۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

سپاهیان آرمان باخته خطاب به سردار علایی: سکوت کن یا پودر خواهی شد!

Ship of Fools


1- دوازده سردار آرمان باختۀ قبلی که در نامه ای سراسر دریوزگی و استغاثه از سردار علایی خواسته بودند نان "خون دل ملت" از سفرۀ نفت غصبی خامنه ای بخورد و آش حاج عباسعلی (ملت و آرزوهای برباد رفتۀ ایرانیان و مسلمانان) را بهم نزند؛ بعد از اینکه به هجوم های سازمان یافتۀ پیاده نظام مزدور و ابله خود حسین علایی را تا مرز حذف فیزیکی تهدید کرده بودند؛ و بعد از اینکه بالاخره توانستند یک واژه کثیف و خائن بنام "سید علی خامنه ای" را بر قلم ایشان جاری بکنند؛ نامه ای سراسر دروغ و ریا و خائنانه نوشته اند خطاب به علایی، وظاهراً از او بخاطر این تغییر موضع قدردانی (دلجویی!) کرده اند. نگاهی کوتاه دارم به برخی از فرازهای مهم این تهدید جدید تا مشخص شود که این 12 سردار دریوزۀ بارگاه شیطانی خامنه ای چه می خواهند از جان این سردار علایی پاک سرشت.

سپاهیان به حضیض - تا اسفل تبدیل به پا انداز خامنه ای شدن - سقوط کرده؛ بعد از مقدمه چینی در مورد خدمات نظامی و جنگی سردار علایی و نگاشتن چند جملۀ چاپلوسانۀ مهوع به اصل و بنیاد وظیفۀ ذاتی خود (بردگی در برابر خامنه ای) که همۀ مؤخرۀ نامه هم جز برای پوشش دادن همین یک "لکّۀ ننگ" نیست؛ نوشته اند:

...وقتی نامه 27 دی ماه شما که حکایت از ارادت و عشق و علاقه سرشار از ایمانتان به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه، خاصه، سرو بلند آزادگی و قصیده معرفت و حکمت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) است را دریافت کردیم، این عهد را به یاد آوردیم که فرزندان امام(ره) هرگز به آرمان‌های دوستان شهیدشان خیانت نمی‌کنند و جز در مسیر روشن و مستقیم انقلاب اسلامی گام برنمی‌دارند و در این فضای غبارآلود، با بصیرت، کینه و عداوت دشمنان را ناکام می‌‌گذارند.

اینان می گویند اگر هم خمینی را "آیت الله بنامی یا ننامی و برایش حرمتی قائل بشوی یا نشوی که در نوشتۀ روزنامۀ اطلاعات آورده ای" اصلاً اهمیتی ندارد و دیکتاتور زنده را عشق است و تو مجبور هستی حجت الاسلام خامنه ای را "امام" کرنش کنی. و خود ابله شان چنین تصور دارند که با دادن القاب صوری به محتوای زوری خامنه ای جلاد؛ او می تواند از قعر حضیض خیانت به اوج عزیز خدمت ارتقاء یابد.

2- این دوازده وازده و در لجن فرورفتۀ تا خرخره در خم عفونت سیاست های خامنه ای؛ سپس با وقاحت نام خودشان را "دلجو" و نامۀ تهدیدشان را دلجویی نمایانده - به این خاطر دلجویی نوشته اند که علایی را تحقیر کنند، چون می دانند و مطمئننند که علایی از نظر و خدمتش برنخواهد گشت تا قابل قدردانی باشد. و می نویسند:

...ضمن دلجویی از آن برادر ارجمند که در این چند روزه به دلیل برخی واکنش‌ها که ناشی‌ از احساس تکلیفی مقدس نیز بود، از دوستان و دوستداران خود نگران و رنجیده خاطر شدید، بار دیگر به امت قهرمان و همواره در صحنه اطمینان می‌دهیم که ما سپاهیان و مریدان و دلدادگان رهبر فرزانه انقلاب،...

سپاهیان سر ِ دار از آوردن این فراز در نوشته شان دو منظور آشکار داشته اند که یکی همان تکرار نام "رهبر فرزانه" بوده است با این خیال که تکرار دروغ باعث تثبیت دروغ می شود بوده است که منظور اصلی نامه هم همین است. اما تهدید دوم شان مربوط است به هجوم اوباشان سازمان داده شده از طرف خودشان در حمله بمنزل و حریم امن سردار علایی در فردای روز اعلام برائت علایی از خامنه ای. و خواسته اند مشخص قطعی بکنند که اولاً آن حمله بدستور همین دوازده نفر بوده و ثانیاً عملی مقدس بوده است که در صورت عدم سکوت علایی بدتر از آن در انتظارش خواهد بود. این مورد از این جهت هم مهم است که در ملاقات فی مابین این سرداران با علایی؛ سردار علایی صراحتاً از سیاست های خامنه ای و افلاس کشور بدست بی تدبیر او و در آستانۀ جنگ و نابودی قرار دادن ایران انتقاد و ابراز مخالفت قطعی کرده بوده است.

3- اما بخش مضحک و بی شرم نامه در همان تمهید مقدمه بوده است. آنجائیکه نوشته اند:

...در عصری زیسته‌ایم که شاهد احیای ارزش‌های والای اسلامی و تجلی و تعالی دوباره جاودانه‌ترین مکتب بوده‌ایم و در دوره‌ای که لبریز از کرامت و سعادت معنوی است...

 این ادعا تا آنجا با واقعیت ها و اوضاع جاری کشور در تضاد مطلق و ادعایی دروغ محض است که خود جلاد خامنه ای هم چنین ادعای مضحکی نکرده است تا کنون. در عصری که فساد و تباهی و دزدی و قتل و جنایت و اعتیاد و خود کشی و همسر کشی و دین سوزی و دین گریزی و اخلاق ستیزی و دروغ و تهمت و افترا و عقب ماندگی مادی و توسعه ای از نازلترین کشورهای منطقه و جهان و... مورد تأیید دوست و دشمن و خودی و غیر خودی است - فقط مزدوران توجیه می کنند و بهانه می آورند که دشمن نگذاشته و نمی گذارد. لیکن هیچ کس بغیر از همین دوازده سردار مزدور و کثیف تا کنون ادعای عصر و دورۀ "لبریز از کرامت معنوی" را نکرده است. گفتم که حتی بت اعظم جلادان خامنه ای - کدام احمق و چگونه می تواند حتی بداوری خانواده و فرزندان خویش چشم ببندد و چنین ترهاتی را مدعی باشد.-

4- اما در پایان می ماند دو نکته از من دلقک ندار و بی دار به این سرداران مزدور و سر بدار:

الف- سرزمین موطن ما افریقای جنوبی نیست و جلو دار ما ماندلای کبیر. اینجا ایران است برهبری ملتی دین و دنیا باخته به بی لیاقتی و خیانت دسته جمعی شما و پیشوای جلادتان خامنه ای حقیر. پس خیلی هم مطمئن نباشید به شعار "ببخش و فراموش نکن" در فردای روز واقعه بزودی. و ملت نابود شدۀ ایران نخواهند بخشید و فراموش خواهند کرد بر سر ِ دار؛ سرداران مزدور را!

ب- و البته ما استقبال می کنیم از این به سراشیبی افتادن شما خائنان با اسم و رسم. و مطمئنم که بزودی پاسخ خویش را خواهید گرفت از علایی و سرداران کبیر. و چه خوب.

پ- از هنگامۀ نامه نگاری شما بسیار زمان گذشته است و اینک نوبت نامه های اخطار ماست برای شما و رهبر فرزانه تان! که بساط چپاول و خیانت جمع کنید. لذا بشما توصیه می کنم که دلار و طلا بخرید در این آشفته بازار "دورۀ سعادت و کرامت!" که از همپالکی ها عقب نیفتید در روز ناگزیر فرار از سرزمین شیران / ایران / عنقریب. یا...هو

پی نوشت: و دو نکته که تمامی ندارد این رذالت تمام:
1- رسم زمان و زمانه چنین بوده است که همۀ خائنان به ملک و ملت و فرهنگ و دین از "آتش مقدس سلاح" نظامیان می ترسیدند و می ترسند. یارب ببین که نظامیان ما از نماد سالوس و ریا و حقه و تخجر می ترسند.
2- ادبیات بکار رفته در تنظیم دقیق این نامه رذل ترین و خطرناک ترین نوع ادبیات سیاسی موجود جهان مشهور به ادبیات "حاندان ایل در کرۀ شمالی" است و همه باید چهار چشمی مواظب صحنه باشیم و با هر ابزار و جسارت در اختیار جلو آن را سد کنیم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

احسنت
http://baztab.net/fa/news/802/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%AC%D8%B9%D9%81%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AF%DB%8C

ناشناس گفت...

bah bah

ناشناس گفت...

نامه دوم سرداران سپاه به حسین علایی خط بطلانی بر اعتمادهای کاذب و مطلق به سپاه کشید و عمق افتضاح فرماندهان این نیرو را نشان داد.