۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

وای از بیداد! لطفاً کسی به "داد" سایت بالاترین برسد.




دلقک عزیز،

این لینک‌ ارسالی شما

راه هاشمی رفسنجانی؛ "انتخاب فکور" یا "اجبار ضرور"! تنها گزینۀ ممکن در شرایط فعلی است.
(http://balatarin.com/permlink/2013/2/15/3261635)

ایراد «اضافه شده به موضوع داغ نامربوط» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید. سیستم تشخیص خطاهای بالاترین براساس ترکیبی از گزارش کاربران، نظارت مسئول شکایات کاربران و سیستم اتوماتیک و هوشمند بالاترین کار می‌کند. این سیستم کمک می‌کند که کاربران در مورد اشتباههایشان فیدبک لازم را دریافت کنند.

با تشکر بالاترین

در حالیکه حساب کاربری من دلقک (binam) بعد از سه ماه بسته شدن غیرقانونی و کاملاً اشتباه سیستم نظارت بالاترین دو روز است باز شده است؛ امروز ایمیل اخطار ذکر شده در بالا را دریافت کرده ام. از آنجائیکه مدیریت بالاترین همۀ راه های ارتباط دو سویه را بسته است مشخص نیست باید چگونه به تصمیم گیران و اخطار دهندگان دسترسی داشت و از آنان دلیل اقدام غلط شان را پرسید. 

موضوعی که من مورد نوازش اخطار مجدد قرار گرفته ام (ایراد اضافه شدن به موضوع داغ نامربوط) نه اتفاق افتاده - من چیزی پیدا نکردم - و نه اگر صحت هم داشته باشد کوچکترین ارتباطی با من دارد زیرا که مقدار انرژی من زیر 15 هزار است و مطلقاً قادر به اضافه کردن موضوعی - مرتبط یا نامربوط - به موضوعات داغ نیستم. 

اگر قرار است در مورد شخصی یا گروهی یا سازمانی مطلب لینک نشود لطفاً بالاترین لیستش را منتشر کند تا کاربران اشتباه نکنند. این را از این جهت مهم می دانم که انتخابات ایران نزدیک می شود و در چهار ماه آینده لینک های له و علیه بسیاری به بالاترین آورده خواهد شد. من به - شهادت نوشته هایم - نویسنده ای مدنی (غیر سیاسی) و مستقل هستم. لذا وقتی با من چنین رفتار می شود وای بحال کسانی که مأمور محترم تشکل های سیاسی وابسته بخودشان هستند.

لطفاً یک بار برای همیشه این کثافتکاری را جمع کنید. - با مخاطب مجهول! - یا...هو
این مختصر را دوستی به اشتراک بگذارد خودم کوپنم پر است. مرسی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بالاترین هم تکه ای از همین کشوره با همین آدمهایی که مکان زندگی شون عوض شد بی آنکه یه ذره صداقت و درستکاری از غربی ها یاد بگیرند.. متاسفانه همه تا زمانی که قدرت به دست نگیرند اصلاح طلب و ضد سانسور و مخالف عدم آزادی بیان هستند..

ناشناس گفت...

دلقک جون

نمیشه یه کم بی خیال این بالاترین شی؟ یه سایتیه. تو چرا اینقدر جدیش می گیری.
بقسه رو نمیدونم. نظری ام نمیدم در موردشون. ولی اسم سایتت اونقدر روون هست که کسی یه بار که خوندش، اگه طالب باشه حفظ کنه یا تو آدرساش نگه داره. الان من خودم همیشه مستقیم دارم میام. بار اولم محض اطلاع از بالاترین نیومدم، از دنباله اومدم که اتفاقا لینک قبلیت تو دنباله هستش! :دی

پس اینقدا هم بالاترینو جدی نگیر.

ایشالا یه روز سیرکتو بیاری از نزدیک دور هم، هم شرکت کنیم هم تماشا!