۱۳۹۴ آبان ۱۴, پنجشنبه

نگاه حزب اللهی ها به رابطۀ خامنه ای و امریکا: همخوابگی در شب؛ کتک کاری در روز!


1- دلم تنگ شده بود برای یک مطلب کوتاه وبلاگی که هم حوصله سر نبرد و هم اند درستی باشد و هم سکسی باشد و هم خوشحالی ام از استیصال ایدئولوژی را پررنگ نمایان کند. دیدم بهترین تعریف از موضع گیری آیت الله خامنه ای در مقابل امریکا نحوۀ رفتار مردان مذهبی - سنتی (پدران و خود ما) با همسران و زنان شان (مادران و خود ما) است. به این معنا که بسیاری از ما هم خودمان شاهد بوده ایم در نزد خانواده هایمان و هم خودمان عامل بوده ایم و هستیم که مردان خانواده ،زنان شان را شب ها می کنند و روزها کتک می زنند. و این چرخه طوری دقیق و همه جایی عمل می کند که زنان ما همیشه جسمی کبود از کتک دارند و آغوشی پر از کودک.

2- رفتارها و گفتارهای علی خامنه ای در مورد امریکا بطور معجزه آسایی از این رفتار "شب کردن و روز کتک زدن" سنت مردانۀ شرقی تبعیت مو بمو می کند. درست است که آن کردن لذت بخش کمتر از نیم ساعت سر وته دارد و آن کتک زدن رنجبخش بیشتر از 24 ساعت؛ و ما کودکان کمتر شاهد آن اندرونی "لذت تمام" نیم ساعته هستیم و مدام در کلنجار غصۀ مادر در کتک 24 ساعتۀ بابا. اما این دلیل نمی شود که خود پدر هم بمادرمان چنین خشمگین باشد. چون لذت آن نیم ساعت بیشتر از رنج آن 24 ساعت است. و کتک زدن مادر از روی عادت و پررو نشدن در افکار ما

3- حالا اگر قضیۀ برجام و خامنه ای و امریکا را در قالب خانوادۀ سنتی - حزب اللهی ایرانی قرار بدهیم راحت تر می فهمیم که چرا هر چه خامنه ای می گوید مادرتان (امریکا) ولدالزناست باور نمی کنیم و حس حزب اللهی مان و مشاهدۀ ورم شکم پر از فرزندان در رحم ایران خانم مان (دلار) خبر از هماغوشی شب پیش رهبر می دهد و می خندیم: یارو خودش را گرفته و فکر می کند با دستۀ کورها طرف است. 

4- چقدر طولانی شد این مردانگی خامنه ای در شب کردن و روز کتک زدن امریکا. اما یادمان نرود که مطهری امروز یک راست رفته سراغ سوراخ دعا (نفوذ) - چه مطلب سوراخ سوراخ و موسیقیایی شد - و گفته خامنه ای افکار شیطانی دارد که چنین اصطلاحی را روانۀ بازار کرده بعد از کند شدن واژۀ فتنه! و این یعنی جامعه ساکت نخواهد نشست مثل بعد از فتنه! و چه خوب. اگر اما ایراد گرفتید که چرا چنین سکس مستقیم نوشته ام تیتر را با انتخاب کلمۀ "کردن" بجای همبستری و عشقبازی و همآغوشی. این توضیح را لازم می دانم که هیچ کلمه ای قادر به انتقال خشونت کلمۀ کردن نیست در رابطۀ یکطرفۀ مردان سنتی با زنان. چون بقیۀ کلمات و اصطلاحات نوعی رابطۀ دو طرفه را القاء می کند که به رضایت و خوشحالی هردو طرف است. اما کردن فقط رضایت مرد را حامل است و تمکین زن. یا...هو

پی نوشت: چون تیتر اولیۀ مطلب (آیت الله خامنه ای خیلی مرد است؛ زیرا شبها امریکا را می کُند. روزها امریکا را کتک می زند!) بیش از اندازۀ گرایش  وفهم ادبی میانگین خوانندگان فاخر و سنگین بود. با تیتر فعلی (رابطۀ خامنه ای با امریکا: هماغوشی در شب؛ کتک کاری در روز!) جایگزین کردم!

۳۱ نظر:

ناشناس گفت...

این دیگر چه متنی است دلقک؟

یار قدیمی گفت...

"وطی" هم بد نیست به جای هم آغوشی هم با ادبیات شرعی سازگاره هم بیشتر به منظور و تیتر اول شبیه .

ناشناس گفت...

دلقك جان، با اجازه شما و به بهانه ناشناس اول كه پرسيده " اين ديگر چه متنى است؟ ":
اين متن دلقك توضيح بسيار موجز و قابل فهمى است براى بچه هاى بيشمار حاصل از كردن مداوم مادرشان توسط پدرشان ، كه هر روز در كوچه ( سيرك) پلاسند و با دليل و برهان و زور و تهديد و دست به يخه شدن اصرار دارند كه بابا ى ما پهلوان ( امپراتور) محله است و همه جارو قرق كرده ، مگه شما كر و كوريد و صداى داد وهوارش رو از پشت ديوار خونه ما نميشنويد و نميبينيد كه صورت مادر ما هميشه كبوده؟ در صورتى كه چيزى كه اين بچه ها نميبينند، آويزان شدن هر شب بابا شون به مادرشون در تاريكيه براى نيم ساعت جماع . فقط مشكل اينجاست بعضى از بچه ها بزرگ شدند ديگه خواب نيستند.
ارادت افشين قديم

galaxy1360 گفت...

سلام دلقک فکر کنم امروز که این مطلبو مینوشتی مقدار هورمون تستوسترون خونت خیلی بالا بوده.احتمالا امروز یه انقلاب جنسی رو از سر گذروندی.به هر حال خیلی خوشحالم که این قدر خوشحال بودی موقع نوشتن این مطلب.مثالی هم که برای خامنه ای زدی عالی بود

خدا گفت...

خیلی خوب بود مردم از خنده 😆

ناشناس گفت...

سلام
ممنون که حق مطلب را خوب ادا کرد.پاینده باشید.

نیکوماخوس گفت...

دلقک خانواده رد میشه!

ناشناس گفت...

دست شما درد نکنه، که مختصر ، مفید، موجز و بی پروا درماندگی ولی سفیه را ترسیم کردید.
پاینده باشید.
ترلان

ناشناس گفت...

سلام
خدمت بعض دوستان عرض کنم .همین مشکل رو بنده دیشب داشتم .بخاطر شعری از شونصد سال پیش . شاید اخر عرضم نوشتمش . باور کنید بعض اوقات چاره ای نیست . جز با کلمات رکیک روح مطلب را نمیشود ترسیم کرد و ...بنده خدا همه متن هم توضییح چرا رکیک نوشتم است .هرچند البته الان دیگه قدیم جدید نداره و اقایان همه کتک خور و ...هستیم. درسته .؟؟؟؟؟ حالا این شعر رو با مطلع روزی از بهر تماشای دشت چند زن بیرون شدند از مهتران سرچ کنید وشعر را بخوانید و.وبحث من این بود مردها مثل قبل نیستند (عنین ایم همه) وزنها علیرغم ارایش و لباس و... شیوه سکس را نمیدانند و اگر هم بدانند شرمشان می اید یا فکر میکنند ضعف نشان دادن است یا میترسن شوهره بگه از کجا یاد گرفتی . و...باور کنید خل نیستم .اینم معضلیه خودش .طرف دوساله ازدواج کرده بعد زن رو بکر بکر طلاق داده . بنازم به این دختر . پسره خودش شرمنده شد طلاقش داد .عقیم هم نیست طفلک . 25 سالشه اعصاب نداره ؟ میدونید چرا؟؟؟ از بس پدرش مادرش رو کتک زد . حتی دوبار توی مدرسه دخترانه و اداره کلی که خانوم توش کار میکرد . بله حقیقت تلخه ...اما اگر بدانی اقلا" سعی میکنی حلش کنی . داداش کوچیکه .

ناشناس گفت...

دلقک عزیز از تمام این حرفها که بگذریم جناب حضرت دوست آماده برای رد صلاحیتهای بزرگ با همکاری قوه قضاییه. شورای نگهبان و حفاظت اطلاعات سپاه شده است آنوقت میگویید شهر در امن و امان است!!؟ فتنه چهارم دارد می آید عزیزان!!!

ناشناس گفت...

http://yjc.irwordpress.com/2015/10/21/%DA%A9%D8%A7%D8%AE-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3/ . . دلقک اینها اگر شب بخوابند و خواب ببینند که گوز را می توانند در حلق اشان قر قره کنند،صبح انرا در سایتها با اب و تاب و در بنر ها عرضه می کنن. چون قدس را ازاد کردند.هلال شیعی را حفظ کردند.دهان ملک سلمان را پر خون کردند! گه های دیگری هم که گفتند خوردند!! حالا می خواهند کاخ سفید را حسینیه کنند.شما فکرش را بکنید ما چه جانور هایی را داریم تحمل می کنیم؟

ناشناس گفت...

البته مارو کشتن!!

ناشناس گفت...

https://tavaana.org/fa/Iran%20women's%20national%20futsal%20team

خبر خنده دار رو دیدید؟ یادمه یه بار ایت الله صافی گلپایگانی که از همه ی ما به خدا نزدیک تره! گفته بود این زنانی که رفتند مدال گرفتند در مسابقات جهانی... مایه ننگ و بدبختی ما هستند! حالا هم تیم فوتسال ایران رو که خود مسئولین ایران فکر نمی کردند قهرمان بشه و اصلا قرار نبود که با ان لچکی که سرشان بود قهرمان شوند، از ادامه حضور در مسابقات منع کردند چون پول ندارند خرج قهرمانی زنان ایرانی بکنند! فکر کنم سوریه و افغانستان هم از همین جا ها شروع کردند تا شدند بازیچه هر کشوری. اول پول خرج ورزش زنانشان نکردند و بعد هم خرج ورزش مردان نکردند و اخر کلا ورزش رو تعطیل کردند، ما هم داریم به همون سمت میریم به امید خدا!

ناشناس گفت...

با درود بر دلقک عزیز. اگر هم مینوشتید شبها به آمریکا میده و روز بعد جلوی شوهرش که پوتین باشه جیغ و داد راه میندازه که این آمریکا به من نظر بد داره و میخواهد توی من نفوذ کنه هم به قضیه میخورد.

ناشناس گفت...

ما اهل کوفه نیستیم که علی تنها بماند

Dalghak.Irani گفت...

من می خواستم این نگاه فرهنگی هم اصلاح شود که کننده و دهنده مهم نیست که تقسیم وظیفه ای طبیعی است. نه کننده ارزشی دارد بالاتر از دهنده و نه کردن مردانگی می آورد و دادن بیچارگی طبق عادت و سنت مزخرف زن ستیز ما. این دوست داشتن و عاطفۀ دو طرف است که بدون توجه به کدام زیر بخوابد یا کدام رو ارزش نهایی است. این را برای "خیلی مردها" نوشتم که فکر می کنند با دادن نقش فاعل به خامنه ای بدجوری کردیتش را بالا برده ام. برخی کامنت های از این نوع نگاه را که پورنو هم نوشته می شود در حالیکه متن من حداکثر اروتیک است حذف کردم و می کنم. متأسفم! یا...هو

مازیار وطن‌پرست گفت...

دلقک عزیز
اگر فقط همین کامنت اخیر در باز تعریف رابطهٔ جنسی با گذر از ارزش‌های مردسالارانه را نوشته‌بودی، برای آنکه ژرفای اندیشه‌ات بر مدعیان آشکار شود کافی بود.
نوشتن این سطور برخلاف سنت استبدادزدهٔ ما که جز مدح و قدح را نشناخته قائل به نقد خودی یا ستودن دیگری نیست؛ دال بر پرستش تو یا سردادن "هرچه آن خسرو کند شیرین بود" نخواهد بود. می‌خوانیمت همچون یک مدرن، که مدرنی دیگر را می‌خواند. دست می‌زنیم و هورا می‌کشیم و به وقتش هم نقد می‌کنیم و پرسش.
غیر از این برخورد نیز نه سزاوار یک ذهن مدرن است و نه محترمانه.

ناشناس گفت...

https://www.youtube.com/watch?v=L-Z9x6ciraM

ناشناس گفت...

با درود. منظور من در بالا تلقین مفهوم مستهجن «دادن و کردن» نبود بلکه بیشتر فاحشگی این روضه خوان بینوا را میخاستم نشان بدهم والا من کجا و توهین به جنس زن کجا.

Dalghak.Irani گفت...

نه عزیزم. من هم شما را نشانه نرفته بودم چنانکه در کامنتم هم اشاره به کامنت های حذف کرده ام کرده ام. اما در یک چشم انداز کلی من معمولاً یک حرف را بهانه می کنم برای گسترش یک مفهوم فرهنگی یا اموزشی. لذا از پرسش و پاسخ دو بدو عبور می کنم و سعی می کنم فرهنگ کورد نظرم را گسترش و توضیح بدهم. و می دانید که چه تابوهای جان سختی هستند گزاره های وارد شده به فرهنگ ملت ها. یعنی خود من که این مفاهیم را به این عریانی و راحتی می نویسم حتی در برخورد بازن ودختر خدم هم آدمی از جنس تبلیغاتی ام نیستم و فرهنگ رسوب کرده در ته جانم هرجور است خودش را تحمیل می کند در نگاهم بزن. در عبارتی ساده تر اعتقاد دارم که گزاره های فرهنگی ابتدا وارد جوامع می شوند سپس به انتخاب یا اجبار اینقدر تکرار می شوند که در قالب عادت و عادات در می آیند و بعدش در طول چندین نسل عادت به ژن جهش پیدا می کند و آن خوب و بد و خیر و شر اولیه از بدو زاد روز در عضو آن جامعۀ مشخص با آن عادت ژن شدۀ غالب بروز و ضهور دارند و به یک گفتن و دانستن و آگاهی خودآگ هم زدوده نمی شوند مگر در اثر استمرار و بازگشت از همان مسیر عادت - ژن در مسیر معکوس. یا...هو

ناشناس گفت...

مدتهاست به دليل گرفتاري هاي شخصي فقط خواننده ام ولي از دو چيز متاسفم يكي اين متن مستهجن و زن ستيزتان ديگري حذف كامنتهاي افرادي چون حزب الله
حقا كه همه ي ما ديكتاتوري در وجودمان داريم
پري سا

Dalghak.Irani گفت...

پری سا
1- خوشحالم که یک خانم هم - با آیدی غیر ناشناس - در این پست اطهار نطر می کند. و تشکر می کنم. خانم بودن آیدی های زنانه را از این جهت مطمئنم که مردها با توجه به همان فرهنگ زن ستیز و زن تحقیر نهادینه در رسوبات فرهنگی شان حاضر نمی شوند حتی با آیدی مجازی زنانه کامنت بدهند. مگر اینکه قصد تخریب زن ها را داشته باشند و با پذیرش "خود تحقیری!" در انتخاب نام زنانه چرت و پرت و فضیحت بنویسند برای انتقام از زنان. البته زن ها از آیدی مردانه بیشتر استفاده می کنند یکی بهمان دلیل که زنان خودتحقیر هم هستند و مردانه بودن را نوعی مزیت می دانند برای خودشان و دیگر به این دلیل که می خواهند راحت باشند و از تعرض کردان کامنت گذار در امان بمانند.

2- در مورد مستهجن دانستن این مطلب هم با تو در این معنا موافق هستم که مستهجن از مشتقات هیجان است و هیجان خود بار مثبت شادی و لذت را متبادر می کند و خوب است که اعتراف کرده ای که گذشته از جلوت "عدم پذیرش بحث بر سر عزیزتزین غریزۀ سکس" در خلوت پشت کامپیوتر از آن لذت برده ای.

3- در مورد دیکتاتوری داشتن در وجودمان هم با تو موافقم اگر به این معنا باشد که همه از حریم خصوصی خود دفاع می کنیم و اجازۀ تعرض به آن را نمی دهیم. و در معنای سیاسی آن هم فقط تا اندازه ای موافقم که مردم (بخوان مردان) شرق عالم بدلیل فرهنگ دیرپای یکه سالاری کمی بیشتر از انسان معمولی خودشیفته و حقیر است. البته تأکید می کنم که فقط کمی اینطور است و بقیه اش انسان شمول جهانی و خلقتی است و ربطی به شرق و غرب و زن و مرد هم ندارد.

4- اما در مورد گلایه و نوستالوژیت جهت کامنت های حزب الله دچار اشتباه و لط مبحث شده ای و کمترین ارتباطی به دیکتاتور بهر معنایی که بگیری ندارد. دیکتاتوری بمعنای منفی و سیاسی آن اخراج از "مشاعات" است و نه اخراج از "متصرفات". بعنوان مثال خامنه ای به این دلیل دیکتاتور نیست که مرا بخانۀ خودش (متصرفه) راه نداده یا اگر تجاوز کرده بودم اخراج کرده. بلکه خامنه ای به این دلیل دیکتاتور است که مرا از مشاعات مشترک بین همۀ ایرانیان - از جمله من و خامنه ای - بیرون کرده است. من هم حتی اگر بپذیریم که حزب الله یا هرنام دیگری را از وبلاگم اخراج کرده یا می کنم به این معنا نیست که او را از مشاعات (در اینجا اینترنت) بیرون کرده ام. بلکه من فقط از متصرفات قانونی خودم (خانۀ شخصی ام) او را رانده ام و او کماکان به اندازۀ من حق دارد که در مشاعات بماند و از ملک مشترک استفاده کند. این خبر را هم بدهم به سینه های چاکت برای محبوبت حزب الله گه حضرت جنت مکان حزب الله حفظ الله تعالی وبلاگ خوبی زده و آدرسش را هم داده و من هم منتشر کرده ام - سه چهار پست قبل بوده و کمی بجویی پیدا می کنی - و در آنجا آب و جاروکرده منتظر قدوم مبارک شماست. مرسی که با اینکه قت نداری گاهی حالم را می پرسی و این شرط وفاست. یا...هو

ناشناس گفت...

مرسی‌ دلقک..هر نوشتت بسیاری از گره‌های مغز من رو باز می‌کنه و بعضیاش شک هام رو تبدیل یقین می‌کنه

مدتهاس که آقا خامنه‌ای برای ایران شده مثل آمریکا برای جهان

هر دو قدرت دارند و برای رسیدن به هدفشون با ایدئولوژی خودشون دس به هرکار میزنن..مراودات این دو هم از سر شراکتشون در روحیات و اخلاقشون هست

ناشناس گفت...

در انگلیسی لغت fuck هم در مورد مرد و هم در مورد زت به کار می رود.
the man fuck the girl.
the girl fuck tme man

ناشناس گفت...

پاسخ شما به پری سا نخست با تایید بسیاری ازآنی که گفته بود شروع شد(که نتوانند پشت زن های شجاع خود پنهان کند)، سپس موضع پشت ماسک همیشگی اش را از روی انصاف به لَجن کشید. شما فقط نظر حزب اله را حزف نکردید، بلکه چندین نظر را؛ چرا پریسا در دفاع از آن ها بر نیامد. من حتی فکر کردم وبلاگ شما حک شده.

یکی از نظرها که حذف شده بود از آن این خط ست، جایی که از کلمه "اُبنه ای" استفاده کردم. در آن مورد سکوت کردم چراکه موقعییت را درک می کردم - که شما دارید نقش حضرت سلیمان را ایفا می کنید، که مبادا اویی که مقصر واقعی ست شما را به جانبداری از خودی متهم کند.
کاربرد من از آن واژه به هیچ وجه پورنو نبود. حتی بار اروتیک آن نیز در کفه سبک تر ترازو بود - ترازویی که در کفه سنگین ترش بار تعبیر روانی آن کلمه در بومی بود که شما تصویر اصلی آن را کشیده بودید.
اویی که شالوده وجودش از آزار مردم و مقصر جلوه دادن غیر (آمریکا) نشعت گرفته، چون بهانه آمریکا از او گرفته شد به خودزنی (اُبنه ای شدن) می پردازد ... که بر خلاف آن گفته معروف نه تنها از سر کینه ودکان باز کردن ست از سوی آقا، بل طبیعت اش این ست.
شاید اگر شما بوم را گونه ای دیگر منقش کرده بودید، از کلمه "مازوخیست" به جای "اُبنه ای" استفاده می کردم.

مازیار وطن‌پرست گفت...

اتفاقا نسل جدید هم فعل "گائیدن" را به پیروی از معادل انگلیسی‌اش بدون توجه به جنسیت فاعل صرف می‌کند. دست کم ده‌ها نمونه در نوشته‌های زنان -بالطبع در دنیای مجازی- موجود است و صد البته همواره مورد اعتراض بسیاری از مردانی که از این برابری جنسیتی در کاربرد یک فعل تنها احساس تحقیر و توهین می‌کنند.

ناشناس گفت...

از حذف کامنتهای مزخرف حزب الله و بقیه چرت و پرتا تشکر. کلا چرت و پرت نویسا رو اگه حذف کنی بهتره.

ناشناس گفت...

10 سال دیگه ایران گلستون میشه طبق پیشبینی مجله تایم، عکس رو به دلقک توصیه می کنم بره ببینه و حتما هم دیده تا الان، ولی به نظر من 10 سال دیگه ایران تجزیه میشه و ما هم باید به کلیمانجارو پناهنده بشیم! خدا کنه تایم راست بگه و من اشتباه بکنم.

ناشناس گفت...

برنامه توهین آمیز به آذربایجانی ها در صدا و سیما در شبکه ۲:
https://www.youtube.com/watch?v=bvLxn9ioeoM
بعد انتظار دارند ایران به سمت تجزیه نرود ....

شهروند گفت...

امروز داشتم صحبتهاي اشتون كارتر وزير دفاع دولت امريكا رو مي خواندم ، وقتيكه كه گفت به كشورهاي عرب گفته علت نفوذ ايران در منطقه حضور نيروي زميني اين كشور است و شما اگر بخواهيد فقط به خريد سلاح براي نيروي هوايي خود بسنده كنيد ، موفق نخواهيد شد در مقابل ايران و داعش ، در ظاهر حرف كاملا درستي ست ولي نتيجه عمل كردن اعراب به حرفهاي ايشان ، تقويت و گسترش نيروهاي زميني دو طرف دعوا ، يعني اعراب - ايران و داعش ، خواهد بود ، نتيجه اي كه حاصلي جزء گسترش جنگ و خونريزي در بين مسلمانان و ويران تر شدن خاورميانه ندارد ، يعني بدبختي ، فقر و فلاكت بيشتر ، عقب ماندگي فرهنگي و همه بديهايي كه حاصل جنگ مي تواند باشد ، اين حرف وزير ، نقض كننده حرف كساني ست كه ميگويند خاورميانه اهميت و نقش خود را براي امريكا از دست داده يا مي گويند اوباما راهبرد و سياست مشخصي در خاورميانه ندارد ! خدا به ما خاورميانه نشينان رحم كند

ناشناس گفت...

در حقیقت متن درستی است این بی شرف ها در پنهان در حال مذاکره و امتیاز دادن به آمریکا و متحدانش می باشند و در ظاهر برای امثال توی حزب اللهی مغز تعطیل آمریکا ستیز می باشند.