۱۳۹۱ مرداد ۲۴, سه‌شنبه

صادق زیبا کلام: مزخرف گفتیم و مزخرف تر شنیدیم در محضر رهبر. خوش گذشت!

وقوع زمین لرزه و پریشانی هموطنانم را سوگوارم. خدا لعنت کند مسببانش را!
undefined
ایران در حال صعود!

1- 24 ساعت پس از زلزلۀ غمبار منطقۀ اهر و درست شش ساعت قبل از مراسم اختتامیۀ المپیک لندن خامنه ای مجلسی آراسته به افطار استادان همان دانشجویانی که یک هفته پیش مهمانش بودند در حسینیه اش و دقیقاً مثل همان جلسه و مثل همۀ این قبیل جلسات خامنه ای چشمانش را کیپ بسته تا نه فاجعۀ زلزله ای کم رمق - زیر 7/5 ریشتر در اکنون زمانه قابل اعتنا نیست - در بین دیندارترین قشر مردمان تحت گروگانش را ببیند و مجبور شود شروع جلسه را با صلواتی بروح کشته شدگان عقب ماندگی شدید ایران آغاز کند و نه پرچم بریتانیای گسترده بر استادیوم المپیک لندن را مشاهده کرده با آن همه شکوه و زیبایی و رنگ و شادی. و طبیعی است که چشم بسته و دهان گشاده جز همین ترهاتی که حضرت آقا صادر کرده اند و شریعتمداری تیتر یک کیهان کرده با عنوان:رهبر انقلاب در ديدار اساتيد و دانشگاهيان تبيين فرمودند هندسه سياسي -اجتماعي جهان به نفع اسلام در حال تغيير است نمی توانست حرفی داشته باشد. طرفه اینکه شریعتمداری امشب هم سرمقاله را خودش نوشته است و رفرنس های متعددی داده به غربی ها و اسرائیلی ها که حرف های خامنه ای را تأیید می کنند. و نتیجه گرفته که سال سال سرنوشت است و یا غرب پیروز است و یا خامنه ای. البته که کیهان مطلقاً حضرت آقا! را پیروز می داند و رفرنس ها هم برای اثبات این مدعاست.

2- این جلسه کم رمق تر از همۀ سال های پیش از نظر استادان نامی اما موضوعی برای بازگفتن و تحلیل نداشته و ندارد که من در آغاز باز آمدنم به آن بپردازم جز دو نکته که به حاشیه مربوط است و ناگفتنش نتوانم:

الف-  مربوط است به حضور صادق زیباکلام در این جلسه و دو حرفی که زده است در آدرس دادن های برهان خلف. که البته او و در داخل ایران نمی توان جز به همین برهان خلف - آن هم لرز لرزان - نقد مستقیمی کرد:

الف1- نکتۀ اول همان است که حتماً همۀ شما هم در جای دیگری خوانده اید. و آن اینکه گفته است وقتی ترهات آن نفراتی که بنام استاد داشتند برای خامنه ای درد دل می کردند و راه حل می خواستند و نشان می دادند و ... را شنیدم با خودم گفتم که خدا صبر بدهد به رهبر انقلاب که باید این حرف های کلی و همیشگی و صدتا یک غاز را بشنود و تحمل کند بسان همۀ سالیان گذشته. البته که زیبا کلام درس آموخته و روشنفکر و راه و چاه بلدست و منظورش از جملۀ فوق قطعاً خدا بداد این کشور برسد با این رهبر احمق و متوهمی که دارد و هر سال یک تعداد آدم بی اصل و نسب و بی پرنسیپ را وامی دارد مزخرف بگویند و مزخرف تر بشنوند و مناسک "دیدار استادان با رهبر معظم انقلاب" برگزار شود و نمودار بیت رهبری کامل شود و تمام. تا سال دیگر روز از نو و روزی از نو و نهضت تخریب ایران ادامه یابد. 

الف2- امازیبا کلام حرف دومی هم زده است ولی فقط اهل فن می توانند از آن رمز گشایی کنند و خوانندۀ عادی توجهی نمی کند. دکتر زیبا کلام گفته است که با اینکه همۀ استادان مدعو را از ساعت 15  فراخوانده بودند اما من گرفتار بودم لذا ساعت 18 رسیدم و حسینیه مملو از جمعیت بود و یک گوشه ای پیدا کردم و نشستم. این جملۀ زیبا کلام عمق فاجعه را نشان می دهد زیرا اولاً استاد دانشگاه حرمتی دارد و نمی توان مثل سربازان وظیفه سه ساعت قبل از مراسم بخط کرد و با آنان تمرین کجا شعار بدهید و کجا سر تکان بدهید و کجا دم تکان بدهید کرد. - رسم همارۀ جلسات خامنه ای این است که حتی عطسۀ یک بز را هم پیش بینی و برنامه ریزی می کنند در خیل گله های شرفیاب شده -  ثانیاً جلسه اگر واقعاً برای هم اندیشی و زدن به عمق مشکل و مشاوره و کنفرانس و از این قبیل است؛ آن هم بین عالی مقام ترین مرد سیاسی کشور و برجستگان فکر و اندیشه و علم و تجربه؛ باید در مکانی محدود و با تعداد شرکت کنندگان معلوم و قابل انجام تبادلات فکری و علمی باشد نه اینکه یک حسینیۀ چندین هزار نفری را از یک مشت سیاهی لشکر بیانباریم و چند نفر مترسک هم فرابخوانیم که مزخرفاتی برای تمام فصول را قرائت کنند و بعد هم یک روضۀ "من آنم که رستم بود پهلوان" گوش کنند و اطعامی بشوند و بروند دنبال کارشان تا سال دگر. البته که زیبا کلام می داند که همه چیز زیر سر بی لیاقتی و لجبازی و تحجر خامنه ای ایدئولوژیک است و الا حداقل این است که خود زیبا کلام می توانست یکی از صحبت کنندگان باشد.

ب- حرف دومی که من می خواستم به این مناسبت بزنم مربوط است به شعار "ببخش و فراموش نکن" نلسون ماندلا. و آن این است که به اعتقاد من همۀ عمله و اکرۀ جمهوری اسلامی خامنه ای اعم از بازجو و پاسدار وقاضی و شکنجه گر و بسیجی و ساندیس خور و حزب اللهی و خودجوش و ... استحقاق برخورداری از شعار ماندلا در فردای آزادی ایران را دارند بجز همین اساتیدی که بنام استاد دانشگاه در چنین مراسم هایی پشت میکروفون می روند و مزخرفاتی را می گویند که خودشان صد در صد بمزخرف بودن گفته هایشان وقوف داشته و یقین دارند که امکان حل کوچکترین مشکلی از مشکلات کشور با استراتژی استالینیستی - خدا رحمتت کند استالین که چقدر مظلومی تو در مقایسه با یک آدم گیرافتاده در توهمات خودش - خامنه ای وجود ندارد. زیرا که همۀ آن دیگران می توانند عذری از نادانی تا نیازمندی را اقامه کنند برای کشتن و روفتن و شکنجه و هر اقدام چماق کشانه و مخرب. اما این استادان دانشگاه! با چراغ علم می آیند و می خواهند چراغ زندگی ملتی را در دستان کثیف خامنه ای خاموش کنند. لذا من ابداً با آنانی که قربانیان بدنۀ رژیم را هدف انتقام خویش معرفی می کنند و می دانند همدل نیستم. اما در فردای بزودی انشاءالله یک رأیم را برای انتقام خونین از این دانشگاهیان کنار گذاشته ام. یا...هو



undefined
غرب در حال سقوط

۵ نظر:

ناشناس گفت...

در مورد دونکته مربوط به زیبا کلام زدی تو خال ! معلومه دوران افسری تیر انداز قابلی بودی !

تبریزی گفت...

با سلام بر دلقک سابق
ممنون از این که ذکری کردی از زلزله زدگان آذربایجان که بهمانند تمام مردم ایران مظلوم واقع شدند.
خواستم این واقعه را از چند نظر بررسی کنم اول عملکرد دولت :میتوانست با بزرگ نمای این حادثه وبهره برداری تبلیغی برایمظلوم نمای که در این کار استا هستند در مقابل ۵+۱امتیازاتی بگیرند مثل کاهش تحریم هاوغیره در کنفرانس سران نیز میتوانستند هم همدردی وحس ترحم آنان را جلب کنند هم کمک های از آنان بگیرند (از خرس موی)اما به جای آن استا محمودبا توجه بهاین که میدانست کاری از دستش بر نمی اید برای دعا به مدینه رفتند تا شاید خدا به داد این زلزله زدگان برسد به هر حال مثل این که ما ایرانی ها قانونان نباید شادی کنیم آن معرکه المپیک را کوفتمان کردند ولی کلوزینگ المپیک بینهایت زیبا بود امید وارم که شما از نزدیک شاهد آن بوده باشید.
از طرف دیگر مخالفین داخلی وخارجی بسیار خوب عمل کردند خصوصا که اکثر امداد توسط مردم انجام شد و از آن ۷یا۸ گروه امدادی که بر جاده های اصلی حضور داشتند کاری بر نمی اید گرچه به دلیل ناشی بودن باعث تلفات بیشتر شده است یکی گفته است که به جای دادن یارانه نقدی امنیت زندگی مردم را تامین کنیم.
مطلب بعدی در خصوص معدن طلا اهر است خبری از این معدن نیست اگر کسی اطلاعی دارد بنویسید .چون هیچ خبری از آن نیست تا جای که میدانمیک شرکت خارجی با اقایان شرکتی دارند.خداوند رفتگان همه را بیامرزد وبازماندگان این زلزله را صبر دهد
با تشکر

خ.آ گفت...

سلام استاد ارجمند چقدر طولاني بود نبودنتان حيف كه خبر زلزله كام تان را تلخ كرد البته همه ماتم عزيزانمان را داريم .من به نوبه خود تسليت ميگويم انشالله با سرنگوني اين ملاها نكبت و نحوست از كشور ما يك مدتي دست بردارد.

آرش گفت...

به تمامی مردم ایران و بخصوص آذربایجان این مصیبت را تسلیت می‌گویم. اصلا به موقع به دادشان نرسیدند و مانع کمک کشورهای دیگر هم شدند، کشته ها در حد چند هزار است نه سیصد نفری که می‌گویند. گرچه حتی یک جان هم عزیز است...

تصویر زنان و کودکان و مردان زنده بگور شده و خونین و خاک در دهان همانی است که قوم آخوند و مذهب فروش برای مردم بدبخت ایران آرزو دارد.

حتی یک آخوند با شرف پیدا نشد لاقل تسلیتی به موقع و از صمیم قلب به داغداران آذربایجان بگوید. خامنه‌ای جان کند تا پیامی بی‌خاصیت بدهد. از خوشحالی مرگ زن و بچه مردم در کیف بود بیشرف.

آخر سر هم سه روز سوگ فقط در یک استان اعلام کردند، آخر بی‌وجدانها مگر این فاجعه ملی نیست؟ صدا و سیما که اصلا انگار نه انگار... گه و کثافت پخش می‌کرد علنا... این تف توی روحت ضرغامی نوکر.

ناشناس گفت...

من هییت علمی یک جایی هستم و خوب می دانم که هر دکتر و استادی می تواند با یک روش و کلکی از زیر این دعوت ها به بیت رهبری در بروند و به زور بردنشان محلی از اعراب ندارد. فقط همان ریاکاری ما ایرانی ها به طور اعم و خاصیت جاکشی مان به طور اخص باعث می شود برویم بیت.
در مرکز ما یک خانمی بود امروزی و محقق که یک شب در بیت نشانش دادند ان هم با چادر. فردایش به اتاقش رفتم و گفتم شما چرا شما که مذهبی نیستید و اعتقادی هم به این حکومت ندارید. گفت رفته بودم وزارت علوم انجا در رودرواسی ماندم سوار اتوبوس کردنمان و بردند بیت. گفتم خوب قبول و رفتم بیرون . هفته بعد باز در یک مراسم بیتی دیگر باز دیدم رفته و با چادر کیپ و ریپ نشسته آن جلو.