۱۳۹۱ تیر ۲۳, جمعه

قفل بر در خزانۀ خالی: حقۀ جدید احمدی نژاد برای مصیبت گرانی!

The Boy


1- کشاورزی را در نظر بگیرید که دچار قحطی شده باشد و همۀ امید خانواده و فرزندانش به انبار غله ای باشد که مرد کشاورز (پدر خانواده) پزش را داده و بچه ها را از ترس گرسنگی رهانیده بوعده. حالا اگر این کشاورز یکباره بیاید و بگوید که انبار غله را فروخته تا با پولش طویلۀ جدیدی را که نیمه کاره است تمام کند؛ به بچه ها چه حالی دست می دهد. البته که معلوم است این پدر بی فکر و بی تدبیر از ابتدا دروغ گفته است راجع به انبار غلۀ پروپیمان در سال قحطی و خشکسالی. زیرا که احمق ترین آدم هم گندم را نمی فروشد طویله بسازد یا کامل کند برای الاغ ها در سالی که می داند اهل و عیالش گرسنه هستند و خواهند ماند. پس از ابتدا هم نه انباری بوده و نه گندمی در داخلش و نه حتی طویله ای ساخته و کامل خواهد شد.

2- بعد از اینکه 7 سال تمام خامنه ای با ویرانگری بی تدبیر و لجبازش نگذاشت هیچ تنابنده ای بفهمد و بداند که دخل و خرج ایران بدست احمدی نژاد چه فرمولی دارد و او پول ها را چه می کند. و شد آنچه که نباید می شد. چند وقت پیش با این گنده گوزی یکباره روبرو شدیم که از سر تا ته دولت چو انداختند که 100 میلیارد دلار ذخیرۀ ارزی بشمار داریم در خزانه. تحقیقاً - و نه تقریباً - همه می دانستند - حتی خامنه ای - که احمدی نژاد دروغ می گوید اما چکار داشتند بروی خودشان بیاورند. زیرا که برملا کردن دروغ احمدی نژاد هم بار سیاسی منفی داشت و هم بار اقتصادی منفی تر. اینکه تیم اقتصادی احمدی نژاد به مجمع تشخیص رفته اند و یک مشت توهم و خزعبلات را گزارش کرده اند و با استقبال و انشاءالله ماشاءالله روبرو شده اند هم از همین جنس فرار از مسئولیت است. یعنی اینکه حداقل هاشمی مطمئن است که دولت دروغ می گوید اما الان وقت خودنمایی نیست و شریک شدن در مصیبتی که تازه شروع شده است. لذا همه تصمیم گرفته اند که به آقای رییس جمهور اعتماد! کنند و با بَه بَه گفتن الکی خودشان را شریک جرم های 7 سالۀ او و حامی متوهمش نکنند.

3- آن قفلی که احمدی نژاد قول داده بزند بدر خزانه و پول ها را هدایت کند برای تکمیل 900 پروژۀ بزرگ نیمه تمام عمرانی و همۀ آن ها را تا پایان ریاست خودش تکمیل کند و اسمش را هم گذاشته "طرح مهر ماندگار"؛ قفلش درست است و طرح نیمه تمامش هم درست است اما چیزی که نادرست است خزانه ای است که خالی است. و احمدی نژاد در حقیقت با قفل زدن بر حزانۀ خالی می خواهد خودش را از مخمصۀ مصیبت گرسنگی فرزندان خانواده (ایرانیان) فراری بدهد و دروغش را در داشتن ذخیرۀ 100 میلیارد دلاری بپوشاند. البته مثل همیشه حقۀ شیطانی خررنگ کنی هم پیدا کرده است. چون تکمیل 900 طرح عمرانی بزرگ چنان زمینۀ گل و گشاد و غیر مستند و بی در و پیکری است که هیچ جرجیسی هم نتواند سر از فریب احمدی نژاد در بیاورد زیرا اگر طویلۀ مخروبۀ اولی را نشان بدهد که کماکان نیمه تمام است احمدی نژاد طویلۀ خرابه تر دومی را ادعا خواهد کرد. و در هنگام مراجعه برای خرابۀ 899 امی او 900 امین خرابه را به یاد خواهد آورد.

4- اصلاً کدام خر چهارپایی هم می آید در اوج بحران و تحریم و گرانی و دلار 2000 تومانی و نفت 85 دلاری و بدون مشتری و بدون توان تولید و بدون توان جابجایی ارز و هزار مصیبت دیگر بجای سیاست انقباضی و هدایت تتمه و ته ماندۀ خزانه بسمت اولویت های زیست روزمرۀ مردم - مثل مرغ عزیز ماه روزه - می رود 900 طرح عمرانی را کامل کند که طرحی بشدت انبساطی است و تورم را تشدید و تقاضا را افزون می کند. پس بدانید و آگاه باشید که در خزانه پولی نیست و تحریم ها هم بشدت گلوگاه های تنفس احمدی نژاد  و خامنه ای را بسته است و ایران منتظر فاجعه ای در راه است بزودی. البته که نوشتن از مصیبت وقتی پای زندگی سخت هموطنانت در میان باشد کار خوش آیندی نیست. بویژه که نویسنده خودش در معرکه نباشد و دور از وطن بخواهد هلهله راه بیاندازد برای مصیبتی که حاکمان بارآورده اند و ملت تاوانش را پس می دهد. لذا ضمن عذرخواهی از هم میهنان رنجورم دست بدعا می شوم که خدا این مصیبت را در کوتاهی هرچه سریعتر عمر سیاسی یا حقیقی "مرکز شرّ" خامنه ای کوتاه تر کند. آمین!

5- البته که این سناریوی روی کاغذ احمدی نژاد بود برای فرار از مسئولیت و عدم پاسخگویی به مردم بستوه آمده از گرانی که من نوشتم. در حالیکه در واقعیت بیرونی بزودی همۀ یابوهای درشکه کش حکومت به گاز گرفتن هر چه بیشتر و هرچه زخمی تر همدیگر خواهند پرداخت در فرار از شورش های نان اینجا و آنجا! - همین الان هم عربده هایش را شروع کرده اند از شریعتمداری تا سردار جوانی و تا یا لثارات (انصار حزب الله) و تا جوانفکر و تا محمد یزدی  و ... و آی "گرانی" راه انداخته اند بسیاق دزدی که بلندتر از همه فریاد می زد آی دزد!  و معلوم است که بدجوری وحشت کرده اند از آن "اتفاق بدی" که سردار جوانی گفته نگرانش است.

6- و یادمان باشد که اظهار نگرانی و ترس نام هایی که در بالا ذکر کردم مثل سردار جوانی و شریعتمداری و ...؛ از جنس برآوردهای ما نیست که نشانه در طبقات متوسط دارد اغلب؛ بلکه وقتی سرداران نگران می شوند به معنای قطعی این است که فعل و انفعال سهمگینی در طبقات خودی و حزب اللهی جامعه مرجع در جریان"اتفاق بد" افتادن است. لذا فرق است بین "من و ما از گرانی گفتن" تا "آن ها از گرانی نالیدن". یا...هو

۶ نظر:

ناشناس گفت...

آدمی که خواب است را می توان بیدار کرد اما آدمی که خود را به خواب زده هرگز اما بدبخت تر از آدم دوم کسی است که می خواهد مردم را خواب کند تا به اهداف خود برسد وقتی عمق کینه و دشمنی ات نسبت به احمدی نژاد را می بینم که وادارت می کند اینچنین بنویسی فقط می توانم بگویم دلم برایت می سوزد دلقک خیلی زیاد...
من نمی دانم و نمی خواهم بدانم که تو چه کسی هستی و برای چه کسی می نویسی چون آنقدر در این جامعه آدم فریبکار دیده ام که اگر بفهمم اجیر کرده ی خود خامنه ای هم هستی تعجب نخواهم کرد اما مطمئنم که با خوانندگانت و شاید حتی با خودت روراست نیستی...

ناشناس گفت...

islam = terrorism
muslim = terrorist

اسلام = تروریسم
مسلمان = تروریست

islam = terrorisme
musulman = terroriste

Islam = Terrorismus
Muslim = Terrorist

islam = terrorismo
musulmano = terrorista

ислам = терроризм
мусульманские террористические =

الإسلام = الإرهاب
مسلم = إرهابي

伊斯兰教=恐怖主义
穆斯林=恐怖

islam = terrorizm
Müsəlman = terror

Islam = terrorisme
Moslem = terroriste

islam = terrorizmi
muslim = terrorist

islam = ահաբեկչությունը
Մահմեդական = ահաբեկչական

islam = terrorismoa
musulmana = terrorista

іслам = тэрарызм
мусульманскія тэрарыстычныя =

ইসলাম = সন্ত্রাসবাদ
মুসলমান = সন্ত্রাসবাদী

ислям = тероризъм
мюсюлманин = терорист

Islam = terrorisme
musulmà = terrorista

Islam = terorizam
Muslimani = terorist

Islám = terorismus
= terorista muslim

Islam = terrorisme
muslim = terrorist

islam = terrorisme
moslim = terroristische

Islamo = terorismo
islamaj = teroristo

islam = terrorism
muslim = terrorismi

Islam = terorismo
Muslim = terorista

islam = terrorismi
muslimi = terroristi

ისლამი = ტერორიზმის
მაჰმადიანი = ტერორისტული

Ισλάμ = τρομοκρατία
μουσουλμάνος = τρομοκρατικές

איסלאם = טרור
מוסלמי = מחבל

इस्लाम = आतंकवाद
मुस्लिम = आतंकवादी

Az iszlám terrorizmus =
muzulmán = terrorista

Íslam = hryðjuverk
Muslim = hryðjuverka

islam = terorisme
muslim = teroris

Ioslam = sceimhlitheoireacht
moslamach = sceimhlitheoireachta

イスラム教=テロ
イスラム教徒=テロリスト

ಇಸ್ಲಾಂ ಧರ್ಮ = ಭಯೋತ್ಪಾದನೆ
ಮುಸ್ಲಿಂ = ಭಯೋತ್ಪಾದಕರ

이슬람 = 테러
이슬람 = 테러리스트

Islam = terrorumque
Musulmanus = terroristis

Исламот = тероризмот
муслиманските терористички =

Islam = terror
muslim = terrorist

islam = terroryzm
muzułmanin = terrorysta

islam = terrorismo
muçulmano = terrorista

Islam = terrorismo
musulmán = terrorista

islam = terrorism
muslim = terrorist

อิสลาม = ก่อการร้าย
มุสลิม = ก่อการร้าย

islam = terörizm
Müslüman = Terörist

اسلام دہشت گردی =
مسلمان دہشت گرد =

islam = khủng bố
muslim = khủng bố

Islam = terfysgaeth
Foslemaidd = terfysgol

"کوروش فردوسی"
" korosh ferdowsi "

ناشناس گفت...

شوخی میکنی؟ الان همه خوابن و تو بیداری؟ هیچ گرونی هم در کار نیس... خزانه هم پره... نفت هم به فروش میره با بالاترین قیمت! عجب.... من که از خدامه این یه کابوس باشه و از خواب بیدار شم و بیینم همه چی میزونه! اما میترسم واسه شما یه رویای شیرین باشه و از خواب بیدار شی و ببینی ...!!!!

ناشناس گفت...

من نمی دانم آیا کسی پیدا می شود به این موجود حقیر-احمدی نژاد- کینه ای به دل داشته باشد؟ حتی خانواده های شهدای سال 88 بعید است از این دیوانه حقیر کینه ای به دلشان باشد.

ناشناس گفت...

به عنوان یه شهروند عادی اگه بخوام نظر بدم نظرات ناشناس مزخرف تره
سران مملکت توان مدیریت یک مستراح عمومی در تنگه واشی رو ندارند. اما ادعاشان ماتحت خرو جر میده

ولی گفت...

به ناشناسی که همه ی زبانها را بلد است(کوروش فردوسی): هرکه گوید "جمله" حق است، احمقی است/و آن که گوید "جمله باطل"، او شقی است.