۱۳۸۹ اسفند ۱۳, جمعه

آگهی عضویت دربالاترین!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/59/Matisse-Open-Window.jpg

The Open Window


امیدوارم بخاطر اعتبارمان باشد که سایت بالاترین تعدادی دعوت نامه دراختیارمن گذاشته است که به کاربران متقاضی وجدید واگذار کنم. بنابراین دوستانی که تمایل به فعالیت دربالاترین دارند تقاضا می کنم درخواست وآدرس ای میل خود را کامنت بدهند تا درصورت تأیید من برایشان دعوت نامه فرستاده شود. بدیهی است که من باید مطمئن بشوم که فردمتقاضی مستقل، بی طرف وبدون حب وبغض متعصبانۀ سیاسی بوده وفقط مصالح ایران مدنظر وتحلیلش باشد. لذا خواهش می کنم تا آنجایی که مقدور است چند خط درمعرفی وهدفتان بنویسید. این اعتماد بالاترین بمن که کاربر تازه و کم فعالی هستم نتیجۀ زیبایی هایی است که شما به وبلاگ دلقک ایرانی ارزانی داشته اید. با تشکر دلقک ایرانی. یا...هو

۱۹ نظر:

مک گافین گفت...

سلام و درود و اینا!
در کوران جنگ،بنده سوم ابتدایی بودم و پدر بنده در جبهه های نبرد این-علیه-باطل مشغول بودند،نظر به نبود مرد در منزل،مادر بنده را ساعت 4 صبح بیدار می کردند تا برم ستاد توزیع مصالح ساختمانی و 15 کیسه سیمان تحویل بگیرم.فکر کنم تجسمش کار سختی نباشه.از میان آنهمه قلتشن منتظر رد شدن و تحمل استرس و داد و بیداد و ثبت تقاضا و آخرش بدبختی کرایه وانت برای حمل سیمان.
و آخر کار هم تحمل شماتت مادر به خاطر پاره بودن یکی از کیسه های سیمان!
پدر! ای مهر بی دریغ!
همیشه مصالح! تداعی گر چنین نکبتی است در ذهن من! اگر ربطی به مصالح نمی داشت تقاضا برای دعوت نامه بالاترین،به خدایی که نمی دانم چرا جانم در دست اوست! هر آینه استدعای بذل توجه تان را می داشتم!

فرزانه گفت...

سلام اگه می تونی این لطف و در حق من بکن چون خیلی وقته در به در دنبالش می گردم :)

فرزانه گفت...

اما راستش نمی دونم بی طرفی و حسن نیتم و چه طوری اینجا تو چند خط ثابت کنم

Dalghak.Irani گفت...

مک گافین
من تا بسطح توبرسم درشطحیات باید تمرین کنم اگردعوت نامه می خواهی ای میل یادت رفته. سلام مرسی. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

فرزانه جان شما هم ای میل بفرست اولاً. ویک منشورکوتاهی تهیه می کنم. تا اخرشب اینجا می گذارم کافی است ازراه مجازی سوگندبخورید. والسلام. مرسی

هالو گفت...

من بالاترین نمیخوام چون نه بی طرفم نه خوش اخلاق و نه مذهبی البته مسقل هستم و چون خواننده قدیمی دلقک هستم حق آب و گل دارم!. بنا بر این سهم من را به یک آدم خوش اخلاق ,مستقل و ضد مذهب بدهید که بالاترین از شدت مذهبی بودن دارد به حوزه شبیه میشود.
ممنون

خ.آ گفت...

من هم مثل هالو بالاترين نه ميخواهم نه ميتوانم چون بار مسئوليتش خيلي سنگين است و آگاهي بالائي لازم دارد مطمئنم كه بهترينهارا انتخاب خواهيدكرد ولي به نظرم كسي كه داخل ايران باشد نميتواندآنچنان بي طرف باشد .خوشحالم كه بالاترين مشاوراني چون شما دارد.

Dalghak.Irani گفت...

سوگند نامه ی دلقک ایرانی:
من...سوگند می خورم به خدایی که انسان اورا آفرید تا او انسان را بازآفریند که قاتق نانش باشد ونه قاتل جانش که:
بچه ها ودلقک ها را دوست داشته باشم که آنان بی گناهند ودوست داشتن را وشادی را وراستی را وزندگی را دوست دارند. ودوستیشان را به هیچ قید وبند اعتباری سد نمی زنند. من پیمان می بندم که درراه این ستایش دوستی وصلح وشادی وزندگی هیچ خطایی را آگاهانه به ضمیرخویش راه ندهم وانجام ندهم. وجزبه زیبایی وعشق وشادی انسان به هیچ خدایی لبیک نگویم. امضاء

ناشناس گفت...

با سلام منم عضویت در بالاترین نمیخوام چون لازمه اون اطلاعات وتحلیلهای بالست ومسولیتی سنگین.

ناشناس گفت...

سلام
من یک شهروند کردم و به ایرانی بودنم افتخار کردم مخصوصا زمانی که عقاید مذهبی ام دلیلی برای نفی من ازسوی سایر هموطنانم نباشد من بیشتر از هر چیز دیگری در رویایی ایرانی آزاد وقائل به احترام برای تمام اقوام وادیان ودرکل هر ایرانی عزیز با هر عقیده و مرامی است به طوری که بدون ترس از حبس و اعدام یا محرومیت از حقوق فردی آزادانه عقایدش را بیان کند ایرانی که رسانه هایش چه مکتوب و چه شنیداری و تصویری فقط جایگاهی برای تملق صاحبان قدرت نباشد وکسانی که حقیقت را هرچند تلخ و گزنده با هویت جعلی و از پستو ها یا رسانه بیگانه فریاد نزند ایرانی که زنانش همانگونه که خواهانند پوششانرا انتخاب کنند ودین ومذهب را به بازار نبرند که نه حکومت را آبرویی ماند و نه دین را
ببخشید درد دل بسیار و سنگ صبورچون شما نایاب

Dalghak.Irani گفت...

اطلاعیه برای همه
سلام
بالاترین محیطی است پرازچپرچلاق هایی که برخی حتی نام خودشان را بلدنیستند هجی کنند. آن شاخ وشانه ای که من کشیدم فقط یک سلیقۀ شخصی درجهت تلاش برای بهبود شرایط همۀ فضاهایی است که با حسن نیت می آیند قاتق نان وطن شوند قاتل جان هموطن می شوند. لذا اعلام می کنم که باعث افتخاربالاترین خواهد بود که هرکدام ازخوانندگان ثابت وبلاگ دلقک ایرانی افتخارعضویت بدهند ونه که بپذیرند. لذا خواهش می کنم تعارف را کناربگذارید وهرکدام که آمادگی وعلاقه به عضویت دارید اعلام کنید تا دعوتنامه بفرستم. اگربالاترین بمن اعتمادکرده من شما را بیش ازچشمانم دوست وقبول دارم. مطمئن باشید. یا...هو

ناشناس گفت...

سلام بزرگوار
اگر ممکنه یک لطفی به اینجانب بفرمایید یک دعوتنامه برای من که ماههاست دربه در دعوتنامه بالاترین هستم بفرستید.برای معرفی خود صفحه فیسبوک خودرا با نامmah vash پیشنهاد میکنم.
با تشکر
farsha59@yahoo.com

Dalghak.Irani گفت...

فرشاد بدون دال به اضافۀ سی ساله. امرتان اطاعت ودعوتنامه تان فرستاده شد. به لینک های وبلاگ من هم چشم بسته مثبت بده!ید. این"ید" را هم گذاشتم که اگرازنزدیک ترامدنم دلخورشدی بشود با ضمیرجمع هم خواند. مرسی. یا...هو

Dalghak.Irani گفت...

درضمن فرزانه خانم که اولین درخواست کننده بودی ورفتی خبری نشدازت. دارد تمام می شود اگرهنوز هم متقاضی هستی ای میلت را بفرست تا اقدام کنم. برای شما هم مرسی. یا...هو

ناشناس گفت...

سلام دلقک عزیز.
زحمت ارسال یک دعوتنامه بالاترین را می کشید.
ممنون خواهم بود
در ضمن
من...سوگند می خورم به خدایی که انسان اورا آفرید تا او انسان را بازآفریند که قاتق نانش باشد ونه قاتل جانش که:
بچه ها ودل........

bahman504@yahoo.com

ناشناس گفت...

مرسی بزرگوار
مثبت هم به روی چشم
یا هو

Unknown گفت...

سلام دوست عزيز
اگه ممكنه يه دعوتنامه برام بفرست.
خيلي ممنون ميشم
habib.soltanpour@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام . من هم مستحق هستم خیلی دنبالش گشتم ، لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

Dalghak.Irani گفت...

سوگند بخور وای میلت را هم بفرست. من دعوت نامه را به کجا بفرستم وقتی ادرس نداده ای. یا...هو