۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

درود برکریستف کلمب!


کشف قارۀ امریکا

بنا نداشتم امروز مطلب جدیدی بگذارم. چرا که خیلی دوست دارم که خوانندگان داخل ایران وبلاگم، اینقدر از زندگی وعید و تعطیلی دو روزه لذت ببرند که خودشان را بی خیال از کلیک مزمن به سیاست گندیدۀ میهن عزیزم ایران بخواهند؛ بویژه که یکی از ابتکارات بسیار مثبت برادر! عزیزمان جناب آقای دکتر احمدی نژاد افزایش تعطیلات هردمبیلی و خلاقانه است. زیرا که بجد ّ معتقدم و از بن دندان ایمان دارم که هر چقدر تعطیلی دربخش دولتی ایران بیشترباشد تخریب وآسیب زدن به ایران هم کمتر خواهد بود.

اما دیدن این نقاشی کشف قارۀ امریکا از "سالوادوردالی" مراد و محبوبم یادم آورد که: دردو روز بهترین جشن دینی مسلمانان سالگرد حادثۀ دلخراش وبسیار مخرب -روابط انسانی درتمام جهان- انفجار برجهای تجارت جهانی درامریکا هم است. وبی خودی کشیده شدم دنبال ماجرای قرآن سوزی آن کشیش امریکایی وبحث ساختن مسجد درنزدیک همین فاجعۀ منتسب به مسلمانان در نیویورک. وآرزو ودعا کردم که دین مان هرچه زودترازدست این حاکمان لامذهب برایران رها بشود، تابا خشکیدن منبع ومنشاء پخش این نفرت (انقلاب دین سیاسی) دوباره دربین ادیان الاهی؛ دنیا یک بار دیگر مثل سی سال پیش بخندد.

 بنابراین دیدم بهتراست که با گذاشتن این زیبایی کشف قاره ای که اگر کشف نشده بود قطعاً جهان دچار غبنی غیرقابل جبران می شد؛ دردانش و ثروت واختراع واکتشاف و پیشرفت.آرزوکنم که بشما درتعطیلات مذهبی ایران وبه شما درتعطیلات آخرهفتۀ غرب چنان خوش بگذرد که این پست را روزدوشنبه بخوانید. 

حالا که وبلاگ عزیزم محمدمعینی (رازسربه مهر- خانۀ دهم) را هم فیلتر کرده اند و مسیر بسیاری از شما را دور کرده اند برای رانندگی تا وبلاگ من. یا...هو

عید فطر مبارک

۱ نظر:

Hel. گفت...

:)
شنبه شب است که می خوانم.
عید شما هم مبارک.