۱۳۹۱ فروردین ۲۱, دوشنبه

چه کسی جرأت دارد فائزۀ هاشمی (لاهوتی) را بزندان ببرد!

Portrait of Simonetta Vespucci


1- مذاکرات هسته ای درپیش موضوع مهمی است. و همچنین خیلی تمایل دارم که در مورد "چرا امام خمینی بدرخواست مذاکره با امریکا"ی هاشمی جواب نداد مطلبی را بنویسم. اما با قول نوشتن هر دو مطلب در پست های بعدی دلم می خواهد این پست کوتاه را اختصاص بدهم به فائزۀ هاشمی کوچکترین دختر هاشمی رفسنجانی و موضوع محکومیت ایشان بزندان که امروز خبر داده اند که حکمش تأیید شده و قاعدتاً باید به اجرای حکم ابلاغ و فائزه در روزهای بزودی به زندان برود.

2- فائزۀ هاشمی را دوست دارم. هم بخاطر رفاقت نزدیکی که با پدرش دارد و بشدت او را دوست دارد و نسبت به پدرش متعصب است. وهم بخاطر اینکه عروس آیت الله لاهوتی است و پدر شوهر مرحومش جزو قربانیان اولین قتل های زنجیره ای جمهوری اسلامی است که اعتقاد دارم آیت الله خامنه ای بالاترین مقام سیاسی جمهوری اسلامی بوده است که مستقیم و با واسطه پشت همۀ این قتل ها نقش داشته است. و البته بخاطر خود فائزه که مؤثرترین زن فعال حوزۀ سیاست در جمهوری اسلامی بوده است و خدمات ماندگار و مهمی هم در حوزۀ خاص زنان بویژه "ورزش زنان" انجام داده است.

3- اما معتقدم که در وضعیت جدید و کنونی هیچکس در جمهوری اسلامی جرأت زندان انداختن فائزه را نخواهد داشت. زیرا که پدرش با اظهار نظرهای اخیرش در مورد سیاست خارجی بویژه به چنان برتری محسوسی از محبوبیت در افکار عمومی ایرانیان ارتقاء یافته است که کسی نتواند "دردانه اش" - مشخصاً بمعنی دختر کوچولوی لوس و محبوبۀ پدر - را اذیت کند. البته باحتمال قریب به یقین فائزه دوست دارد که برای آرمان های مورد تعقیبش بزندان برود تا بحصول آن ها سرعت بدهد. و همین طور برای من و ما هم زندانی کردن فائزه یک سورپرایز عالی خواهد بود. زیرا که کمترین منفذهای بازگشت هاشمی به سازش با خامنه ای را مسدود خواهد کرد. اما با خوشحالی برای فائزه که زندانی نمی شود و سوگواری برای خودم که این فرصت رادیکالیزه کردن فضا در دو قطبی خامنه ای - هاشمی از دستمان خواهد رفت؛ باید اعتراف کنم که من هنوز هم خامنه ای را در این حد بی احتیاط و خود زن نمی بینم و او تن به این اشتباه وحشتناک نخواهد داد.

4- برای فائزه خانم آرزوی کامیابی و آزادی و برای ایران امید عقلانیت سیاسی برای رهایی از اختاپوس خامنه ای دارم. این هم سهمی از خانم ها که با افتخار وارد تالار افتخارات سیرک دلقک ایرانی می کنم. او دختر نابی است. یا...هو

۳ نظر:

ARIAN گفت...

دلقک عزیز ! هاشمی برای نجات خود و خانواده اش آخرین زورهایش را می زند. او به فکر نجات ایران نیست چون سرنوشت هاشمی با سرنوشت نظام دیگر حتی تقاطع مرمرین هم ندارد.

ناشناس گفت...

منظور آرین عزیز از نجات را من نفهمیدم. نجات از چی‌ ؟ از کجا ؟ آرین جان توی مملکت ما یارو ۳ میلیارد دلار خورده، یک آب هم روش، رسانه‌ای هم شده تا دلت بخواد، تازه من یارو رو نجات یافته فرض می‌‌کنم از همین الان. تازه یارو تمام مغزش به اندازه تخمای هاشمی هم نیست، اون‌وقت تو فکر میکنی‌ هاشمی داره دنبال سوراخ موش می‌گرده که خودش و خانوادش رو نجات بده ؟؟!! این مردیکه اژه‌ای فلان فلان شده که دستش تا بازو تو تمام کثافت کاریهای حکومت لجن ماله میاد این چرندیات رو می‌‌بافه که هم هاشمی رو بزارن تو منگنه و هم فعلا گنده گوزی جمیع آقایان را به حاشیه ببرد که می‌گفتند مذاکره توی استانبول نباشه و حالا شده همانجا. حالا دیدی که اون گردن کلفتی‌ که می‌گفت برخورد هم سطح می‌‌کنم با غرب، چه شکری خورد اینجا سر قضیه تعیین محل مذاکرات هسته‌ای .همه آقایان تنبانشان تا سر زانو پایین کشیده شده عزیز من ، اون‌وقت تو فکر میکنی‌ هاشمی میخواد خودشو نجات بده ؟؟ از اون روزی که مملکت لجن مال شد (خرداد ۸۸) هاشمی در هیچ چیز نقش نداشته و این یعنی‌ از خیلی‌ چیزها مبرا شده. زیاد سخت نگیر ، اونکه میخواد خودشو نجات بده خامنه‌ای و امثال اژه‌ای هستند. شب دراز و قلندر بیدار ...

Ali گفت...

سلام بر دلقک عزیز

به نظرم فائزه هاشمی به زندان میرود چون لیستی از متهمین آماده به زندان از دولتی ها منتظر ورود به زندانند مثل بقایی و جوانفکر.
برای جلوگیری از قطبی سازی دوگانه هاشمی-احمدی نژاد هم که شده فائزه هاشمی باید در زندان باشد قبل از اجرای احکام اعضای دولت .
فقط منتظرم تا سردار قاسمی به قولش عمل کند که گفته بود
اگر فائزه هاشمی نصف روز زندان برود ریشم را می تراشم.