۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

آگهی ترحیم مه آفرید: من اگر تهران بودم در مجالس او شرکت می کردم. او یک قربانی است.



آنچه که مسلم و قطعی است این است که اعدام شتابزدۀ - بدور از قانون و هنجارهای قضایی مصوب و مورد عمل قوۀ قضاییۀ جمهوری اسلامی- مه آفرید امیر خسروی یک امر کثیف سیاسی و کشمکش و جنگ باندهای فساد داخل حکومت بوده است. از آنجائیکه در ایران امروز دادگستری مستقلی وجود ندارد و محاکمۀ هیچ متهمی - از جمله آقای امیرخسروی - با معیارهای پذیرفته شدۀ بین المللی مثل علنی بودن و آزادی گردش اطلاعات نحوۀ رسیدگی و استدلال قضات محکمه و دفاعیات متهم انجام نشده و نمی شود؛ لذا حتی با پذیرش اصل اتهام ایشان در سوء استفادۀ مالی و اختلاس و پرداخت رشوه کمترین تردیدی در مظلوم واقع شدن ایشان نیست و ندارم. - شرحش را گفته اند و نوشته اند و من هم نوشته ام و همه در جریان هستید و نیاز به تکرار نیست - بنابراین اگر من در تهران بودم و دسترسی داشتم در مجالس ترحیم و ختم ایشان شرکت می کردم و با حضور خودم ضمن اخذ حلالیت از خانواده و بستگانش بخاطر سوءظنم - در اثر بمباران تبلیغاتی حکومت و باندهای متنفع و رقیب و صاحب منصبان فاسد و رسانه های انحصاری شان - از ظلم مضاعفی که ایشان را غیرقانونی و بی خبر اعدام کردند اظهار شرمساری و تأسف می کردم. او حالا قربانی یک قضاوت فاسد است و نه یک مفسد اقتصادی. یا...هو

۱۰ نظر:

یادم نمی آید قبلا با چه اسمی کامنت میگذاشتم گفت...

https://scontent-a-sjc.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10262208_10202021430037648_475820904167692226_n.jpg
والله که میخاستم برایتان ارسال کنم همین الان
ولی امکانش هست مراسم را بهم بریزند؟
گو اینکه شما اشاره میکنید دیگر بدتر

ناشناس گفت...

به نظر من یکی از دلایل اعدام مه آفرید

ترساندن زنجانی بود تا حساب کار دستش

بیاد . چون زنجانی با دولت همکاری نمی کنه

پسر حاجی گفت...

الان که گشتم اسمم را پیدا کردم "پسر حاجی" بود!

پسر حاجی گفت...

خواستم فقط اطلاع بدهم این پسر حاجی که ظاهرا اسم خودش را فراموش کرده من نیستم

ناشناس گفت...

حالا که از بین این همه دزد و رانت خوار به هر دلیلی یکی را کشته اند چه نیازی به دلسوزی هست؟!

تبریزی گفت...

سلام بردلقک گرامی
چند نکته مجهول وجود دارد همچنان که گفتی خیلی بی مقدمه این فعل اجرا شده البته چند روز قبل گفته شد که یک نفر توسط پلیس بین الملل به ایران تحویل شد ممکن است ایشان در رفته باشند ودر تحویل مجدد اعدام شدن یا اصولا کسی با این دارای شاید به راحتی فرار کرده باشد در خصوص اقای فاضل خداداد را هم گویند که در رفته ودر امریکا است .
نکته بعدی تاثیر ان بر پلیس کانادا است که دیگر هیچگاه خاوری را تحویل نخواهد داد .
مسئله بعدی نتیجه بدست امده از این قتل است ایا او میتوانست در زندان موی دماغ دولتیان شود میدانیم که در زمان اعلام حکم اعدام ان سه نفر قاضی پرونده بدلیل تکمیل نشدن پرونده رای صادره را که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده بود امضا نکرد احتمالا بعدها نیز از این پرونده حذف شد واقای سخنگو فرمودن بدلیل انشای طولانی متن رای قاضی امضا نشده است پس حتما اسامی از بیت رهبری وقوه قضاییه در این پرونده بوده .شاید هم بدلیل این که خانم این مرحوم گفته بود امیر خسروی دوست داشت ریس جمهور شود اعدامش کردن به هر حال خدا بیامرزد اش ده هاهزار نفر را صاحب کار کرده بود ومیلیونها لیتر اب شیرین را که در داماش زایع میشد را بسته بندی کرده وبه دست مصرف کننده رساند.

ناشناس گفت...

گزارش سایت کلمه در مورد نامه مه آفرید به رهبر و اعدام او را بخوانید.

Dalghak.Irani گفت...

دلسوزی درکار نیست. دفاع از حق یک انسان است. اگر امروز حق دزد را بخورند فردا حق من و شما را خواهند خورد کمااینکه 35 سال است چنین می کنند. در ضمن خسروی یک عامل دست چندم بود در سیستم فاسد و کشتنش بدون رعایت تشریفات قانونی پاک کردن صورت مسئله بود و نه کم کردن یکی از دزدان. یادمان نرود که خسروی همۀ رشوه ها و زد و بندها را برای پول هایی کرده بود که طبق اعتراف دوست و دشمنش صرف کارآفرینی در داخل کرده بود و حرف 999 ام از هزارتای باقیمانده اینکه این اواخر خیلی از کسانی که به گوشه هایی از پرونده و فعالیت های خسروی دسترسی پیدا کرده بودند اذعان داشتند که داستان همان نبود که محسنی ازه ای قصه کرده بود و است. از جمله صادق زیبا کلام که او را نابغۀ اقتصادی ارزیابی کرده بود. من خودم امیر عابدینی را از سال 63 وقتی استاندار تبریز بود می شناسم. امیر آدم خوب و درستی است در نوع خودش و زیرک و با مرام هم. اگر مه آفرید تهش اینقدر گهی بود که رقبا و سیاسیون پشت صحنه تبلیغ کردند محال ممکن بود که عابدینی امینی او را قبول می کرد و حتی تشییع جنازه و تحویل گرفتن جسد و کفن و دفن مناسب او را بعهده می گرفت. چون در رده های بالا راحت نیست زیربار تابوت یک مجرم بزرگ و بدنام رفتن و خیس نشدن و بی آبرو و آینده. پس اگر هم خسروی یک مفسد فی الارض بود بازهم این حماقت قضا و رژیم است که حتی از مجرمان مالی قدیس می سازد و نه من! یا...هو

ناشناس گفت...

دلقك عزيز،نكته اصلى همين است كه شما گفتيد:
"دلسوزی درکار نیست. دفاع از حق یک انسان است. اگر امروز حق دزد را بخورند فردا حق من و شما را خواهند خورد"
اگر ما مردم با افكار عموميمان ياد گرفتيم كه قرار نيست كه ما به قاضى برويم و حكم اجرا و تاييد كنيم ، ره چند صد ساله را رفتيم به سوى آزاد انديشى و تعالى انسانى.
ارادتمند، افشين قديم

ناشناس گفت...

او نیز مانند سعید امامی اطلاعات اضافه داشت و باید یا خودکشی می کردندش یا اعدام عجولانه.