۱۳۹۰ آذر ۲۴, پنجشنبه

آقای خامنه ای پاسخ نوریزاد توسرت بخورد؛ جواب شریعتمداری را بده!

Miracle of the Jealous Husband


جناب آقای خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران.

1- بعد از آن فضاحت اختلافتان با پسر معنوی و رییس جمهور محبوبتان محمود احمدی نژا؛ شکی باقی نمانده است که جناب حیدرخان مصلحی وزیر اطلاعات منسوب و منصوب شماست. و بهمین خاطر هم از سوی شما به عربستان سعودی گسیل داشته شده است که حاکمان بر ریاض را متقاعد کند که این ارادۀ حاکم بلامنازع جمهوری اسلامی است که می خواهد بصورت تاکتیکی هم شده تنش های فی مابین را کم کرده و تفاهمات منطقه ای را دامن بزند. واین امر گذشته از اینکه بنفع حاکمیت شماست؛ اتفاقاً جزء معدود اقداماتی است که بنفع ایران هم است. سفر سفیر فوق العاده تان به دربار سعودی بلافاصله پاسخ در خوری گرفته و مقامات عربستان حاضر شده اند که وزیر نفت جمهوری اسلامی را هم بحضور بپذیرند و از تفاهم ایشان در رعایت حداکثر انتظارات نفتی عربستان در اجلاس دیروز اوپک هم قدردانی و تشکر کنند. این البته خیلی بمذاق ما ایرانیان مورد کینۀ اعراب منطقه گوارا نیست زیرا که شاه در گذشته ودیکتاتوری که شما بحق جایگزینی فراتر از انتظار و مشاهدۀ ما از شاه پهلوی هم شده اید در موضوع دیکتاتوری؛ خودش بنیانگذار و رهبر بلامنازع اوپک بود و این ایران ما بود که دیگران و از جمله عربستان را پشت درهای انتظار می فرسود برای اجازۀ ملاقات. اما چه می شود کرد که زمانه اینطور رقم خورد و شما ایران نوکر تنها ابرقدرت جهان (امریکا) در حکومت شاه - تعبیر از شماست - را به نوکری نوکران دست سوم همان امریکا (عربستان سعودی) تنزل دادید. باری گذشته ها گذشته و جای گله ای ندارم که خود کرده را تدبیر نیست و زیان را از هرکجا جلو بگیری منفعت است. و اما بعد:

2- در همین رابطه و سیاست ذلیلانه و موفق یک ضلع دومی پیدا شده بنام حسین شریعتمداری که ایشان هم مثل جناب مصلحی هم منسوب شماست و هم منصوب شما در مدیریت مادام العمر مؤسسۀ کیهان. حسین شریعتمداری به سفر جناب مصلحی چند مورد ان قلت وارد کرده است هم سیاسی و هم حقوقی و هم درست. یکی اینکه ایشان پرسیده است این سفر در موقعیتی که حاکمان عربستان سعودی در همه جا شمشیر از رو بسته اند و با دشمنان ما دوستی و با دوستان ما دشمنی می کنند چه توجیه سیاسی داشت. سؤال و ایراد دوم ایشان مربوط است به پروتکل های تشریفات هم مقام بودن مذاکره کنندگان در عرف سیاست جهان. و پرسیده اند چرا وزیر ما برای ملاقات با مقامی سطح پایین تر از خودش بسفر رفته و لازم بود اگر سفر ضرورت و توجیه داشت حداکثر مقامی در سطح مدیرکل و یا معاون وزیر اعزام می شد. ایراد سوم حسین شریعتمداری به تصمیم شما راجع بوده است به عدم پایبندی عربستان سعودی برای محرمانه نگاه داشتن این سفر و افشای رسانه ای آن. شریعتمداری بحق انتظار داشته است که اگر محرمانه بودن سفر مورد توافق اولیه بوده است باید ضمن اعتراض به خلف وعدۀ مقامات سعودی سفر نیمه تمام رها شده و وزیر به کشور مراجعت می کرد. البته ایشان دیگر بزرگواری کرده و سؤالات خودش را ادامه نداده است ازجمله اینکه چرا همه اش ما می رویم به پابوس وهابیان و یکبار وهابیان نمی آیند به دست دوستی شیعیان. و سؤالات فرعی و بی اهمیتی مثل همین.

3- اینک مستند به آنچه که مختصراً معروض داشتم؛ دو منسوب و منصوب شما در حوزۀ سیاست و رسانه رو در رو ومتضاد هم قرار گرفته اند. و هر دوی آقایان محترم نیز از ذوب شدگان در ولایت فقهی و فقیهی حضرت عالی هستند. و تکلیفی بالاتر از تبعیت مطلق از اوامر و نواهی شما نمی شناسند. و چون جمع نقیضین نقیض است. لذا یکی از این دو بزرگوار در مخالفت با مولا و مقتدای خودش عمل کرده است. یا مصلحی بی اذن شما به چنین سفر ذلیل و خفت باری اعزام شده است و یا حسین شریعتمداری که جز جنگ و سرنگونی شما آرزویی ندارد در مخالفت با رأی و تصمیم شما برخاسته است. که در هر دو صورت یکی از این دو نفر برحق و در امتداد تبعیت از ولایت عمل کرده و دیگری نه. پس سؤال و انتظار و حق این است که حضرت عالی یکی از این دو را برکنار فرمایید. تا خدای ناکرده این هم گزکی در دست دشمنان نباشد برای فریب تتمۀ هواداران فدایی شما که بگویند: "ای بابا گویا دعوا فقط بر سر لحاف ناداشتۀ ما فقیران و در ماندگان است". با تشکر. یا...هو

بعد از تحریر:

فراموش کردم که تشکر خالصانه و ویژه بکنم از عنایتی که به نامه های محمد نوریزاد کرده اید و در حال تمهید پاسخ مستدل به شبهات و دروغ پراکنی های ایشان هستید. عین دستور و دستخط چپ خط و زیبای شما را در این مورد دیدم و در همین جا کپی پیست می کنم تا کور شود هر کس که در او غش باشد. و اما دستور شما در هامش آخرین نامۀ نوریزاد:

بسمه تعالی.
دفتر؛ نامۀ محمد نوریزاد رؤیت شد. به اطلاعات سپاه بگویید تحقیق کنند و مشخص کنند با عکس و فیلم و تفصیلات که آیا این اطلاع موثق در مورد  چند همسری مجرم صحت مستند ساخته شده دارد یانه. اگر خدای ناکرده چنین جرمی صحت مستند ساخته شده داشته باشد و از آنجائیکه هم نکاح متعه بطور مطلق و هم نکاح دایم در غیر تک همسری در اسلام عزیز حرام مطلق و گناه کبیره و در قانون جمهوری اسلامی ممنوع و جرم است؛ لذا سؤالات ایشان نه تنها مسموع نیست که باید در اسرع وقت بجرم عدول از قانون مقدس شرع  - در رعایت قطعی تک همسری و همچنین واویلا اگر متعه هم در کار بوده باشد - به اشد مجازات  وهن اسلام در مورد زن ستیزی برسد. در چنین فرض قطعیی؛ قبول کردن خبر هم از شخص فاسد و فاجر در اسلام حرام است تا چه رسد به سؤال و شبهه در کار حکومت دین. والسلام سید علی خامنه ای.

هیچ نظری موجود نیست: