۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

اطلاعیۀ وزارت اطلاعات یک دروغ "فراربجلو"!

People lounging in the mythic land of plenty called Cockaigne

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی دریک اقدام منفعلانه وتحت فشارخانواده های مظلوم استادان ترورشده ازسویی وافکارعمومی ازطرف دیگرمجبورازصدور اطلاعیه ای سرتاسردروغ وتقلب دررابطه با دستگیری ترورکنندگان استاد علیمحمدی خدابیامرز شده است. لذا با اشاره به برخی ویژگی های غیرمتعارف این بیانیه تأکید می کنم که هرآنچه در بیانیۀ وزارت اطلاعات آمده مشتی انشای بی مصرف وناشی ازدرماندگی است:

1- مهم ترین بودن پرونده های ترور استادان که مرکزتوجه ملی وبین المللی است با بیانیۀ کلی ومدعیات غیرقابل اندازه گیری مثل ارتباط موساد با پایگاه های چندکشور اروپایی! وغیراوروپایی! وچندکشورهمسایه! برای تروریک استاد بیشتربه یک افسانه پردازی شبیه است تا کار وکشف اطلاعاتی. وبیشتر ازآن جهت چنین نوشته شده است که عجز عملیاتی وزارت خانه را دربزرگ کردن حجم رقیب گم کند.


2- مصلحی با ذکرقصه ای که نه سردارد ونه ته به موفقیت های سربازان گمنام امام زمان درعمق ساختارهای جاسوسی موساد اشاره کرده وضربه های متلاشی کننده را پز می دهد درحالی که قادر به ارائۀ چند مصداق عینی یا حتی تصویری از بقایای این انهدام نمی شود.


3- آیا این به عقل هیچ تنابنده ای جوردرمی آید که حیدرمصلحی به بزرگترین کشف همۀ سازمان های اطلاعاتی دنیا (گیرانداختن عوامل میدانی موساد) موفق شده باشد ولی آن را با یک بیانیۀ ازروی عجز واستیصال اعلام بکند. اگرچنین عملیاتی با این برد عملیاتی ادعا شده دربیانیه صحت نسبی هم داشت ؛ وزارت اطلاعات آن را در چندین شو تلویزیونی با خبرنگاران ورسانه های داخلی وخارجی مطرح می کرد. کما اینکه مواردی بسیار نازلتر ازاین مورد را همیشه چنین کرده اند.


4- دروغ وبدبختی هم که کنتورنمی اندازد. حیدرمصلحی بنا به مصلحت وبنا بدستور وبرای فریب خانواده های داغدیده وسرپوش نهادن به ضعف های امنیتی واطلاعاتی ناشی از مدیریت های ابلهانه وکم کردن فشار افکارعمومی ادعاهای مضحکی را مطرح کرده است که یقیناً هیچگاه اثبات نخواهد شد چرا که درجمهوری اسلامی  دربان ادارۀ حفاظت از "ببرسیبری" را هم نمی شود بازخواست ثانوی کرد تاچه رسد به وزیر اطلاعات دولت فخیمۀ محموداحمدی نژاد. وبه این نکته هم توجه کنیم که برای اولین بار است که چنین عملیات موفقی اول بصورت شایعه نشت داده می شود واطلاعیۀ وزارت اطلاعات درواکنش به آن شایعات منتشرمی شود.


5- ماجرا خیلی ساده است. جمهوری اسلامی همۀ زورسخت ونرم وپنهان وآشکارش را مصروف مبارزه ومقابله با انبوه ناراضیان داخلی کرده ودیگر نه توان ونه میلی برای حفاظت از دانشمند وعامی ایرانی- حتی درخدمت اهداف جمهوری اسلامی- نمانده است ولذا ناچار می شود بی شرمانه این ادعاهای دروغ را تحویل ملت بدهد وطرفه اینکه شروع اطلاعیۀ وزارت اطلاعات با "درآستانۀ سالگرد ترور دکترعلی محمدی ...." شروع می شود ومخاطب ابتدا منتطر اعلان یک مجلس بزرگداشت می ماند تا ارتباط دادن این سالگردتروربه کشف ودستگیری همۀ مجهولاتی که نه یک اسم کشور وآدم داخلش است ونه یک رقم وعدد وتعداد. بعبارت دیگر اطلاعیه می گوید که چون سالگردتروردکترعلیمحمدی است پس ماهم ناچارباید قاتلش را معرفی بکنیم والا خیلی ضایع می شویم.


6- ونهایت اینکه اگر عوامل میدانی ترورهای موساد لورفته بودند- که درکل جهان بندرت اتفاق افتاده است- باید قطعاً به دستگیری ترورکنندگان دکترشهریاری وعباسی هم می انجامید یا حداقل اطلاعاتی را باعث می شد که به این ارتباط اشارۀ مستقیم می شد درحالی که دراطلاعیه کوچکترین حرفی از تازه ترین ترورها نشده است. والبته دلایل ریزبسیار...! یا ...هو
***********************
بند زیر آخرین بند پست "آیت الله خامنه ای وتروراستادان" وبلاگ دلقک ایرانی است که درآنجا من تشریح کرده بودم که چرا جمهوری اسلامی تفوق اطلاعاتی اش را ازدست داده ومرتب درحال ضربه خوردن ازسرویس های اطلاعاتی رقیب است. برای دیدن آن نوشته اینجا را کلیک کنید:

5- اینکه بعدازسه روز از واقعۀ ترور از همۀ غیرمسئولان واکنش دیده ایم جز مسئولان؛ ودررأس همه وزیر اطلاعات؛ بدین دلیل است که آن پشت دعوا دارند که زنگولۀ به این پرسروصدایی را بگردن کدام گربه بیندازند. وطرفه اینکه آیت الله خامنه ای درضعیف ترین موقعیت تمام دوران رهبریش عاجزمانده ازصدوریک بیانیۀ تبریک وتسلیت کلیشه ای مرسوم حتی. چون ضربه چنان هولناک و ناگهانی وسنگین بوده است وبهم ریختگی شرح وظایف گروه سازمان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی چنان گره سردرگمی خورده است که کمترین تحرک اشتباهی ممکن است به انفجاری دردرون تبدیل شود.

هیچ نظری موجود نیست: