۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

غسل دادن آیت الله خامنه ای درلگن احمدی نژاد !

Women in the Garden



1- احمدی نژاد خودرومدل ازرده خارج پژو 504 خودرا بحراج گذاشت با این تمهید تبلیغاتی که ازمحل فروش آن برای معلولان مسکن ساخته خواهد شد. بشهادت صفحات خبرگزاری ها، سایت ها، روزنامه ها ووبلاگ های درآن روزهای اصولگرایان؛ این اقدام دکتراحمدی نژاد -شریعتمداری ازترس کونش هروقت می خواهد پاچۀ مشایی را بگیرد مجبورمی شود ازعنوان جناب آقای دکتراحمدی نژاد رییس جمهورمحترم استفاده کند- با عناوین پروپاگاندای محض مورد استقبال قرار گرفت وآنرا یکی دیگرازوجوه مردم محوری احمدی نژاد ستودند. اینک که احمدی نژاد رویکرد خودش را تغییرداده ونشانه های پررنگی ازسیاستمداری عقلمند ودرپی منافع ایران رابروزمی دهد. ببینیم برسرهمان پروژۀ تحسین شده چه بلایی نازل کرده اند:


الف- یک آدم گمنام ونشانی درجایی می نویسد که خریدارخودرواحمدی نژاد فرد مشکوکی است. کاربری ازبالاترین ازاین نقطه ضعف پیدا شده برای ا.ن یک لینک نان وآبدارامتیازدرست می کند وخبر بلافاصله پخش می شود وکارتاآنجا بالا می گیرد که می شود موضوع داغ. 


ب- رجانیوزوکیهان که تا دیروزبا بالاترین دشمن خونی بودند وهمدیگررا جزبه تمسخر ودشنام های چارواداری مورد سوء استفاده قرارنمی دادند. اینبارمی شوند منابع موثق خبری همدیگر ویک گزارش یک صفحه ای ازیک شایعۀ الکی درست می کنند وهردوباهم -هم رجانیوز وهم کیهان- تیترمی زنند "سكوت عجيب در قبال افشاي نام و سوابق يك بدهكار بزرگ بانكي" و"اين كلاهبردار 1200 ميليارد توماني كيست؟! (خبر ويژه)" هردو ازروی هم کپی می کنند ومنتشرمی کنند. لابد باید منتظرباشیم دوباره بالاترین یک موضوع داغ مجدد بزند ازتیترهای کیهان ورجانیوز.


پ- این درحالیست که تابناک این خبررا تکذیب کرده است ونام خریدارخودرواحمدی نژاد را دشتی اعلام کرده ونوشته است که برخلاف ادعای کیهان ورجانیوز نامبرده تاجراست وانبوه ساز وسهامدارعمده وجزیی هیچ بانکی نیست وبانکی هم دردست تأسیس ندارد.


2- اما سخن من برسر این نیست که نهایتاً این ساخت وپاخت ودزدی انجام گرفته است یا نگرفته است. خدا کند که هرروزیک گندی ازهیئت حاکمۀ فاسد جمهوری اسلامی افشاشود وباعث رفتن بیشترآبرو ومشروعیت شان بشود.  اصل حرف من دراین است که مخالفان وبویژه سبزها که تا همین شب عید وعدۀ سقوط عنقریب جمهوری اسلامی را می دادند. فقط بعد از20 روزازسال جدید چنان به پیسی تولید خبروگزارش و مطلب خورده اند که دانه درشت ها همه ازارجمند وواحدی ومزروعی وراه سبز امید و...الاماشاءالله سایت ووبلاگ وفعالان وروشنفکران سبزرفته اند بکما وهمین خبرراست ودروغ را هم بچه های سبز بالاترین تولید کرده اند. وآیا درچنین حالتی گفتن ازجنبش سبز مسخره کردن خودمان نیست.


3- واین درحالیست که حداقل دراین مدت همۀ فعالان اصولگرای وابسته به الیگارشی روحانیت متحجرتوپخانه شان را تنظیم کرده اند بسوی مشایی واحمدی نژاد. وحتی یک سبز نبوده است که روحانیان را مورد سؤال وهجوم قراربدهد که اگرحالا معلوم شده است که مشایی واحمدی نژاد عناصرنامطلوب وملی گرا ومکتب ایرانی وامام زمان قلابی هستند؛ چطوراست که هیچکس به آیت الله خامنه ای که مؤید احمدی نژاد بوده وظاهراً دردفاع ازاو این همه جنایت وزندان وتبعید وآوارگی ببارآورده کمترین تعرضی که نمی کند.هیچ،  بلکه همه اش هم مجیزاورا می گویند.


4- لذا شکی باقی نمی ماند که ساخت وپاختی درهیئت حاکمه شده بضرر احمدی نژاد ومشایی تا ازطریق کوبیدن آن ها آیت الله خامنه ای را تطهیر ونجات بدهند. وسبزهای مذهبی هم که ازابتدا هم مشکلی با آیت الله ها ودررأس همه رهبرمعظم نداشتند، چنان به محاق رفته اند وسکوت کرده اند که هرتازه واردی به وسایل ارتباطی شان اعم ازسایت ووبلاگ ومدیا گمان می کند که وارد گورستانی شده است که سالهاست متروکه بوده.


5- بازتأکید می کنم که اگر کسانی که ادعای سبز بودن ومبارزه برای حقوق ملت می کردند وراه سبز بدون هویتی را به این همه جوان ومیانسال تحمیل کردند وهنوزهم مدعیند که همه باید ازآن ها تبعیت بکنند؛ اگرواقعاً درحداصلاح رژیم هم جدی بودند امروزکه بین احمدی نژاد وجناح سنتی اصولگرا وروحانیت فاصله اقتاده باید نه به احمدی نژاد که به آیت الله خامنه ای گیرمی دادند که این تحفه کسی است که تو در نمازجمعه بسرش قسم خوردی. واگرتوزرد ازآب درآمده اولین کسی که ازعدالت ومدبربودن خارج می شود تو هستی وخودبخود وطبق نص قانون خودتان ازمقام رهبری عزل هستی. نه اینکه برّوبرّ نگاه کنند وخوشحالی کنند که مموتی دارد کله پا می شود وآیت الله خامنه ای نجات می یابد.

6- آیا اینان درخفا وآشکارهرکس که هستند نمی توانستند دوکلمه اعلامیه بنویسند خطاب به خبرگان رهبری که شما قبل ازاینکه وظیفه داشته باشید دولت را بخاطر سیاست عاقلانۀ منطقه ایش موردهجوم قراربدهید باید آیت الله خامنه ای که چنین دولت بی کفایتی را تأیید وحمایت کرده است عزل بکنید. ولی چون این جماعت اهل راستی وصداقت نیستند ومنظورشان ازاین همه خسارت ایجادنوبت بازی برای خودشان بود اینک سکوت کرده اند ومنتظرتا بلکه دری به تخته خورد وازدعوای روحانیت ومشایی قرعۀ شانس بازگشت دوبارۀ اصلاح طلبان به قدرت درآمد. یا...هو

۸ نظر:

مهتا گفت...

در مورد این که آیت الله حسابی از جریان احمدی نژاد ترسیده و ساخت و پاخت هم صرورت گرفته موافقم.. اصلاح طلبها ترسو و صد البته خائن و فرصت طلب هستند ولی چشم انداز یک فرو پاشی درونی پیداست.. سذنوشت ایران هم شاید بشه روسیه دوم..

ناشناس گفت...

بابا یه کم صبر کنید. پته آقا برای حکومتی-مذهبی ها که روی آب افتاده، از ولایتشون هم که ساقط شده. فوط چون همه تخم مرغ ها رو در سبد آحمدی نژآد گذاشته بود، به زمین زدن اون سبد می تونه باعث شکست خودش هم باشه. کسی که به دامن آقا بر نمی گرده دیگه، مگه می خواد چند سال دیگه بند بازی کنه، چه مار دیگه ای از آستینش بیرون بیاره>؟

شما فقط لطفا از چاه استبداد مذهبی ما رو به چاه عمیق نئونازیسم آریایی به رهبری پیشوا دکتر احمدی نژاد نبر، بزار ما کار عاقلانه ای که بیست -سی ساله دنبال می کنیم ادامه بدیم.

پویا گفت...

اینهمه خودتان را رنج میدهید که برای احمدی طرفدار جور کنید , نیمتوانید بپذیرید که مردم به او اطمینان ندارند و هرگز با او همراه نخواهند شد حتی اگر همه تفسیر هایتان صد در صد هم درست باشد. مردم از این رژیم چنان متنفرند که از رژیم پیشین در سال 57 که بختیار را باور نکردند هرچه که هشدار داد. این احمدی سابقه خوب بختیار را هم ندارد.البته انتقادهایتان به سبزها همه درست و به جاست نکته اینجاست که احمدی تا بخواهد اطمینان مردم را بدست آورد فرصت و زمان را باخته است آنهم در این پیچ خطرناک تورم و اقتصادی که به کما رفته و دور نیست که شورش گرسنگان و محرومان هم به دیگر بحرانها اضافه شودوآنگاه یا روحانیت دوباره زمام را بدست خواهد گرفت یا کل رژیم با احمدی و رهبرش کله پا خواهند شدوخدا بدادمان برسد اگر آمریکا بخواهد مجاهدین و سلطنتی های عقب مانده را بما بیاندازد. خلاصه راه حل شما بدون در نظر گرفتن اقتصاد و معشیت مردم یک جایش میلنگد و جای بسیار مهم و حساسی هم در این برهه از زمان.

ناشناس گفت...

بسیجی سبز اندیش
دلقک جان سلام
(درادامه کامنت مربوط به خواب پریشان شما )
اگر من اسمم را بسیجی سبز اندیش گذاشتم به این دلیل است : بسیجی نام نهادم بخاطر اینکه از 15 سالگی در درون همین آدمها امثال احمدی نژاد و مشایی و مطهری و سعید تاجیک ها و خلاصه خوب طرز فکر این آدمهارو هم در حوزه های سیاسی و هم اجتماعی و فرهنگی میشناسم .
اما سبزم چون از گذشته خود سخت پشیمانم و میدانم که چه راه اشتباهی رو رفته ام و با شجاعت خیلی از عقاید غلطم را کنار گذاشته ام و در این گذشته حماقت آمیز هیچ نهادی رو به اندازه روحانیت مرتجع مقصر نمیدونم به همین دلیل اگر احساس کنم و یا حتی کوچکترین اقدامی از هرکسی حتی احمدی نژاد علیه این مرتجعین بیسواد ببینم برایش کف میزنم اما به قول علی آقا کامنت گذار وبلاگ شما حتی این موضوع در خانواده احمی نژاد هم دیده نشده است.
به این صحبتهای سعید تاجیک در مصحبه با خانم نوشابه امیری در سایت روز دقت کن : " باشه احمدی نژادم اشتباه می کنه. بیخود می کنه تاییدش می کنه. ببین خواهر من هرکی در خط ولایت بود نوکرشم، هرکی از خط ولایت عبور کرد ما دشمن خونی اش هستیم. مقابلش می ایستیم. قران هم فرموده، پیغمبر هم فرموده. ما دیگه از قران خودمون و سیره انبیای خودمون که نمی گذریم. من به آقای دادستان هم گفتم آقا بنده گردنم در مقابل قانون مثل مو باریکه. هر حکمی که شما برای بنده ببرین روی چشم ام میذارم اما به شرطی که کلیشه ای برخورد نکنین...."

پی نوشت :
اونموقع که بمن لقب خنگ دادی ازدستت ناراحت نشدم اما این بار واقعا دلگیر شدم حاضری در رویا و توهمت با مشایی و احمدی نژاد فالوده بزنی و عشقولانه لیلی و مجنونی داشته باشی اما حاضر نیستی د خواب با امثال من بخندی . تصورت از من به خاطر اسم کاربریم اشتباه است . شاید باید با اسم کیمیا یا نیلوفر برات کامنت میذاشتم . خلاصه امیدوارم نیت خوانی نکنی.

Unknown گفت...

دلقک محترم ،می بینم که فریب شامورته بازی احمدی نژاد را خوردی و مدیریت جهانی و ایران ازادترین کشور جهان و تولید انرژی هسته ای در آشپزخانه را باور کرده ای که این طور دل نگران این آدم پست فطرت شده ای !!! shariar

Unknown گفت...

یک مورد دیگر باید از حضور دلقک محترم جویا شوم و آنهم این که راز و رمز انتخاب وزرا و همکاران بی سواد و فاسد با آن سوابق مشعشع و این سر و وضع کریه و مرده شور مآبانه حلقه احمدی نژاد در چیست ؟

Dalghak.Irani گفت...

این کامنت را حضرت آیت الله مصباح یزدی مرحمت فرموده اند ولی نمی دانم چرا برای خبرآنلاین فرستاده اند. بمن هم برخورده وازلجم همۀ نظرش را اینجا نمی گذارم وفقط بخشی را که خیلی چس ناله تر است می گذارم که کامتان را شیرین کنید تا من هم حوصله بکنم وبروم کمی شیرینی بخرم برای جشنی که مشایی می زند آیت الله می رقصد وچه کیفی دارد اگرنگاهم را دنبال بکنید.تابرگردم به پاسخ های تک تک اگرمیسرشد:


آیت‌الله مصباح یزدی با هشدار به مسئولان گفت: امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است، و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند.

اگر تنبلی کنیم می‌بینیم همان کسانی فتنه را آغاز کرده‌اند که خود پرورش داده‌ایم
وی ادامه داد: چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند!

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اگر تنبلی کنیم زمانی از خواب غفلت بیدار می‌شویم که تیرگی فتنه همه جا را فراگرفته است و می‌بینیم همان کسانی فتنه را آغاز کرده‌اند که خود پرورش داده‌ایم. این عزل و نصب‌ها از کجا در می‌آید؟ این حرف‌های ملی‌گرایانه و مکتب ایرانی، آن هم در زمانی که نهضت اسلامی در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، برای چیست؟ ملی گرایی و دم زدن از مکتب ایرانی با چه انگیزه‌ای می‌تواند صورت بگیرد؟

این متفکر اسلامی افزود: اگر روزی از ما بپرسند چرا برای تساوی ارث زن و مرد کاری نکردید شاید بتوانیم عذری بیاوریم، ولی اگر به ما بگویند چرا اساس اسلام را حفظ نکردید چه عذری می‌توانیم بیاوریم؟!

نفوذی‌هایی در بین خودی‌ها در حال رشد هستند. پایان بخشی ازکامنت آیت الله قطب روحانیت.

این هم یک آدرس برای چگونگی پیدایش رقص ایرلندی. که کمی تاقسمتی بخندید. بی ارتباط هم نیست با دل پیچۀ امروزآخوند ها:

http://www.youtube.com/watch?v=m0rrLdWLu_0&feature=player_embedded</A

ناشناس گفت...

سلام
خوب دیده ای و خوب هم نگاشته ای. گرچه من هیچ گاه نه به خوشبینی تو بوده ام و نه به خوش حوصلگی تو برای نگارش آرایم با این حال من نیز برای شخص احمدی نژاد با همه ی به اصطلاح حماقتش و به قول من ظرافتش ارزش قائلم. اول اینکه آنقدر طبل دین و تشیع و امام عصر(عجل الله فرجه و مخرجه)!!! زد که گوش برخی مردم و روشن ضمیران کر شد و دیگر صدایی از حضرتش نشنیدند و ندایش پاسخ نگفتند. ثانیا انحصار دین از دست ملایان و مفتیان و مفت خوران در آمد و عوام(احمدی نژاد و من حولها) هم ادعای شراکت در پختن و خوردن این آش کردند. ثالثا- همچون من که چپق چاق میکنم از برای خودم- احمدی هم جنبشی چاق کرد از برای ملت که متاسفانه هیچ دودی تا به امروز از آن در نیامده. (اگر هم آمده ما ندیده ایم) یا لااقل قبل از استشمام- دود توسط اطرافیان و آشنایان سید خندان و اصلاحاتش به ریه کشیده شده و امروز از خوشی و سر دماغی آن دود معظم به خوابی عمیق رفته اند آنهم فرو!
رابعا. سید چپق کش که همان رهبریست دستانش آنقدر به لرزه افتاده که از ترس ریختن توتون گداخته به فرش خانه اش ترک چپق کرده و سیگار میکشد.از طرف دیگر
گمان نمیکنم اگر سید خندان میبود آنچنان تغییری در وضع معیشت مردم پیش میامد. !!
همان که هر روز میخواندت
من البلاد الانجلیزیه
الی المهرج الایرانی