۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

سلام وخداحافظ بالاترین!



من کمترازسه ماه پیش بدعوت دوست بسیار عزیز وناشناسی که ازخوانندگان وبلاگم بود به عضویت سایت احتماعی بالاترین پذیرفته شدم. دراین مدت سه ماه تعداد115 لینک دربالاترین گذاشتم که نوددرصد لینک ها ازنوشته های وبلاگ خودم بود. نه درصد ازلینک هایم داغ شدند که همگی مربوط به بخش ورزش وفوتبال بودند. من درحال حاضر 1363 انرژی روزانه دارم که بهمین تعداد نیز ای میل محبت آمیز "دلیل کم شدن ناگهانی انرژی" ازبالاترین دریافت کرده ام. اینک بدلایل روشن زیر وناروشن نا زیر!عضویتم دربالاترین را کان لم یکن کرده وازمحفل گرم وصمیمی دوستان انقلابی وسبزم خداحافظی می کنم:


1- من برای یادگرفتن این بازی سخت ومجازی بیش ازاندازه پیربودم.


2- سرعت تحولات اجتماعی درجامعۀ سبز وبالاترینی ایران بحدی است که من با صرف همۀ وقت وانرژیم قادر به هماهنگی وتعقیب این تحولات نشدم ونیستم وبریده ام.


3- من نتوانستم آیین دوست یابی دیل کارنگی معروف یامرحوم را درست پیاده کنم و بغیرازدونفر رفیق هم ریش، فقط توانستم میانگین 4 امتیاز مثبت عبوری را به لینک هایم جذب کنم. واین انتظارمرا برنیاورد.

4- دلایل زیاد دیگری هم دارم که دیگران گفته اند ومی گویند وخواهند گفت. واینک که قراراست فردا درایران انقلاب سبز بشود. دیگرچه دلیلی برای گفتن ازنقارونفاق است وگله ازانحصاری که رهبران انقلاب 14 بهمن سایت بالاترین بر مایملک منگوله دار خود (سایت بالاترین) گسترده اند. 


5- برای همۀ دوستان آرزوی توفیق دارم ومی روم چمدان هایم را ببندم که به پرواز انقلاب فردا برسم. 

6- اگربرادرحسین شریعتمداری عنایت فرمودند که ازاین مطلب طنزسیاه -درمورد رفتن ازبالاترین جدی سفید- نقل تحریف شده ای درصفحۀ 2 کیهان کارکنند. لطفاً مثل بارقبل مرا نویسندۀ بالاترین معرفی نکنند. مگرکوری احمق. من استعفا دادم. لذا لطف کنند وازکنیۀ آبا واجدادی سی ودوسالۀ قاطبۀ ایرانیان (دلقک) که هبۀ علمای اعلام است استفاده کنند. مرسی حسین آقا. یا...هو

هیچ نظری موجود نیست: