۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

افشای دزدی و فروش آثار موزۀ ملی توسط مشایی! و استیصال شریعتمداری!

Stratum Pier



1- روزنامۀ دیواری و فکاهی کیهان طی سرمقاله اش با عنوان "با نصف نظر شما موافقم"  در یک درماندگی مطلق سعی کرده است حرف های احمدی نژاد در سفر اردبیل و راجع به اختلاس 3 میلیارد دلاری را در دهان رحیم مشایی بگذارد؛ تا بتواند با عبور از خط قرمز رییس جمهور؛ پاسخ های مخدوش و گیج و بی سر وتهی بدهد. طوری که "جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور محترم" را محبوب و اسفندیار رحیم مشایی را منفور در بیاورد. که البته چنین کار مضحکی بدلیل متناقض بودن با واقعیت عینی مبتنی بر رابطۀ تنگاتنگ احمدی نژاد با مشایی، و حرفی که احمدی نژاد گفته است و نه مشایی، نه تنها امکان عملی ندارد؛ بلکه حتی استعداد یک داستان تخیلی شدن را هم ندارد. و فقط میزان گسستگی های عمیق و مبارک در کارگزارن جمهوری نکبت را نشان می دهد. برادر حسین اما در انتهای سرمقاله اش و برای نشان دادن توان عقبۀ حزب اللهی خود به "مشایی"؛ به رییس جمهور اخطار کرده است که دزدی های کلان در بخش میراث فرهنگی هم اتفاق افتاده و ادامه دارد. و خواسته است که احمدی نژاد واکنش نشان بدهد. او می نویسد:


7- و بالاخره، جناب آقاي احمدي نژاد، خود را از محاصره حلقه انحرافي خارج كنيد تا به جاي فريادهاي به حق مبارزه با مفاسد اقتصادي كه بر زبان داشتيد، مجبور به حمايت از فساد اقتصادي كلان اين و آن نشويد؟!
برادر عزيز! نيروهاي مومن و انقلابي كه در تمامي مراكز و كانون هاي نظام حضور دارند با ارائه اسنادي به كيهان خبر داده اند يكي از معاونان رئيس سازمان ميراث فرهنگي، كه از اعضاي حلقه انحرافي نيز هست، تعداد قابل توجهي از اشياء عتيقه و گرانبها را از موزه ملي خارج كرده و با واسطه چند دلال، به فروش رسانده- يا در حال فروش بوده- است. استدعا داريم دراين باره تحقيق بفرمائيد، تا چند روز ديگر و يا چند هفته و ماه ديگر كه ماجراي اين سوءاستفاده اقتصادي برملا شد، حلقه انحرافي، با توهم پراكني و ارائه اطلاعات غلط به حضرتعالي ، شما را مجبور به حمايت از اين فساد اقتصادي كلان نيز نكند!
اين نيز گفتني است كه برخي از مسئولان محترم دولتي، از جمله رؤساي محترم بانك هاي دولتي، اگرچه به دليل بي توجهي و غفلت درخور ملامت هستند ولي به گواهي تمامي شواهد موجود،از اين سفره حرام نه كمترين بهره اي برده و نه خواسته اند.
حسين شريعتمداري
2- البته کیهان فردا دو نکتۀ فکاهی و عاجزانۀ دیگر هم دارد. که مربوط است به همان "توبه نامۀ جلیلی به خانم اشتون" و "موضع گیری سکولار اردوغان در مصر و سفر عنقریب داوود اوغلو و اردوغان به ایران" - که هر دو این ها؛ موضوعات پست های قبلی من بود- شریعتمداری که آشفتگی تسلیم طلبانۀ سیاست خارجی به ذلت افتادۀ جمهوری اسلامی حضرت آقا گیجش کرده از سویی، و با اطمینان از اینکه آیت الله خامنه ای هم قافیه را باخته و قدرت دخالت و تدبیر ندارد؛ خودش را در جایگاه اصلاح خط مشی تسلیم طلبانۀ نظام گذاشته و با نوشتن دو مطلب کوتاه در مورد این دو موضوع این انتظار خنده دار و مستأصل را القاء کرده است که گویا خانم اشتون و آقای اردوغان نه به نامۀ جلیلی و سیاست صالحی بلکه باید به صفحۀ 2 روزنامۀ کیهان مراجعه کنند برای اتخاذ تصمیم سیاسی در مراودات دیپلماسی با ایران!

  پاسخ جليلي به نامه تيرماه اشتون

در حالي كه منابع غربي ظرف دو روز گذشته از «پيشنهاد» يا «نامه» جديد سعيد جليلي به كاترين اشتون خبر داده اند، گزارش هاي موجود نشان مي دهد در واقع هيچ پيشنهاد جديدي در كار نيست و جليلي صرفا به نامه اي كه كاترين اشتون در تيرماه 1390 نوشته بود پاسخ داده است

کیهان در ادامۀ این یاد داشت کوتاه و با استناد به گفته های "منابع آگاه" - نا مشخص - و بمیان کشیدن پای رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه ادعا می کند که جلیلی فقط پاسخ نامۀ اشتون را سفت و سخت داده و لا غیر. در حالیکه اگر واقعاً چنین چیزی صحت داشت احتیاج به این همه منابع آگاه و دروغ و دغل نبود. زیرا که دفتر جلیلی در پاستور بیشتر از 1500 متر فاصلۀ مستقیم ندارد با دفتر شریعتمداری در فردوسی. و دکتر شریعتمداری کافی بود به دفتر دکتر جلیلی زنگ می زد و از قول خود جلیلی موضوع را تکذیب می کرد.

3- در مورد اردوغان کار از این هم فکاهی تر است. شریعتمداری نه تنها گله گزاری های ایدئولوژیک خودش را نوشته بلکه نظر مثبت اردوغان را هم برای این تذکر اسلامی دریافت و منعکس کرده است. خودتان کل مطلب کوتاه را بخوانید و داوری کنید که این وضع تا کجا می تواند دوام یابد.
پيام به اردوغان (خبر ويژه)

برخي منابع مي گويند جمهوري اسلامي ايران اخيرا با ارسال پيامي دوستانه به رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه نسبت به تبديل شدن آنكارا به بخشي از پروژه ضد اسلامي در منطقه هشدار داده است. در حالي كه اظهارات اخير اردوغان در دعوت از مردم مصر براي تشكيل حكومت لائيك- مدل تركيه- خشم فراوان مردم اين كشور را برانگيخته گفته مي شود ايران در پيامي از اردوغان خواسته دست از تبليغ لائيسيته بردارد و نسبت به پروژه آمريكا و اسرائيل بويژه در سوريه هشيار باشد.
گزارش ها نشان مي دهد اردوغان برخوردي همدلانه با اين پيام داشته است و احتمالا به همين دليل است كه به زودي خود وي همراه با احمد داوود اوغلو وزير خارجه و هاكان فيدان رئيس سازمان اطلاعاتي تركيه به ايران خواهند آمد.



4- این ها را برای این می نویسم که مستند بدانید تحلیل هایم را اولاً و خوشحال باشید حداقل در مدتی که توی سیرک من هستید. چون:
هنوز هم همان دو سال از ریاست جمهوری احمدی نژاد باقی مانده. روزها چه دیر می گذرد برای نظام ولایت و چه خوش می گذرد و با امید برای ملت در بند. انشاءالله. یا...هو


هیچ نظری موجود نیست: