۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

همه نگران وهراسان؛ احمدی نژاد مضطرب؛ هاشمی خوشحال!

Political Confusion


هاشمی رفسنجانی بعد ازشروع سخنرانی آیت الله خامنه ای رسیده است به مراسم بزرگداشت مرگ امام خمینی. وباعث این عکس بسیارزیبای خبرگزاری ایسنا شده است که گویا ترازهرمقاله ورساله وتحلیل وتفسیری آشفتگی هیئت حاکمۀ جمهوری اسلامی را درکل ونسبت هربازیگری را به بازیگردیگردرجزء نشان می دهد. که قطعا درعمر سی سالۀ جمهوری اسلامی مانند نداشته است. وضعیت هرکدام از حاضرین را نسبت به هاشمی دریک خط نوشته ام تا کمک کند به شما در یافتن موضع هرکدام به یکدیگر. آنچه که قطعی است هیچ دو نفری ازاین تعداد واکنش و موضع مشترک ندارند در مواجهه با هاشمی. لذا نتیجۀ بدیهی این است که هیچ دونفری وحدت ندارند با همدیگر: 

1- تنها سید حسن خمینی با خوشحالی وتمام قد ازهاشمی استقبال کرده است وحتی جبهه بسته بطرف او وپشتش را کرده بمحل سخنران که رهبراست. بعدازاو وهمراه او هاشمی شاهرودی است که نشاط اوهم ازبرخاستن به احترام هاشمی پیداست. نقطه مشترک سید حسن وهاشمی شاهرودی در حاشیه بودن شان است درحال حاضر!

2- علی لاریجانی تا نزدیک قد راست کردن آمده است واین نشان می دهد که ازتند روی های گذشته درس عبرت گرفته وگوشه چشمی دارد به پشتیبانی هاشمی در روزهای سخت پیش رو. بویژه اگرنامزدی جناح راست سنتی بازهم به اوبرسد.

3- معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی دروضعیتی است که آدم فکرمی کند تعظیم کرده به هاشمی بخاطر بدهکاری هایی که به اودارد ازاستانداری کردستان دردولت سازندگی. ولی اینطورنیست. بلکه اوبعد ازعلی لاریجانی عزم تکان خورد از جایش کرده ونخواسته قد راست کند به خوش آمد یک هاشمی اخته درمقابل اخم یک رییس جمهورتخمی!

4- جنتی بین پیری وبزرگتربودن وناتوانی راحت برخاستن وکینه های قبل ازگروه انحرافی فقط توانسته حالت نشستن راحتش را تغییر دهد وژست می خواهم بلند شوم گرفته است. اما مهمترازاو باقرلاریجانی جوان است که چنان دست بزانوی جوان وقبراق خودش گذاشته که گویی پیرمردی صد ساله ودویست کیلووزن درتلاش برای برخاستن است واین به این معنا می تواند باشد که ازشرم تا اینجا وازقصد تاهرجای!  تعقیب بچه ها وخانوادۀ هاشمی عدول نخواهد توانست کردن.

5- ونهایتاً مردشماره دوامروزجمهوری اسلامی است که چنان چهارزانو ومستقیم نشسته که گویی می خواهد نشان دهد که شماره یک اوست ومی خواهد بگوید: اینان همۀ درعدم تعادلند ومختلف ودشمن ومخالف با هم وبا من. واین تنها منم که محکم چسبیده ام به تشکچه قدرتم بی اعتناء وخونسرد! ولی یکی باید به احمدی نژاد خبر بدهد که ما از عکس بی اعتنا وخونسردت هم فهمیدیم که چه اضطرابی داری در درون. پس بی خودی خالی نبند. تا می توانی پیش برو که راه پس نداری! یا...هو

۷ نظر:

پویا گفت...

این دردانه شما هم که در حال نیم خیز برای ادای احترام به رفستجانی است.محکم هم ننشسته چرا شلوغش میکنید؟

Dalghak.Irani گفت...

پویا جان
خیلی مرسی. حتماً بهمان اندازه که چشم من بینایی چشم جوان توراندارد درک من هم تیزی درک تورا ندارد. لذا خیلی متوجه نشدم که آیا احمدی نژاددرحال یوگا کمی زانوهایش را بمرکزثقل حرکت می دهد یا جارا می خواهد گشادکند یا می خواهد نیم خیزشود. ولی هاشمی رسیده وعنقریب تلپ هم بشود واحمدی چهارزانوست. با این همه دردانۀ بنده هم قربانی یک موی گندیدۀ ایران وطن وعزیزمان باد وشما دلبندان ومحبوبان میهن. یا...هو

ناشناس گفت...

از نوع تحلیلها و پاسخ گویی شما مطمئن هستم که شما دارای انحراف جنسی هستید

Dalghak.Irani گفت...

سلام خانم یا آقا یا هیچکدام ناشناس.
کامنت منحصربفردی داده ای وخیلی ممنون. واقعیت امراین است که با قایم شدن پشت ماسک دلقک چنین توهم داشتم که قابل شناسایی بهمین سادگی وزودی نباشم ونیستم. ولی گویا حکایت من خیلی بی شباهت به حکایت آن پادشاه لخت نبوده ونیست. وفقط خودم فکرمی کنم لباس پوشیده ام برای پوشاندن عورت. ازاینکه آدم هدفمندی هستی به هموطن بودن با شما افتخارمی کنم. خودم هم همیشه به بچه هایم سفارش می کنم که هدفمند بودن قبل ازیارانه ها اختراع شده است وانسان بیهدف مثل قارچ بی کاکل می ماند ومحتمل مسموم هم باشد. می دانم چه زحمت فوق العاده ای را مرتکب شده ای درخواندن همۀ تحلیل ها وپاسخ هایم واستحصال انحراف جنسی مطمئنتان دربارۀ من. الحق که آدم با پشتکاری هستی ودرست هم زده ای به خال. فقط امساک کرده ای وازروی ادب وپاک طینتی اشاره ای به نوع انحراف جنسی من نپرداخته ای. چون درفرهنگ ما غریزۀ جنسی ازهرنوعش انحراف جنسی تلقی می شود. شرح مفصلی می خواهد این پورنونگاری که امید وارم فرصتی دست بدهد تا شمارا ازنزدیک مورد آموزش میدانی قراربدهم. چون این حوزه یکی ازشیرین ترین حوزه های پراگماتیستی موجودات است وشما هم حق دارید لذتش را درک کنید. بازهم مرسی واگرکشف مهمتری هم کردی خواهش می کنم بی نصیب نگذارم. یا...هو

ناشناس گفت...

باور بفرمایید حصول نتیجه فوق الذکر یعنی "بحث انحراف جنسی" زحمت زیادی را نطلبید و اینجانب زیاد وقت خود را مصروف مطالعه تحلیلهای پر ارزش شما نکردم تا به این نتیجه رسیدم علی ایحال در صورتی که قصد آموزش دارید لطفا با توجه کهولت سن رعایت نکات فلان و بهمان را بفرمایید.ضمنا چند عکس دیگر از مراسم تحویل نگرفتن هاشمی توسط احمدی نژاد محبوب شما منتشر شده که خلاف تحلیل مربوطه را اثبات می نماید. اندکی عجله فرمودید.

Dalghak.Irani گفت...

ناشناس محترم
سلام
من فرمایش شما را یک شوخی فهمیدم وجوابی بطنز دادم. لطفاً این نوع دیالوگ را تعطیل کنیم. شأن جفتمان لطمه می بیند. اگرغلط بودن تحلیل های من سعادت بهتری برای جامعه دربرداشته باشد. ازخدا می خواهم که همین طوربشود. دردانۀ من فقط ایران است وفرزندان برومندش چون حضرت عالی وقصد خیردارم. همین! یا...هو

حمید-ق.م گفت...

گوزن چه ربطی به شقیقه دارد؟!
حالا فرض که شما نه با زحمت زیاد بلکه اکی ثانیه ودر سه سوت متوجه انحراف حنسی من نوعی شوید.خوب که چی؟اینجا چه کاربردی دارد؟من وتو گرفتاریمان یک حکومت عقب مانده است و وطنی که در حال سوختن است و...
خانه تو دارد میسوزد و تو مثل نکیر و منکر داری از اخلاقیات مامور آتش نشان میپرسی؟!

آتش نشان که جای خود دارد هر آدمی که ادعای کمک هم کند دست بدامنش میشویم بهرحال شما اگر طرح بهتری داری بفرما.
تقصیر دلقک است!حتما ناشناس فکر میکند همین الان دلقک از پای بساط ویسکی و خانم بازی اومده پشت کامپیوترش و ...
محض اطلاع:
"...ما این نبودیم که شدیم علی جان زخم تشک دارم ازدست این قوم مذبذب وبی اراده وسرگردان..."
"...مزید اطلاع شما عرض می کنم که حقیر که یک سال بیشتراست زانو بزانوی شما نشسته ام پای درس وبحث وگفتگو همۀ داشته های یک عمرم را ازمال وثروت ورفاه وحقوق بازنشستگی وحتی فرزندان دلبندم را واگذاشته ام که دراتاقی 12 متری اعطایی دولت فخیمه چشم بسایم وروح بفرسایم وراه بجویم 24 ساعته..."