۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

خامنه ای دخیل به "آرمیتا کوچولو" بسته است؛ حالا که فاطمه و زینب عاقش کرده اند!

 


1- گفته ام و تکرار کرده ام و حاضرم به هستی سوگند بخورم که الّا و بلّا آدم مذهبی شیعۀ غالی دارای تفکر فرقۀ "خامنه ای - مصباحیه" نه خودش و نه اجدادش و نه فرزندانش نمی توانند اسامی فارسی خالص اولاً، ایرانی ناب ثانیاً و بویژه باستانی داشته باشند ثالثاً. و از همین فرمول بود که اولین بار جنس احمدی نژاد را و اسفندیار رحیم مشایی را فرهاد و خسرو و کامران دانشجو را و مهرداد بذر پاش را و ده ها نفر از این سنخ حزب اللهی های قلابی و ریاکار را شناختم و انگشت گذاشتم بر ریاکاری و فرصت طلبی شان. و گفتم که اینان گندم نمایان جو فروش هستند و الا چطور ممکن است پدری در سال 1330 نام فرزندش را "پروین" (خواهر احمدی نژاد) گذاشته باشد یا جوانی زاده شده در اول انقلاب و آن سندرم هیجان اسامی روح الله و میثم و عمار و اباذر و فاطمه و زهرا و زینب نامش باشد مهرداد (مهرداد بذر پاش)؛ یا خانواده ای نام هرسه فرزند پسرشان با شد فرهاد و خسرو و کامران (برادران دانشجو) و ... آن وقت ما باور کنیم که اینان شیعیان غالی عاشق ولایت و اهل بیت و ولی فقیه جبار و غالی باشند. حتی در یکی از پست ها از دوست خلبان خودم یاد کردم که در ابتدای انقلاب نام شهرام پسر 11 ساله اش را به مهدی تغییر داد و بمن گفت که رسم خانواده است و چون پسرم نا آرام بود نامش را که تغییر دادم شد یک بچه مثبت خلص!

2- ادامۀ داستان: خدا رحمت کند شادروان داریوش رضایی نژاد را که دومین سالروز ترورش است این روزها و شنیده ام که شبکۀ اول سیمای جمهوری اسلامی فیلمی ساخته بنام "آرمیتا مثل پری" که در آنجا دختر 5 سالۀ داریوش شهید شروع کرده به تبلیغات له خامنه ای که اورا بجای پدرش و بالاتر از پدرش یافته است. قبل از ادامۀ قصه جمله ای از نویسندۀ کیهان را ببینید که اتفاقاً نام او هم "پژمان" است و یک فرصت طلب زرنگ دیگر:
اینجا...مستند «آرميتا مثل پري» ارتباطي عجيب، عاطفي، ملموس و ولايي را تصوير مي كند. كلام و رفتار آرميتا همگي گوياي اين است كه او در ازاي پدر شهيدش، حضرت آقا را نه تنها پدر كه بزرگتر از پدر يافته است. پدري كه هم دوست اش دارد، هم مي كوشد جايگاه والاي «رهبري» او را از ياد نبرد....
3- روزی که داریوش رضایی نژاد یکی از متخصصان مرکز هسته ای ترور شد به این دلیل بدیهی که با هیچ چسب لایتچسبکی هم نه خودش و نه خانواده اش به قبای ولایت نمی چسبیدند؛ خامنه ای هم اهمیتی بمردنش نداد و سراغ خانواده اش نرفت. اما وقتی مصطفی احمدی روشن شهید شد و رژیم تشخیص داد که می تواند از خانواده اش سوء استفاده کند برای تبلیغ ایدئولوژی مرگ خامنه ای، بلافاصله ترتیب دیدار حضرت آقا با خانواده اش جور شد. اما خامنه ای که قطعاً به اندازۀ اطرافیانش احمق نیست دید خیلی تابلو است این تفاوت رفتار با شهدا. لذا ترتیبی داد که سر راه رفتن به خانۀ احمدی روشن سری هم به زن و بچۀ فراموش شدۀ داریوش بزند و زد. - این را قبلاً هم در پست "تنانگی بیوۀ یک شهید" نوشته ام - در همین شب کذایی بود که "آرمیتا" دختر سه سالۀ داریوش رضایی نژاد کشف شد و چه مزخرفات مهوعی که حاشیه نویس آقا سرهم کرد در بارۀ ارادت کودک سه ساله بنام "آرمیتا" به حضرت آقا.


4- شما قبول نکنید ولی من چرا باید احتمال ندهم که همان افشاگری من یکی از علل ساخته شدن این باصطلاح مستند "آرمیتا و پری" نشده باشد. به این معنا که وقتی یک آدم زرنگ و کارکشته و پول دوست فهمید که رژیم و آقا چنین گافی داده اند در مقابل گزینشی برخورد کردن با شهدا - آن هم شهدای اتمی جان آقا - تصمیم می گیرد که از این نقطه ضعف حد اکثر بهره برداری بکند و پیشنهاد ساختن این مستند را می دهد به تلویزیون. بدیهی است که ضرغامی با همۀ وجود استقبال می کند و پول یامفتی را می دهد به کسیکه فقط بلد بوده است نگاتیو حرام کند و مزخرف بگوید و فرزند نازنین رضایی نژاد را ابزار کاسبی برای خودش و تبلیغ مهوع برای خامنه ای قرار بدهد. من فیلم را ندیده ام لذا نمی توانم داوری درست سینمایی و تکنیکی بکنم. اما مطمئنم که از نظر محتوایی یک نوار رنگی کاسبکارانه است که تبلیغ برای خامنه ای تنها هدفش است. البته این فیلم اگر نامش بود "فاطمه یا زهرا یا زینب یا رقیه یا حتی لیلا مثل فرشته" قطعاً نمی شد ریاکاری را به این راحتی تشخیص داد. اما هم "آرمیتا" و هم "پری" و هم "آرمیتا مثل پری" خیلی تابلو است برای تبلیغات اهل بیت محمد امین عرب پیامبر بزرگوار اسلام و نایب بر حقش آیت الله سید علی! یا...هو

بعد از تحریر: امشب گویا نوبت کودکان بود و بویژه دختربچه ها که هر دو پست به سوءاستفادۀ از آنان شکل گرفت و کاش جمهوری اسلامی حداقل از دستمالی دختر بچه های زیر 7 سال دست می کشید برای تلاش برای بقای خودش. در پست قبلی هم اگر دقت کرده باشید دندان های شیری تازه افتادۀ دختر بچه های سوار گاری رمضان نشانه ایست از سن زیر 7 سال آنان! با درود به همۀ بچه ها و شرمندگی من و پوزش از آنان.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

دلقک جان،

اینجا میتونی این مستند رو ببینی.

http://rajanews.com/Detail.asp?id=132502

شهریار

رضا گفت...

یه ترک چطور میتونه انقدر خودباخته و بی چیز باشه در مقابل فرهنگ فارسی؟ حال آدمو به هم می زنی با این فارسی خالص و باستانی ناب و ...
یا واقعا ترک نبودی و شعر گفتی توی بیوگرافیت. یا اگر ترک هستی شرم آوره یه انسان تا این اندازه خودشو ببازه در مقابل فرهنگ دیگری.
من نژادپرست نیستم. از خودباختگی و این ادا و اطوارها بدم میاد. از اینکه کسی فکر کنه هیچ چیزی نداره پس باید خودشو به رنگ دیگری دربیاره. امثال تو -کردهایی که سعی میکنن ترک باشن!- توی ترکیه هم حال منو به هم میزنن!
شماها ننگ فرهنگ خودتون هستید

ولي گفت...

تیمسار گرامی، خسته نباشی!
لطفاً، حالا که دوستان یاری کرده اند، حتماً فیلم را ببین و تحلیل کن که نکات زیادی دارد؛ از جمله این که خود "آقا" هم نام دخترک را چند بار می پرسد تا بتواند بفهمد و هجی کند.

ولی گفت...

تیمسار گرامی، خسته نباشی!
لطفاً، حالا که دوستان یاری کرده اند، حتماً فیلم را ببین و تحلیل کن که نکات زیادی دارد؛ از جمله این که خود "آقا" هم نام دخترک را چند بار می پرسد تا بتواند بفهمد و هجی کند.

ناشناس گفت...

تشکر

ناشناس گفت...

سلام
مدتی است که خواننده شما هستم
من فردی مذهبی هستم که دوست نداشتم مذهب بازیچه دست افرادی سودجو شود اما وقتی با روشنفکر مئابان مذهب ستیز و دین گریز روبرو می شوم و نحوه قضاوتشان در برابر مذهبیون را می بینم ترجیح به بقای نظام می دهم

Dalghak.Irani گفت...

سلام و تشکر. دوتا از کامنت ها را متوجه نشدم. یکی مربوط به رضا که مرا هویت باخته و شیفته بغیر نامیده. گذشته از خود بحث قومیت ها یا ملیت های داخل ایران که من علاقه ای بورود ندارم و کار ویژۀ وبلاگم را این مسایل تعریف نکرده ام اما متوجه نشدم که این نوشته چه ارتباطی به ترک و فارس داشت. این نوشته راجع به نام ارمیتا و مقایسۀ آن با نام های عربی ائمه بود والسلام.
2- کامنت ناشناس آخری را هم متوجه نشدم که من چه اسلام ستیزی کرده ام که ایشان را مجدداً برگردانده ام در همان آغوشی که الکی می گوید آمده بوده بیرون: آغوش حضرت آقا. من با استدلال زبان شناسی و سنخ شناسی تکفیری ها مطلب را نوشته ام و حتی در نام بردن از حضرت رسول گرامی اسلام حداکثر احترام را لحاظ کرده ام. اگر راجع به استدلالم و مستنداتم اشکال داری بنویس تا پاسخ بدهم. البته بنظرم می آید که شما می خواهی با متساهل نشان دادن خودت جنگ نرم بکنی. اما من تیمسار بودم و فقط جنگ سخت بلدم. یا...هو

ناشناس گفت...

هیچ کردی سعی نکرده ترک باشه
اینجا هم سیرک و خانه دلقکه و محل همچین نزاعی نیست.

ترفارکربلوچکس گفت...

زضا جان ترک عزیز,زبان فارسی از زمان حکومتهای ترک اصل مانند سلجوقیان,غزنویان,قاجاریان گرفته تا این آخری خامنه ای زبان اصلی بوده و ربطی به خودباختگی ندارد.دلقک تیمسار ما ترک است به همان شیرینی فارسی مینویسد که شهریار شعر میگوید.شهریار هم خودباخته بود؟ صمد هم؟ ساعدی هم؟ شاملو هم؟ و بسیاری دیگر هم؟ اصلا خود شما هم فارسی را درست و درمان مینویسی خودیاخته ای ؟

ناشناس گفت...

قربانت.بعضی ها حالشون خوب نیست. این کامنت ترک . کرد و فارس چی می گفت؟