۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

درستایش زنان/ این رهبران! تقدیم به بانوان محترم زهرا رهنورد وفاطمۀ کروبی!

Bacchus and Ariadne



1- انقلاب سال 57 درایران یک انقلاب جنسی واوروتیک بود. بعبارت دیگر انقلاب ایران پیروزنشد ومذهبی نشد مگروقتی که امام خمینی توانست همۀ نارضایتی های سیاسی واقتصادی واجتماعی وشرایط بین المللی وضعف هیئت حاکمۀ غرب بوبژه امریکا و... را سواربرحساسیت ناموسی ضداخلاق جنسی تازه ظهورکرده درغرب و جاری شده درخیابان های شمال تهران و رادیو تلویزیون ملی وسینما ودیسکوتک ها و کاباره ها وجشن های سالانه هنرشیراز ومطبوعاتی مثل این هفته ودیگرمظاهر "ناموس پرستی" ایرانیان سنتی (80 درصد مطلقاً سنتی +19 درصد باذهن سنتی و عین متجدد)کرده وروحانیان ذاتاً ضد سکس عام راوادارد تا با سازماندهی توده ها در مساجد آنان را به خیابان ها گسیل وبه تظاهرات واعتراضات میلیونی وادارند.

2- ناگفته شما خود بهترازمن می دانید که موضوع سکس زن درنزد مردان عموماً؛ و دربین ادیان بویژه ودرنزد اسلام علی الخصوص چه تابوی دیرپا ودیرهضمی است؛ تاجاییکه اکثریت قریب به اتفاق روحانیان مبارزسیاسی با رژیم شاه نارضایی عمده و قابل ردگیری ازظل الله نداشتند جزاختلاط زن ومرد درشهرها وبی حجابی ومظاهر مربوط با این اخلاق جدید جنسی درشهرها. بطوریکه امروزهم بعد ازسی سال قابل نشان دادن است که رعایت حجاب اجباری ازسوی زنان را بعنوان اولاً تنها شاخص اسلامی بودن جامعه وثانیاً بزرگترین دست آورد انقلاب اسلامی می دانند ونسبت به آن حساسیت های هیستریک نشان می دهند.

 3- این مقدمه راگفتم فقط برای جلب توجه شما به موضوعی که علت تامۀ پیروزی انقلاب بازگشت به گذشتۀ 57 بوده است وهمچنین برای این یاد آوری که هنوزهم روحانیان ازاین مقولۀ ناموس پرستی مردانه است که توده های ناراضی ازخودشان را مدیریت می کنند. والا قصدی برای بازگویی داستان انقلاب ندارم که بارها و بمناسبت های مختلف نوشته ام وبازخواهم نوشت. بنابراین این مقدمه را ازاین جهت یاد آوردم که بگویم ما چه پیشرفت شگرفی کرده ایم درخلع سلاح "ضد زن" روحانیان و دریچه ای بگشایم برای ادای احترامی تمام قد به همۀ بانوان ایران مان والبته با تمرکزنهایی به نقش دوزن درتحولات اخیر وروبه امید: خانم ها زهرا رهنورد وفاطمۀ کروبی.

4- ظاهرقضیه این است که جمهوری اسلامی به این دلیل اقدام به حبس رهبران جنبش ملت ایران همراه با همسران شان گرفته است که اولاً بتواند بازداشت وحبس آقایان موسوی وکروبی را انکارکند. وثانیاً برخورد متفاوت وهمراه با رأفت اسلامی خود با خواص عمرجمهوری اسلامی را نمایش دروغ بدهد؛ ولی این همۀ ماجرا نیست. بلکه لایۀ اصلی وزیرین قضیه برمی گردد به نقش سیاسی ورهبری که این دوبانوی محترم می توانند درغیاب شوهران زندانی خویش برعهده بگیرند. واین است آن مژدۀ بزرگی  که منظورم است ازاین وجیزۀ مختصر:

5- بدنۀ اجتماعی ایران بعدازسی ودوسال که با دست آویز هرزه پروری شاه اززبان روحانیان واشتباهات غیرقابل بخشایش شاه وفرح دراین زیاده روی بی سبب؛ بصورت میلیونی به خیابان ها آمدند وبا تخریب تنها وتنها مکان های رشد اختلاط زن ومردشهری مثل سینما ها ومشروب فروشی ها وکاباره ها وکاخ های جوانان و... انقلاب بدون خونریزی کردند؛ که امروزهمان بدنه، نه تنها حضورزنان درعرصۀ عمومی را پذیرفته اند بلکه حاضرهستند تحت رهبری سیاسی زنان برعلیه داعیه داران عفت وپاکدامنی زنان شورش وتظاهرات بکنند. لذاست که جمهوری اسلامی همانقدرکه ازرهبری موسوی وکروبی برتظاهرات مردم بیمناک است بهمان نسبت نیز به رهبری همسران آنان مشوش است. واین بزرگترین دست آورد اجباری ومبتنی بر "گذشت زمان"ی است که ما درسی ودو سال گذشته کسب کرده ایم.

6- وبهمین خاطراست که من این گزاره را مردود می دانم که زنان درتحولات اخیر و پیش روی ملت نقش مهمی داشته ودارند. بلکه آنرا با گزارۀ دومی تکمیل، تصحیح و جایگزین می کنم که: "نقش زنان درتحولات جاری وپیش روی ملت ایران مهم نیست بلکه مهمترین است." بادرود وسلامی دوباره به این دوبانوی بزرگوار: "فاطمۀ کروبی وزهرا رهنورد" یا...هو

۶ نظر:

مک گافین گفت...

سلام!
کارکرد حجاب در کشکول فکری این آقایان نقشی فتیش گونه دارد.زن و حقیقت از یک جنس هستند.با کشیدن پرده بر روی زن در اصل سعی در حفاظت از حقیقت پدر جبار می کنند.روزی که این پرده از روی زن برداشته شود،پدر جبار آنها هم لخت و عور و با اندامی بس مضحک به رویت همگان خواهد رسید.دال حجاب،دال پرده داری نیست دال پوشاندن رسوایی است.واقعا با بیانی درخشان این مسئله را بیان فرمودین.
پی نوشت: استاد عزیز ایراداتی به جا نسبت به نحوه نوشتن من وارد کردید در چند پست قبل،فرصت نشد که از شما هم تشکر کنم هم یک نکته کوچک را عرض کنم.این دستان بنده،دست یک تکنیسین است،آتقدر که با آچار و تانک و موتور مانوس است با کیبورد و قلم آشنا نیست،بر من ببخشایید که صدای تلق تلق چرخ دنده از نوشته هایم گوش را می آزارد.

مترسک گفت...

سلام دلقک خوب !
مرسی که این پست را به زن اختصاص دادی، و زیاد هم ننوشتی، حتم دارم باز خواهی نوشت... حجاب اجباری را هم که بردارند ، باز فکر پلید محدود کردن زن از یادشان نمی رود. هر وقت به زیبایی بها دادند، به موسیقی ، به رقص، و ... به زن هم بیشتر بها خواهند داد ... آیا آخوند ضد زن هم وجود دارد؟
ممنون که خوب می نویسی!

Dalghak.Irani گفت...

شما اگرهم آچاری دست بگیرید بظرافت نرم افزار برجک دیده بانی تانک ازجهت اعلان: "حالا! پدرجباردردسترس است شلیک" است والا روانی مغزی چنین دال بر چنآن مدلول نمی تواند حاصل گریس کاری چرخ دنده ها باشد فقط. ازفروتنی تان درتحمل انتقادمن سپاسگزارم. والبته که انتقادمن یک انتقاد شکلی بود برای بازفهم خودم ونه انتقاد محتوایی برمعلومات حضرت عالی. مرسی که بازهم نوشتی وانشاءالله به غیبت کبری نروید این بار. یا...هو
سلام مک گافین. ازبچگی هم همینطوربودم جلو بزرگان دست وپایم را گم می کردم وسلام اولین یادرفته ام بود بدیهی است.

مک گافین گفت...

پدر! ای مهر بی دریغ! تانک منظورم تی-72 نبود.همان مخزن و Vessel بود.به حرفه شریف کنترل و اتوماسیون در صنعت محتضر مشغولیم.اما باور بفرمایید دال چرخان در ذهنم همان شلغم پخته است به زیر آسمان تفتان جنوب.
بچه گیتان را نزد خویش محفوظ بدارید.برای ما پدر اگر نباشید یقینا پیرمردی غرغرو نیستید.در حقمان بزرگی نمایید،گیرم عصایی نیز بچرخانید و بر ملاجمان نیز فرود آورید،باز حمل بر درد مثانه پیزمردی مهربان نخواهیم گذاشت،بلاشک حقمان بوده است.
یوهو!..

Dalghak.Irani گفت...

سلام مترسک
مرسی وآری برموسیقایی دیدن جهان بینی ات. ودربارۀ زن. اتفاقاً مدت هاست ازهنگامه ای که برسراسرائیل وآن قصۀ زامبی یا گودزیلا با یک خانم فمینیست دوآتشه ای با نام مجازی "شوری" حدل مان درمرز جدال قطع شد خیلی دلم می خواست که یک مطلب بنویسم دربارۀ زنان که عنوانش خواهد بود "دردفاع ازمردسالاری!". دعا کن که این قاطعیت وسرعت گروه مشاوران راه سبزامید کاردست مان ندهد وتا روز 8 مارچ جمهوری اسلامی سقوط نکند ومن کماکان درتبعید وغربت باشم وزنده باشم تا آن مطلب را بنویسم. بعدش هرچه باداباد. واگررژیم هم سقوط کرد قبل ازشب عید چه بهتر با گروه مشاوران سوار ایرفرانس می شوم ودرمیدان شهیاد سابق همدیگررا ملاقات می کنیم. البته اگرتوهم زودبجنبی وازهمین الان باروبندیلت را بسته باشی! یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

شما لطف دارید جناب مک گافین. من نه که ازتانکی که برجکش بسان عمامۀ آخوند ها چرخان است ولوله اش ایضاً پرملات وحاضربه یراق همیشه ترسیده ام ومی ترسم؛ لذا هیچ تصویردیگری ازتانک را نمی توانم جایگزین این تصورهرزه بنیاد بکنم وکافی است بفرمائید تا...تابنده پس بیفتم تا ابد. خوشحالم که گرمای جنوب را به کلبۀ سردم هدیه می کنی. قرارمان یادت باشد زیاد ازمن جلو نزنی که من راه آهسته رو دارم بمناسبت سنم وشغل دلقکیم.یا...هو