۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

کشتن امام مهدی بدست امام خامنه ای بروش نمد مالی در ساری! عکس.

میدان مرکزی ساری در مراسم استقبال از سفر دولت

شرح:

در گیر و دار اینکه همه دارند همدیگر را می پایند که حتی در جلو عقب ثبت نام کردن از همدیگر رکب نخورند و فعلاً شناخته شده ترین نامزد ثبت نام کرده یکی از فرزندان جمهور مردم "فرهاد جعفری" است؛ - و خبرگزاری ها نامش را ندیده گرفته اند - بد ندیدم سری به فرزند دیگر و در حال انقراض جمهور مردم محمود احمدی نژاد و چشم اسفندیارش بزنم در دیار طبرستان تا رصد کنیم کشته شدن هم رستم و هم اسفندیار ِ حصرت مهدی بدست جدش حضرت سید علی را.

خبرگزاری ها همه متفق نوشته اند که آخرین سفر محمود به دیار اسفندیار به تجمع 1000 نفر با چهارساعت تأخیر در شلوغ ترین میدان ساری - و نه استادیوم همیشگی - منجر شده و رییس جمهور و امام زمانش مشایی را حسابی بور کرده تا جائیکه دیگر از مراسم بیرق گردانی و رجز خوانی هم خبری نبوده و مشایی هم یک قدم از امام زمانش پایین تر آمده و در مقابل این سؤال که از احتمال رییس جمهور شدنش پرسیده اند ضمن ابراز علاقه و ابراز داوطلبی گفته است که "خدا" می داند. و می دانیم که در موعود گرایان و هم میعاد گرایان - رجوع شود به سعید حجاریان - خدا فرع بر موعود است و اگر از ناجی جمکران کاری ساخته نبود می گویند توکل برخدا!

و نمی دانم نقشه مال خود خامنه ای بوده یا او هم از مراحم امام زمان سود جسته در این پیروزی مطلق بر احمدی نژاد یا نه اما چه نقشۀ خودش بوده باشد و چه تصادف همینجوری انصافاً که خامنه ای نمرۀ خوبی می گیرد در ویرانی هر نوع آبادی. اعم از آدم تا کشور. یاد داستان نمد مالی افتادم و دیدم چه مسمای عجیبی دارد این قصه با اوضاعی که بر احمدی نژاد و مشایی تحمیل کرد خامنه ای. احمدی و مشایی ادعای قدسیت کردند و بما دست بزنید جیز می شوید و خلیفه خامنه ای دستور داد سرفرصت نمدمالشان کنند که بدانند لولهنگ هرکس چقدر آب برمی دارد در این جمهوری نکبت! حقا که رهبر خوبی است از نظر نابود سازی. 

این هم داستان نمدمالی خلیفه:

المستعصم بالله خلیفه عباسی بود و اعتقاد عوام بر این بود که او امیرالمؤمنین و ولی خداست و اگر کشته شود، آسمان به زمین میچسبد و کن فیکون میشود؛ و چون هلاکوخان به بغداد حمله ور شد، به دستور خواجه نصیرالدین طوسی خلیفه را نمد مال کردند و قرار بر این شد که نمد مالان یک چشم به نمد و چشمی دیگر بر آسمان داشته باشند که اگر آسمان به حرکت آمد خلیفه را رها سازند. اما چنین نشد و او را آنچنان مالاندند تا کشته شد 

۶ نظر:

عمو گفت...

با این مشاهدات سطحی نمیشه تعداد رای رو سنجید . موثرترین امر براومدن از پس تبلیغات انتخاباتیه. من یه جورایی مطمئنم مشایی رای میاره . تجربه نشون داده چهره هایی که تو دولت های هاشمی و خاتمی کار کردن نماد خوردن و بردن هستن جو جامعه کاملا اینو تایید میکنه و هاشمی و ولایتی و روحانی و الخ محاله رای بیارن. قالیباف هم با اون طرز صحبت و گریه ای که امروز ازش دیدم اصلا توهم برش داشته و جامعه ی هدفشو اشتباه و اصولگرایان سنتی تو جامعه انتخاب کرده که نهایت چار پنج میلیون رای میاره.لنکرانی هم وضع پدرش تو دو روز اول تبلیغات از رده خارجش میکنه. اما مشایی انصافا حرفاش از همه جذاب تر و منطقی تره و قاعده ی تبلیغات رو هم مثل احمدی خوب بلده البته اگر بتونه به همین جذابی خودشو تو تبلیغات معرفی کنه

آینده گفت...

درود بر تیمسار عزیز
اول از عکسی که گذاشتی بگویم که از قبیل عکسهای ضرغامی است و همان خبرگزاری های متفق (این عکسها را ببینید: http://president.ir/fa/48482)
و حتی اگر این عکس واقعیت استقبال از احمدی نژاد هم باشد باز هم به قول عمو تبلیغات انتخاباتی است که تعیین کننده است کما اینکه مشاهدات من از مردم کاملا بر خلاف آن چیزی است که در مورد عدم محبوبیت احمدی-مشایی بسیار گفته و شنیده می شود.
آویزان شدن مشایی هم از ریسمان یزدان و آسمان برای تایید و آمدن، شکم سیری و پرستیژی است بی نظیر که بسیار به مذاق عامه خوش آمده در برابر گدایی اذن دخول خاتمی و هاشمی و قالیباف از آقا!
و شنیده شده که ملک زاده رییس سازمان میراث فرهنگی بزودی رییس ستاد مشایی خواهد شد که این خود نشان از تایید صلاحیت مشایی دارد. و برای جشن انقراض کمی زود است به کمانم.

و یک خواهش که سیرک نازنینت را با لوث نام "فرزندان جمهور مردم" بیش از این آلوده نکن که هم تو و هم سیرکت و هم ما شانی بسیار بالاتر از این فرزندان "خبیث" جمهور مردم داریم.
شاد و خرم باشی

ناشناس گفت...

چندی پيش حضرت آقا در خلوت به ياران فرموده اند بيهوده نگران احمدی نژاد هستيد ، غائله او دو روزه جمع خواهد شد. (نقل به مضمون) الله اعلم ، ولی آنچه مسلم است او بيش از اينکه خر مراد خود سوار باشد، اوامر آقا را به اجرا گذاشت ، و آن کرد که به نام او و به کام ديگری بود. و اين داستان که به زحمت وافر و ديباچه ای پر نفرين آغاز شد ، به سادگی يک انتخابات به پايان نخواهد رسيد . تازه اول ماجراست ...

Dalghak.Irani گفت...

جناب آینده سلام.
خودم هم وسواسش را دارم که لاف در غربت نزنم و سعی نکنم دروغ های بزرگ و تحقیرهای کینه ورزانه بکنم - در حقیقت هم کینۀ شخصی ندارم از کسی - بی سند و مدرک و یخلا. بنابراین تا جای مقدور رفتم و عکس هایی اگر بود مثل ایسنا را دیدم که اگر این لانگ شات از سوی مخالفان ژنریک احمدی - مشایی بود استفاده نکنم. اما حتی اکثریت عکس های رسمی هم که در فریم های از نزدیک و بسته گرفته شده بود داد می زد که بدجوری مردم نیامده شده اند.
در ضمن اگر مشایی می خواهد مارا سرکار بگذاردو پزش را بدهد که ما سرکاریم عمراً. اما اگر آدم است و ایده ای و طرحی دارد و... - مثلاً - باید ابتدا وارد بازی بشود و آنگاه مسی یا مارادونا بودنش را برخ بکشد. و الا تو وقتی قاعدۀ بازی را رعایت نکنی مربی تو را نمی پذیرد توی رختکن تا چه رسد بخواهی فیکس هم بازی کنی.
در مورد جمهور مردم هم خواهش می کنم خوددار باشیم. معلوم نبود اگر خودمن هم در ایران بودم نروم برای ثبت نام برای ریاست جمهوری! چون در سیرک همه یک جوری باید خنده تولید کنند و الا محیط جدی تر از این بشود شروع می کنیم به پیشرفت و کار و آبادانی. و آخوندا میگن دیدی بالاخره حکومت تشکیل دادیم از مسخره. یا...هو

آینده گفت...

سلام بر تیمسار عزیز
در مورد جمهور مردم: اشتباه کردم و از شما و همگی خوانندگان پوزش می خواهم.

در مورد عکس:هر چند این عکس موضوع چندان مهمی نیست و واقعیت را هم تغییر نمی دهد اما چون خطاب به من نوشتید باید بگویم،در مورد این عکس و سایر عکسها سه مطلب به ذهنم میرسد:

1- با دقت در عکسی که گذاشتید متوجه خواهید شد جایگاه سخنرانی رییس جمهور و عکاسان خالی است!
2- در این عکس به وضوح وضعیت تجمع مردم پیش از سخنرانی (یا پراکندگی آنها بعد از آن)از حالتهای مردم که دو به دو در حال گفتگو هستند و یا در تردد عادی هستند مشهود است. مطمئنا کسی که در مراسم استقبال حضور می آید پشت به جایگاه نمی ایستد و تخمه نمی شکند.
3- در سایر عکسهای این سفر، با دقت در حالت چهره استقبال کنندگان (هر چند به گفته ی شما کم)در عکسها می توانیم به تنوع سنی و فرهنگی و واقعی بودن حالتها و احساسات مردم که کاملا با حالتهای تصنعی ساندیس خورهای یونیفرم، متفاوت است پی ببریم.(عکسها مربوط به همان مکان، در عکس شماست)

http://president.ir/fa/48519
http://president.ir/fa/48482


با شناختی که از ظرافت نگاه و دقت شما دارم باید بی پرده بگویم این عکس اگر نه از روی غرض از روی بی توجهی گذاشته شده و من رد پایی از آن وسواس مذکور ندیدم.
بنا براین تنها عکسهایی قابل استناد است که حداقل سخنران در جایگاه ایستاده باشد.
من اصراری ندارم که اثبات کنم مرغ یک پا دارد و احمدی نژاد محبوب است(چون او اگر چه کمتر از 84 و 88، اما همچنان از محبوبیت متوسط خود برخوردار است)، اما مساله ای مهم توجه به مستندات و شواهدی است که واقعی هستند نه جعل شده.

در مورد مشایی: دو حالت وجود دارد یا از موضع ضعف است که می گوید حالا که قرار است نیاییم بهتر است رقیب را خوار و لنجمال کنیم و دل خود و مردم را خنک کنیم یا از موضع قدرت است که در این صورت، رقیب واقعا خوار و لنجمال شده است. در هر دو حالت، نمود آن، قدرتمندانه است و تفاوت مشهودی دارد با روش سایر نامزدها در تمام انتخابات رژیم و مهمتر از آن مورد اقبال عوام، دقیقا مثل وقتی که یک نابغه ی فوتبال با یک مربی کودن(شناخته شده و منفور هواداران) طرف باشد که با همین استراتژی یا وارد میدان می شود و با تشویق تماشاگران هر کار دلش خواست می کند، یا روی نیمکت می نشیند اما محبوب می ماند!
شاد و پیروز باشد.

ناشناس گفت...

احمدي نژاد يك سو تفاهم بود ، سو تفاهمي با تقريبا ٢٨ سال ديركرد، همانطور كه انقلابيون سال ٥٧ كه اكثرا در خارج زندگي ميكنند هستند.
خامنه اي بهترين بازيگر اين جريان است أو البته در تلاش براي حاشيه نشين كردن همه كساني كه ديني به أنها دارد چنان زياده روي كرد كه اكنون دچار مشكلش كرده است. أو بهره اش را از احمدي نژاد برد اكنون نيز چنان دستمالي به دورش خواهد افكند.
احمد نژاد سو تفاهمي است كه تا زماني كه خداحافظي با انقلاب صورت نگيرد ، وجود خواهد داشت.