۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

سردار حسن مقدم و یاران نخبه اش شهدای ملتند؛ و نه نوکران ولایت!

The Ninth Wave



1- ما ملت به این بزرگی و زیادی مگر دست مان چلاق است که سیبی به سرخی شهید حسن مقدم را بچسبانیم به حُقّۀ ولی فقیه تا دودش کند بهوا و پزش را بدهد. بعد هم بنشینیم و عزا بگیریم که نادر نداریم پس خدا برسان اسکندر را. هر کدام از سیاسیون سردار و سرداران سیاسی و در هر جا و در هر موضع سیاسی که این کشته شدگان دفاعی کشور را با چسباندن به خامنه ای منفور تعریف و تبلیغ می کنند دروغ کثیف سیاسی می گویند برای شقه شقه کردن ما.

2- هیچکس بر ما نیست و همه تبرئه اند: در هر لباس، در هر مقام، در هر شغل، در هر درجه، در هر موقعیت و .... مگر اینکه مزدوریش و سر سپردگیش به خیانت های خامنه ای محرز و دقیق و قابل اثبات عقلانی و جمعی نخبگان و امینان ما باشد. منافع ملی خط قرمز ما ایرانیان باید باشد در هر کجا. منافع ملی را هم برآیند آرا ونظرات نخبگان و عاقلان و روشنفکران ملت تعیین می کند. هیچ ایرانی متهم نیست مگر در صحنه ای علنی و ارادی بر ضد ملت اقدامی کرده باشد.

3- بارها گفته ام و مجدداً تأکید می کنم که خامنه ای و دار و دستۀ لاشخوران اوباشش که بام تا شام پشت تریبون ها و میکروفون ها و مصاحبه ها و زندان ها و بیدادگاه ها و نماز های جمعه و مجلس و دولت و ... عربده سرمی کشند و سرود فتح و خون می خوانند به اندازۀ تمام تجربۀ زیستۀ انسان مدرن نقطه ضعف و سوراخ سنبه دارند برای حمله کردن به اقکار و اعمال پلیدشان. و چه نقطه ضعفی بالاتر از اینکه مخالف زندگی شاد و سرخوش و انتخاب شخصی هستند. پس ما نه نیاز داریم و نه باید دردانه های کشورمان در هر موقعیتی راهم بچسبانیم به هواداران خامنه ای و خودمان را خلع سلاح کنیم.

4- سردار تهرانی مقدم و یاران اندیشمندش در هیچ صحنه ای نه تنها بر ضد منافع ملت دیده نشده اند و کار نکرده اند بلکه بسیار بالاتر از آن برای صنایع دفاعی ایران سنگ تمام گذاشته اند و جانشان را هم داده اند. مگر ایران ما در فردای خامنه ای بزودی سلاح و موشک و تجهیزات و ابزارهای دفاعی نمی خواهد! ملت ما اگر با سلاح هسته ای مشکل دارد فقط به این دلیل است که خامنه ای را امین بشر به ماهو بشر نمی داند و نمی شناسد. و قبل از اینکه بمب را بازدارنده ببیند پیام آور تحریم و انزوا و جنگ و سختی و ویرانی میهنش می بیند. و الا ایران به این عظمت تاریخی و تمدنی و بزرگی در منطقه نباید چند تا سلاح متعارف - موشک های کمتر از سه هزار کیلومتر برد سلاح متعارف ارتش های کشورهای متوسط است - و حسابی داشته باشد؟ تازه آن هم اگر تولید عملیاتی و نه آزمایشی بتواند بکند که خیلی سخت است.

5- پس اینکه همه داریم خودمان را پاره می کنیم و درست هم می گوییم که 90 در صد ملت ایران با وضع موجود مشکل دارند و مخالف هستند با چه محاسبه ای بدست می آید. یعنی بین این همه پرسنل ترکیده بخطا و کشته و شهید و پرپر شده صد در صدش مزدور رژیم بوده اند که بر سر جنازه های تکه تکه شان هلهله کنیم. ما که همه مستقیم و غیر مستقیم در چنگال بخشی از دیوان نفتی نظامی و غیرنظامی این اختاپوس شخصی خامنه ای و حواریون اندک لاشخور و ابله اطرافیانش مشغول کار و زندگی هستیم؛ چطور از 40 نفر کشته و مجروح اخیر یک نفر هم سهم نداریم وبازهم 90 درصد ملت ما هستیم. و اگر حتی با احتمال یکی هم سهم ما بود ما باید هر 40 نفر را سهم خود بنامیم و بدانیم. اگر جداً معتقد به وحدت و نجات و سربلندی ایران هستیم. حداقل از امام خمینی یاد بگیریم که تا خود بهشت زهرا هم سپهبدهای شاه را ترغیب به تغییر جبهه می کرد.

6- یاران خامنه ای از جنس خاوری و احمدی نژاد و جهرمی و اژه ای و قاضی مرتضوی و صلواتی و سردار رادان و نقدی و ... این قبیل شخصیت های پلید به عمل یا پلشت بفکر هستند. و سردار تهرانی ها و یارانش در اردوی ماهستند بدون شک؛ اگر معتقدیم که حق می جوییم و می گوییم. سرمایه هایمان را به دشمن و رقیب هدیه ندهیم. یا...هو

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

دلقک عزیز
خود را گول نرنیم
این سرداران همگی افتخار میکنند که سگ درگاه ولایت هستند
ولایت دل خوش به گزارش همین سگان درگاه هست
سالانه میلیاردها دلار توسط همین سگان درگاه ولایت دود میشود که بر ای ولایت حقه دود بسازند
ایران نیاز به سازندگی دارد نه موشک و بمب نوکر ولایت ونوکر اسلام
ننگ به همه سرداران که خود و وطن خود را به خامنه ایی و خرافات فروخته و نوکر ادم پستی مانن او شده اند
سردار اگر شرف داشته باشد اگر نطامی باشد زیر بار فرماندهی ولایت 6 کلاس سواده نمیره

ناشناس گفت...

I like and agree that many officers in the Army and Revolutionary Guard are serving Iranian people as they served during the war. The Army served Iran during the history. During the Shah's era that was our Army slapped on the face of Saddam over the Arvandrood dispute. We need to separate those who have substantial financial benefits from those who have been serving Iran. The majority of the Army and Revolutionary Guard are people like us. They love Iranians and Iran.

پویا گفت...

کاش این پست را به جای آن اولی مینوشتیدو بیخودی باهم دعوامان نمیشد آخر من هم همین فکر و احساس را داشتم آن روز که آن نوشته تان را خواندم. به هر حال مرسی و من آشتی ام شما چطور؟

ناشناس گفت...

این سرداران بی سر و خائن به ملت و کشور فقط در جهت منافع و مطأمع پلید جمهوری اسلامی سعی و تلاش می کنند ، احساسات کاذب و مخرب اولترا ناسیونالیستی دلقک و امثالهم ،آب ریختن به آسیاب جلادان جمهوری اسلامیست ! دست بردارید از این همه نیرنگ و ریا !اکبر گنجی کم بود ، هذیان گویان ریز و درشت هم مزید تالم و بار خاطر شدند !

Dalghak.Irani گفت...

دو ناشناس محترم.

دهۀ 60 و70 میلادی تمام شده خوب یا بد و گفتمان حداکثر نفرت برای برنده ترین خشونت در مبارزه از سکه افتاده. حالا باید کمی صبور و خود دار و مهربان بود و مرد سیاسی را از تکنوکرات میهنی جدا کرد. من و شما که بدنبال قدرت و سیاست نیستیم نباید با چشمان پراز خون اردویمان را تکه تکه کنیم تا بغیر از خودمان هیچکس نماند. و خودمان هم من ساکن لندن و شما ... چه می دانم. امر بیرونی و در واقعیت جامعه این است که حتی برادری را بجرم برادر دیگرش نمی توان متهم سبک کرد تا چه رسد برخی صفت های سخیف که بکار می بریم. انسان ها در موقعیت های مختلف قرار می گیرند و تعویض موقعیت یا عدم قبول موقعیت هم کار ساده ای نیست. کما اینکه اگر تا 7 سال پیش رژیم پست در حد مدیرکلی بمن می داد قبول می کردم و الان جزو اردوی دشمن بودم. مثال آوردم یک مزدور هم بدنبالل من اضافه نشود لطفاً. از خودم گفتم که کسی را متهم به ادم بودن و موقعیت سنج بودن و زندگی خواستن و ... هر انسان بماهو انسان نکرده باشم. یا...هو

بهروز گفت...

سلام دلقک ، این بحثی را که شما شروع کرده ای میتوان تا قیامت هم کش داد ، دوست من هیچ کس از نیت بقیه خبر ندارد ان هم در جامعه ای مثل ایران که عملا خیلی ها ۲ شخصیت دارند ،اینکه ان آقا زحماتی کشیده در یک قسمتی و در جایی بوده که اردوی وابسته هاست نشان میدهد که ان طرفی بوده ، والا خیلی ها بوده اند که باهوشتر و خلاق ترهم بوده اند ولی زیر بارنرفته اند و سوخته اند یا از مملکت رفته اند و جای دیگری ثمربخش بوده اند. جریان این است که به قول معروف " هر کسی را که سر سفره خودشان راه نمیدهند " مگر اینکه از نظر فکری همخوانی داشته باشد با آنها .به هر صورت اینکه در خدمت مقاصد شوم یک جریان مردود باشی خود کفایت میکند که مردود شناخته شوی . آدم ها بر اساس Output قضاوت می شوند چون از باطن هر کس فقط خدا آگاه است.مرسی

ناشناس گفت...

اولاً که منافع ملی را برآیند نظر تک تک ایرانیان تعیین می کند نه آنهایی که شما اسمشان را نخبه و روشنفکر می گذارید همان قدر که شما به اصطلاح روشنفکرها از ایران سهم دارید(؟!) سایر ایرانیانی که شما ظاهراً آدم حسابشان نمی کنید هم سهم دارند. ثانیاً احمدی نژادی که به زور در این لیست چپاندیدش بزرگترین جرمش این است که در این نظام رئیس جمهور شده تا بلکه بخشی از حقوق به یغما رفته محرومان فراموش شده را بهشان باز گرداند و البته ندیده ایم و نشنیده ایم هیچ کدام از سیاستمدارانی که شما سنگشان را به سینه می زنید و روشنفکر و نخبه می نامید تا به حال حرکتی کرده باشند برای این مردم و در خلاف جهت نوکری خامنه ای که شما احمدی نژاد را به آن متهم می کنید. حالا اینکه در این میان شما چگونه پی بردید که سردار تهرانی مقدم و یارانش نوکر ولایت نبوده اند فقط خدا عالم است هر چند ابتدای مطلبتان منطقی است و حاکی از این که نباید در مورد نیت انسان ها قضاوت کنیم نتیجه گیری تان نشان داد که به دنبال چیز دیگری هستید.

سردار وطن گفت...

سلام دوستان

از نظر بهروز خیلی خوشم آمد. من هم هرکس کشته میشود که باعث جلال و شکوه این دم و دستگاه شیطانی شده ، نمی توانم خوشحالیم را پنهان کنم . اما یک قسمت دیگر از وجودم نمی تواند هر جنایتی را بپذیرد . من هم خوشحال شدم و هم ناراحت .
لطفا توجه داشته باشید که این دم و دستگاه شیطانی ترس را در تمام سرزمینمان گسترده کرده است . امیدم این است که نبود شجاعت و ترس مستقیما به خودشان برگردد و تمام کسانی که خواسته یا ناخواسته در خدمت آخوندها هستند بیدار شوند .

Dalghak.Irani گفت...

سلام به بهروز و هوادار مشروطش سردار وطن.

البته که من هم نمی خواهم بحث کنم تا قیامت. و تمرکز بر نتیجه ها و نه انگیزه ها جزو فونداسیون اصلی گفتمان مدرن است که حقیر نیز هم باور دارم و هم تا جایی که توانسته ام در سیرکم تبلیغ کرده ام. و نیت خوانی را عملی ناشدنی و سنتی و بیهوده می دانم. اما خود شما بعد از این موعظۀ بحق در گردابش می افتی و حکم کلی صادر می کنی که هر کس همفکر و هم ایدئولوژی شان نبوده سر سفره شان راه نمی دهند بنابراین حسن مقدم نیز که در سر سفره نشسته بوده آنطرفی است و باید محکوم باشد. گذشته از اینکه بسیاری از همین هایی که ما امروز تحت عنوان اصلاح طلب و سبز و روشن اندیش می دانیم هرکدام بنوبت سر این سفره نشسته اند تنگ. تازه اینان همه هم مردان سیاسی بوده اند و نه مردان تکنیک و فن و دانش تجربی. و در سوی دیگر ما همین مستر خاوری عزیزمان را داریم که از حوزه ای کاملاً متضاد بر سر این سفره بوده و صدها و هزارها مثال از این بابت. می خواهم بگویم که من معتقدم که یا مسئولیت فرد در حکومت و جایگاه شناخته شده و تعریف شده اش باید منطبق بر ادعای نوکری و مزدوری ما باشد و یا شخص خودش خودش را در مراء عام و قابل استناد بی غرض در اردوی سیاسی خامنه ای و اذنابش تعریف و معرفی کرده باشد و یا حداقل شرط لازم این باشد که فرد مورد نظر در حوزۀ سیاست و امنیت و اطلاعات و قضای انقلابی و سیاسی مشغول کار باشد. و الا اگر قرار باشد که هر کسی را به صرف کار در مجموعه های علمی و فنی و اقتصاد غیر سیاسی و مدنی و ... بخواهیم انطرفی حساب کنیم ته کاسه مان علی می ماند و حوضش. و با توده های معیشتی هم کاری نمی توان امید داشت برای یارگیری مؤثر جهت عبور از این اوضاع. البته من هم احساسات جریحه دار همۀ شما از این رژیم بعنوان یک مجموعه را هم دارم و هم درک می کنم و هم بیشتر از شما ضرر شخصی دیده ام که الان وبلاگ می نویسم و از کامنت گذاشتن ترفیع داده ام خودم را. ولی گاهی باید خودمان را نصیحت بکنیم و احساسات مان را خرج انتقام از هر آدم مربوط و نامربوطی نکنیم. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

اما برای ناشناس محترمی که پیشنهاد می کنم همین جا و در دنیای مجازی حداقل نام خودشان را توده یا مردم بگذارند تا هم پاسخ دادن به ایشان راحت تر باشد با نشان و هم ادای دینی شده باشد بر توده های محرومی که ایشان مرا نه جزوشان و نه حتی همراهشان بلکه در مقابل شان نشان می دهد.

بعد از دموکراسی مستقیم یونان زمان افلاطون که شکست سختی خورد و فیلسوف را تا آنجا نا امید از دموکراسی کرد که برداشت نظریۀ معروف "شاه - فیلسوف"ش را نوشت. ما دیگر دموکراسی مستقیم نداشته ایم الا اخیراً در سوئیس که رگه هایی از دموکراسی مستقیم در قالب رفراندوم های منطقه ای و مقطعی را در حال تمرین می بینیم. لذا همۀ دموکراسی های مرسوم جهان دموکراسی های نمایندگی است و توده های مردم نمایندگانی را انتخاب می کنند که انان منافع ملت شان را رقم بزنند و من متسامحاً فکر می کنم که این نماینده ها یا از نخبگان علمی و فکری و تحصیلی خواهند بود و حداکثر چند نفر هم نخبۀ عرفی مثلاً بزرگان صنفی و از این قبیل. لذا من حرف بدی نزده ام. و البته احمدی نژاد را هم که مرتب یاد آوری می کنی بقول فرهاد جعفری از جنس "جمهور مردم" آزمایش کردم و بمن جواب تقلبی داد و ایشان را بعنوان مرد سیاسی بسیار مهم و تأثیر گذار شریک جرم خامنه ای در شش سال گذشته می دانم اینک. خسته شدم اگر کمبود داشت ممکن است برگشتم و نوشتم. اگر نکته ای جا افتاده باشد یا ناقص باشد. نای تطبیق را ندارم در این لحظه! یا...هو

ali reza گفت...

سلام من اصلا نمی خوام دلایل مخالفتمو با موضوع این پست بگم ولی " امام خمینی "
و خوب اومدی
شاید تنها کلید وازه که خط فکری شما رو نشون می ده همین کلمه باشه
تو سیستمی که بله سیستم اتفاقا این نظام سیستم داره یکی از شرایط استخدام
یا ورود به سیستم اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه باشه حالا فرقی نمی کنه استخدام تو بخشداری یک منطقه دورافتاده یا و همچین بخش های حساسی
اصلا امکان نداره یک نفر دگر اندیش ورود پیدا کنه حلا ادمهای این سیستم یا آگاهانه و از روی اعتقاد اومدن یا به جبر زمانه برای یک لقمه نقش 90 درصد مردمان ایران بازی می کنند یعنی تماشاگر بودن بی تفاوت بودن
خلاصه در یک جمله " به من چه "

ایرانی گفت...

دلقک عزیز،
من کسی نیستم که بخواهم شما را همراه یا مقابل توده ها نشان دهم فقط بر اساس جمله خودتان "منافع ملی را هم برآیند آرا ونظرات نخبگان و عاقلان و روشنفکران ملت تعیین می کند" قضاوت کردم.
در مورد یادآوری "احمدی نژاد" هم هدفم این است که بدانم معیار شما برای این شریک جرم دانستن چیست؟ اگر اینطور است که هرکسی در این دم و دستگاه قدرتی داشته و دارد شریک جرم خامنه ای باشد پس هاشمی و خاتمی و ... خیلی های دیگر هم به طریق اولی شریک جرم اند...ولی شمایی که سرداران سپاه را جزو ملت می دانید (و البته من نقدی به این مورد وارد نمی دانم چرا که واقعاً شناختی نسبت به این افراد ندارم) به نظر نمی رسد صرفاً بر اساس این معیار افراد را با ملت یا بر ملت شمرده باشید.