۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

ایران تونس نیست. افسران ملی تنها راه حل نزدیک ایران!

The Flight into Egypt


1- همان طور که ازسقوط حسنی مبارک درمصراستقبال نمی کنم ازسقوط بن علی در تونس هم خوشحال نشدم. حداقل این است که تامشخص شدن وضع وتثبیت حکومت در تونس واطمینان ازعدم قدرت گیری مسلمانان تندرونمی توان براحتی شعار مرده باد استبداد وزنده باد آزادی سرداد. زیرا که ممکن است نهایت این تغییر وتحولات به یک حکومت فاشیست اسلامی منجر شود وشمال آفریقا اگرآلوده شود خیلی فاجعۀ وحشتناکی خواهد بود.


2- وبه آنانی که پیش ترازمردم تونس درحال مبارک باد ودست افشانی هستند به این امید که با شبیه سازی از سقوط حکومت بن علی درتونس به ایرانیان حسرت و حرکت و نکوهش و چرا ما نمی توانیم  وچرا آن ها می توانند، را سرکوفت بزنند؛ عرض می کنم که مقایسۀ اوضاع دردوکشورایران وتونس ازهرنظر قیاس مع الفارق است. بویژه اینکه حکومت بن علی یک حکومت مدرن ولیبرال بود که حداقل قواعد بازی دردنیای سیاست مدرن را قبول داشت وباتسامح می شود آن را باحکومت شاه در قبل ازانقلاب مقایسه کرد. درحالی که حاکمان امروزایران مدرنیته وفلسفۀ زیربنای آن "لیبرالیسم" را نه تنها ازبیخ وبن قبول ندارند بلکه درحال تدارک اتمی برای نابودی آن هستند.


3- دراین جاست که پیشنهادۀ مشخص من این است که ازهرکس حقیقی یا حقوقی "خدا یا شیطان" (میرحسین! یا مشایی!) که حاضراست با تحجر مذهبی دربیفتد وبا حمایت از هنر وموسیقی وسینما وخنده وزن وحجاب آزاد وفوتبال وبازی وسرگرمی فشار خون آخوندها را تاآنجا بالا ببرد که روحانیان سیاسی باوحشت ازاین نور پرنور زندگی به حجره های دینی خویش عقب نشینی کنند؛ حمایت کنیم. ومطمئن باشیم که حرکاتی مثل آنچه که درتونس اتفاق افتاد امکان بروزدرایران را ندارد. زیرا که کمترین امکان همفکری وکارتشکیلاتی سیاسی وغیرسیاسی در داخل کشور وجود ندارد و سرکوب حداکثر است. وازراه شبکه های اجتماعی ودنیای مجازی هم بیشتربه شوخی می ماند تا جدیت برای تغییرات بنیادی.


4- البته سریعترین راه حصول نتیجه درایران یک کودتای نظامی ملی و مبارک  توسط  افسران ملی درارتش وسپاه است که من بزودی درپست مستقلی خواهم نوشت ولی عجالتاً از ارتش وسپاه دعوت می کنم که مثل همۀ نظامیان دنیا باید دراین روز های سخت برای نجات میهن درحال اضمحلال بدست تحجرمذهبی اقدام کنند. یا...هو

هیچ نظری موجود نیست: