۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

طبق آخرین گزارش رسیده ازخبرگزاری چیزنا: آیت الله خامنه ای ازمهندس مشایی درخواست ملاقات کرده است!

Jim the Wonder Dog



1- ازایران خبرمی رسد که حسین قدیانی معروف به داش حسین بچه بسیجی ها بعد ازآنکه نتوانست با پیوستن به پروژۀ "توهم قورباغه ها"ی حسین شریعتمداری داش حسین بچه انگل ها اختلافات بروزکرده دربین مساجد وهیئت های مذهبی را جمع کرده ویک سروصورتی به تریج قبای "حضرت ماه" بدهد. اینک پروژۀ مستقلی را دردست گرفته است تا قرارملاقاتی را بین حضرت ماه ومهندس مشایی سازمان دهی کند.



2- اودرمصاحبه ای با خبرنگارچیزنا که خودش است گفته است: حضرت ماه بد جوری خراب کاری کرده است. وبعد ازاینکه همۀ الیگارشی ناکارآمد وچپاولگررا بخاطر احمدی نژاد ازدست داد. حالا دستش به عورت خودش هم بند نیست که یکی را واسطه کند برای بردن پیام اعتراف بشکرخوردنش را برای رییس جمهور. لذا ازمن خواسته است که با تحفظ مخالفت با هرچه ایران وایرانی است بروم وبه دست وپای مهندس مشایی بیفتم تا ایشان مرحمت کرده وقت ملاقاتی را به حضرت ماه بدهند تا حضرت ماه شخصاً زانوی ادب بزمین بزند درمحضرشان وشربت پشیمانی بنوشند تا رییس جمهوربربی قانونی ایشان قلم عفو بگیرند.



3- خبرنگارچیزنا می پرسد: قراربود این مأموریت فوق سری باشد پس چرا شما آنرا منتشرمی کنید. داش حسین بچه بسیجی ها می گوید: درست است ولی چون مأموریت شکست خورد دیگروجهی برای پنهان کاری نمی ماند. حسین قدیانی ادامه داد: من رفتم بسمت دفتررییس دفترریاست جمهوری؛ اما قبل ارسیدن به دفترآقای مهندس مشایی ایشان را توی خیابان پاستوردیدم که با جناب آقای بقایی معاون اجرایی "رییس جمهورمحترم دکترمحموداحمدی نژاد"- عنوان توی گیومه دستورسازمانی سردبیر کیهان برای نامیدن رییس جمهورتاقبل ازتشبیه ایشان به قورباغه بود- بلی دیدم که نامبردگان درکنارپیکانی ایستاده اند وبی خیال این مادربحران ها گل می گویند وگل می شنوند. وتا نزدیک شدم وعرض ادب کردم به مهندس مشایی. ایشان فرمودند که فقط بسیجی هایی را برسمیت می شناسد که هواداردکترهستند. وازپذیرفتن حضرت ماه خودداری فرمودند به این دلیل بدیهی که نامبرده را ازلیست فدائیان دکترخط زده اند!


4- من هم که دلقک مردم ایران هستم برای اینکه امضای "یا...هو" را زیرگفته های مدیرعامل وخبرنگارخبرگزاری چیزنا نگذارم. مجبورشدم این بند 4 را هم اضافه کنم که درپایانش بگویم: یا...هو

۱ نظر:

امیر گفت...

جریانهای مشخص و هدایتگری در سبزها هر غلطی قوه قضاییه، نیروی انتظامی و صدا و سیما میکنند را سعی میکنند به طریقی به دولت نسبت دهند. این امر مورد رضایت کامل الیگارشی است. معتقدم اگر موسوی و هاشمی رقبای احمدی نژاد نبودند رای او بسیار کمتر مبشد. و اگر پشتیبانی اصولگرایان نشاندار از احمدی نژاد نمی بود رای او می توانست خیلی بیشتر باشد. اصولا سردمداران جریان سبز نزد توده هایی که به احمدی نژاد رای دادند منفور هستند. لذا حمایت سبزها از احمدی نژاد سم مهلک برای او خواهد بود. چون براحتی طرف مقابل را برعلیه او متحد میکند و توده هایی که به او رای دادند را به شک خواهد انداخت. حتی امیدوار باشیم سبزها جانب آیت الله را بگیرند که در این صورت همان دستاویزی که اینها با آن تا الان مخالفین را نزد توده های مذهبی تخطئه میکردند بر علیه خودشان قابل به کارگیری است و عملا جنبشی را که دودستگی عمیقی بین ایرانیان ایجاد کرده از صحنه سیاست ایران محو و راه را بر یک ائتلاف بزرگ بین آزادیخواهان و عدالت طلبان باز می کند.