۱۳۹۰ آبان ۱۰, سه‌شنبه

تا دقیقۀ 30 یک بر هیچ بنفع خامنه ای: استیضاح وزیر!

Music



1- در حالیکه همۀ کامپیوترهای در آرزوی وطن و از جمله کامپیوتر خود من بازی منافع ملی ایرانیان با منافع باندی و گروهی الیگارشی روحانیان برهبری خامنه ای را سه بر هیچ بنفع ما ایرانیان پیش بینی کرده بودند. و حتی منتظر بودیم که در سی دقیقۀ ابتدایی بازی تیم خامنه ای یک "اتو گل" -گل بخودی - دریافت کنند؛ اینک این ایرانیان هستند که دروازۀ خود را باز شده می بینند و تیم خامنه ای یک گل مشکوک توسط دست سنترفوروارد مردنی خود وارد دروازۀ ما کرده است. اما چه باک که بازی ادامه دارد و ما امیدواریم در پایان 90 دقیقه بازی را با نتیجۀ ضعیفتر 2 بر یک از حریف پلشت ببریم.

2- در سناریوی امید من در این وبلاگ سه گل پیروزی بخش برای تیم خودمان پیش بینی کرده بودیم که عبارت بودند از:

الف- گل به خودی در کوتاه مدت شش ماهه که باید حاصل جدل و جدال و اختلاف بین هیئت حاکمۀ بالفعل می شد.

ب- گل دوم و میان مدت تا یک ساله که باید از اوضاع بین المللی و تهدیدات و اختلافات غرب با رژیم خامنه ای حاصل شود.

پ- و گل سوم و پیروزی بخش نهایی بلند مدت دو ساله که محصول فروپاشی بنیان های اسلام رادیکال و بنیادگرا در بین کشورهای مسلمان و توده های خواهان تغییر در کشورهای منطقه باید باشد و هست.

3- اینک تابلوی مبارزه در دقیقۀ 30 نشان می دهد که ما یک گل مشکوک به آفساید که با دست لرزان احمدی نژاد زده شده است را دریافت کرده ایم و یک بر هیچ عقب افتاده ایم. با اینکه هنوز هم نمی توان با قاطعیت پذیرفت که اختلاف بین هیئت حاکمه بضرر ما تمام شده است ولی چه این گل مورد قبول واقع شود یا نه؛ ما دو فرصت  مهم دیگر در پیش داریم که گل ب محتمل و گل پ قطعی و حتمی است. و نهایتاً بازی بنفع ما که فرصت گل نهایی را داریم تمام خواهد شد. هرچند باید کمی از سکوهای مأیوس بترسیم بعد از این گل زودهنگام و تماشاگران را متقاعد کنیم که بازی نود دقیقه است و صبور باشند و تیم خودی را تنها نگذارند وسط میدان. 

4- ترجمه و مشروح سیاسی این نمادسازی را در پست بعدی خواهم نوشت! یا...هو

پی نوشت:پست بعدی را نوشتم: "لاریجانی احمدی نژاد را به "غلط کردم" واداشت".

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با این حرکت. مجلس اختلاس کردن را قانونی کرد بجنبید که دیر دست به اختلاس زدن موجب پشیمانیست برای اطلاع افراد شریف و مومن که در حال اختلاس هستند اعلام می کنم قصر ها و خانه های افسانه ای با قیمت هائی باور نکردنی موجود است بشتابید که دیر نرسید

ناشناس گفت...

http://iranazar.net/index.php/home/1-latest-news/11772-2011-11-01-14-14-04