کار نمی کند. همه بهم گیر می دهند. همه خود را رها شده و سرگردان حس می کنند. امنیت روانی حداقلی نیز از بین رفته است. آن ها فقط به یک چیز می اندیشند: "خدایا این کابوس بالاخره تمام خواهد شد!؟ خواهش می کنیم. کمک مان کن. سی و سه سال یک عمر است. بس مان است. آزمایشگاه ابتلائاتت را مدتی هم ببر سر دیگر مسلمانان. 55 کشور مسلمان داریم آخر. چرا ما تنها!" و آمین می گویند.

چ- جامعه:

1- ظاهری آشفته و عصبانی دارد از بی سامانی همه چیز. ولی در عین حال برای جلوگیری از قهقهه ای که ته وجودش سرانداخته از این همه هرکی هرکی کارگزاران بی لیاقت دین سفیانی. امید او قطعی است در پیش بینی آینده ای نه چندان دور: کابوس سی و سه ساله به نفس نفس افتاده است.

ح- و بالاخره اصلاح طلبان مذهبی:

1- آماده اند تا بمحض احساس خطر نهایی انقلاب اسلامی را نجات دهند و بلاتکلیفی سی و سه ساله را با همۀ مشخصات شترگاوپلنگی اش احیاء و نجات دهند. یا...هو

بعد از تحریر:

پس مجلس شورای اسلامی چه؟
شوخی می کنید!؟

خارج از متن:

روحانیت ارشد و مرجع:

اختلاس مهم نیست. جلو بدحجاب ها را بگیرید. آخرین نوبت نطق چون صفحه ای خط افتاده مربوط است به بیانات پریروز حضرت آیت الل العظمی صافی گلپایگانی!

۲ نظر:

nik گفت...

عالی‌ بود و دل خنک کن، مرسی‌. راستی‌ یه خرده بیشتر از این اصلاح طلبای مذهبی‌ بگید لطفا. اون دفعه هم ازتون در باره این بابا که بهش میگن پدر خوانده، موسوی خوئینی،‌ها پرسیدم. حرفای مفت جدیدی زده مبنی بر اینکه رای مردم سال ۸۸ یعنی‌ جمهوری اسلامی را قبول دارند و نیازی به رفراندم نیست! یه سری از اینا بعد پیشنهاد مجتبی‌ واحدی سر افتاده‌اند. به نظرم واحدی با اون ذکاوتی که داره موضع گیری‌های رادیکال و خوبی‌ می‌کنه و از نقش سراسر باخت اپولجیست جمهوری اسلامی داره فاصله میگیره
مطلب عباس عبدی را هم در مورد سه‌ میلیارد حتما دیدید. راستی‌ آنچه که در مورد کثافت کاریهای احمدی‌نژاد در اقتصاد فریاد میزدیم، اینجا کله گنده هاش از لحاف زد بیرون که هرگز به معنی‌ پاک دامنی قبلی‌‌ها نیست اما حقشه که ریز ریزش کنند رسانه‌ ها، هر کی‌ که صدایی داره، به اندازه قربانیان کهریزک و تظاهرات باید شلوغ کرد و حیثیت نداشتشو برد. چون که اون هم تنها تنها واینمیسته کتک میاد و خوب لنگ آقا را هم میکشه وسط، احتمالا به این شکل که بله ایشون فرمودند به فلانی‌‌ها وام بدیم کارشون راه بیفته، ما هم طبق معمول حال دادن به منویات جای کلاه سر آوردیم هاهاهاها

ناشناس گفت...

اختلاسی که کیهان سردمدار افشایش شود معلوم است که برای منافع ملت نیست و معلوم نیست که پشت پرده چه بوده و چه دست هایی در کار است. گاهی شک می کنم بعضی ها که خودشان را به عنوان مردم جا زده اند عاملان خود رژیم هستند برای پوشاندن همیشگی حقیقت و منحرف کردن ذهن مردم از آرمان های اصلی شان. دوست محترم امثال احمدی نژاد اگر از ریز ریز شدن می ترسیدند مثل هزاران نفر دیگر که فقط ادعای روشنفکری دارند زیر کولر می نشستند و صفحات روزنامه ها و سایت ها را سیاه می کردند نه اینکه خودشان را سیبل توهین ها و بد دهنی های هر کس و ناکسی کنند.