۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

احمدی نژاد سدّ علی اکبرهاشمی رفسنجانی را بشکند؛ همۀ روحانیان را زیرمی گیرد!

Freedom Bell



این پست قراربود با تیتر"جنگ به دوسکوت رسیده است: رهبریا رییس جمهور! کدام برنده می شود؟" نوشته شود. مقدمات کارهم چیده شده بود درمغزم وتصمیم داشتم آن را درقالب یک سناریوی خیالی منطبق برواقعیت وبصورت دیالوگ روحانیان ارشد قم با آیت الله خامنه ای بنویسم. برنامه ام را چک کردم دیدم فردا صبح وقت دکتردارم. لذا نمی توانم وقتم را نامحدود حساب وتمرکز کنم. لذا این پیش درآمد را که بی ارتباط هم نیست نوشتم تا فردا چه پیش آید.


1- قبلاً درچند مطلب به شما گفته ام که احمدی نژاد ازبین همۀ رقبای بالفعل وبالقوه اش فقط محمد باقرقالی باف را جدی می گیرد وبرای خراب کردن وازمیدان بدر کردنش حاضربه هرکارممکنی است. واینک بریک دانستۀ قبلی شما تأکید می کنم که احمدی نژاد ازبین همۀ دشمنان بالفعلش فقط هاشمی رفسنجانی را جدی می گیرد واز اومی ترسد وبرای حذف او ازهیچ عملی رویگردان نیست.


2- بالا گرفتن مجدد ضدیت با هاشمی رفسنجانی دراین روزها وشکسته شدن همۀ رودربایستی های کم وبیش تاکنون وهجوم کور رادیکال های روحانی ومکلا به هاشمی، نشان ازاین دارد که گروه حامی احمدی نژاد با رصدکردن اوضاع بنفع هاشمی موقعیت خود رادرآخرین وضعیت وآخرین فرصت می داند. واگرنتواند در اجلاس قریب الوقوع مجلس خبرگان هاشمی را ازاسب بیندازد؛ باید منتظرعواقب خطرناک سقوط خودشان ازاصل باشند.


3- ازسوی دیگر وبا توجه به وقایع پشت صحنه وبویژه سرایت گام بگام ضدیت بزرگان حوزۀ قم ازاحمدی نژاد بسوی آیت الله خامنه ای بعنوان حامی ونگهدارندۀ اصلی احمدی نژاد است این پیشرفت مسأله دارشدن حوزه با رهبر چنان عمیق و گسترده وپیش رونده بوده است که هاشمی رفسنجانی را دربهترین موقعیت خود بعد ازانتخابات 88 نشان می دهد. لذا این جیغ های بنفش دون پایه هایی مثل سعیدی سپاه ولشکربه گوزگوزافتادۀ شریعتمداری کیهان وازاین سنخ  وقبیله؛ قبل ازاینکه از خطری واقعی برای موقعیت هاشمی خبربدهد ازوخامت جبهۀ مقابل هاشمی آبشخور دارد.


4- لذا من مطمئن هستم که ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان را نه تنها کسی وچیزی تهدید نمی کند بلکه محتمل است که ریاست او با آرای بیشتری هم روبرو شود. زیرا درست است که پیرمردان تشکیل دهندۀ خبرگان درسیاست هرّ را ازبرّ تشخیص نمی دهند ولی بردوچیز اشراف کامل دارند. اول به منافع خود درنشکستن تسلط مطلق الیگارشی روحانیت برارکان جمهوری اسلامی. ودوم به همۀ اختلافات وانفکاکات پیش آمده درمیان حوزۀ قم وآیت الله خامنه ای. بنابراین هرچه این روزها دهان های گشادتری دارند ازآن بیشتردست های بسته تری نیز دارند. وچاقو دستۀ خودش را نمی تواند ببرّد!


5- پیش بینی من یک احتمال معقول و99 درصدی است. می ماند آن یک درصد مهم که ممکن است آخوند های پیر مجلس خبرگان از نهنگ های پیری که بدون علت شناخته شده بساحل می آیند وخودکشی می کنند تبعیت کرده وتصمیم به انتحاردسته جمعی بگیرند. وما امیدوارباشیم که اگر آن پیش بینی 99 درصدی ام درست باشد ما یک گام مهم بسمت اصلاح حکومت خواهیم برداشت. واگرآن یک درصد خودکشی نهنگ های پیراتفاق بیفتد روحانیت گورخودرا خواهد کند که درنهایت بنفع ماست. خوش وسربلند باشید وبیشترازهمیشه زندگی کنید. یا...هو

۵ نظر:

مترسک گفت...

سلام دلقک !
دو مقاله ی آخری را که نوشتی خواندم و بسیار لذت بردم. فکرمی کنم کم می خوابی. ام آرای هم مطمنم امروز به راحتی انجام می شود، فقط بگو که نباید نگرانت باشیم . ممنون . یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

سلام مترسک
تووروجک دیگه ازکجا پیدات شد که نیامده آرم یا...هو مرا کش بری بگذاری روی مترسک خودت که چشم نخوری. توکه باید خودت مارا ازانس وجن محافظت کنی اول بسم الله بترسی که کسی چشمت بزند که نمی شود. خوش امدی ومن خوبم چیز مهمی نیست. مرسی که دوستم داشتی از نگرانیت. بازهم سرجالیز من باش تا تابستان که خربزه ها شیره بیاندازد. یا...هو

هالو گفت...

حرفها و پیش بینی هایتان به جا و قابل قبول اما آن یکی ما mriمیترساند من را. امیدوارم آزمایش خوب خوب در بیاید.من بر عکس اخلاق تندم قلب ملایمی دارم ,واسه همین هم هست که از اون سه تایی که توی پانوشت های پایینتر گفتم اصلا خوشم نمیاد.درد و بلایت بخوره توی سر همون سه تا الهی! اینهاراکه مینویسم به دل نگیری یک وقت. امروز یک ریز گریه میکردم برای آن زن نازنین و همکارم میگفت are you ok? you got cold?گفتم ای مثل اینکه!بدبخت بیچاره باورش شد.برایش قابل تصور نبود که آدم گنده پس از 22 روز به یاد مادرش گریه کند.

Dalghak.Irani گفت...

آقای هالو
سلام
اولاً که بازهم خدا مادرت را بیامرزد. ثانیاً که خیلی عالی است که گریه می کنی. من هم اشکم درمشکم است وتا تقی به توقی بخورد می زنم زیر گریه فقدان مادر که جای خود دارد آن هم با این غربتی که این ازخدا بی خبران به ایرانیان تحمیل کردند ماها یک جورایی هم احساس گناه می کنیم درمقابل ناملایماتی که توی ایران برای عزیزان مان جاگذاشته ایم واینطور مواقع هم این دریغ ها بیشتر می شودوانسان با این تصور که اگر بار گناهان را بدوش بگیرد عزیز ازدست رفته اش احساس راحت تری دارد دربرزخ -که جای مزخرفی هم است درزیر خاک. من که ترجیح می دهم وقتی مردم یک راست ببرندم پیش خدا حساب کتابم را بکند وبفرستد جهنم وقال قضیه را بکند- خوشت میاِد معلوم نیست چندین هزار سال هم باید توی برزخ بمانیم تاروز یوم الحساب. اصلاً بهتراست که برویم جهنم چون آدم ازحوری ها خجالت می کشد توی بهشت با آن استخوان های ....ولش کن. خلاصه هروقت گریه ات گرفت گریه کن ویاد مادرت باش. چون دلقک گریه کنندگان را دوست دارد وفقط آدم های خیلی شاد می توانند خوب گریه کنند.
خیلی هم نگران شدم وناراحت که لوس بازیم شماهارا ترساند ونگران کرد. اصلاً موضوع ام ار ای جدی نیست وراجع به کم شدن پیر گوشی ناشی از پیری گوش راستم است ودکتر گفته بد نیست اگر اینجوری هم چک کند. خیلی ممنون که نگرانم شدی وپوزش می خواهم. دوستت دارم مثل شاخ شمشاد باش وگریه کن تا آرام بگیری مطمئنم که روح نازنین مادر به افتخارپسری چون تو می خندد. یا...هو

مترسک گفت...

سلام،
فقط عرض کنم که همان کلید رمزی که در آخر کلامتان می نویسید ، کلی من را نسبت به شما بیشترارادتمند کرده .
حالا بگذارید من هم ادای شما را در بیارم ، کمال هم نشین بشود؛ خسیس نباشید دیگه!
در ضمن اگر برای جهنم ثبت نام می کنند ، من هم هستم ... در بین راه هم شطرنج بلدید؟ یا تخته یا هفت کثیف بازی می کنیم...اگر بلد نیستید یادتون میدیم، اصلن کتاب می خونیم. و می خندیم ، زیبا... همان طور که زیبا می گرییم!