۱۳۹۰ آذر ۱۱, جمعه

حالا دیگر این یک اتهام دقیق است. مثل خود آلمانی ها منضبط!

The Menaced Assassin


1- گاهی کلافه می شوم از این انگلیسی ها در شلختگی که دارند و بقول ظریفی چگونه امپراتور بوده اند در شرق و غرب عالم در گذشته و هنوز هم درجه یک در سیاست ورزی؛ خدا عالم است. جدید ترین نمونه هم که همین الان است در گمشدن پاسخ نامه ام بین اداره و پست که چون خیلی مهم بود رفتم از اداره ای واسطه پرینت نامه ام را گرفتم بجای نامۀ رسمی و اصلی. و کم نبوده اخباری که انگلیسی های سر بهوا کامیون کامیون اسناد محرمانه را در قطار های مترو جا گذاشته اند و بی خیال. این را گفتم که اولاً برسم به شلختگی موروثی امریکایی ها از اجداد انگلیسی شان و نشان بدهم نظم درجه یک آلمانی ها را در جنگ و صلح و فوتبال و ادعا!

2- آلمانی ها مدعی شده اند که بجاسوسی و از آنجا به شبکه ای رسیده اند در داخل آلمان که جمهوری اسلامی داشته برنامه ریزی می کرده برای حمله به پایگاه نظامی امریکا در آلمان در روز "واقعه"! روز واقعه هم یعنی روزی که جنگ سرد بین امریکا و جمهوری اسلامی به جنگ گرم ارتقاء می یافت و امریکا پاسخ حمله اش در تهران یا قم یا فردو و نطنز را در بن و برلین دریافت می کرد از خرابکاری برادر مجاهد قاسم سلیمانی و سپاه قدس. دیگر نه از ماشین فروش و منصور ارباب سیار ایرانی تبار خبری بود و نه از مافیای کوکائین مکزیکی و همینطور هدفی بنام سفیر کشور ثالث در خاک امریکا.

3- عوامل جاسوسی و خرابکاری و اطلاعاتی جمهوری اسلامی بوده اند در لباس دیپلماتیک و واسطه ای آلمانی که در حال تدارک مقدمات حمله ای مرگبار و تلافی جویانه بوده اند در آینده. هم منطق صحیح است و هم علت دقیق است و هم مجرم صریح و مو لای درزش نمی رود. ممکن است گفته شود که با توجه به اینکه این اقدام توطئه از سوی جمهوری اسلامی و بدلیل مشروط بودن انجام آن به حملۀ پیشینی امریکا یا ناتو به جمهوری اسلامی خیلی هم ناموجه و قابل محکوم کردن آخوند ها و سپاه قدس نخواهد بود در چهار چوب دفاع مشروع! ولی من معتقدم که اولاً در هیچ کجا چنین دفاعی مشروع شناخته نمی شود و ثانیاً اصل جنگ و حملۀ امریکا یا ناتو به ایران یک تحلیل سیاسی است و نه یک تهدید در حال انجام.

4- فعلاً بدلیل هیجان ناشی از تراکم خبرهای بد برای رهبران جمهوری اسلامی این خبر جاسوس گیری آلمانی ها به اندازۀ اهمیتش تبلیغات رسانه ای نگرفته است و البته روحیۀ منضبط آلمانی ها مزید بر علت. که همیشه وقتی هم همۀ حقیقت را کشف می کنند بیش از سه چهارم آن را رسانه ای نمی کنند محض احتیاط و اشتباه. بر عکس امریکایی ها که از کاهی کوه می سازند چون می گویند زورشان زیاد است آلمانی ها چنان دقیق وارد بازی می شوند که چاقوی دشمن، خود دسته اش را ببرد در دست و پا زدن ها و تکذیب و انکارهای بی مبنا.

5- بنظرم می رسد که اتهام کشف شده در آلمان هم جرایم سنگین تر و هم ضعف فراوان تری تحمیل خواهد کرد به رهبران مستأصل جمهوری اسلامی بزودی. موضوع سفارت بریتانیا فقط از جهت جنبه های اکشنش است که این همه جذابیت فوری دارد و تاریخ مصرفش خیلی هم پایدار نخواهد بود در مقایسه با اتهام قطعی و دقیق آلمان به سپاه قدس و اطلاعات سپاه و ماشین جنگی خامنه ای. حضرت ماه! حسین قدیانی بد جوری زده به صخره و خودش و بولدوزر از کار افتاده اش را بدرقه خواهد کرد به ته دره. بیش باد! یا...هو

۲ نظر:

ناشناس گفت...

کاش لینک خبر را می زدید. من یه دوری اطراف زدم واین خبر را ندیدم. یه خبر هست که مال 14 تیر هستش.

Dalghak.Irani گفت...

گذاشتم. تعجب کردم از حرف شما. چون اینقدر فراوان تکرار شده بود دیروز که حتی به خانۀ عروس هم رسیده بود خبر و خبرگزاری های داخلی هم آنرا کار کرده بودند. بهرحال دم دست ترینش که هنوز تیتر یک گویا نیوز است را گذاشتم روی "روز واقعه". من بسیار زیاد محتاطم که خبر بی بنیه ای را انتخاب نکنم برای نوشته هایم. چون هم دروغ بستن به جمهوری اسلامی را سم خطرناکی می دانم و مضر و غیر لازم در حالیکه همۀ هیکلش عیب و ایراد راست راستکی است و هم اینکه بسیار گریزانم از خدشه دار شدن نام دلقکم که صداقت تنها شرط بقای دلقک و رونق سیرکش است. یا...هو