۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

ایران ندا!



گروهی نام ِکم دنباله دیدم پای اعلان تأسیس تلویزیونی با نام "ایران ندا"؛ وخوشم آمد چون که همانطورکه گفتم نام ها هیچ کدام سیاسی وگنده نبودند که بانگ "جرس" شان قبل ازفیل هواکردنشان شنیده شود. ومهمتراینکه می خواهند کاراجتماعی بکنند وفعال اجتماعی لقب دارند. اگر درپست قبلی وبسیار دیر وبا اکراه اعتراف کردم که امید ودلخوشی ندارم به پاگیری وموفقیت تلویزیون سیاسی-مذهبی-روشنفکری جرس؛ حالا با حس وحال وخوشبینی وبلافاصله می گویم که این گروه اگر خیلی دنباله دارها راراه ندهند درصفوف شان قطعاً یکی ازموفق ترین رسانه های فارسی زبان خارج ازکشورخواهندشد بزودی!
چون می دانم که آدم های بدون تابلو وسابقۀ فعالیت سیاسی مستقیم هم حرف های حسابی دارند برای گفتن وهم محدودیت ورود وخروج درحوزه های مختلف هنروادبیات ونمایش ومذهب وسیاست وسکولاریته وحکومت عرفی و... راندارند مثل گروه های ایدئولوژیک! یا...هو
پست اصلی امروز همان "تقدم لیبرالیسم بردموکراسی" است اگرندیده اید. این نیمچه مطلب را ازهیجان خوبیش نوشتم.

۳ نظر:

MHMD Moeini گفت...

به گمان من هم چنین خواهد بود

پیر فرزانه گفت...

سلام دلقک عزیز . یادی از ما نمی کنی نازنین .
به اعتقاد من اگر نعناع داغ مذهبی اش را زیاد نکنند،جواب خواهد داد.

Hel. گفت...

عجب! من اصلن از چیزی به نام ایران ندا خبر نداشتم.
یعنی از فارسی وان هم موفق تر؟! ;)