۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

جادوگران به تیپ هم زده اند: مصطفی دنیزلی و علی کریمی! نگرانم برای پرسپولیس آینده.

A Young Tiger Playing with its Mother


1- در حالیکه تب فوتبال دنیا را برداشته و مرا نیز همراه خودش کیفور می کند در پیروزی تیم های محبوبم رئال مادرید و بایر مونیخ و منچستریونایتد؛ - با تأسف امسال برای اینترمیلان ایتالیاییم - و همینطور است لذت بردن از غرور خاص مردان پرتغالیم خوزه مورینیو و کریستین رونالدو و با تیریک به آبی های لندن که مرا در کری خوانی با برادرانم روسفید کردند در نیوکمپ؛ اما زخمی هم دارم از به تیپ زدن دو جادوگر پرسپولیسی" علی کریمی با مصطفی دنیزلی!

2- روزی که کریمی گفت بازیکن بیکاره را بازی داده دنیزلی در مقابل الغرافۀ قطر با همۀ آدرس های غلطی که می دادند در نام بازیکن منظور کریمی؛ من گفتم که جادوگر سامان آقازمانی را می گوید و نه دوستان قدیمی همچون نوری یا بادامکی! و همان هم بود و شد در رمز گشایی از لب خوانی کریمی که به آقا زمانی می گفت: "دوزار هم بازی بلد نیستی".

3- اما مرد مغرور ترک مربیی نبود که چنین گستاخی جادوگر را تحمل کند و واکنش تند نشان ندهد. مصطفی پاشا که ذاتاً هم قمارباز است در بازی هجومی؛ دست بقماری خطرناک زد که بنظر خودش امکان بردنش از کریمی زیاد بود. او فکر کرد که سایپا تیم چندان قدرتمندی نیست و اگر بتواند با ذخیره هایش بر سایپا غلبه کند هم گستاخی کریمی را پاسخ داده است و هم گربه را دم حجله کشته برای باقی ماندۀ تیم. اما دنیزلی بدجوری قمار را باخت وقتی در همان نیمۀ اول تیمش از هم پاشید و سایپا دوگل زد. سامان آقا زمانی هم که موضوع این قمار خطرناک بود چنان از خود بیخود جانفشان می خواست باشد که در همان نیمۀ اول اخراج شد.

4- و دنیزلی که قافیه را باخته بود؛ نیمۀ دوم را با کریمی و نوری شروع کرد. ولی دیگر فرصت از دست رفته بود و پرسپولیس 2-4 شکست خورد. معلوم است که دنیزلی در هفتۀ گذشته زمین و زمان را گاز می گرفته است از عصبانیت این قماربازی منجر به باخت. و امروز که رفتند فرودگاه بدون کریمی و پروازشان به تراکتورسازی کنسل شد با تیپا زد زیر باسن مترجمش که خسته شدم از دست پررویی همه تان!

5- در حالیکه منتظرم تیم محبوب اسپانیائیم تیم محبوب آلمانیم را حذف کند در سنتیاگو برنابئو دلم پیش سرنوشت و آیندۀ پرسپولیس است که وارد چرخۀ خطرناکی شده است با توجه به سابقۀ مصطفی دنیزلی و علی کریمی. که هر دو قُدند و قمارباز. این مربی و بازیکن کمتر پولکی و بیشتر "مغرور شخصیتی" سابقه ای در کوتاه آمدن ندارند با تخفیف در "جادوگربودن شماره یک" (هر کدام در لباس خودش مربیگری و بازیکنی). و خدا آخر عاقبت پرسپولیس فصل بعد را بخیر کند بدون دنیزلی یا کریمی و یا هر دو!

6- بدون فوتبال هرگز! یا...هو

هیچ نظری موجود نیست: