۱۳۹۱ شهریور ۲۹, چهارشنبه

محبوب ترین عکس آیت الله خامنه ای را با دقت تماشا کنیم! خدا خودش رحم کند!

undefined

شرح عکس: هادی ثنایی مقدم متولد سال 1351 شهید شده در شلمچه در سال 1365

1- این عکس را آیت الله خامنه ای بدیوار اتاقش زده بوده است و از آن بعنوان زیباترین عکس محبوبش یاد کرده است.

2- این بچه فقط 14 سال داشته است هنگام شهادت. معلوم نیست که در چه سنی کمتر از این به جبهه اعزام شده بوده است.

3- او با سربندش سرلولۀ تفنگش را بسته است و معلوم است که فرصت یا توان یا قصدی برای تیراندازی نداشته است.

4- او مفقود الاثر است و جنازه اش به ایران برنگشته است.
5- شرح ماجرا را شخصی 47 ساله بنام محمد داوود آبادی از رزمنده های سابق در وبلاگش بنام "خاطرات جبهه" نوشته و سایت مشرق نیز منتشرش کرده است. ولی برای لینک دادن فعلاً سایت مشرق پنهان کرده و وبلاگ "خاطرات جبهه" هم به من اخطار امنیتی می دهد.

6- کل ماجرا هم برای تعریف از خامنه ای و زیبایی شناسی مهوعش منتشر شده است! رهبری که حاضر باشد با اشتیاق و هر لحظه در اتاقش به جنازۀ پسر بچه ای که حتی قادر نبوده شلیک کند و نمی دانسته خوب وبد چیست و باید در کلاس راهنمایی درس می خواند چشم بدوزد و بگوید سبحان الله از ایمان و اسلام دوستی این قربانی حکومتش؛ واقعاً چه انتظار خاصی بغیر از جنگ و کشتار و مرگ می توان داشت که مربوط به زندگی و پیشرفت و شادی باشد.

7- این مطلب را در یاداوری جنگی گذاشتم خانمانسوز که سه روز دیگر سالگرد شروع رسمی اش است. و همینطور جنگی که می تواند سه ماه دیگر باشد با رجز های جدید فرمانده سپاه در تهران دیروز و خامنه ای در نوشهر امروز. و البته بیشتر مصمم شدم وقتی  دیدم که 8 نفر از دردانه های کشور هم کمپینی را شروع کرده اند برای درخواست از حاکمان برای پرهیز از جنگ و درود فرستادم به آنان و خواستم که هشیار باشیم که از خامنه ای که چنین بی رحم می تواند پسر بچه ها را قربانی کند و عکس شان را زیب اتاقش کند برحذر باشیم و دعا کنیم و در خواست که ما جنگ نمی خواهیم. اسامی ان 8 دردانه هم اینهاست: محمد ملکی، احمد صدرحاج سیدجوادی، محمد نوری زاد، محمدعلی عمویی، مه لقا اردلان، بابک احمدی، علیرضا جباری، اسماعیل مفتی زاده و پیمان عارف. با درود مجدد به آنان. یا...هو

۸ نظر:

ناشناس گفت...

میدونم وظیفه سنگین آزادی بیان و نتقاد خیلی سنگینه و نمیزاره پست رو نمایش بدید
به پیامبر میشه توهین کرد آزادی بیانه و لی در مورد هولوکاست نمیشه تحقیق کرد هاهاهاهااها باورمان شد آزادی بیانتان

ناشناس گفت...

شما اگه دلتون برا وطت و هموطن می سوخت می موندید و باری بر دوش می گرفتید نه برید جا دیگه مزد بگیری که به اسم وطن دوستی بخوای وطن نباشه.
چرا از رو نمیرید شما ریقوها. مردم این حکومت رو میخان با ساندیس خوردناشون هم نشون دادن مگه به این نمیگید مردم سالاری. مردم این طوری میخاند خب چرا اونجاتون میسوزه که مردم اونی رو نمیخان که شما و امثال شما- مدعیان دموکراسی- میخایید.
احمق ترین حرفی که زدید و همیشه مسخره میشید حتی کسایی که مثل خودنونن چون میبینن. اینه که ما توی ایران ساندیس میخوریم با این که من حتی روز قدس هم راهپیمایی نرفتم ولی موقع راهپیمایی یاد شماها میافتم اینقدر نشستید باهمدیگه گفتید که خودتون هم بارور کردید. حماقتیه که ایرانی همیشه قلقلکش میاد.
دروغگوهای سست عنصر
مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا
شما چرا در برار تهدید امریکا و اسراییل آلت صلحتون بلند نمیشه ولی ما بخاییم دفاع کنییم مشیم جنگ طلب و درود بر کمپیان نادان که شما بهشون درود میگید همین براشون بسه.
جنگ بشه تو خط مقدمم 20 ساله از وطنم ایران. بای

ناشناس گفت...

من تقریبا از این شهید دو سال بزرگترم. وقتی هم سن اون بودم یک عکس پنج نفره با دوستان همکلاسی گرفتیم و گفتیم بذار ببینیم ده سال دیگه کدوم زنده می مونیم. کلاس سوم راهنمایی بودیم. دو سال بعدش فقط من زنده بودم. فقط من...

ناشناس گفت...

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/154934/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%D8%B4%D8%AF

Dalghak.Irani گفت...

از بالاتری منتقل کرده ام:


رأی ۰ گزارش nicotine حدود ۱۰ ساعت قبل گفت:
چرت. آدم دربارۀ هر چیزی اظهار نظر نمیکنه... این یکی از شرایط نویسنده شدنه.... چون خیلی داری سعی میکنی وقت گذاشتم و یه جمله برات نوشتم.
ممنون
رأی ۱ گزارش revenant حدود ۱۰ ساعت قبل گفت:
نیکوتین وقتی اینطوری به کسی حمله میکنی لااقل توضیح بده که مسئله ات چی هست
رأی ۱ گزارش revenant حدود ۹ ساعت قبل گفت:

آقا در بین صحبت هایش فرمود:
"تصویر شهیدی در اطاق من هست که بسیار زیباست و خیلی به آن علاقه دارم."
وقتی پرسیدم متعلق به کدام شهید است؟ ایشان فرمود که نامش را نمی دانم. سپس به آقا میثم – فرزندش - گفت که برود و آن عکس را بیاورد.
دقایقی بعد که صحبت ها درباره عظمت شهدا گل انداخته بود، آقا گفت:
"حتما باید شما اون عکس رو ببینید."
سپس رو به میثم کرد و مجددا گفت: "شما برو اون عکس شهید رو از اطاق من بیار."
که آقا میثم رفت و سرانجام عکس را آورد.
کارت پستال کوچکی بود از شهیدی با بادگیر آبی، که بر زمین تفتیده شلمچه آرام گرفته بود.
آن عکس را قبلا دیده بودم. عکسی بود که "موسسه میثاق" منتشر و پخش کرده بود. زیر آن هم نام شهید را نزده بودند.
عکس را که آورد، آقا با احترام و ادب خاصی آن را به دست گرفت و رو به ما نشان داد. همان طور که آن را جلوی چشم ما گرفته بود، فرمود:
"شما به چهره این شهید نگاه کنید، چقدر معصوم و زیباست ... الله اکبر ... من این را در اطاق خودم گذاشته ام و به آن خیلی علاقه دارم."
ناگهان یاد کلامی از دوست عزیزم "حسین بهزاد" افتادم.
چندی قبل از آن، حسین همان عکس را نشانم داد و نکته بسیار مهمی را تذکر داد. آن شهید جوان با سربند خود لوله اسلحه اش را بسته بود و ...
به آقا گفتم:
"آقا، یک نکته مهمی در این عکس هست که مظلومیت او را بیشتر می رساند."
آقا نگاه عمیقی به عکس انداخت و با تعجب پرسید که آن نکته چیست؟ که حرف حسین بهزاد را گفتم:
"این بسیجی، با سربند خود لوله اسلحه اش را بسته که گردوخاک وارد لوله اسلحه نشود. یعنی این شهید هنوز به خط و صحنه درگیری نرسیده و با اسلحه اش هنوز تیر شلیک نکرده است."
با این حرف، آقا عکس را جلوتر برد و در حالی که نگاهش را به آن عزیز دوخت...

رأی ۱ گزارش revenant حدود ۹ ساعت قبل گفت:

...با این حرف، آقا عکس را جلوتر برد و در حالی که نگاهش را به آن عزیز دوخته بود، با حسرت و با حالتی زیبا فرمود:
"الله اکبر ... عجب ... سبحان الله ... سبحان الله"

رأی ۱ گزارش todayboy حدود ۸ ساعت قبل گفت:
فقط یک بیمار میتواند از دیدن صحنه مرگ این نوجوان ایرانی لذت ببرد و آنرا به دیوار اتاقش بزند. با دلقک موافقم و
++++++

Dalghak.Irani گفت...

ادامه:

رأی ۱ گزارش nicotine کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:

نیکوتین وقتی اینطوری به کسی حمله میکنی لااقل توضیح بده که مسئله ات چی هست


اصلاً حمله نکردم. بر عکس وقت گذاشتم و مطلب نویسنده را خواندم. فقط توجه کنید چند استقراء در این متن انجام شده که هیچکدامشان هم دقیقاً معلوم نیست که چطور به آن نتیجه رسیده... گور پدر مقام عظما... اون که معلوم الحالِ. من از بافتن زمین و زمان به هم و نتایج بی ربط نویسنده انتقاد کردم... دوباره میگم، به استقراء های متن توجه کنید ببینید کدامشان قابل اعتنا هستند.
رأی ۱ binam کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:
سلام بر نیکوتین محترم.
1- در توضیح حضرت عالی دو واژۀ شکلی غایب است. و آندو یکی "بنظر من" است و دیگری داوری مطلق در مورد استقراء های من بدون اینکه شما پرسشی پیشینی از نویسنده کرده باشید که چطور به این استقراها رسیده است.
2- اما استقراهای من بر یک گزارۀ فلسفۀ زیبایی شناسی عام متکی بوده است. زیبایی شناسی مرگ و زیبایی شناسی زندگی. لذا شما باید ابتدا به این بنیاد استقراهای من توجه می کردید.
3- در متن خاطره نویس کلمه ای است بنام "حسرت". این واژه اگر با امانت نقل شده باشد نشان از آن دارد که خامنه ای از اینکه بجای ان بچۀ 14 ساله نبوده احساس غبن و بازندگی کرده و آرزو داشته است که او نیز شهید می شد. در این مورد دو نکته وجود دارد که یکی مختص خامنه ای است و دیگری عام و مربوط به هر مؤمن حسرت خورنده ای در چنین موقعیت. آنچه که مربوط به شخص خامنه ایست این است که ایشان یکبار در مظان چنین سعادتی واقع شده است و فقط وابستگی او به یک رانت مادی (قدرت سیاسی) او را از فیض عظمای شهادت محروم کرده است. اگر آن جراحتی که در هنگام ترور ایشان برداشته بود به هر شخص عادی و بدون مقام سیاسی می خورد بسیار زیاد محتمل بود که تلف بشود و نیازی به حسرت امروزش نباشد و بسیار موارد دیگر که حفاظت های مادی چندلایه در حال حاضر یکی از ان هاست. اما انچه که مربوط به عام حسرت خورندگان مؤمن است مربوط می شود به سن این بچه. این پسر بچه شهادت را انتخاب نکرده است و در سن معصومیت مذهبی برای پسران کشته شده است. لذا حسرت بمرگ ایشان با مردی در سن هزاران گناه و خطا و اشتباه - در موقعیت داشتن حق انتخاب - قیاس مع الفارق است. و خامنه ای فقط می تواند حسرت مؤمنانه اش را نثار شخصی در سن و سال خودش بروز بدهد.
3- واتفاقاً من معتقد نیستم ...
رأی ۱ binam کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:

3- واتفاقاً من معتقد نیستم که گور پدر مقام عظما. بلکه من می گویم که عمیق تر نگاه کنیم به رزیمی که رهبرش "زیبایی شناسی مرگ" دارد و تبلیغ می کند در حالیکه خودش و وابستگانش با فلسفۀ مادی خودشان را هم فربه می کنند و هم از این فربهی با چنگ و دندان مادی حفاظت می کنند. حداقل انتظار از رهبری که داعیۀ معنویت دارد و حداقل این را در مورد شخص خودش صادق می داند این است که در هنگام مواجه شدن با چنین فاجعۀ بشری اولین کلمه ای که بر زبانش جاری می شود واژۀ "مسئولیت" و احساس مسئولیت است و نه حسرت و زیبایی. خودتان ماشاءالله اهل فنید و دیگر توضیح بیشتر نمی دهم. اما از اینکه وقت گذاشته ای - مرتب هم بزرگنمایی و تأکید می کنی - و علی رغم گرانبها بودن وقت و انرژیت و از سر لطف و بنده نوازی کامنت هم نوشته ای سپاسگزارم. یا...هو

ناشناس گفت...

سید علی امر کرده که استالین نیست اما این سید که یک واحد اقتصادی هم سواد ندارد نطریه اقتصاد مقاومتی درست کرده و چندین تیم برای درست کردن این نطریه دارند کار میکنند در دانشگاه علامه این را برجسته کنید تا این جانور بیمار بفهمد که مردم خر نیستند

ناشناس گفت...

سلام دلقک عزیز، این فیلم کوتاه شاهکار رو که لینکش رو برات گذشتم ببین. مصداق همین عکسه

http://www.youtube.com/watch?v=YWw6BrFtmmA