۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

خامنه ای هدف طعن یاران: توبه و اظهار ندامت کن!

The Raft of the Medusa



 انگشت های بازهم بیشتری به تلویح نزدیک به تصریح بسمت آیت الله خامنه ای اشاره کرده اند امروز. و این اشاره ها یا تاکنون نبوده و یا به این صراحت نبوده است. این موضوع نشان می دهد که چرا خامنه ای در سکوتی مرگبار فرو رفته است و نه نطقی می کند و نه حتی کمترین احساس مسئولیتی در مقابل آشفتگی های بویژه اقتصادی دامنگیر.

1- حرف صریح تر و مهم تر سیاسی را یک آخوند نمایندۀ مجلس هفتم و عضو جامعۀ روحانیت مبارز زده است در جمع حزب مؤتلفۀ عسگراولادی و بقیۀ پادوهای قبل از انقلاب 57 روحانیت که از صدقه سر همین پادویی اینک همه مولتی میلیاردرند و کارنامۀ ششم ابتدایی شان را با چندین دکترای قلابی عوض کرده اند. روحانی طباطبایی گفته است:
...ای کاش دولت به مردم بگوید اشتباه کردم و ای کاش ما هم که حمایت کردیم بگوییم اشتباه کردیم.
در اینجا اگر ضمیر "ما" را هم مستقیم بسمت رهبر ندانیم بازهم از قصد گوینده که با علم بر چنین برداشتی این حرف را زده چیزی کم نمی شود. زیرا که همه  می دانند چه حزب موئتلفه و چه جامعۀ روحانیت مبارز و بویژه در انتخابات 88 فقط و فقط با تبعیت از دستور خامنه ای و در آخرین روزهای مانده به روز 22 خرداد بود که از احمدی نژاد اعلام حمایت کردند و تازه آن هم بدون اجماع سازمانی. بنابراین وقتی طباطبایی می گوید کاشکی علاوه بر خود احمدی نژاد حمایت کنندگان او هم اعتراف به اشتباه خود بکنند. بطور بدیهی خامنه ای را در رأس و بعنوان اصلی ترین عامل و حامی ریاست "احمدی نژاد دوم" مورد خطاب و مقصر معرفی می کند.

2- حرف اقتصادی را اما خوش چهره از مجلس هفتم و توکلی از مجلس هشتم زده اند و هر دو نفرشان با واسطه خامنه ای را مقصر اصلی وضع موجود شناخته اند. زیرا که خوش چهره دولت را مقصر ندانسته و بیشترین تقصیر را متوجه فشل بودن مجلس هشتم در کنترل دولت دانسته. و توکلی از این هم فراتر رفته و نه تنها دولت و مجلس را مقصر دانسته بلکه قوۀ قضائیه را هم مورد حمله قرار داده که به معدود شکایت های این اواخر مجلس از دولت که رسیدگی نکرده و نمی کند هیچ؛ بلکه پروندۀ اختلاس 3 میلیارد دلاری را هم با جدیت نتیجه بخش دنبال نمی کند. توکلی حتی در مورد این نظریۀ اقتصاددانان که دست عمد دولت را نشان می دهند در دوبرابر شدن نرخ ارز و طلا در عرض یکماه؛ بصراحت احمدی نژاد را به خیانت متهم کرده است. و چه کسی است در ایران که نداند همۀ "بکن نکن"های قوای قضا و قانون در قبال دولت به امر و حکم و تهدید و تطمیع خامنه ای انجام گرفته است و بس. در سوی دیگر و با همین پروندۀ اقتصادی تنها سردار باقی ماندۀ خامنه ای (حسین شریعتمداری) کم نگذاشته و از اربابش دفاع کرده در سرمقاله ای بشدت طولانی و ملغمه ای از رطب و یابس. و انگشت اتهامش را متوجه دولت از طریق محمود بهمنی کرده است که گفته بود ایران در شعب ابی طالب است در نتیجۀ تحریم های جهانی. و خامنه ای جواب داد که خفه شو ما در بدر و خیبریم. و کیهان نتیجه گرفته است که هدف دولت انحرافی تسلیم کردن ایران بغرب است لذا بازهم برطبل جنگ "دست پیش" خود در بستن تنگۀ هرمز و اجرای توصیۀ فلاحیان در قطع صدور نفت به اروپا کوبیده است نالان.

3- حرف و حدیث از این دست بازهم زیاد است در اینجا و آنجا. اما آخر مطلب را اختصاص به پاسخ خواننده ای می دهم که از غیبت خامنه ای از عرصه پرسیده بود. و می گویم که چنان هم که گفته نیست و خامنه ای در صحنه است. و امروز دفترش گزارشی از حاشیۀ دیدارش با خانوادۀ "رضایی نژاد" را روی بوق فرستاده است که کم از یک رمانس 20 صفحه A4 ندارد و چشمی چوبین و حوصله ای آهنین و بیکاری بازنشسته می خواهد خواندن و تمام کردنش. خود گزارش که نوزده ونیم صفحه از بیست صفحه اش رونویسی از حرکات دختر بچۀ مرحوم رضایی نژاد آبدانانی است؛ از شدت نازیبایی نثر و حس و رفع تکلیف قابل مراجعۀ شما نیست؛ اما سه نکتۀ مهم دارد مابین سطور نانوشته اش:


الف- اسم دختر مرحوم رضایی نژاد "آرمیتا" است. یاد آن نماز جمعۀ معروف مهدوی کنی افتادم که توی خطبه اش تاخته بود به نام دخترانه و زیبای "میترا". و یادتان باشد که رضایی نژاد در پروژۀ هسته ای حضرت آقا کار می کرد و فرزندش هم در همین دوران متولد شده است.


ب- خانم رضایی نژاد هم خیلی بی اهمیت و مدرن برخورد کرده هم با مرگ شوهرش و هم با تحویل گرفتن صم بکم خامنه ای. او با زیرکی حتی گفته که دختر شهید فقط و فقط تنها هنگامی ناراحت می شود که عکس همۀ دانشمندان شهید را تلویزیون نشان می دهد بغیر از بابای او؛ و می پرسد پس مامان چرا بابام را نشان نداد. البته که طعنۀ غیرخودی بودن خودش و شوهر کشته شده اش را فریاد کرده است.


پ- خبری هم از جانم فدای رهبر نبوده و گفته که شوهرش فقط به دلیل مادی و عدم فشار به خانواده بوده که به "مالک اشتر" رفته و برق خوانده است و نه گزینه ای بقصد خدمت و از این کلیشه های خامنه ای دوست و تبلیغاتی.


4- البته اسم اگر پروین هم باشد از نوع احمدی نژاد، یا فرهاد و کامران و خسرو دانشجو باشد از جنس نوکران دربار و رؤسای علم و دانشگاه مشکلی برای خامنه ای نیست. اما هم شهید خودش مدرن بوده باشد و هم نام دخترش را "آرمیتا" گذاشته باشد در بغل بمب خامنه ای ارزش زودتر از این رفتن را هم نداشت خداوکیلی. پس من هم انتظارم را از خامنه ای خودی پس می گیرم که ایراد گرفته بودم چرا شهیدان پروژه اش را هم حتی؛ الاهم و فی الهم می کند؛ و همۀ احترام و درودم را نثار خانواده و البتۀ "آرمیتا" کوچولوی رضایی نژاد می کنم. یا...هو

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ولایت با این سواد مذهبی و غیر مذهبی ریشه اسلام را دارد میکند دلقک جان این علما ایا خواب هستند یا دارنددر شکر ولاستیک و پول شنا میکنند با اوار شدن همه چیز بر سر ولایت ایا این ها اخرین کسان هستند که ولایت را سرزنش خواهند کرد

شیخ گفت...

اون ممد یزدی نبود که به میترا و سیترا پریده بود؟

ناشناس گفت...

سلام

نظر شما راجع به محتویات این مقاله چیه

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=28610

ناشناس گفت...

ضعیف ترین حلقه در زنجیره نظام خواهد شکست

ناشناس گفت...

خامنه ای رفتنی است

تا همین جا خامنه ای حذف را به آخرین مراحل اجرایی اش رسانده است و بازی مجلس را بدون نیروی رقیب برگزار می کند. این فرصت از دست رفته است. خامنه ای ممکن است قدم های بعدی را برای حذف باقیمانده نیروهای غیرولایی هم بردارد. نتیجه چه خواهد بود؟


خامنه ای فکر می کرده است که با حذف موسوی و برگزیدن احمدی نژاد بزرگترین برد سیاسی خود را کرده است. دو سالی که گذشت خطای مسلم او را به رخ او کشیده است. حذف کامل اصلاح طلبان هم در آستانه انتخابات مجلس برد سیاسی دیگری برای خامنه ای بوده است. اما این هم خطای مضاعفی است و او را از قدرت مانور بی بهره خواهد کرد و کرده است. به نظر من با حذف رفسنجانی و حلقه او خامنه ای تنها یک گزینه برای نیروهایی که به بقای نظام فکر می کنند باقی می گذارد: خود او را حذف کنند

ناشناس گفت...

فرصت سرآمده و آنان که باید بروند باید بروند این تعارف‌بردار نیست