۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

یک کلاغ چند کلاغ! تب تند زود عرق می کند!

Still Life with Spherical Mirror


1- رسانه نمی تواند کلاغ تولیدکند. کلاغ باید درآشیانه  تولید شود. وبه یک جفت کلاغ نروماده نیاز است!


2- رسانه می تواند یک کلاغ تولید شده بروش طبیعی بالا را تا چهل کلاغ نشان بدهد ونه بیشتر!


3- اگراصرار داشته باشید که رسانه یک کلاغ تان را بیشتراز چهل کلاغ نشان بدهد ناچارباید ازآینۀ مدوراستفاده بکنید. واین خطررا نیز بجان بخرید که همان یک کلاغتان هم بدنبال انبوه کلاغ های تولید شده دردَوَران آینۀ مدوربپرد ودیگر بخانه برنگردد. چون کلاغ پرندۀ جلدی نیست. به این دلیل بدیهی که کاف کلاغ با کاف کبوتر ازنظری شکلی برابر وازنظر ماهوی متفاوت هستند.


4- بند یک ودو قبل ازدرخواست این اثربسیارزیبای هنرتجسمی وبند 3 بعدازآن تولید شده است.


5- بجای بند 3 قبل ازالهام از این اثر فوق العاده بند 6 بشرح زیربود:


6- ممکن است کلاغ خنده اش بگیرد ازاین توهم پروپاگاندای آدمی زاد؛ وقالب پنیر رها شود بنفع آغا روباهۀ ناقلا!


7- ممکن است این مطلب تکمیل شود. معلوم نیست!


8- شما درایران خوابید من هم درلندن رفتم که بخوابم. خیلی خسته ام!


9 این نوشته برای کسانی است که یاکمی بیدارند ویا کمی خواب.  بیدار کامل وخواب کامل نیازی به این مطلب ندارند. چون خودشان نخوانده ملایند!


10- شب همگی خوش!

11- حالا برگشتم ومطلب تمام است برای این پست:

بعد ازتحریر:
رمزگشایی جدی ازطنز بالا وکمی هم بیشتر:

بیایید جلوتردرگوشتان بگویم غریبه ها نشنوند: 
خطرازبیخ گوشمان رد شد امروز، ولی - واین ولی خیلی مهم است- باید بی خیال کیهان؛ کمی عاقلانه رفتارکنیم درادامه، اگرمی خواهیم جنبش همچنان بجنبد وبه حداقل هدف هایی برسد. جنبش 25 بهمن نه دررهبری ونه دربدنه توان براندازی جمهوری اسلامی را ندارد. این جنبش شریف که من باتوجه به تمام امکانات و محدودیت های آن به آن نام "جنبش چریکی صلح جو" -برابرنهادۀ جنبش های رهایی بخش ومسلحانۀ تا انقلاب ایران- می دهم باید درقالب یک جنبش ذله کنندۀ حکومت (ناشی ازتعقیب وگریزهای کوچک شهری درپریود های زمانی مشخص) هدایت وبا تعیین هدف های کوچک وواسطه به حاکمیت اجازۀ واکنش مناسب بدهد. وقتی می گویی مرگ بر دیکتاتور یعنی تواول پیاله مستی. درحالیکه مصر با همۀ بزرگی وفراگیری جنبش اش دریک شعارمشخص متوقف بود: "مبارک باید برود". ادامۀ این وضع ممکن نیست واگرهم ممکن باشد به بن بست می رسد. به رهبران یا مشاوران! اگردسترسی دارید بگویید صبرکنند. اگرهنوزهم عوض رهبری حنبش رهرو جنبش خودسرنیستند فکرهای شان را یک کاسه کنند-خارج را می گویم- وراه حل پیدا کنند. من هم یزودی مفصل می گویم چه بکنند. **البته اگر گوش شنوا وعقل بینایی داشته باشند! یا...هو
...............
*من لحن قلمم همیشه طنزدارد. ازروی تکبروخودبرتربینی نگفتم. ازلجم وازنگرانی ام واز "من هم حاضرم کمک کنم" گفتم.

۶ نظر:

Joshua گفت...

دلقک عزیز،

نگران بودم که در ۲ روز آتی که سفر هستم نتوانم وبلاگ شما را بخوانم، حالا این پست شما با این لحن نگرانترم کرد. خوب بخواب ولی‌ خسته نه.

ناشناس گفت...

آدمک های خامنه ای و جنتی بهترین وسیله برای ترساندن کلاغ های زشت و سیاه است

ناشناس گفت...

سلام!
امروز یک شایعه در فضای وب پیچید که به احتمال زیاد امام موسی صدر زنده است.این تصور به ذهنم خطور کرد که یک رهبر دینی از دهه 50 شمسی در خانه ای امن است و شاهد وقایع ایران و لبنان و به قدرت رسیدن روحانیون شیعه و اعمال و رفتار آنها به اسم مذهب شیعه است.این ایده رو پیش شما آوردم شاید مورد عنایت شما هم قرار بگیرد و شادیها،امیدها و سپس به محاق رفتن و کابوس شدن همه آن خیالات را از نظزگاه کسی که توان دخالت و تاثیر گذاری ندارد را به قلم شیوای خود به تصور درآورید.

Dalghak.Irani گفت...

Joshuaسلام
هم به شهادت میدانی پدربزرگ مرحومت وهم به گواهی علمی شادروان زیگموند فروید. ما مردان پیر از معتاد کردن شما خانم های جوان برای پلیکیدن درکنار وفضای خودمان بیش ازحدتصور لذت می بریم. ولی چون پدربزرگ هم هستیم مسئولیت تمهید وآرزوی کامیابی همه جانبه برای شما هم بعهدۀ ماست. پس برو دنبال کار وزندگی ات ومن هم بیدارمی شوم وبرای شما جوانان لالایی بیدارشوید بچه ها می نویسم.
وچقدردوست داشتن ریخته بودی توی آن "خوب بخواب ولی خسته نه"ت. من هم تورا وهمۀ شما هارا خیلی زیاد دوست دارم ومی خواهم که شاد ورقاصه باشید. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

ناشناس عزیز سلام
ارتباط برقرارنیست اگرمی خواهید بامن صحبت کنید دوباره شماره بگیرید. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

ناشناس محترم
سلام
اینقدرسرم شلوغ است که دارد از "ایده های بروز" منفجرمی شود واین پنجره مگرچقدروسعت وظرفیت دارد ازنظرزمان ومکان. لذا فعلاً اجازه بفرمایید امام موسی صدر درهمان مفقود الاثری سابق بماند چون ازوجودش نه آبی گرم می شود ونه آشی سرد. اگرشایعه به حقیقت پیوست وقذافی دیوانه گوربه گورشد وامام موسی صدر بدست خامنه ای فتح نشد ممکن است برایش درخواست آمرزشی بکنم درحاشیۀ یکی ازنوشته های با مناسبتم. مرسی که ازقلمم تعریف کرده ای. وچقدردوست دارم وقتی ازمن تعریف می کنید. پاینده باشید وتعریف هایتان را ازمن دریغ نکنید. یا...هو