۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

حرکت زشت هاشمی در خندیدن بریش ملت در تشخیص مصلحت!




جناب آقای هاشمی رفسنجانی شرمنده ام کردی!

از بازگشت شما به نقش تأثیرگذار در سیاست ایران چنان هیجان زده شدم که در یک ماه گذشته مطالب متعددی را با خوشحالی نوشتم و با خوش خیالی منتشر کردم و با اینکه با اعتراض و ناراحتی بحق بسیاری روبرو بودم اما با سرتقی و پررویی از شما دفاع کردم. اما خندۀ از ته جان شما در این عکس و در نزدیک ترین فاصله با دشمن قسم خوردۀ سیاسی تان بسیار زیاد آزار دهنده و ناجوانمردانه بود. زیرا در ممالکی هم که مسلمان شیعه نیستند و فتوایی برای مکروه بودن خنده و حرام بودن قهقهه ندارند سیاستمدارانی را سراغ ندارم که اولاً در مجامع رسمی بخندند؛ ثانیاً چنین ریسه بروند و ثالثاً با رقیب سیاسی شان و نه حتی دشمن خونی شان؛ بخندند. آن هم در شرایطی که کشورشان از نظر سیاسی در بحران جنگ محتمل؛ از نظر اقتصادی در بدترین شرایط تاریخ معاصرشان؛ از نظر اجتماعی در آسیب دیده ترین شرایط ممکن برای یک کشور و از نظر فرهنگی و دینی و اخلاقی و ... دیگر نگو و نپرس؛ قرار داشته باشد و بدانند که مردم در چه فشار و مضیقه ای هستند از حماقت و بی کفایتی رهبران سیاسی شان یعنی خودشان!. البته که این شرایط را من مدعی نشده ام بلکه همۀ آن چیزهایی است که خود حضرت عالی  و قمر وشمس وزیر ساقدوشتان در این عکس بیان فرموده اید و من فقط نقل قول کلی کرده ام. بنابراین خواهش می کنم در اولین فرصت علت و دلیل این شادمانی زاید الوصف و بی توجیه زمان و مکان را توضیح داده و بیان بفرمائید. زیرا بدبختانه ما در حال حاضر بغیر از شما و سید محمد خاتمی - جای خنده اش چقدر خالی است در این تصویر. کاشکی او هم بود - امیدی برای گذر از زوج موفق خانمانسوز احمدی نژاد و خامنه ای  نداریم. بعبارت دیگر اجازه نداده اید که امیدی بیافرینیم و داشته باشیم. در خاتمه عرض می کنم که اگر منظور حضرت عالی از این همه قهر و سکوت و انتقاد سه ساله - بلکه هم 7 ساله - و پذیرش انواع تهمت ها و تحقیر ها و هتاکی ها و دشنام ها فقط منحصر می شد به اینکه احمدی نژاد را به مجمع تشخیص مصلحت بیاورید که لودگی کند و انبساط خاطر شما را فراهم کند چرا حداقل به فرزندانت و همسر محترمت نگفتی که بخاطر تو همۀ مزایا و رانت هایشان از قدرت و منزلت را از دست ندهند.

تبصره: در بین سیاستمداران مدرن چنین گاف های بزرگی اتفاق نمی افتد و من تا کنون شاهد چنین خنده ای از هیچ جلسۀ سیاسی و حزبی و کاری در داخل یک نحلۀ فکری را هم شاهد نبوده ام تا چه رسد بین رقبای سیاسی که اگر کتک کاری فیزیکی نکنند حداقل همآغوشی هم نمی کنند. لذا خواهش دیگر من این است که شما هم مثل آیت الله خامنه ای دستور بدهید که عکس ها و مطالب مجمع را قبل از انتشار بازبینی کنند و از انتشار مجالس شوخی و خنده بریش مردم جلوگیری کنند. تا حداقل شادی شما سوهان بروح ملت نباشد. با این پیش فرض که شما نمی خواهید سوهان بروح یک ملت توسعه باخته و عقب مانده و رنجور و دردمند بکشید! یا...هو

۷ نظر:

ناشناس گفت...

Mozakhraf neveshti.

ناشناس گفت...

با سلام به دلقك عزيز
فكر كنم سيرك اصلي در مجمع تشخيص بوده و دلقكان غير ايراني در حال خنده/ گذشته از شوخي ميخوام بگم كه هردو اينها (احمدي و هاشمي) سركارند. هاشمي به ابقاي مجدد خود در مجمع دلخوش است و ريسه ميرود / احمدي نژاد هم توافق كرده اين يكسال باقيمانده رو با آرامش طي كنه و بعد از رياست جمهوريش حداقل براي خودش اتفاق ناگواري رخ نده.
متاسفانه اينها همه سگان ولايتند كه با تكه استخواني گوش به فرمان ورام ميشوند. خاتمي هم با يك درجه تخفيف همين كه در ليست سياه ولايت نيست براش كافيه همين كه آقا نماينده فرستاده اردكان احوالي از مادر مريضش بگبره خوشحالش ميكنه/ ببخشيد كه يكم تلخ نوشتم.

سردار وطن گفت...

آقاي دلقك

چرا اينها نخندند. مملكت را كه به تاراج دادند ، آخر كدام كار اينها شبيه جاهايي ديگر است كه حالا خنده شان را شما تحليل مي‌كنيد. اين روبه صفتان زشت خو دائم دارند به ريش اين ملت بدبخت و ستمديده مي‌خندند. شما با تحليل حتي خنديدن هاشمي به دنبال چه چيزي مي گردي ؟ به خرمشهر و توس قسم اينها مال جنگ و بمب اتم نيستند. اينها فقط دزدان اين خاك هستند .

پیروز گفت...

انگار که ما را سر کار گذاشتی دلقک! میخواهی باور کنیم این عکس را همان روز که زمین به آسمان میدوختی در ستایش هاشمی ندیده بودی؟ بد نیست یا دکتری , دوستی , کسی حرف بزنی وکمک بگیری و ببینی مشکلت چیست. ولی فکر کنم مشکل اصلی ما ملتیم که دلمان را خوش میکنیم به چند وبلاگ نویس و چند اپوزیسیون همیشه با هم در جنگ و یک شازده وارفته بی خاصیت برایمان حرف بزنند و ما چه چه و به به کنیم برایشان .و در به همان پاشنه بگردد و هاشمی به ریش ما بخندد.

ali reza گفت...

دلقک جان اینها یه عده لاشخور هستند که دور شکار ایران 33 ساله خیمه زدن ممکنه سر سهم بیشتر با هم دعوا کنند ولی هیچ کدومشون حاظر به از دست دادن شکار نیستند
پس به جای اینکه یه روز به احمدی دل ببندی یه روز به هاشمی واقعیت و ببین ما ایرانی ها هر کدوم بالقوه استعداد دیکتاتور شدن و داریم ما ذاتا منفعت طلبیم حاظریم مملکت و به بهای منفعت خودمون بفروشیم ما هزاران سال هست که شاه داشتیم حالا هم ولی فقیه پس انتظار نداشته باش که با رفتن یه عده همه چی بهشت بشه ما باید از درون تغییر کنیم تک به تک تا جامعه هم اصلاح بشه مشکل ما محتاج پروسه طولانی اصلاح از درون هست ما بیشتر از اینکه به سیاستمدار نیاز داشته باشیم به جامعه شناس نیاز داریم تا عیب های ما رو به خودمون رودررو و بدون تعارف بگه اون وقت هست که می شه امید به بهبود داشت

ناشناس گفت...

دلقک جان
چرا با یه قوره سردیت میکنه و با یه مویز گرمیت؟
صبر داشته باش عزیز، صبر...

ناشناس گفت...

به نوشته مهر، در شرایطی که جلوس محمود احمدی نژاد بر صندلی خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از سالها غیبت یکی از خبر های جالب توجه شنبه های اخیر است، عکس جالبی از آخرین جلسه مجمع از ظهر دیروز تا کنون در سایت های خبری، صفحه به صفحه منتشر می شود و با نقد و نظر بینندگان حاشیه می خورد.

این عکس که بیانگر موافقت همزمان سران قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه است، صحنه ای از تصویب ماده ای از سیاست‌های کلی اجتماعی نظام در جلسه روز گذشته مجمع را با لبخند جالبی از رئیس جمهور و دیگر سران نشان می دهد.