۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

آفرین به علی مطهری و نشانه گیری دقیقش!

Le déjeuner sur l'herbe


1- خوشحالم که علی مطهری را حمایت کرده ام و می کنم. البته که خوشحال نیستم از اختلافی که با ایشان دارم بر سر سخت گیری های فرهنگی و اجتماعی. اما من پرنسیپ و تشخص علی را مقدم می دانم بر اختلاف عقیده ام با او. که خوشبختانه می توانم آن اختلاف را هم در ارادتم به مواضع برادر کوچک بزرگوارش حجت الاسلام محمد مطهری در خاندان علامه مطهری تلطیف و تعدیل کنم.

2- از روزی که حداد عادل در همایش هادیان سیاسی سپاه پرده از راز مگوی اختلاف دیدگاه بنیادین خامنه ای با امام خمینی برداشت و گفت که حضرت آقا کمترین قرابتی با عرفی نگری امام خمینی نداشت گفته ام که محل نزاع ایرانیان با خامنه ای در مصداق حداد عادل متمرکز است و اگر او زده شود ضربه ای کاری به رهبری و توطئه و بی تدبیری و بی لیاقتی خامنه ای خواهد خورد.

3- و امروز خوشحالم که حداد عادل در جستجوی مستأصل برای بدست آوردن صندلی ریاست مجلس خودش مرتباً گاف می دهد و در دام منطق و عقل علی مطهری به دست و پا زدن می افتد. این جملۀ مطهری که گفته است امثال حداد عادل ظلم کردن (بخوان تا مرز کشتن و سوزاندن و تجاوز مخالفان و منتقدان غیر مسلح) را مجاز می داند برای حفظ نظام. در حقیقت همۀ ایدئولوژی رهبری خامنه ای در طول 23 سال حکومتش را نشانه رفته است. البته که علی مطهری چنین منظوری نداشته است و ایشان فقط حداد را مخاطب مستقیم می داند و بمن هم اجازه ای برای لایه خوانی از حرف خودش را نداده است. اما من این حق را بخودم می دهم که امثال جملۀ او را ترفیع بدهم تا جایگاه آیت الله خامنه ای. زیرا که این خامنه ایست که هیچگاه اراده ای بخرج نداد برای تعقیب عاملان حوادث کوی دانشگاه در دو مورد و کهریزک همینطور. که خودش برای عوام فریبی هر سه مورد را جنایت خوانده بود. و آیا قابل باور است که در جمهوری اسلامی خامنه ای خواسته ای داشته باشد و نتواند اجرایی یا عملیاتی کند.

4- کاری ندارم چکار می توانستیم و نکردیم. و همینطور کاری ندارم در آینده چکار می توانیم بکنیم و باید منتظر باشیم. و هکذا کاری ندارم که هر کدام از مصلحان امروز جامعه ام چه مطهری باشد یا هاشمی و یا سومی در شکل گیری این وضعیت چقدر سهیم بوده اند. من فقط با امروز کار دارم و برای همین فردای زندگی بهتر و انسانی تر هم میهنانم و فرزندانم در ایران. و دست و پای هر کسی با هر جرم و گناه پیشینی را - اگر هم ثابت شده باشد - می بوسم و خاک پای گام های نجات وطنم از دروغ و دغل و جنایت و ظلم و ...  را سرمۀ چشمان کم سویم می کنم. مرسی آقای مطهری! یا...هو

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
ارتش با ملایان حوزه تفاهمنامه ی همکاری امضا کرده و اگرچه شنیدن این دست اخبار افسردگی آدمی مثل من را تشدید میکند باعث خنده و شادی کاذب هم میگردد. حضرتعالی سالیان سال در آن ارتش بوده اید و دوست داشتم چند پست مفصل و معلوم درباره ی ارتش ایران-توانایی هایش-پرسنل اش-پایبدی اش به اصول--حالا هر اصلی که باشد--وتحلیل شما راجع به--اگر انقلاب یا جنبشی در ایران راه بیافتد--ارتش مواضع اش چه خواهد بود-بنویسید. و من نمیدانم کدام ژنرال پفیوزی به رهبری آیت الله العظمی--که هم دوران رهبری اش عظمی است و هم گناهانش کبری--راضی است؟
دوستی که مسائل استراتژیک نظامی تدریس میکند میگوید در یک جنگ کلاسیک ارتش ایران اعراب را با همه ی کبکبه و دبدبه شان درو میکند چرا که اعراب ارتش کلاسیک و منسجم ندارند. و آیا ما داریم؟ آیا اینها صحیح است؟ یک چند پستی از ارتش بنویس
میدانی که من کلی سوال دارم!
ممنون ژنرال
دوستت دارم
ناکجا