۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

این درست ترین روایت از تقلب 88 است آیا: اضافه کردن 8 میلیون رأی بدون تعرفه بدستور خامنه ای!

Lord Howe's action

1- خبری را که امروز سایت بازتاب منتشر و ساعتی بعد حذف کرد را می توان نزدیک ترین گزارۀ هم قابل درک و هم قابل اجرا و هم منطبق بر واقعیت دانست در برابر هر آنچه در چهارسال گذشته راجع به تقلب شکلی در انتخابات سال 88 ادعا شده است. خبر این بوده که کل شرکت کنندگان در انتخابات سال 88 32 میلیون نفر بوده است که به نسبت 14 میلیون رأی موسوی در مقابل 16 میلیون رأی احمدی نژاد و 2 میلیون رأی باطله و رضایی و کروبی تقسیم شده بوده است. فارغ از اینکه این اعداد به احمدی نژاد گفته شده و تدبیر رهبر برای اضافه کردن 8 میلیون رأی به جمع رأی دهندگان بنفع احمدی نژاد و مخالفت او - طبق ادعای خبر - درست باشد یا نه اصل خبر که با گفته ای از رضایی در همانزمان هم انطباق کامل دارد درست است - رضایی گفته بود کل تعرفه های مصرف شده تا ساعت 5 بعد از ظهر 17 میلیون بوده است لذا جمع تعرفه های 40 میلیونی مصرف شده ادعایی وزارت کشور در پایان رأی گیری غیر منطقی و دور از احتمالات و بعید است زیرا امکان ندارد در 9 ساعت اول وقت قانونی رأی گیری 17 میلیون و در چهار پنج ساعت باقی مانده - با وقت تمدید شده - 23 میلیون تعرفه  مصرف شده باشد.

2- بنظرم می رسد آیت الله خامنه ای برای چنین دستوری بسیار دقیق و حساب شده عمل کرده است زیرا:

الف- از نظر شرعی محظوری نداشته است و در حقیقت بنفع یکی و بضرر دیگری دستور تقلب نداده است. زیرا که در شمارش تعرفه های اخذ شده نیز این احمدی نژاد بوده که با اختلاف حدود دو میلیون رأی نسبت به موسوی برندۀ انتخابات بوده است.

ب- این افزودن فله ای 8 میلیون رأی براحتی قابل پی گیری و کشف نبوده است. زیرا در هنگام بازشماری - اگر اتفاق می افتاد - رندمی تعدادی از صندوق ها نیز می توانستند آرای واقعی و صورت جلسات همراه صندوق ها را به معترضین نشان بدهند و تطبیق دادن آن و مرتبط کردن آن با کل 40 میلیون رأی اعلامی را در شلوغی ناشی از عدم توجه طرف مقابل به آن پوشش بدهند. زیرا

پ- تقلب اضافه کردن فله ای 8 میلیون رأی به کل آرای اعلام شده چنان ترفند ناباور و پدیدۀ تقلب کمیابی است که به عقل جن هم نمی رسد و اصولاً کسی مدعی آن نبود و نشده است. همانطور که تا کنون نیز همه جور تقلبی مورد بحث و اعتراض واقع شده غیر از اینکه کسی گفته باشد کل 40 میلیون رأی ادعایی مخدوش بوده است.

3- اما آیت الله خامنه ای در مورد چنین دستور نامتصوری انگیزه های قوی و بسیار حیاتی داشته است که سه مورد از مهمترین آن ها بشرح زیر بوده است:

الف- نشان دادن پایگاه مردمی جمهوری اسلامی خودش بدنیا و بویژه غرب که خواه ناخواه و بدلیل فرهنگ احترام به دموکراسی نهادینه شده در غرب اثر بسیار تعیین کننده ای در نوع نگاه وبرخورد غرب می گذاشت. زیرا رژیمی جهان سومی و با انتخاباتی با گسترۀ مشارکت 85 درصد رأی دهندگان - حتی با هر حرف و حدیث هم - یک معیار کم حرف و حدیث است.

ب- پاک کردن آن افسانۀ "حماسۀ دوم خرداد" از تاریخ که خاتمی با بالای 20 میلیون رأی - در مخالفت آشکار با ناطق نوری مورد حمایت خودش - برنده شده بود. خامنه ای که این برتری رقیب را چونان خاری در چشم و استخوانی در گلو 12 سال حمل کرده و خودخوری کرده بود اینک فرصت داشت که آماری 25 میلیونی تولید و بنفع جبهۀ خودش جایگزین کند. زیرا پاک شدن آن رکورد از جبهۀ هواداران خمینی و اختصاص رقمی بالاتر از آن به طرفداران خودش یک ارزش روانی و تثیبت رهبری خودش را هم همراه داشت.

پ- و مهمتر از همه اینکه این 8 میلیون رأی را به رییس جمهوری هدیه می کرد که چونان جان شیرین دوستش داشت و از او حمایت می کرد. او گمان داشت که با برکشیدن احمدی نژاد با 25 میلیون رأی چنان قدرتی به پسر معنویش خواهد داد که بتواند سیاست های پوپولیستی و مخرب - از نظر خامنه ای و اصولگرایان بهترین سیاست ها تا تمرد پسر از پدر - خود را با قدرت توأمان حمایت خودش و 25 میلیون رأی امتش پیش ببرد و یکه تازی کند.

4- این سند که حالا ادعا شده است در دست احمدی نژاد است می تواند همۀ بگم بگم ها و تهدیدهای احمدی نژاد را صورت واقعیت بدهد. زیرا برملا کردن چنین رازی سونامی راه می اندازد که امکان ندارد خامنه ای بتواند از آن جان سالم بدر ببرد. و اینکه احمدی نژاد هم تمایلی به درز دادن این موضوع به بیرون و علن را نداشته و ندارد هم کاملاً منطقی و قابل فهم است. زیرا رانت این تقلب به او رسیده و او هم با 25 میلیون رأی مانورهای زیادی داده است. و اینکه بیاید و به آسانی موضوع را علنی کند دور از عقل و محاسبات سیاسی است. مگر اینکه کار چنان بالا بگیرد که احمدی نژاد چاره ای جز عمل انتحاری نداشته باشد و خودش را با جلیقۀ انفجاری افشای 8 میلیون رأی هدیۀ رهبر به خامنه ای بکوبد. 

5- حالا بهتر می شود فهمید که چرا خامنه ای در مقابل ادعای مسالمت آمیز جنبش سبز و مهندس موسوی چنان هیجان زده و شدید و ترسان ظاهر شد و در حالیکه بعد از راهپیمایی سکوت 25 خرداد براحتی می شد جنبش و اعتراضات رامدیریت و آرام کرد دستور سرکوب و شدت عمل داد. زیرا موضوع دیگر تقلب انتخاباتی نبود بلکه این تقلب یک استراتژی فرا انتخاباتی خامنه ای بود و بهیچ عنوان نباید لو می رفت. یا...هو

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خوب ننوشته ای و یا شاید من خوب نخواندم!
احمدی نژاد همان 16 میلیون رای را هم نداشت.
شاید مثلا با دستکاری چهار الی 5 میلیون رای برای محمود ساخته اند تا شده 16 میلیون رای! شاید هم بیشتر. دیده اند خیلی زشت و تابلو است و هشت میلیون هم دوباره الله بختکی اضافه کرده اند.
با توجه به رای بالای بیست میلیونی خاتمی هشت سال قبل از 88 و حمایت کاملش از موسوی و همچنین عقبه ی رای اولی و اضافه شده به جمعیت کشور هم رای موسوی کم اعلام شده و هم رای کروبی.
پذیرش "فقط" هشت میلیونی، پذیرش اقبال از احمدینژاد در سال 88 است، حال آنکه میتوان مستفاد کرد " برد برد است، چه 16 میلیونی و چه 25 میلیونی.
شاید هم احمدینژاد دارد با چسب و قیچی بخشی ار وقایع را رو میکند.
در دام او نیز نباید افتاد
حمید از تگزاس

ناشناس گفت...

تحلیلت چند اشتباه کوچیک داره. یکی اینکه احمدی نژاد با ١٦ میلیون رای برنده انتخابات نمیشد، چون باید حداقل نصف به علاوه یک کل آراء ماخوذه رو کسب میکرد، که این عدد کمتر از نصف آراء ماخوذه هست. پس انتخابات باید به دور دوم کشیده میشود. در این صورت با حذف سایر رقبا باخت احمدی حتمی بود، چون آراء کروبی به موسوی اضافه میشود. دوم اینکه ارا هشت میلیونی اضافه، احتمالا متعلق به کروبی بوده که به احمدی اضافه شده. اگه این آرا در مرحله دوم به موسوی اضافه میشد بازم نتیجه به مطلب خامه ای حاصل نمیشد.jingil

ناشناس گفت...

چه تحليل نابى، بالاخره يكى موضوع تقلب رو جورى موشكافى كرد كه مسا ئل گنگ بعد از ٨٨ رو شفافتر و قابل توضيح تر ميكنه.
ارادت، افشين

ناشناس گفت...

سلام و ارادت

همه نکات نهفته و حرف های مگو را گفتی الا این یکی را:

که آن 8 میلیون رای بی تعرفه - الردی - به نام محمود ثبت شده بود که اگر برنده شد آمارشان بالا برود - که جزییاتش را گفتی - و اگر هم آراء محمود به حد نصاب نرسید یا محمود عقب افتاد یا کم آورد جبرانش کنند - که این را نگفتی - با این دلیل روشن که چنین تصمیم مهمی و از آن مهمتر اجرا و هماهنگی انجام این تصمیم، کار یکی دو ساعت نیست، هست؟! این یعنی چه؟! یعنی تقلب، تقلب است، نیست؟!

در ضمن از کجا معلوم 8 میلیون اضافه شده است؟! تاکییدم هم بر 8 است هم بر اضافه کردنش! شاید 5 تا کم کردن 5 تا اضافه؟! من آراء اکثر شهرها را بررسی کردم نسبتشان 1 به 2 بود به نفع محمود نه 1 به 1.2، میدانی که منظورم چیست؟!

و شاید همه اینها بلوف محمود باشد برای راند آخر! یادت باشد گفته بودم که محمود حکم لازم کرده است!


امید وارم این کامنت به دستت برسد!

عمو دلار

ناشناس گفت...

واقعا به نظر من هم گره کور انتخابات 88 برای شخص من کمی بازتر شد. ولی احتمالا انتخابات به دور دوم میرفت. در تحلیل شما نقصی نیست جز اینکه انتخابات به دور دوم میرفت یا نه! که با توجه به اهداف حاکمیت هیچ تفاوتی نمیکرد یک یا دو میلیون کم و بیش. اصلا احمدی نژاد با 17 میلیون برنده، به نظرم هیچ کس در اون جناح از این مسئله برد نمیکنه. در هر صورت تقلب چند میلیونی کردند.
پی نوشت: همیشه این جمله خامنه ای تو نماز جمعه تو ذهنم بود و حس میکردم مثل بک بچه که کار خلاف میکنه داره دروغ میگه و تو دروغاش به نوعی نیتهای خودش رو بر ملا میکنه داره حرف میزنه ، اونجا که گفت " حالا یک وقت اختلاف 10 هزار تا و . . . هست آدم میگه دستکاری شده اما نه اینکه 10 11 میلیون اختلاف".
خیلی خوشحالم :-)

ناشناس گفت...

این فایل قسمتی از این تماس های شنود شده است. پسورد بعدا به اطلاع شما خواهد رسید.

http://multiupload.biz/9s8wzxdvbgs5/a_MultiUpload.biz.7z.html

یا
speedy.sh/gjnUd/a.7z

ناشناس گفت...

دوستانی هم که میگن میخوان بگن احمدی نژاد در هر صورت برنده شده (طرفداران تئوری توطئه) به نظرم اشتباه میکنن، به شخصه حاضرم حاکمیت قبول کنه احمدی نژاد با 16 اصلا بگو 18 19 میلیون رئیس جمهور شده بود، این ننگ رو با آب زم زم هم نمیتونن پاک کنن، آقای خامنه ای بالای منبر گریه کرد، دست به دامن امام زمان شد، به عنوان ولیه فقیه، نماینده خدا روی زمین و . . . این تقلب زیر دستش انجام شد. جوونای مردم رو به خاک و خون کشیدن. . .
محاله بتونه کمر راست کنن(مشروعیت، منظور سرنگونی نیست).

Dalghak.Irani گفت...

سلام
همه درست می گویید و هر کدام گوشه ای از ماجرا را تحلیل می کنید. بویژه آن دوستمان که گفته است این کار خلق الساعه و تصمیم دوساعته نبوده و کار پیچیده ای بوده است زمانبر و کار زیاد. راستش خود من هم اگر آن حرف محسن رضایی راجع به تعرفه ها در ذهنم نبود ابتدا بساکن و فقط به ادعای بازتاب این مطلب را نمی نوشتم. اما گفتۀ رضایی یک سندیت غیر قابل خدشۀ ریاضی را معرفی می کند که تقریباً از نظر احتمالات جزو محالات است. لذا خود مسئله ثابت است ولی در ساز وکارش باید بحث بیشتری بشود. یا...هو

ناشناس گفت...

dalghak jan, faramush nakon ke karoubi nemitunest unghadr kam rai biare. motmaenan chand millioni daasht. agar jame ara 31000000 dorost bashe araye haghighie ahmadinejad nimituneste 16 million bashe. alan ino mige ke be har taghdir az aksariat nayofte va kolle riasate jomhourish zire soal nare.

بردیا گفت...

دلقک جان
قبلا گفتم باز هم میگم
هیج رقم نمیشه با یه خبری که معلوم نیست از کجا اومده و چقدرش راسته چقدرش دروغ واقعیت سهمگین و انکار ناپذیر تقلب در انتخابات 88 رو لاپوشانی کرد.شاید تو که خارج بودی ندونی امااین رو ماهایی که خودمون توی صف های رای گیری و تجمعات انتخاباتی در کل مملکت حضور داشتیم با تمام وجودمون باور داریم و تمام عالم هم بر این موضوع صحه گذاشتن.احمدی نژادرای نداشت و اینو باهنر و لاریجانی هم اذعان داشتن یکی با تبریک گفتن به موسوی و دیگری با نامه نوشت به متقلب بزرگ،خامنه ای.فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد

ناشناس گفت...

اول که شبانه اموممو زمان شبانه زحمت کشیده و درست کرده بود بعد هم سید علی خان شاه اسلام پناه به حضرت امومم عصر دستور داده بود اگه اضافه نکنی به خدا میگم که توی جماران بس میزنی امموم هم در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته بود همه این ها نیجه نزدیکی با امام عضر عج هست

ناشناس گفت...

آسمون رو هم به زمین بدوزند در انتخابات سال 88 تقلبی صورت نگرفت. اون چیزی که اتفاق افتاد کودتا بود با تمام ابعادش. وگرنه اگر احمدی نژاد برنده انتخابات بود این همه هزینه کردن و بگیر و ببند و بکش چه سودی برای حاکمیت داشت؟ خامنه ای انقدر احمق نیست که به خاطر خوابوندن کل خاتمی و جریان وابسته به خمینی خودش رو به چنین دردسر بزرگی بندازه.

ناشناس گفت...

این تحلیلیه که احمدی نژاد دوست داره به همه القا بشه.

اعلام آرا با نسبت ثابت و بدون هیچ رای باطله تا 32 میلیون نشوندهنده مهندسی انتخابات بدون شمارش آرا از ابتدای کار هست.

ناشناس گفت...

در واقع خامنه ای از حول حلیم توی دیگ افتاد.
اما در این رابطه یه اس ام اس هنوز توی اینباکس گوشیم هست که اولش خیلی برام مهم نبود ولی بعد از اینکه نتایج انتخابات رو اعلام کردن خیلی مهم شد.
قسمتی از این اس ام اس که تقریبا 5-6 روز قبل از انتخابات برام اومد اینه که: "همت کنیم تا احمدی نژاد با 24 میلیون رای بر موسوی با 14 میلیون پیروز شود."

ناشناس گفت...

سلام و تشکر از تحلیل زیبای شما ولی به نظر من تقلب به هیچ عنوان نشد فقط جای اسم موسوی با احمدی نژاد به عنوان برنده نتیجه انتخابات تغیر کرد

پسر حاجی گفت...

توضیحات فواد صادقی:
دوستان زیادی درباره علت حذف خبر نوار 8میلیونی از خروجی بازتاب وصحت آن کمی پرسند که ناگزیرم توضیح بدم:
1- علت حذف خبر تصمیم سردبیر بوده والان در حال بحث روی موضوع هستند همکاران ومجددا ممکنه منتشر بشه
2- در گزارش بازتاب صحت نوار تایید نشده بود بلکه صرفا از سناریوی تیم احمدی نژاد برای القا چنین موضوعی صحبت شده بود
3- حتی در صورت صحت نوار هم دلیلی بر اینکه احمدی نژاد واقعا نصف بعلاوه یک آرا رو اورده باشه وجود نداره چون بحث جابجایی آرا موضوع این نوار نبوده وصرفا به موضوع آرا بدون صاحب پرداخته است
4- اینکه آقای محسن رضایی چه دلایلی برای حرف خودشون داشتن رو باید از ایشان بپرسید اما فکرمی کنم در 28خرداد ایشون توی گفتگوی ویژه شبکه دو آماری رو ارائه کردن که به بیش از 100 بودن آرا نسبت به واجدان رای در 140 حوزه انتخابیه اشاره داشت

ناشناس گفت...

دیمیتری:
و یک نکته دیگر اینکه احمدی نژاد تقریبا هیچگاه بر روی میزان آرای غیر واقعی خودش یعنی 25 میلیون تاکید نکرده چرا که در اصل با رای سازی 8 میلیونی مخالف بوده است.البته خامنه ای هم در یکی از سخنرانی هایش در همان ایام بعد از انتخابات تلویحا گوشه ای از سناریو را لو داد او گفت: تخلفی که "نتیجه انتخابات را تغییر دهد روی نداده" است. بله اضافه شدن 8 میلیون در اصل موضوع تغییر ایجاد نکرد و محمود با اختلاف 2 میلیون برنده شد چرا که تقریبا رای غالب شهرستانهای کوچک و دهات از آن محمود بود.

ناشناس گفت...

دیمیتری:
و یک نکته دیگر که البته یه قول معروف نکته انحرافی قضیه هم هست و آن اینکه: تقلب به نفع "برنده" ترفند بسیار جالب و غیر قابل کشفی است. شاید به همین خاطر موسوی و کروبی تقریبا دستشان از مدرک قابل اعتنا خالی بود.

پسر حاجی گفت...

حاجی من بیشتر فکر میکردم از قالب نگارش و معنا شناسی بررسی کنی، خیلی تلاش شده یجوره خاصی نوشته بشه
خبر که حذف شد دوباره اومد تنها جاییکه عوض شده بود اینجا بود:
"حالت دوم: نوار مذکور وجود داشته، اما موضوع واقعیت انتخابات 1388، فراتر از آن است و ..."
به جاش:
"حالت دوم: نوار مذکور وجود داشته، اما واقعیت انتخابات 1388، متفاوت با آن است و..."

همینطور شماره 3 توضیحات فواد صادقی

محمد گفت...

سلام
تمام این ها حدس و گمان است . من معتقدم که در سال 88 فقط تخلف شد .
8 ملیون رای با چه سازوکاری اضافه شد . چه کسی این کار را انجام داد . چرا اطلاعات دقیقی نداریم . نمی خواهم گمانه های مختلف را بررسی کنم اما همه ی آن ها نیاز به 10 ها هزار نفر متقلب دارد . چرا در این همه مدت هیچ کدامشان حرفی نزده اند . چرا اطلاعات دقیقی درز نکرده است . به نظر من تقلب در این حجم غیر ممکن است . خامنه ای چنین سازمانی در اختیار ندارد .
اما در سال 88 احمدی نژاد تخلف کرد .
1. تمام امکانات دولت , بسیج , سپاه و . . . در اختیار وی بود .
2. سیب زمینی , حقوق بازنشستگان , سود سهام عدالت و . . . .
3. آقای موسوی در مناظره خوب عمل نکرد . قفل کرد . کم آورد .
4. ترفند بگم بگم و نامبردن از آقای رفسنجانی , ناطق نوری و . . .
همه ی این ها یعنی احمدی نژاد انتخابات را ناجوان بردانه برد . تخلف کرد .
و از نگاه من هزار رای و یک ملیون رای فرقی ندارد . ریاست جمهوری که جمهوریت را خدشه دار کند صلاحیت ندارد . خودش را انکار کرده است . اگر ریاضی بود از برهان خلف به تناقض می رسید . احمدی نژاد رئیس جمهور است =< احمدی نژاد رئیس جمهور نیست
اما آن چه باید بحث شود در خصوص سبدهای رای است . هر کدام از 4 مورد فوق میزان رایی برای خودش دارد . باید آرا را مهندس کرد . برای تک تک افراد برنامه داشت . به سراغ روستاها رفت و . . . که خود بحث مفصلی است
اما فعلاً که اکابر قوم و شیوخ قبیله ناز می کنند . زیر لفظی می خواهند . دیگر نه جایی برای مهندسی رای می ماند و نه زمانی . در حالی که سپاه و احمدی نژاد خیلی زودتر این کار را شروع کرده است . طرح مهر آفرید آرام و بی صدا دارد اجرا می شود .
چرا کسی در خصوص مردم و تمایلاتشان صحبت نمی کند . همه چیز شده صف آرایی احزاب و شخصیت ها . تصور نکنیم که روز آخر که بیاییم همه به ما رای خواهند داد . خود را در صفحات وب لاگ ها محدود نکنیم . سری به جامعه بزنیم . به جماعتی که با ماهیانه 150 دلار زندگی می کنند . قشری که با دلار 3500 تومان مستاصل شده . قشر خاکستری جامعه . 8 ملیون خود را این جا جستجو کنیم .

ناشناس گفت...

1. سايت بازتاب يك سايت با ماموريت ويژه براي فريب جوانان احساسي اصلاح طلب ناراضي است كه بدست نيروهاي اطلاعاتي امنيتي اداره ميشه با پوشش فيلتر بودن.
2. بازتاب و خبري به نفع احمدي نژاد با ترفند مثلا افشاگري؟! 3. هدف اصلي و پيام ضمني اين مثلا افشاگري اين است كه مردم ساده و ناراضي و بي اعتماد رو فريب بدند كه زيادم همچين اتفاقي نيفتاده تو 88 دوباره بياين حماسه بيافرينن.
4. خيلي واضح كه تو اينجا اصلا مهم نيست كه كي برنده شده، فقط ميخوان سطح مطالبات رو پايين بيارن و دوباره مردم بي تفاوت رو بكشونن تو بازيشون.
م. ب.

ناشناس گفت...

درصد بالایی از این 8 میلیون آرای کروبی بوده و کینه شخصیه خامنه ای از او باعث این شده تا برای اجرای سناریو این آرارو به سبد احمدی نژاد بریزن
من موافق این نیستم که احمدی نژاد دور اول میتونسته با 16 میلیون رای برنده انتخابات بشه

صادق گفت...

دلقک جان سلام
اگه دوباره حرفهای رهبر را در روز 29 خرداد مرور کنید به یک جمله بر می خورید: یه وقت اختلاف بین دو رای صد هزاره پانصد هزاره ، یک میلیونه ..خب حالا ممکنه آدم بگه یجوری تقلب کردن ، جابجا کردن ..اما یازذه میلیون رو چه جور میشه تقلب کرد (تکبیر حضار)...)

این جملات را دوباره مرور کنید...این اظهار نظر از نظر روانشناسی یک استدلال از پیش فکر شده است که حالا بر زبان جاری می شود ...گویی کسی از قبل به این استدلال بارهاو بارها فکر کرده باشد.