۱۳۹۳ تیر ۱۴, شنبه

پزشک چاپلوس مرحوم مهدوی کنی: دیروز دروغ گفته ام؛ تصحیح می کنم: آیت الله همچنان مرده است!


1- دیروز خبر کوتاهی منتشر شد که دکتر صفی رییس تیم پزشکی مرحوم مهدوی کنی رییس سابق مجلس خبرگان رهبری گفته است که او چشمهایش را گشوده است. و طوری نوشته بودند چشمهایش را گشوده است که خواننده مطمئن باشد که آیت الله! یک لبخند زیرکی هم زده است به من و مانند من - که در همان مرگ مغزی اولیه توصیه کردیم اعضای سالمش را ببخشند به بندگان محتاج خدا و از این طریق به سبک شدن بار گناهان سنگینش از دروغ و ریا و چپاول و سوء استفاده و ... کمک کنند - که دماغت سوخت دلقک! و دیدی که بهمت پزشک شیادم دکتر صفی و صدها و هزارها پزشک پرهزینه ای که در قالب تیم های مختلف از داخل و خارج بر بالینم اجضار شده اند و می شوند؛ برگشتم به ادامۀ دنیای فانی در 85 سالگی و تودهانی محکمی زدم هم به خدای دروغ و دغل دنیای باقی و هم به محمد نوریزاد که مرتب نسخه می نویسد که مرا قفل کنند به ضریح امام رضا برای درخواست شفا!

2- امروز اما با دیدن خبر پروپاگاندای دروغ " مهدوی کنی زنده است" دیروز که دکتر صفی خودش گفته بود (اینجا) بازهم خود این سرتیم پزشکان "شیادی و تلکه بگیری" ترسیده از دروغ به این بزرگی از زبان خودش و مجبور شده مجدداً مصاحبه کند (اینجا) و بگوید که: "هیچ خبر جدیدی نیست و مهدوی کنی همان جنازۀ مرگ مغزی یکماه پیش است و اتفاق جدیدی نیفتاده. آنچه که جدید بوده عفونت ریه های ایشان بوده که معمولاً علت غالب مرگ قطعی بیماران مسن است و من اشاره ام به آن بوده که با استفاده از تجارب یک تیم ده نفرۀ پزشکان مجرب عفونی توانسته ایم پیشرفت عفونت ریوی را متوقف کنیم. موضوع چشم گشودن هم نبوده بلکه پلک زدن بوده که می تواند یک عمل واکنشی خود بخودی باشد و ربطی به هشیاری مغز ندارد. نتیجه اینکه مهدوی کنی کماکان مردۀ مغزی است و کمترین بهبودی نیافته. و اینکه ادعا شده دستگاه های تنفس مصنوعی از ایشان جدا شده هم دروغ محض است. عین خبر امروز این است:
دکتر فضل‌الله صفی رئیس تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری آخرین وضعیت درمانی وی را تشریح کرد و گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی همچنان در کما به سر می‌برد، اما پلک می‌زند و چشمان خود را هم باز کرده و این به معنای هوشیاری کامل آیت‌الله مهدوی‌کنی نیست.
او با بیان اینکه دستگاه‌های تنفسی همچنان به آیت‌الله مهدوی‌کنی وصل است، گفت: وی در وضعیتی قرار دارد که بیمار خودش تنفس می‌کند و دستگاه‌ها فقط به رئیس مجلس خبرگان رهبری کمک می‌کند. البته این اقدام نویددهنده این است که می‌توان دستگاه‌ها را در آینده جدا کرد.
دکتر صفی بار دیگر گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی هنوز هوشیاری کامل خود را به دست نیاورده است.
3- حالا من چرا این روده درازی را مرتکب شدم در شروع هفتۀ ایرانی و بین این همه وقایع و اخبار تحلیل سیاسی و نظامی و "خاورمیانه دارد می رود روی هوا" و ... و پرداختم به مردۀ مهدوی کنی و روند اصرار بر نگاهداری او در غیر سردخانه! بدلایل زیر:

الف- به پزشکان و متخصصانی که می دانند این روحانیان بیماران مردم محروم و فقیر را حواله به ضریح امام رضا می دهند برای شفا؛ و خودشان از آخرین دست آوردهای دانش پزشکی مدرن با هزینه های نجومی از ثروت عمومی استفاده می کنند برای برگرداندن مرده های خود به دنیای فانی؛ اخطار و هشدار بدهم که این عمل آنان تحت هر سوگندی انجام شده باشد نوعی شیادی است و همکاری با شیطان برای دروغ گویی به جامعه. زیرا مهدوی کنی سکتۀ مغزی کرده ودچار مرگ مغزی شده و همه آن را تأیید کرده اند و شما شیادان بدروغ او را قابل بازیافت معرفی می کنید.

ب- به خانوادۀ مهدوی کنی و سایر اطرافیان او متذکر بشوم که لزومی به در بوق کردن جنازۀ پیرمرد ندارید حالا که فریب تبلیغ نظری دنیاگریزی آیت الله را نخوردید و با تکیه بر رفتار عملی دنیا پرستی او نتوانسید به پزشکان بگویید که دستگاه های مختلف کمک تنفسی و امداد لاشه اش - هر تنۀ بدون مغزی لاشه است و قصد توهین ندارم - را بردارند تا با اعمالش محشور شود در مهمانی انواع کرم ها در برزخ زیر خاک؛ لزومی هم به اطلاع رسانی ندارید. و عذاب وجدان نگیرید و بگذارید مدت زنده نگاه داشتن لاشه اش گرانتر از عمر 84 ساله اش هم خسارت بزند به سهم یتیمان و فقیران و درماندگان ایران اسلامی. پس تا روز موعود و اعلام تاریخ و محل تشییع جنازه اش سکوت کنید تا مجبور به تکذیب حرف دیروزتان نشوید. یا...هو

۲ نظر:

ناشناس گفت...

دلقک گرامی

زمانی که پرفسر سمیعی گفتند به بهبود کنی امیدی نیست
اطمینان یافتم کارش تمومه

ناشناس گفت...

اینکه مرگ مغزی شده حتما گزاشتن 21 رمضان بازش کنند بعد بگن چه ادم خوبی بود که 21 رمضان مرد