۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

به بهانۀ پاسخ کامنت Germany کاربرسبزو مخالف من وبرای همۀ دوستان ودشمنان!


این کامنت را دراعتراض های طولانی ومکررکاربری ازبالاترین با نام کاربری Germany نوشتم. وچون طولانی وپرنکته شد ترجیح دادم که بعنوان یک پست منتشرکنم. موضوع بحث هم خیلی پرشاخه بود ودرنهایت ایشان مرا متهم کرده بود که ارزش شهدا وزندانیان با نام بردن ازیکی ازمعتبرترین شان احمد زید آبادی شرف اهل قلم را پایمال می کنم ومرا استیضاح کرده بود. امیدوارم که مفید بیافتد واین جو سنگین نفی همدیگرفروکش کند. علت اینکه هم نمی خواستم وارداین وادی بشوم بخاطرترس ازتبعات شمشیرکشی بروی رهبران اصلاح طلبان مذهبی بود. هم برای حالم وبیشتربخاطرآیندۀ فعالیت هایم. ولی وادارشدم که گوشه ای ازپرده را بالا بزنم. با قبول اتهام دستیارکیهان:


1- یکی ازاولین یادداشت های چاپ شدۀ من درروزنامۀ (نام روزنامه را نمی نویسم برای دلایل شخصی) درسال 79 تقدیم وبرای احمدزیدآبادی نازنین بود هنگامی که جزو اولین روزنامه نگاران زندانی شده نام گرفت دردورۀ اصلاحات. احمد رنجش را ازشرفش وازلیبرال بودنش وازحرفه ای بودنش وازنفروختن قلمش به الیگارشی راست وچپ دشت کرد وهنوزدارد هزینه می کند. چه اگرجزوجناح راست الیگارشی بود زندانی نمی شد واگرجزوجناح چپ الیگارشی بود زیرسبیلی یا آزاد می شد ویا به مرخصی های دورودرازمی آمد. دقیقاً مثل همان اتفاقی که بعد ازانتخابات 88 پیش آمد وبا اینکه نواندیشان دینی(بخوان چپ پشیمان. ولی نه لیبرال بلکه سرگردان) بانی وبوجود آورندۀ این وضع؛ درمظان اتهام خروج به الیگارشی معرفی شدند -ودرآینده ای نزدیک نیز به چرخۀ سیاست بازگردانده خواهند شد برای مقابله با احمدی نژاد- ولی با این همه هیچ کدام احکام سنگینی را که زید آبادی گرفت بدون حتی یک روز مرخصی، نگرفتند.

2- درحالیکه احمد جزو آخرین نفراتی بود که فقط یک ماه قبل ازانتخابات 88 تصمیم به مشارکت درانتخابات 88 گرفت بشهادت اسناد؛ وآن هم به کمپین کروبی پیوست وروحش هم ازداخل کمپین مهندس موسوی خبرنداشت. درجای جای نوشته های متعددم ازاین شرف اهل قلم وبسیاری دیگرمثل عماد باقی ومحمد نوری زاد و... یاد کرده ام وبرایشان خون دل خورده ام ووظیفه ومسئولیت واعتقادم بوده است. اما- واین اما مهم است- احمد این مرد آرام وصبور وحرفه ای که هیچ گاه قلمش را به الیگارشی نفروخت آرمانی دارد وبزرگداشت او فقط با تلاش درجهت آرمان اوست که بزرگداشت اومحسوب می شود ونه مرثیه سرایی برای اویی که خودش اشک می گرفت ازالیگارشی ومستقل بود.

3- تشخیص امروزمن به دلایلی منطقی، عقلی وفلسفی این است که درنزاع در گرفته بین جناح راست الیگارشی با احمدی نژاد باید ازرییس جمهورحمایت کرد مشروط براینکه به ایستادگی تا عقب راندن دین ازحوزۀ سیاست مقاومت کند. واین دقیقاً آرمان احمد زید آبادی است. زیرا که من خودم هم یک لیبرالیست سکولارهستم. ممکن است شما تشخیص مرا اشتباه بدانید. آنوقت است که باید ازمن دلیل ومستندات انتخابم را بخواهید تا خدمت تان عرضه کنم. متأسفم که شما بدون کمترین آشنایی با زیربنای فکری من و پروسۀ چگونگی رسیدن به حمایت از احمدی نژاد؛ وبا یک کلیشۀ ساخته وپرداختۀ بخشی از الیگارشی نواندیش- ولی ملتزم به حکومت دینی- برعلیه بخش متحجرترهمین الیگارشی که قطعاً درسطوح بالا برای قدرت وثروت است؛  بنام "دولت کودتا" وازاین قبیل شعارهای هیجان انگیز؛ چشم تان را می بندید ودهانتان را به یاوه بازمی کنید. شما عوض اینکه مدعی احزابی باشید که مارا و شما را این همه مغبون کردند. آمده اید یقۀ دلقک یک لاقبایی را گرفته اید که حقوق بازنشستگیش را هم قطع کرده اند وبچه های شرعاً وقانونا! تحت حضانتش رابدون درآمد وزندگی گذاشته اند. کجا هستند آنانی که شما هرروز دویست بار نام شان را وکلمه به کلمه حرف شان را ودرد داشته ونداشته شان را دربالاترین داغ کرده اید. ازجرس، ازکلمه، ازرسا، ازراه سبزامید، ازواحدی، ازامیرارجمند، از...چه خبر؟ چرا ازآن ها خبرنمی گیرید وفکر می کنید که وبلاگ چسکی یک دلقک با صدتا بازدید کننده؛ ارکان دموکراسی عنقریب شما وشرکای از روی غفلت شما درالیگارشی را زمین گیرمی کند. آخردرد مگر یکی دوتاست که من بگویم. ولی این را بدانید که فریب خوردیم همه مان وهر چقدر بیشتر توقف کنیم وبهم دشنام بدهیم عروسی الیگارشی روحانیت را طولانی ترمی کنیم ازمتحجرتانواندیش دینی اش. دیگراز دکتر مهاجرانی وخاتمی نواندیش تر. آزاد که هستند واین یکی که درخارج امن هم است. 

4- سکولارسبزرا هم نباید برسمیت شناخت چرا که بدلیل عدم توان شان درسازمان دهی متحد درخارج وممنوعیت شان در داخل، خودشان را به حنبش سبز مذهبی گره زدند. دیگرباچه زبانی توهین کند مزروعی که شما باورکنید که جنبش سبز یک شورش سبزبا هدایت جناح چپ الیگارشی مذهبی بود وبه جنبش ارتقاء نیافت چون کسی مسئولیتش را قبول نکرد. ودرواژه پردازی های اینترنتی مارا فریب دادند: حنبش شبکه ای؛ هرنفریک رهبروازاین خزعبلاتی که دردکان هیچ عطاری هم پیدا نمی شود، چه رسد به حرکتی اجتماعی وسیاسی. جان من هم برای این همه خسارت به عزیزترین فرزندان این کشور درمی آید. ولی آیا انان می خواهند که ما با بهانۀ سوگواری وطرفداری ازآنان درجهل مرکب بمانیم وبراسب ناداشته تازیانه بزنیم. ماسربازانی بدون ژنرال که سهل است بدون یک سرجوخه بودیم . که نه لشکرمان کامل شد ونه رهبرمان. نمی خواستم تند بشوم ولی تا کی می خواهید چشم براه یک نوشتۀ بی ارزش ازمن بمانید که یک قرمز بی خاصیت بدهید وچندکامیون فحش در یک یا دو کامنت. حداقل برای خودتان یک سرگرمی تازه ای پیدا کنید. همین روز هاست که بالاترین را هم ورشکست خواهید کرد درقلّت مخاطب وکاربر. سایت مخارج دارد وباید درآمد داشته باشد ودرآمد مخاطب می خواهد که آگهی بگیرد. بازهم بگویم! لا اله الاالله! یا...هو

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

از من میشنوی دلقک جان از این بالاترین بکش بیرون! شان تو اجل از سایتهایی مثل بالاترین است جانم.

چهار فصل گفت...

بالاترین نماد "عرصه عمومی" شده است و من میدانم تو سیاستمداری و این را میدانی که فتح عرصه عمومی یعنی قدرت نفوذ...
بی شک شان تو اجل از بالاترین است و حدسم این است که بزودی بالاترین درخواهد غلتید(بی ارزش تر از اکنون خواهد شد)و سیاست اینترنتی! هم به مرحله بالاتری صعود خواهد کرد از این بچه بازی ها

ناشناس گفت...

نوشتم شما هم اگر آزای خواهید قدمتان روی چشم. نوشتید باید به چیز خوردن بیفتیم و برویم سگی آستان محمود نه آنکه محمود بیاید در جمع آزادیخواهان که او خود بزرگ آزدی‌خواه است چراکه گفته زنان به ورزشگاه بروند (که البته ما زنی در استادیوم ندیدیم) که وزیر زن آورده (که از صد مرد زنستیزترند این فاطی کماندوها که به اسم زن به ما قالب می‌کنید) که ساز و موسیقی زده‌اند در مراسمی و به آنجایش نبوده که روحانیون اعتراض کرده‌اند( کاش این لجبازی را می‌شد پای آزادی‌خواهی‌اش گذاشت و دم خروس وزارت ضد فرهنگش و وزرات ضد علومش و طرح امنیت اجتماعی‌اش که پایش امضا زده و ... بیرون نمی‌زد) بقیه‌اش هم به همین سیاق. به گنجشگ گفتند منار در فلانت گفت یک چیزی بگو که بگنجد! حالا شما هم یک چیزی بگو که به این بابایی که زیر علمش قمه می‌زنی بگنجد. کلاغ رنگ نکن جای قناری به ما بندازی دلقک عزیز که ضایع است.
اما باز هم می‌گویم (خواهشن شما حرفم را عوض نکن که احمدی باید بیایید دم در کفش‌ها را مرتب کند. نه ما خودمان کفشمان را زیربغل میگذاریم و نیازی به چنین خدمتهایی هم نداریم.) احمدی اگر کارش درست است و دارد به رفاه و شادی مردم خدمت می‌کند خب بکند مگر تا حالا ما را پشمش حساب کرده که حالا شما خودت را می‌کشی برایش. او کارش را بکند ما هم توهم خودمان را کماکان میزنیم. اگر آن طور است که شما می‌گویی و او را برنمی‌کشی و ما عددی نیستیم بی‌زحمت دری‌وری دیگر نثار خلق سبز نکن. اما اگر ما عددی هستیم و اتفاقن چون هستیم داری زور می‌زنی خب ادامه بده. ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بجنگیم.

ناشناس گفت...

البته کاملا مربوط به گفته شما در این پست نیست : دیدگاه آقای فرخ نگهدار
http://radiozamaneh.com/politics/2011/04/25/3524

sina گفت...

امیرحسین ثابتی از نویسندگان ثابت سایت رجانیوز و از همکاران سازمان اسناد انقلاب اسلامی در یادداشت رمز‌داری که در وبلاگ خود نوشته این ادعا را مطرح کرده است.

وی نوشته که احمدی‌نژاد برای بازگشت به نهاد ریاست جمهوری و شکستن «تحصن» خود سه شرط گذاشته است: «اول اینکه مشایی معاون اول شود، دوم مصلحی وزیر اطلاعات نباشد و سوم سعید جلیلی از شورای عالی امنیت ملی برود.»

sina گفت...

3 فرمانده سپاه در سانحه رانندگي جان باختند

ناشناس گفت...

دلقک کجای کاری این جرمنی Germanyاز راه اکانتش در بالاترین نان میخوره و توسط باند سبز الله برای ارسال لینک و کامنت تغذیه میشه
اگر میخوای باند ودسته جدیدی راه بندازی از حقوق بازنشستگی ات بهش باج بده میشه مدافع تو

در بالاترین باند زیاده
باند بنی صدر که هر مزخرفی را سه سوته داغ می کنند
باند سبز الله که از همه قوی تره
باند مجاهدین خلق
باند حزب الله
باند وزارت اطلاعات که دستش بعضی وقتها با سبز الله تو یه کاسه میره
باند های دیگر هستند که هر کس پول بده براش لینک داغ می کنند
این باندها تو یاهو مسنجر فرند فید با هم قرار میذارند ویا حمله می کنند یا رای میدن
جرمنی هم دوساله به واسطه اعتباری که کسب کرده چند هزار دلاری بابت لینکهای سبز جمع کرده
در اخر اگر خواستی وارد باند بشی همین جا بگو راهنمای ات کنم

زنجیره سبز گفت...

آدرس صفحه شما در "زنجیره سبز" ثبت شد
در صورت عدم تمایل ، به ما اطلاع دهید تا آدرس شما از لیست پاک شود. شما به مدت یک هفته مهلت دارید که برای پاک کردن آدرس خود از لیست ما اقدام کنید ، در غیر این صورت عدم اقدام شما به معنای رضایت شما برای عضویت در زنجیره سبز می باشد.
زنجیره سبز با هدف خدمت به کاربران و در راستای شعار گسترش آگاهی ها فعالیت می کند ، لذا از شما خواهشمندیم با ثبت آدرس ما در وبلاگ خود ما را در دستیابی به این هدف کمک کنید.
http://linkesabz.blogspot.com

ادوارد البی دوم گفت...

فکر می‌کنم اگر احمدی‌نژاد پای چیزی رو به ضرر ملت امضا کرده باشه، باید بهش حق داد. چطور می‌شه یهو از راه رسید و ساز مخالف زد!؟ چهار سال صرف کرد تا خودش رو سفت ببنده. همینطور فکر می‌کنم با سیاستی که داره موفق بشه. انتخاب بین بد و بدتره. جایگزین بهتری سراغ دارید، بسم‌الله! سبز!؟ رهبر داره، یا منطقیه؟ تا کجا باید احساساتی بود؟ چرا نمی‌خواهید روی زمین زندگی کنید!؟
______________

من هوادار یا مخالف کسی نیستم. تماشاچی بازی‌های سیاسی هستم. فلسفه زیست شخصی دارم و هیچ اعتقادی ندارم. داشتن اعتقاد سابقه درخشانی در تاریخ زندگی بشر ندارد. خود را ملزم به وارد شدن به جریان و گروهی نمی‌دانم. از دور نظاره‌ می‌کنم. همین.
همگی شاد باشید.

Dalghak.Irani گفت...

سلام به همه
دوستتان دارم. کمپانی قرارداد اینترنتم را عوض کرده ام اینترنتم کمی ریپ می زند وممکن است فرصت پاسخ تک تک امروزفراهم نباشد. دست وقلم وفکروهمراهی تان را می بوسم. وقول می دهم برای پاسخ برگردم. یا...هو