۱۳۹۰ آذر ۲۴, پنجشنبه

نمرۀ 20 پاسدار قاسمی نفت در پوشیدن کلاه لبه دار کرم رنگ! و باقی خفّت ها...

Odalisque with Slave


 بگو تو که ...نش را نداری گُه می خوری از اول طوری چُسی می آیی که در آخر به "غلط کردم" و "ببخشید" و "بخدا منظورمان این نبود" و "شما چرا ما را جدی می گیرید" و "ما که یک حکومت نیستیم" و "جمهوری اسلامی ظاهراً یک شهر است ولی چهل قلندر اوباش دارد" و التماس بیفتی. فقط چند نمونه از حماقت های در داخل و گه خوردن های در خارج یا بعبارت دقیقتر نفس کش طلبیدن در داخل و موش آب کشیده شدن در خارج را برایتان گرد آوری کرده ام. و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

1- چهارتا بچه مزلف را تحریک و اجیر می کنند که بنام دانشجو بریزند سفارتخانۀ کشور مهمی مثل بریتانیا را تخریب کنند و بسوزانند و وحشت ایجاد کنند و مزخرف ببافند. بعد صالحی را می فرستند کنفرانس بن برای دفاع از منافع ملی ایران در افغانستان همسایه؛ او کارش می شود جُک تعریف کردن و خنده و مسخره بازی در مقابل هیئت های دیلماتیک خارجی که با انفعال از زیر بار سؤال هایشان - این چه وضعی است در داخل ایران - در برود وبگوید: "تو را خدا ما را جدی نگیرید. مگر گمان کرده اید که در ایران هم مثل همۀ کشورهای دیگر حاکمی و حکومتی ومسئولیتی و نظمی در کار است. نه بخدا کشور ما طویله ای است که هرخری صبح زودتر عرعر کند حاکم روز است و هر مهملی بخواهد می گوید و هر کاری خواست می کند.

2- کودن ترین آدم تاریخ را پیدا می کنیم بنام علی آبادی و یک ورقۀ کنده شده از دفتر مشق دبستانش را می دهیم دستش که برود برای ما رییس اوپک بشود و از روی "آی اَم اِ مانکی" بخواند و گروهی رجل سیاسی و متخصص های نفتی را تا سرحد جنون به عصبانیت برساند و آنگاه چاق ترین پاسدار اقتصادی را جایگزینش می کنیم که برود و جلسۀ اوپک را  دوساعت زودتر از مدت انتظار تمام کند با لبه دارهای کرم رنگ برسر که موفق شدیم. و هر چه برادر بزرگوارمان عربستان سعودی دیکته کردند بدون غلط نوشتیم و نمرۀ همه مان که شد بیست. خب معلوم است که معدل مان هم می شود بیست. این هم از قهقهۀ مکتبی ترین و ضد استکبارترین پاسدار قاسمی نفت.

3- سگ هاری را رها کرده ایم که هرروز بنویسد عربستان دارد سقوط می کند. آل سعود نفس آخرش را می کشد و شیعیان قطیف وهابی های کثیف را عنقریب بدرک واصل خواهند کرد. و می دهد دست هزار هزار امام جمعه که زر بزنند؛ و بدتر امضای مکارم شیرازی و صافی گلپایپانی و آیت الله ... را هم ضمیمه می کند به اتهام شیعه کشی عربستان در بحرین و ... توگویی یا تا فردا شاه عربستان بدرک واصل خواهد شد و یا ما با جنگ و خونریزی بحسابش خواهیم رسید. بعد کاشف بعمل می آید که ای بابا یارو (عربستان) بدجوری زده به برج و باروی "حضرت آقا"(خامنه ای) و حتی خنده ها و عشوه های خررنگ کن و مهمل وزیر خارجه (صالحی) را هم قبول نکرده در غلط کردن متعارف بمعنای "انشاأالله گربه است"؛ و خواسته که خود خامنه ای فقط باید زانو بزند و زمین ادب ببوسد در پیشگاه ملک عبدالله. خامنه ای اما که یک دست بیشتر ندارد و آن هم فعلاً در کشتار و سرکوب جوانان ایران و بچه های مردم در گیر است. ناچار مصلحی امنیتش را و قاسمی نفتش را در یک روز بپای آل سعود در حال سقوط شریعتمداری کیهانش سر می برد  وتمام. یعنی گُه خوردم.

4- اما سگ هار مگر سیری پذیر است از کشتار. اینبار برمی دارد پیشنهاد بستن تنگۀ هرمز را سرمقالۀ ورق پارۀ کیهانش می کند که رهبران دین گفته اند که در نزاع و جنگ و دعوا آنکس برنده است که سیلی اول را بزند. پس بیایید تنگۀ هرمز را ببندیم پیش دستانه و سیلی بزنیم به صورت غرب و استکبار و اسرائیل. و همین ولنگاری و خریت کافی است که غرب دستمایه کند که خامنه ای می خواهد جنگ نفت را خودش شروع کند و ای مردمان عالم بدانید و آگاه باشید که کرم از خود درخت است و اگر فردا روزی زدیم لت و پارشان کردیم. هی برای ما نامه های صد و دویست امضاء نفرستید که جنگ کار بدی است. البته که قسط های پیش پرداختش را فعلاً مصلحی با حقارت در دربار سعودی و قاسمی با سخاوت در دربار اوپک پرداخته اند همین امروز.

5- و احمدی نژاد پلشت که از نیاز مردمان و هیجان کودکان سوء استفاده می کند و مرتب می پرسد: کی خسته است. و عوام فریبی می کند در جایی که دیگر در حریم دوستان مرده و متقلبش هم امن ندارد و با لنگه کفش پذیرایی می شود. و صالحی بدبخت که مرتب در حال لبخند زدن است. به آلمانی در بن.  بترکی در استانبول که نه بخدا کی گفته ما می خواهیم سپر دفاعی ناتو در ترکیه را بزنیم مگر ما جرأتش را داریم. و به عربی در کل منطقه که با اینکه زبان مادریش هم عربی است ولی اعراب جدیش نمی گیرند ویک موی گندیدۀ مصلحی جاسوس را با همۀ خنده های احمقانۀ صالحی دیپلمات عوض نمی کنند!

6- فقط چند نمونۀ یک هفتۀ اخیر را و مهمترین ها را نوشتم. و الا تاریخ نکبت جمهوری اسلامی همه اش آکنده از این غلط زیادی کردن های داخلی از سوی هر ننه قمر مسئول و مختاری. و گُه خوردن ها و ماستمالیزاسیون و عقب نشینی و گذشتن از منافع ملی و عذر خواهی و ... در خارج و نزد همان هایی که بخاطر مبارزه با آن ها به این روز افتاده ایم؛ از سوی مقام های رسمی و عنوان دار و سیاستمدارمان! ونهایت اینکه جمهوری اسلامی خامنه ای یک دروغ قطعی تاریخ بشریت است. و شرکای در قدرت رده اول آن فطعاً خائنند. زیرا که کودن ترین و عقب افتاده ترین آدم هم می تواند درک کند که قبول مسئولیت در چنین آشفته بازاری نه برای خدمت که فقط برای خیانت بیشتر است. یا...هو

۷ نظر:

mohsen گفت...

اکثر مقالات شما را میخوانم و بیشتر اوقات موافقم البته نه همیشه ! این یکی خیلی چسبید چون این مقامات مثلان مسول نیاز به فحش کش شدن دارند نه زبان مودبانه .

بهروز گفت...

سلام دلقک ، بند شماره ۶ این دست نوشته ات واقعا شاهکار است دستانت توانا تر باد. مرسی

سحر گفت...

حکومت اسلامی یک عمر ملت خودشو با دوز و کلک رقصونده و کم کم باورش شده که این استعداد رو در خارج مرزها امتحان کنه. اما گویا خودش شدیدا مجبور به قر ریختن اینطرف و اونطرف شده. بعد از قول و قرارهای انتقال اورانیوم و در کنارش صدور گاز فرد و اعلا به قارداشامون که زمستون از سرما یخ نزنن. تازه پول لوله کشی رو خود آخوندا دادن تا ترکیه بلکه وقت مبادا هواشون رو داشته باشه. قافیه آخوندا که به تنگ اومد گفتن حالا نوبت قارداشاست که واسه ما برقصن. اگه آخوندا یادشون رفته بود که همه اینا باج به ترکها بوده ترکها که یادشون نرفته. وقتیکه عکس صالحی بینوا رو کنار همکار ترکش دیدم یاد ضرب المثل کت بده کلاه بده دو غاز و نیم بالا بده افتادم.

nik گفت...

دل‌ خنک کن و تند و تیز نوشتید به قول دوستمون اون بالا چسبید. مرسی‌.

حالا تو این هیری ویری دیروز خوندم یکی‌ از این آژان‌های اوباش برگشته دوباره ز‌ر ز‌ر در مورد چکمه کرده. اینا فوت فتیشیسم دارند غلط نکنم، والّا مملکت داره به فنا میره ...

ناشناس گفت...

kheyly chasbid

ناشناس گفت...

استاد واقعا" لذت می بریم از تحلیلها و قلمتان. من هر شب وبلاگ شما را می بینم برای خواندن پستهای جدیدتان و واقعا" دستمریزاد به این شاه جمله این پست: "کودن ترین و عقب افتاده ترین آدم هم می تواند درک کند که قبول مسئولیت در چنین آشفته بازاری نه برای خدمت که فقط برای خیانت بیشتر است."

قلمتان بر قرار و عزتتان فزون باد.

ناشناس گفت...

و دلقکی که تمام عقده ها و ناکامی های زندگیش را در توهین و تمسخر کسانی می داند که شبانه روز بدون هیچ ادعایی عاشقانه به مردم ایران خدمت می کنند و همه نامردی ها را به جان می خرند تا این سرزمین اهورایی سربلند باشد و بالاخره پیشرفته شود. کاری که شما می کنید خیلی راحت است: توهین و توهین و توهین. میراث فلاکت زده ای که بعد از چند قرن و خصوصاً چند دهه اخیر به دولت احمدی نژاد رسیده را زیر و رو می کنید تا هر روز گوشه ای از فلاکتش را به تصویر بکشید.اما فقط اگر یک ایرانی واقعی بودید می فهمیدید که فقط عشق است که می تواند در انسان چنین نیرو و انگیزه ای ایجاد کند که تمام وجودش را نثار مردم و سرزمینش کند. کاری که احمدی نژاد می کند و شما هرگز نمی توانید درک کنید و ناجوانمردانه او را پلشت می نامید.