۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

اعتراف ولایتی : خامنه ای دستور ائتلاف 1+2 را داده است! تحلیل من: برای مهار قالیباف و پیروزی لنکرانی!




1- علی اکبر ولایتی مصاحبۀ مفصلی کرده با انتخاب و در آنجا به نحوۀ رسیدن به ائتلاف انتخاباتی با قالیباف و حداد نیز پاسخ داده است (اینجا). او گفته است:
س: قانع کردن این دو نفر طول نکشید؟ 
ج: نه؛ شاید تمام صحبتهای من با آقای قالیباف تا زمان به نتیجه رسیدن آن فقط یک ربع ساعت طول کشید.   آقای حداد هم همین طور؛ شاید ربع ساعت به طول انجامید. 
حالا سؤال بدیهی این است که اگر دو فرزند دو قلوی یک تخمکی یا بالاتر دو قلوی همسان بهم چسبیده مثل لاله و لادن مرحوم بخواهند برای دوش گرفتن همزمان با هم تصمیم بگیرند آیا  کمتر از 15 دقیقه وقت می گیرد؟ و آیا ائتلاف سیاسی بین دو سیاستمدار مختلف العقیده و روش و سن و تجربه و خاستگاه و ...  برای نامزدی در بالاترین مقام سیاسی یک کشور می تواند در کمتر از  نه 15 ماه و نه 15 هفته و نه پانزده روز و نه 15 ساعت بلکه فقط 15 دقیقه یعنی یکچهارم ساعت حاصل شود. پس اگر حرف دکتر ولایتی در این مورد درست باشد - دلیل و انگیزه ای هم برای دروغ گفتن در این زمینه ندارد - باید دنبال یک معجون و مفتاح البابی رفت که توانسته ائتلاف سیاسی یک ربع ساعتی بسازد.

2- آن گشایندۀ همۀ درب ها و دوا کنندۀ همه دردها و مجاب کنندۀ همۀ برده ها در جمهوری نکبت چیزی نیست جز "حضرت آقا فرمودند". پس ولایتی به نزد قالیباف رفته و گفته است که حضرت آقا توصیه کردند که من و شما و حداد ائتلاف کنیم برای نامزدی. قالیباف هم  در مقابل شوک سنگین دستور غافلگیرکننده نمی توانسته بهانه بیاورد و وقت بگیرد و از این قرتی بازی های دنیای مدرن. لاجرم گفته است سمعاً و طاعتاً. البته همۀ این مناسک به ده دقیقه هم نرسیده وولایتی اگر احساس کرده 15 دقیقه طول کشیده بیشتر بخاطر لحظات خوشی بوده که از اجرای  درست مأموریت خامنه ای داده داشته و می خواسته لذت ولایتی بودنش را بیشتر طول بدهد. در مورد مذاکرۀ با حداد بهمین اندازه نیز صحت ندارد زیرا خامنه ای همانطور که به ولایتی دستور داده بود به حداد هم خودش ابلاغ کرده و فقط قالی باف بدبخت بوده که باید مهار می شده است توسط این دو مهرۀ سوخته و از رده خارج!

3- این را هم نوشتم که تأییدی باشد بر دوپست قبلی (هلوی احمدی نژاد توی گلوی خامنه ای. ترجیح شماره یک رهبر هم آمد!) تا بگویم حرفم بی مبنا نبود و نیست هنگام تحلیل نوشتن که ائتلاف 1+2 را هم خامنه ای راه انداخته و مدیریت می کند. راجع به سمنان و احمدی نژاد هم خواهم نوشت امشب. یا...هو

۵ نظر:

ناشناس گفت...

عمو دلقک خداست.
عمو جاکش

ناشناس گفت...

پیش بینی من اینه که صد در صد کاندیدای دولت مشایی است . احمدینژاد فکر رد صلاحیت او را کرده و نقشه پیچیده ای برای این موضوع کشیده . قالیباف به خاطر مواضعش بعد از سال 88 چندان محبوبیتی بین مردم و بویژه جوانان ندارد و اتفاقا جوانان بیشتر از او متنفرند هم به خاطر سرسپردگی او به رهبر و هم به خاطر سابقه سپاهی او و هنوز یادشان نرفته که او فرمانده نیروی انتظامی درنده خود بود. تکلیف دو سگ خانه زاد رهبری هم مشخص است. می ماند حسن روحانی که او هم به دلیل آخوند بودن به هیچ وجه محبوبیتی بین مردم ندارد. مردم از آخوندها بیزارند. پس همان عمامه ای که حسن فریدون (روحانی) بر سر دارد سبب شکستش خواهد بود .

ناشناس گفت...

امروز از ماری پرسیدم به نظرت رییس جمهور بعدی کیه؟ گفت آی دون نو! گفتم دلقک میگه لنکرانی، گفت لنکرانی دیگه کیه؟!!!! گفتم هشت سال پیشم اگه یکی میگفت احمدی نژاد رییس جمهور میشه همه میگفتن احمدی نژاد دیگه کیه؟!!
عمو جاکش

Dalghak.Irani گفت...

ناشناس محترم. لطفاً از این کلمۀ ناخوش آیند برای همه استفاده نکن در پایان نام عمو. مرسی. یا...هو

ناشناس گفت...

دلقک جان، برای همه استفاده نشده، گفته بودم که حواله جاکشی را بدوش میکشم نگفته بودم! اگر این اعتراضت یعنی اینکه حواله را کنسل کنم سمعا وطاعتا.
عمو دلار