۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

آمنه؛ دخت عزیزترازجان ایران! شادیت را می فهمم وازآن حمایت می کنم!

Green Stripe


سلام عرض می کنم خانم بهرامی نازنین.


1- امید وارم که بعد ازشش سال زجرورنج مطلق بنام زندگی امشب درآغوش خانوادۀ دردانه ات بخوابی خوش غنوده باشی. عزیزم فردا روزانتقام مبارک توست. وخواهی توانست بخشی ازرنج های زندگی تباه شده ات را درچشمان مردی نامرد وپلشت تخلیه کنی یا نکنی. تصمیم با توست آمنه. ومهم فقط وفقط رضایت وشادی توست آمنه. داوری درست فقط دراختیارتوست آمنه. ونه هیچ کس وهیچکس و هیچکس دیگر.

2- به حرف هیچکس گوش نده. بغیرازآنانی که فقط تورا دوست دارند وفقط تورا آمنه. ونه کسانی که بنام انسان وحقوق بشرواین قبیل مهوعات کلیشه ای بتو تکلیف یا التماس می کنند که آخرین امید خنده های مبارکت را هم بپای بخشش موجودی پلشت که روی دوپایش راه می رود قربانی کنی. این کمترین حق توست عزیزم که بتشخیص "رضایت دلت" عمل کنی.

3- هزارمرتبه شکرکه سیاست رنگی دراینترنت فروکش کرده وهنرعکاسی اختراع شده تا با دیدن چهرۀ نابود شده ات وچشمان بهم دوخته شده ات درانحلال اسید کمی تخفیف بدهند درانسان دوستی شان. والا چه بسا ازموجودپلشت هزاربارقاتلت یوحنایی می ساختند همانند قدیسی که ازیک زن قاتل ساختند درتشت رسوای سیاست. زنی که طرف ذیحق تروقانونی تررقیب عشقی خودش را کشته بود در9 سال پیش. آن زن مادر جوان دو فرزند خرد سال بود درهنگام مثله شدن.

4- دخترم اغلب اینانی که برای قاتل میلیون ها بارۀ تو سینه به تنورمی چسبانند؛ خودشان کسانی هستند که چون به خلوت می روند آنکاردیگرمی کنند. وحتی نه از چشمانشان ونه حتی ازیک ناخن انگشت شان بلکه حتی ازیک چوب کبریت ناقابل شان درمقابل رقیب ورفیق وشوهروبرادروهمسروهمسایه وهمشهری وهموطن نمی گذرند ومی دانی که چه خشونتی دارند درکلام وعمل روزمره ومعمولی شان. این ها یا جوانان ساده لوح وبی گناهی هستند که گمان می کنند خشونت را بشراختراع کرده است وامام زمان خواهد امد وهمه را خواهد کشت تا خشونت بپایان برسد ودنیا هم. و یا بزرگانی هستند که بیشترفرهنگ را بدون"ه" فرنگ می نویسند وخودشان هم نمی دانند که چگونه تلفظ کنند.

5- خنده های سرخوشت را ازبی بی سی نوشیدم وبا خنده هایت اشک ریختم. آن جوانی که با قصد ونیت ونقشۀ قبلی (عنصرمعنوی جرم) آن حجم ازاسید بسیار غلیظ ونابود گر(عنصرمادی جرم) -قابل توجه وکیل مصطفایی- راتهیه کرده و در یک هنگامۀ معصومانه وغافلگیرانه تورا بشهادت رسانده است. مستحق هر مجازاتی است که توداوری بکنی. حرف های پدر مجرم بی شرافت حیوانی را هم شنیدم. قضاوتم این است که ضارب تو اگرهم قربانی باشد قربانی خانواده وتربیت وعقب ماندگی ذهنی خودش بوده است. زیرا درست است که او خانواده نداشته است به این معنا که یا خانواده اش اینقدربسته بوده است که ارتباط اعضاء با هم قطع بوده ویا خانواده چنان ازهم گسیخته که بازهم ارتباطی بین اعضاء نبوده است؛ اما این نامردهمپای تو تحصیلات عالی داشته است واگرذهنی معمولی داشت باید می توانست خودش را از بی پدرمادری نجات بدهد. تو هزارهزاردرصد درست می گفتی که اینان حتی از شما معذرت نخواستند. وپدراین موجود تربیت ناشده درشت گویی می کرد که آمنه برایم نظرقربانی ذبح نکرد درطول شش سال تا بروم ببینم چه مرگش است. اف.

6- البته گفتی که برای گرفتن حکم شرعی وقانونی قصاص چه رنج های مضاعفی که بخودت وخانواده ات تحمیل نشده است. نتیجۀ بدیهی گرفته می شود که خانوادۀ قاتل عوض عذرخواهی ازتو زیرمیزقاضی مشغول گردوبازی بوده است باتخم های قاضی. که نتیجه اش همان دلگرمی آن قاتل پلشت است که همیشه بتو می گفته است برنده منم! دخترم؛ توبه ضارب نامردت شش سال بینایی اضافی بخشیده ای واین از بخشش خود خدا هم که می گویند بخشایندۀ مطلق است بیشتربوده. 

7- مشکل زمانی بروزکرده ومی کند که سیاست همۀ معیارهای مارا بلعیده. اگراین جمهوری اسلامی منحوس با آن دادگستری فاسدش نبود؛ ضارب تو درکمترازیک هفته بعد ازآن فاجعۀ انسانی باید بسزای عمل .... (لغت مناسب توصیف این سبوعیت را پیدا نمی کنم) می رسید. نه اینکه شش سال دوندگی مجروح تو وخانواده ات لازم باشد برای یک حدشرعی موردافتخارومباهات این آخوند های ازخدا بی خبر. و اگر فردای روزقتل صد بارۀ تو قاتلت مجازات می شد این همه اشک های تمساح  ما عاشقان سینه چاک انسانیت وحقوق بشرمهوع را هم باعث نمی شد.

8- یک موضوع صد درصد حقوقی را فقط به این دلیل سیاسی می کنیم که می خواهیم اگرهم توبقیۀ عمرنازنینت را هم مثل همۀ ثانیه های این شش سال گذراندی و ما انسان دوستان حتی باخبرنشدیم تاچه رسد با عمل؛ اما مستمسکی دست ما باشد که بگوییم قصاص قرون وسطایی است. پس رژیم قرون وسطایی است. پس ای دیده بان حقوق بشرماراست می گوییم -البته اگرنواله خوارنباشیم تازه-. تا قاتل تو اگرپارتی بیشترازاین نداشته باشد به چندسال زندان محکوم شود وبعد ازیک سال به پاداش خوش رفتاری درزندان موردعفو22 بهمن ملوکانه قراربگیرد وبریش همه بخندد و برود شهوت سرریزش را روی لاشۀ زنی دیگرخالی کند.

8- دلبند نازنین ایران؛ من یک دلقک پیرم وتورادوست دارم. ولی درموقعیتی وشأنی نیستم که به تو توصیه ای یا ازتو درخواستی بکنم. برای من فقط وفقط وفقط شادی تو مهم است. هرچقدربیشتربهتر. هرچه شاداب ترخوش آیند تر. لذا فردا منتظر قهقهه های توهستم شاد. چه به بخشش وچه به انتقام. فقط تومهمی وشادی تو. وفقط تو حق هر تصمیمی را داری. دست خدا بهمراهت. یا...هو

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

besyar ziba nevshti haghan hagh nevsh man aghar jaye oo bodam faghat be seday delam ghoch mikardam na be sedaye vojdananam chon rozi kh an palid be hsabe alaghe tan be chenin khar holanki dast zad be vojan bi sharafash ghosh nadad va an khnom kh zedeghi yash royahayash tabah shode be khatere inkh in anghal zedeghi dighari ra ham tabah nakonh bayad in amal ra moteghabelan anjam dahad

ناشناس گفت...

درود بر تو که در این هنگامه بی خبری تنها کسی هستی که فراسوی نیک و بد به نماشای ما مردمان دلخسته و چشم بسته نشسته ای. شاید هیچ کس را جرات این نباشد که بر خلاف این موج سبز و خام شنا کند و تو دلقک پیر دنیا گردیده می کنی. قوانین عقب مانده و ما از آن عقب مانده تریم. کاش به جای هیاهو کمی هم ناز آن دردانه زندگی باخته را می کشیدیم. 6 سال رهایش کرده ایم و حال که با تلاش خودش و کینه دلش تنها به دلخوشکنکی بر زخم های 6 ساله اش رسیده دنیایی را بسیج کرده ایم تا آنرا هم بر او تلختر کنیم.
راستی در این 6 سال مدافعان حقوق بشر کجا بودند که حال یاد یک تباه کننده زندگی افناده اند؟
راستی ما را چه شده؟
اما من حیفم از آن معصوم پاکباخنه می آید که باید عمری در عذاب تصمیمی بسوزد که با او نبوده است. چرا باید او باید مسولیت مجازات مردی عقل باخته را در تمام زندگی بر دوش داشته باشد؟ آیا عذابی که هم اکنون تحمل می کند از توان بشر خارج نیست که جمهوری اسلامی عذابی دیگر بر او تحمیل می کند؟
آمنه جان بدان من تو را در مجازات مردی بی خرد که در آنش شهوتی که آنرا هم جمهوری اسلامی این چنین شعله ور کرده بود و تورا به آتش کشید محق می دانم.
اما بدان که آنکه زندگی تورا و اورا اینچنین نابود ساخته نادانی پدران و مادران ماست که به خدایی ساخته عقل ناتوان خود ساخته بودند. بدان باور کردند و به پیام آوران دورغین او بیشتر.

کوروش

امید گفت...

سلام
من به داشتن دوست و معلمی همچون شما افتخار می کنم....گلویم پاره شد بس که فریاد زدم دست از این انسان دوستی نمایشی وارداتی بردارید...تازه این که انسان دوستی نیست حتا حیوان دوستی هم نیست نوعی اظهار فضل روشن فکرانه ی بدون تفکر است که حالا مد شده...
با اجازه ی شما نوشته تان را با ای میل برای همه ی دوستان می فرستم

ناشناس گفت...

ممنون . من هم با شما موافقم .
بسیار زیبا بود

ناشناس گفت...

in namardaro bayad gesas koni be badtarin shekl ke ba sarneveshte adama intori bazi mikonan ke darse ebrat beshe chon har ruz dare bishtar misshe in etefagat dar nabude ghanun va nabude hemayate az hoghughe zanha .aya man va amsale man mitunestim ba in moshkel besazim inhame modat bedune hemayate harkesi khodesho bezare jaye to bad harf bezane vagarne harfaye ghashangho hame baladan ama tahamole inhame modat divanekonandast..

ناشناس گفت...

این عکسهایی که میذاری منو کشته!

Eric Calabros گفت...

اگر با از بین رفتن صورت یک نفر، روحش را چنان کشته اند که دیگر توان بخشش ندارد، بهتر است ضارب را اعدام کنند. قتل روح هم قتل است.

MiM گفت...

عصبانیت از دست همان از ما بهتران از تک تک کلمه هات پیداست اما به قول بچه های امروزی: likeاش می کنم. دوست داشتم بعد از مدتها و همچنین دو پست قبلیتان. شادمان باشی و نویسا.

چهار فصل گفت...

دمت گرم

حمید-ق.م گفت...

درود به شرفت!
درود به شجاعتت!
درود به تو که برخلاف مد روز اما بر طبق مد دل ما حرف زدی.
حالم از هر چه اداهای روشنفکری که چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند...بهم خورده بود.
اگر آمنه بتواند بر اساس دل خودش نه بر اساس مزخرفات "حقوق بشری ها" ببخشد کار بزرگی کرده.من که نمی توانم!
اگر هم نبخشید نوش جانش!
دم خروس حقوق بشری ها بخصوص خانم هایشان اینجا بیرون میزند که در این مورد آمنه خفه شده اند!...

ناشناس گفت...

سلام، من هستم ولی خاموشم
تو این پست نتونستم خاموش بمونم، من هم وقتی فهمیدم قراره پسره قصاص بشه خوشحال شدم، درسته قصاص قرون وستاییه اما نه همیشه، کسی که با نقشه و آگاهانه کاری میکنه مستحق قصاص...
شیدا

ناشناس گفت...

Iمنه جان اون نامرد قصاص کن بخاطر کاری که کرده تا درس عبرت بشه و دولت رو قصاص کن به خاطره سکوتش و منرو هم قصاص کن و حلال نکن بخاطر این 6-8 سالی‌ که میتونستم و خاموش بودم و حتا یه خط از تو ننوشتم حرفای قشنگ حقوق بشر زدم و ژست روشنفکری گرفتم چشمو به دردهات بستم تا همه بهم بگن مدافع حقوق بشر, دردی که کشیدی رو درک نکردم مثل همه دردا یی که تو جامعه دیدم و چشمو بهش بستم .

حقوق بشر رو قصاص کن و از همه اونایی که دم از حقوق بشر و حقوق زن زدن اما این 6 سال خفه شده بودن واالان یادشون افتاده که یکی‌ داره به حق قصاص می‌شه باید جلوشو بگیرن . از تو گزارش تهیه نکردن اما از کسی‌ که زنا کرده و ادم کشته هزاران ساعت فیلم تهیه کردن وهزرن رسانی پشتش بودن.... اینا نان رو به نرخ روز خوردن .
Iمنه خواهرم همهٔ مارو قصاص کن و تا میتونی نبخش ماهارو انشا‌الله که هر کسی‌ دردترو درک نکرده و میتونست اما یه خط در دفاع از تو ننوشته همین بلا سر نزدیکانش و خودش بیاد تا بفهمه و لمس کنه که چی‌ کشیدی تا ببینم اون موقع هم دم از حقوق بشر میزنن یا نه؟

در همهٔ دنیا کسی‌ که قاچاق بزرگ مواد می‌کنه حکمش یا مرگ یا حبس ابد ، تو جامع‌ ما اگه یک جمله مخالف آخوند بنویسی‌ حکمت اعدام و چه راحت بیسروصدا اینکارو می‌کنن اما تو جامع‌ ‌اسلامی ما اگه کل بدن یه زن رو با اسید بسوزونن همه دنیا طرف گناهکار و میگیرن و دم از روشنفکری میزنن و با ۱ یا ۲ سال حبس تموم می‌شه جالب اینجاست که بد از اینهمه شکنجه ودرد ا منه >خانواده مجرم و خودش پشیمون نیستن

در نبود قانون و مجازات برای مقابله با تجاوزگر و اینکه متجاوزگر احساس خطر نمیکنه (یا آ نقدر مجازات سبک هست) که هر روز این مو ردا داره بیشتر می‌شه (واسید پاشی .. کتک خوردن زن .. شکنجه بچه ها ....... )
آخه این کجاش عدالته و کجاش حقوق بشریه ..... خداااااااااااااااااااااااااااااااا

ناشناس گفت...

اگه این ادم مجازات نشه من جای امنه باشم میرم میکشمش یا اسیدو میپاشم روش و میرم ۱سال تو زندون میخوابم