۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

سیمای شجاعان: محمدرضا لطفی و سر الکس فرگوسن!



این از استاد مسلم و مؤلف موسیقی فاخر ایرانی. که بالاخره گوش شیطان کر قرار است آخر آبان در سالن میلاد تهران کنسرت اجرا کند و خوش بحال تان اگرتوان و علاقه و پول و بلیط و ... داشتید و بتوانید اجرای استاد لطفی را ببینید. از مصاحبه اش با روزنامۀ اعتماد یک تکۀ کوچک انتخاب کرده ام برای جوانانی که خیلی زود از تلاش در راه هدف سرمی خورند تا لاف در غربت نزده باشم وقتی از امید می گوییم و می شنویم:
اما تمام اينها به معناي نااميدي ما نيست. اصلا هنرمند، روزنامه‌نگار و نويسنده نبايد نااميد شوند. ممكن است در يك سري جريانات فرهنگي و... صدها بار شكست بخوريم، اما دوباره بايد راه را آغاز كنيم. متاسفانه امروز جوانان با نخستين شكست افسرده مي‌شوند. به خانه‌هايشان مي‌روند و پراكنده مي‌شوند، در حالي كه به اين نكته توجه ندارند كه جريانات فرهنگي و اجتماعي يك مبارزه طولاني براي بهتر شدن و بهتر شدن و بهتر شدن است. اگر قرار باشد با هر اتفاق و شكستي همه مايوس شوند و به خانه‌هايشان بروند كه ديگر نمي‌توان هيچ حركتي را به جلو راند. بايد به اين نكته توجه داشت كه مگر قرار است همه جريانات به پيروزي برسد؟ نسل ما عادت كرده است كه هميشه شكست بخورد و دوباره حركت كند تا آن را به سرانجام برساند. به همين خاطر است كه هر جا سخت‌گيري كردند ما از جاي ديگر شروع كرديم.
http://www.leadership-with-you.com/images/alexferguson.jpg

و این هم از سر الکس فرگوسن بریتانیایی که امروز 25 امین سالروز سرمربی گری شیاطین سرخ منچستر یونایتد انگلیس را در تئاتر رؤیاها (ورزشگاه الد ترافورد) جشن گرفت. و چقدر دوست داشتم انگشت کوچکۀ این دو پیش کسوت اسوۀ "خواستن توانستن" بودم. و شما جوانان می توانید. چنانکه من هم هنوز می خواهم که بتوانم. دوستشان دارم. و انسان را با رؤیا ها و اراده اش برای رسیدن به رؤیاهایش برسمیت می شناسم. با درود و تبریک به هردوی آقایان! یا...هو












هیچ نظری موجود نیست: