۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

شارلاتانیسم یک سردار در فوتبال سیاسی! بیچاره پرسپولیس!

Arbre Serpents



1- اگر سردار رویانیان تمام عمرش را ریاکاری نکرده باشد و هنوز هم مؤمن و متشرع مانده باشد و فقط حاضر شده باشد که بخاطر دل من و تو و هواداران میلیونی پرسپولیس از ستاد سوخت و سایر امکانات مالی که در اختیار دارد بدزدد و پرسپولیس را با دزدی از پول نفت اداره کند؛ من جفت پا می روم روی قرآن که پرسپولیس بدبخت تر خواهد شد. مگر اینکه سردار انسان مدرن و بی ریشی باشد که برای ماندن در پست های بالای جمهوری اسلامی ریشش را حتی بلند تر از ملاعمر و بن لادن کرده است. در چنین حالتی هم اشکالش این خواهد بود که حاضر نخواهد شد از دارایی های ملی تحت تملکش دزدی کند و حقوق علی کریمی و جواد هاشمیان را بدهد.


2- اگر از آیت الله خامنه ای اسلام، و از محمود احمدی نژاد ایران آباد بشود که امری محال  ونشدنی ثابت شده ایست؛ بازهم از رویانیان جز خرابه ای بدتر از موقعیت فعلی برای آیندۀ پرسپولیس نمی توان انتظار داشت. زیرا که فوتبال ورزشی با ریشه و برای بی ریش هاست. به این مفهوم دقیق که فوتبال فقط مدرن ها را می پذیرد و سنتی ها را تف می کند توی خیابان. این شرط عام است برای از بازیکن گرفته تا مربی و سرپرست و مدیر. اگر کسی ادعا بکند که سنتی (مذهبی - سیاسی) بوده است و در فوتبال هم موفق بوده است بطور قطع و یقین شارلاتان است یا موفقیتش را دروغ ادعا می کند یا مکتبی بودنش را. این البته فرق می کند با ایمان دینی دردانه ای مثل سید مهدی ابطحی ملی پوش اسبق و محمد مایلی کهن مربی فعلی و یا چرا دور برویم علی آقای پروین سلطان قلب ها!

3- چون زیر ریش مکتبی قطعاً نقشه ای شیطانی پنهان شده است. و فوتبال را لخت بازی می کنند. حتی بدون شلوار. یعنی فوتبال مدرن و عرصۀ شفافیت و برون ریزی و ظاهر و باطن یکی بودن است ونه دست در خایه داشتن و بزن مردم هوس داشتن و صلوات سیاسی فرستادن. رویانیان همین که این پست مدیر عاملی را پذیرفته است معلوم است که آدم شارلاتانی است. زیرا مدیریتی را پذیرفته است که خودش بهتر و بیشتر از همه می داند که یک در میلیون هم اهلیت آنرا قطعاً ندارد و می خواهد از رانت بیت المال در اختیارش برای خریدن این شهرت زیر میزی بگیرد.

4- فوتبال مردانی مثل عبده و اکرامی و آتابای و مبشر می خواهد و اگرنه. حداقل آرسن لوپنی بند باز و مدرن مثل فتح الله زاده یا عابدینی.و حتی کاشانی پس از چهار سال بند بازی که خودش را چنان مساوی می توانست شقه کند بین احمدی نژاد و مشایی که بالاخره معلوم نشود انحرافی است یا انقراضی! و الا با رویانیان آخوند - اگر راست گفته باشد - که فرق دروازۀ فوتبال و سوراخ دعا را نمی داند و به توپ تخم مرغی می گوید توپ فوتبال؛ از فرداست که بازیکنان توپ عربی خواهند شد بین پروین و استیلی و کمی هم پنجعلی و اولین شورشی علی کریمی نام خواهد گرفت که حوصلۀ هر چیزی را داشته باشد بند بازی و ریا را بلد نیست.

5- و چرا پنهان کنم دو شاخ بدترکیبی که روی سرم روییده از بودن پروین در این جمع. که خودش استاد روی پرده و پشت پرده است و نامی دارد و نشانی به گستردگی فوتبال ملی. آیا سلطان نیز در 65 سالگی حرص و آز پیری را انتخاب کرده بعد از این همه خوشنامی. آخر پروین پیر دیر چگونه باور کنم تو را در جمع ریش های بی ریشه که آن از نفر اول ورزشش است عباسی. که تاکنون پاچه هایش را جز دلاک حمام عمومی ندیده است. و دیگرانی که بشمار تا قیامت یکی از یکی سیاسی تر این مذهبی های مزور! پرسپولیس که از دست مان رفت هیچ! سلطان مان را هم برای همیشه دفن خواهد کرد. متأسفم! یا...هو

۴ نظر:

Ali گفت...

دلقک جان سلام
خسته نباشید
شاید منظورت سید مهدی ابطحی است .

Dalghak.Irani گفت...

مرسی Ali
خوب شد پس اشتباه کردم تا بهانه ای بشود برای تشریف فرمایی بعد از مدت های شما. یا...هو وقبلش هم سلام

ناشناس گفت...

البته مشکل پرسپولیس و استقلال با این چیزها حل نخواهد نشد تا جایی که من می دانم خود احمدی نژاد چند بار دستور داده است تا سهام این دو باشگاه به هواداران واگذار شود ولی اینکه این همه در برابر این موضوع این همه مقاومت می شود دلیلش را نمی دانم. به هر حال ورزش ما تا خصوصی نشود مشکلش حل نمی شود و به قول شما مجلس بردگان هم که دولتی ترش کردند.

خ.آ گفت...

سلام استاد
ما هم در غمتان شريكيم. اين رويانيان كويا دوستي ديرينه با پروين دارند. ولي دز مورد علي كريمي نازنين خيلي حق داريد. آخر هفته شوهرم سر تمرينشان رفته بود ميگفت علي كريمي خيلي دمق بود و با هيچكس قاطي نميشد آماده انفجاره و برعكس چقدر با مردم خاكي و بي رياست عاشقشم اين اسطوره نازنينمان را خدا حفظ كند با شرف است خيييييييييييلي