۱۳۹۱ آذر ۲۳, پنجشنبه

پایان متأسف! برای نیک آهنگ؛ شروع فاجعه برای مهدی. چه پروژۀ کثیفی!

undefined

Slave Market with the Disappearing Bust of Voltaire


1- نیک آهنگ کوثر با انتشار آخرین اظهار نظرش نسبت به نوار کذایی در سایت خودش پایان پروژه اش را اینطور تیتر کرده است: "متأسفم که به این شکل تمام شد...". ولی آیا واقعاً تمام شده است و مهمتر از آن چه تمام شده است. تمام شدن معمولاً برای طرح و پروژه و کاری برنامه ریزی شده بکار می رود و نه برای اتفاقی که بدلایل غیرقابل پیش بینی می افتد. لذا از تیتر نیک آهنگ برمی آید که ایشان سناریویی را در ذهن داشته است که می توانست پایان های مختلفی داشته باشد که بقول خودش این بدترین و متأسف کننده ترین پایانی بود که برای آن پروژه رقم خورد و او از چنین پایانی متأسف است. ضمن اینکه پایان مورد ادعای نیک آهنگ یک اعلان یکطرفه است و طرف مقابل آسیب دیده (مهدی هاشمی و پدر و خانواده اش) تازه وارد یک فاجعۀ سیاسی ناخواسته و بدون علت شده اند؛ بنظر می رسد که یادداشت جدید نیک آهنگ هم بیشتر بخاطر آخرین جملۀ او که می گوید:
بر خلاف محسن هاشمی و پدرش، تاکید می‌کنم فایل‌های ارائه شده به دادگاه، واقعی‌اند، اما کماکان بر حرف خود هستم و نگران انتشار بقیه‌ام.
منتشر شده باشد. زیرا بقیۀ مطلب آقای کوثر همان مطالب تکراری است که قبلاً هم بارها مدعی شده است و البته پایه و اساسی ندارد. اما این جملۀ نیک آهنگ از این نظر اهمیت دارد که دادستان تهران هم روز پیشش اصالت و سندیت نوار را تأیید و به پدر و برادر مهدی اخطار کرده بود که تشکیک در سندیت نوار؛ مواضع سیاسی منتسب به مهدی در نوار را به آنان نیز تسری می دهد. حالا نیک آهنگ بعنوان تهیه کنندۀ سند با قاطعیت بیشتری به اصالت سند تأکید کرده است.

2- لذا من هم این آخرین مطلب است که در این مرحله و راجع به این نوار می نویسم و سهم خودم را در پرداختن به موضوع بپایان می برم. با این تأکید چندباره که پرداختن من به موضوع ربطی به دفاع از هاشمی ها ندارد و این اتفاق در مورد هر انسان دیگری که "در قدرت" نبود حادث می شد همین تند و تیزی را بلکه هم با قوت بیشتر بکار می بردم.

3- اینک اما با مراجعه به ذهنیات سه سالۀ خودم اولاً و نیم نگاهی به اطوارها و رفتارها و کردارهای زیست سیاسی و حرفه ای و شخصی نیک آهنگ و هر آنچه در این چند روز روی دایره آمده می توانم سناریویی را که باعث این بی آبرویی شده است را حدس قوی بزنم و بنویسم. با این یادآوری که حدس قوی هم هنوز حدس است و به یقین کامل نرسیده است.

4- آنچه که با چیدن همۀ پازل های پیدا و پنهان این ماجرا رخ می نماید چنین است که نیک اهنگ کوثر یک پروژۀ رسیدن به یک پول کلان راحت را طراحی و به اجرا در آورده است که قدم بقدم در حین اجرا ساخته شده تا به پایان آن از دید طراح اولیه (آقای کوثر) رسیده است. مراحل سناریویی که سر صحنه نوشته شده است بشرح زیر بوده است.

الف- مهدی هاشمی از ایران خارج و به لندن می آید. مهدی هاشمی برعکس غولی که از او ساخته اند جوان سی و چند ساله ای بوده است که در خارج و لندن احساس تنهایی و غربت شدیدی می کند. مهدی که امین ترین فرد در خارج از کشور بخودش را نیک اهنگ کوثر - روزی با هم کار می کرده اند و جی جی باجی بوده اند - می شناسد به او نزدیک و تنهایی اش را تسکین می دهد.

ب- جرقۀ ابتدا شیطنت و سپس شیطانی وارد فضای ذهن زیاده خواه و لوکس نیک اهنگ می شود. او که شنیده است پدر مهدی از قبل از انقلاب همۀ روحانیان مبارز با شاه را ساپورت مالی می کرده است و خودش دیده است که مهدی هاشمی هم آدم راحت و دست و دلبازی بوده است در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت؛ و با ته زمینۀ قوی دزدی های کلان منسوب به خانوادۀ هاشمی رفسنجانی در بعد از انقلاب در می گویند ها ی رسانه ای و احمدی نژادی؛ مطمئن می شود که می تواند مهدی تنها و گیرافتاده در لندن را سرکیسه کند.

پ- نیک آهنگ با این ذهنیت هر روز بیش از روز پیش از تنهایی مهدی استفاده کرده و خودش را خیرخواه و دوست صمیمی او می نمایاند. اما بهر دلیل نمی تواند به مقصود اصلی خود که داشتن یک حساب بانکی بی حساب است برسد. او از نیمه های راه بفکر تهدید مهدی می افتد و شروع می کند مکالمات فی مابین را ضبط کردن. اما این روش هم نمی تواند هدف را برآورد کند.

ت- او با مهدی هاشمی قطع رابطه می کند و با اطلاعاتی که دارد و شانس اقامت بوذری در کانادا با بوذری وارد معامله می شود و اورا تحریک می کند که اگر از مهدی شکایت کند یا شکایتش را پی بگیرد او پشتش است و با ابزار رسانه ایش در خودنویس و مدارکی که در اختیار دارد کمک می کند که دعوا را ببرد. قرار و مدار گذاشته می شود و بوذری وارد بازی نیک آهنگ می شود.

ث- حالا دیگر نیک آهنگ برای خودش قطبی شده و کارها بر وفق مراد او پیش می رود. لذا سر از پا نمی شناسد و لحظه ای از گشتن دور دنیا غافل نیست. هنوز از پرواز لندن پیاده نشده سوار طیارۀ پاریس می شود و در پاریس چایی نخورده از دانمارک سر در می اورد و اصلاً کانادا را ول می کند و ساکن امریکا می شود. خب حکم محکومیت 13 میلیون دلاری مهدی هاشمی در پیش است و حتی با نصف این پول می شود چهار تا از خانه های خاوری را خرید در کانادا.

ج- نیک آهنگ مثل برندۀ خوشبختی که بلیط لاتاریش را نقد نکرده شروع به خرج کردن می کند؛ در لحظه ای بسیار تاریک و غمبار بلیط برنده اش را گم می کند و مهدی هاشمی برخلاف تأکیدات نیک آهنگ کوثر وارد تهران و زندان اوین می شود. آن شب باید شب بسیار بسیار تلخ و دردناکی بوده باشد برای نیک آهنگ - حتماً دردناک تر از این چهار روزی که گفته اندازۀ چهار سال طولانی شده - 

چ- اینجا دیگر موضوع معرفت و مردی و مردانگی نیست. اینجا موضوع هزینه های جاخالی و نسیه ای است که مجرم! منبع تأمین کننده اش از دسترس خارج شده است. خب الان نیک آهنگ چه چیزی در دست دارد برای نقد کردن و حداقل یر به یر در آمدن از این رؤیای سه ساله؟ هیچ چیز بغیر از نوارهایی که دزدانه و خائنانه از سادگی مهدی هاشمی ضبط کرده است. این نوارها اما یک مشتری بیشتر ندارد در جهان... قلمم نمی چرخد نام سیاسی داخل کشور آن سه نقطه ای چنین کثافت و به این رذالت را بنویسم.

ح- درست است که نیک آهنگ به صادق زیبا کلام جواب داده که نمی خواهد برگردد ایران. اما صادق زیبا کلام هم حرف بی ربطی نزده که گفته: "اگر نیک آهنگ قصد بازگشت به میهن را دارد از قبل این پروژه؛ به او توصیه می کنم که بازگشته های پیش از او هم موفق نبودند. اما نیک آهنگ نوارهایش را نقد کرده است و اگر خانوادۀ هاشمی پاپیچش نشوند برای اخراج از غرب؛ می تواند ادامه بدهد ولی دیگر نه با آن رؤیای مرد 6 میلیون دلاری! یا...هو

۲۸ نظر:

ناشناس گفت...

مهدی هاشمی 43 سال دارد و متاهل است.

Dalghak.Irani گفت...

ممنون از تذکرتان. ده سال اشتباه کرده بودم درستش کردم. البته تأهلش را می دانستم. یا...هو

ناشناس گفت...

دلقک عزیز بنازم به غیرت شما. کاری که نیک آهنگ با هاشمی کرد هیچ نامردی نمی کند.

lol گفت...

خر خودتی!

ناشناس گفت...

دلقک، شما به جای طرفداری از برپایی یک حکومت سکولار در ایران، به شکل عجیبی از یک آخوند که در برپایی یکی از کثیف ترین حکومت های تاریخ ایران نقش اصلی را داشته، حمایت می کنید. واقعیت این است که هاشمی هم مانند محصولش (جمهوری اسلامی) رو به نابودی است و این را باید به فال نیک گرفت.

عملکرد و تاثیرات امثال نیک آهنگ کوثر در مقابل تحولات سیاسی ایران، فرعی و کوچک است.

شهریار

ناشناس گفت...

chera inghdr narahat hastid. ina jofteshoon adamaye past , khaen, jenaitakar va dozd hastand. khanevade hashemi az in noe balaha kam be sare bachehaye marodom niavordand. hala noobate khodeshoono. ke har che ham be sareshoon biad yek dar hezare ranjhaei ke bachehaye maromom be khater in kesafata keshidand nakhahad bood. hala noobate nik ahang ham mirese. oonam taghase khianat va dorooeihasho pas khahad dad.

ناشناس گفت...

Boro noone bazoooto bekhor.

Dalghak.Irani گفت...

به انتقام از تاریخ نه معتقدم و نه می اندیشم. من به نجات ایران از دست متحجرین و اوباشانی مثل خامنه ای و مصباح فکر می کنم در ابتدای امر ممکن. و صد در صد معتقدم که گذر از خامنه ای با هر کس و تجت هر نام حکومتی بسکولاریزم و لیبرالیسم و سپس دموکراسی می انجامد. "کار ممکن" یادمان نرود کار ممکن! دعا و کمک کنید بشود و الا در قعر جهنمیم تا کمتر از یکسال دیگر. یا...هو

ناشناس گفت...

مقاله بسیار احساسی و بی منطقی است. ما تا زمانی توی سیاست به جای منطق از احساسمون استفاده کنیم و سریع سناریو های خانم مارپلی تو ذهنمون بسازیم و به جای درایت، افراط یا تفریط کنیم، راهمون همچنان به ترکستانه دوست عزیز....

گمنامیان گفت...

گرامی ، نوشته اید:
(الف- مهدی هاشمی از ایران خارج و به لندن می آید. مهدی هاشمی برعکس غولی که از او ساخته اند جوان سی و چند ساله ای بوده است که در خارج و لندن احساس تنهایی و غربت شدیدی می کند. مهدی که امین ترین فرد در خارج از کشور بخودش را نیک اهنگ کوثر - روزی با هم کار می کرده اند و جی جی باجی بوده اند - می شناسد به او نزدیک و تنهایی اش را تسکین می دهد.)

---------------
گرامی،
شما خبر ندارید، سالها است که مهدی هاشمی، خارج از ایران زندگی و بساط به راهی دارد. تنهایی کیلو چند است؟!
او از پول هایی که دزدیده، اموال فراوانی را در اروپا دارد.

به نحو خنده آوری سعی کرده اید مهدی هاشمی را موجودی ضعیف و بیچاره قلمداد کنید!
خیر گرامی،
ایشان یک جنایتکار است، اقوام و بسیاری از خانواده هاشمی نیز در لندن اقامت دارند.
تا جایی که می دانم، هنوز زن و فرزند مهدی هاشمی نیز در لندن هستند.

طوری نوشته شده که انگار مهدی هاشمی مانند نلسون ماندلا است!!

خیر گرامی، چنین نیست!!

مهدی هاشمی لااقل یک مورد (در پرونده دکتر بوذری) توسط یک دادگاه معتبر و منصف، به جرم آدم ربایی و شکنجه و اخاذی، به پرداخت خسارت چند ده میلیون دلاری محکوم شده است...!!

ضمنا، اگر نیک آهنگ دنبال پول درآوردن بود، همان ایران می ماند و درآمدش بیشتر کانادا می شد، کافی بود به رژیم نزدیک شود...!!

این یک تهمت شاخدار به نیک آهنگ است که برای پول درآوردن، به مهدی هاشمی نزدیک شده است!

چرا یک آدم منصف به یاد نمی آورد که چقدر نیک آهنگ به داد پناهندگان سیاسی ایرانی و خبرنگاران در ترکیه رسیده؟ این انگ ها به نیک آهنگ نمی چسبد.

گرامی،
انصاف هم خوب چیزی است. شما انصاف و اخلاق را زیر پا گذاشته اید، لذا شما را به یک مناظره کتبی دعوت می کنم، من از نیک آهنگ دفاع می کنم، شما نیز به او حمله کنید، مردم هم شعور دارند، خود قضاوت می کنند.

farshid گفت...

اینگونه بی پروا اظهار نظرو قضاوت در ارتباط با یک پرونده قضایی که در کانادا و انگلیس هنوز یاز و در جریان است احتمالا برایت دردسر ساز شود. همین الان نیک آهنگ یا بوذری می‌توانند این داستان که شما نوشته‌ای را تسلیم دادگاه کرده و تو را به عنوان یک مطلغ احتمالی برای بازجویی فراخوانی کنند. بعید میدانم اگر دچار این دردسرها شوی حضرت آیت الله و خانواده‌اش تو را به فلان جایشان هم حساب کنند.

یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

Dalghak.Irani گفت...

این حرف ها برای من ارزش ندارد چون همه اش بر یک سری می گویند استوار است. ادعایم را که حدس است و نوشته ام صراحتاً پس می گیرم بشرط اینکه نیک آهنگ بگوید که چرا مکالمه سیاسی با مهدی هاشمی را با تأکید بر محرمانه بودن و عدم انتشار و عدم ضبط توسط خودش صبط کرده و حرفهایی را که به پروندۀ بوذری ربطی نداشته تسلیم دادگاه کرده است. تازه اگر تسلیم دادگاه کردنش را بپذیریم. در ضمن گمنامیان عزیز من قادر و علاقه مند به رویارویی با غول خوشنامی در عرصۀ اپوزیسیون مثل حضرت عالی نیستم و اصولاً غیر از یک وبلاگ نویس شأنی ندارم که چنین کارهایی را بکنم. من منفی نوشته ام شما هم مثبتش را هم نوشته ای و هم بنویس تا افکار عمومی خودشان قضاوت کنند. یا...هو

ناشناس گفت...

شاید اینکه گفته امیدوارم بقیش منتشر نشه ، یعنی حق السکوت و ادامه سناریو....

راد گفت...

جناب دلقک!این اباطیلی را که کوثر میگوید همانی ست که بقول بچه های تهرون"فاطی واسه کو.ش میگفت.

ناشناس گفت...

عجیبه که این همه آدم میان و به نوشته های دلقک گیر می دن ولی خودشون حتی یک تحلیل به درد بخور ندارن که ارایه کنن. دلال محبت سیاسی یعنی این آقای کوثر ارزش هیچ نوع حمایتی رو نداره و کل فعالیت های ایشون به هیچ درد ایران نمی خوره. حالا یه مشت سوته دلان اومدن ازش بی دلیل دفاع می کنن. طرف خودش تو سایت خودنویس اعتراف کرده که کارش غیر اخلاقی بوده و حق استفاده از گفتگوی یواشکی ضبط شده رو برای مقاصد اینجوری نداشته، شماها چی میگید این وسط؟ حالا قانون کانادا به کنار، تو فرهنگ ایران به این کار چی میگن؟ سرتونو بکنید تو برف و هر چی میخواهید بگید. این گمنامیان گور به گور شده هم که فکر می کنه سیسرونه عصره حاضره و همه رو دعوت می کنه به مباحثه. آدم! یه چیزی به اسم عقل هست که خدا به همه داده و آخوندایی مثل تو هم نمی تونن با هزار ضربن ضربا و آسمون ریسمون حقایق واضح رو بپیچونن.کوثر تیر خلاص حرفه ای رو به خودش زد و از بخت خوش ملت این کار رو با ضربه زدن به خاندان خائن رفسنجانی انجام داد و در عین حال لطفی هم به اون مردک دلال نفتی تو پرونده اش نکرد.یه تیر و سه نشون!

ناشناس گفت...

در ایران هیچ اتفاقی برای مهدی هاشمی نمی افتد نگران نباشید.

علیهش حکمی صادر شده بود و با دانستن تمامی این مسایل به ایران برگشت و بچه هم نیست.

این خانواده در سطح بین المللی مافیا هستند حتی اگر بپذیریم که رودست خورده اند و این یک بازی کلی حکومت نیست، همین الان گرو کشی متقابل کرده‌اند.

علی39 گفت...

دلقک عزیز سلام
متاسفانه ما بجای یک کاریکاتوریست هنرمند با یک باج گیر بزرگ مواجه ایم که به شاه دزد زده او ابتدا قصد اخاذی از خانواده هاشمی را داشت که بتواند پول خوبی به جیب بزند ولی آنها جواب مثبتی ندادند و او احتمالا تهدیداتش را اینگونه عملی کرده و دروغ میگوید که پشیمان هست او حالا میخواهد با تهدیدات جدیدش دو سناریو را پیش ببرد.اولا خانواده هاشمی حاضر شوند باجی که میخواهد را بدهند و یا دوما بتواند نوارها را به رقبا هاشمی بفروشد و مخارج را از این راه تامین کند.ایشان قطعا نوارهای دیگری دارند که شاید مهدی تند تر هم صحبت کرده باشد .اگر توجه کنی در مصاحبه اش بعد از ننه من غریبم بازی میگوید من متعجبم چرا مهدی هاشمی دنبال تحریم بیشتر بود.دلقک ببین من کی میگویم این بابا آدم دارو دسته احمدی نژاد هست با همان سیستم نامردی حرفه ایی و کثیفشان.درود بر تو

سرگشته گفت...

خوانندگان ووبلاگ نویسان حرفه ای, دلقک نوشته اینها حدس وگمان من است ندیدید؟ ذهن داستان پرداز دلقک اینجوری کار میکند دیگر ! خودش گفته اگر درست نبود پس میگیرم. شما چه تان است ؟ هاشمی را دوست ندارید فکر میکنید هر کس به هاشمی تنه بزند انسان برجسته ای است؟ گیریم هاشمی جنایتکار ودزد و برپاکننده جمهوری اسلامی اما دلقک میگوید برای زدن خامنه ای به این آدم احتیاج است همین. و اما روزنامه نگار بی طرف هم اصلا نداریم داریم؟ کوثر خیلی وقت است که سایتش را درتقریبا در اختیار سلطنت طلبان گذاشته ونویسندگان بی مایه, (البته به جز ف.م.سخن که طنز نویس نازک اندیش و خوش نویسی است با اطلاعات فراوان در زمینه فرهنگ و ادبیات )که او هم تقریبا دیگر در خودنویس نیست .خرجش را باید از جایی در بیاورد نه؟ اماداستان تمیز دلقک در این باره زیاد توی کت آدم نمیرود. داستان دیگری میگوید این بوذری بوده که به نیک آهنگ وعده داده و ازش خواسته که مهدی هاشمی را به دام بیاندازد و پاداش درخوری بگیرد. و باز هم داستان دیگری میگوید کوثر تحقیق میکرده و برای همین گفتگوهایش راظبط میکرده و حالا تحقیقش نیمه کاره مانده.و اما شخص شخیص سرگشته خودم میگویم تا به راه مبارزه با دیکتاتوری و فساد ورها شدن از چنگال این رژیم و رسیدن به حکومت سکولار و دموکرات از این ماجرا ها زیاد خواهیم داشت پس خونسرد بمانیم و بیاموزیم.

ناشناس گفت...


اینها همه فیلمه برای اینکه ارتباط رفسنجانی با خامنه ای را بد نشون بدن تا مردم احمق را برا انتخابات آماده کنند. منتظر دعواهای شدیدتر و غیر قابل انتظار بین طیف های مختلف سیاسی با خامنه ای باشید. توجه نکردید که لحن صحبت خاتمی اینروزا داره شجاعانه میشه و در مورد آزادی زندانیان سیاسی صحبت میکنه. هر کدوم بیشتر بتونند مردمو جذب کنند و پای صندوق رای بکشونند اون رییس جمهوره. اینقدر ساده و احمق نباشیم. خامنه ای و رفسنجانی و احمدی نژاد و خاتمی و... همه سرشون تو یه آخوره. همشون دستشون به خون جوونا و خانواده های ما آغشته شده. همشون کرون کرون دزدیدنو حروم حروم خوردند. خدا همشونو سریعا" نابود کنه انشاءالله

ناشناس گفت...

مطلبی در خصوص اون آقایی که با نام مستعار گمنایمان کامنت گذاشتند عرض کنم که این آقا خودش فعالیتش بسیار مشکوک است . چکیده فعالیت ایشان این است : تخریب تمامی آلترناتیو های جمهوری اسلامی و محض خالی نبودن عریضه مخالفت با اسلام! دلیل حمایت ایشان از نیک آهنگ هم صرفا این است که نیک آهنگ در اوج فعالیت جنبش سبز هر آن چه می توانست برای تخریب این جنبش و ایجاد تفرقه در صفوف مردم انجام داد . شاید به نوعی همکارند !

ناشناس گفت...

اخخه عجیبه که این بابا وسط این جنجالها با بیشرمی و نامردی می گه نوار اصلیه یعنی چی بالاخره هیچ ادم منطقی ان کارو نمی کنه هاشمی یه ادم منطقی و قابل پیش بینی که فقط یادتون باشه اگه نبود خاتمی رییس جمهور نمی شد. حالا تبعاتشو کاری نداریم. واقعا یه طرفه دیدن مسایل و سفید و سیاه کردن و نکات مثبتو ندیدن همون درد فرهنگی و تاریخی ایرانیاست. هاشمی اخیرا برای دفاع از سبزیها خیلی فداکاری کرده مثل فائزه که مردانه حمایت کنه از سبزیها و با وجود تهدیدها و ... و جایگاهی که می تونست داشته باشه چند تا داریم خوش انصاف. تنها چیزی که می شه گفت نامردی و خیانته چه براش کیسه دوخته باشه یا نه. اینش مسلمه و قابل دفاع نیست.

آرسین گفت...

نکته جالب اینکه بعضی ها همچین با آخوند و کثیف و این کلمات جمله میسازند انگار که اصلا نمیدونن ایران کجاست!
یا شاید وقتی مردن جای مسجد تو دیسکو واسشون مراسم میگیرن!
خب عزیز من چه شما قبول بکنی چه نکنی جامعه ایران یه جامعه مذهب زدست. از 200 سال پیششم بوده الانم هست.
اگه از اولشم کسی مخالف بود مثل همین مصر نمیذاشت به قول شما آخوند قدرت بگیره... امروزشم میبینی که واسه چهاردیواری امام حسینش لشکری راه میوفتن!
اینکه که دیگه ماشین احمدی نژاد نیست که بگی ازش پول میریزه. این حماقته. ولی وجود داره.
اتفاقا و شاید متاسفانه اکثریت مبارزان زمان شاه آخوند بودن و طرفدار داشتن
حالا انقلاب کردن رسیدن به قدرت.. شما هم جربزه و طرفدار داری شروع کن بعدش هم زورت رسید شاه شو حلالت باشه.
اینکه دستمون نرسه و هی بگیم پیف پیف بو میده کار پیرزناست، اگه تونستی 3000 میلیارد دزدی کنی و نکردی اونوقت بیا حرف بزن...

ناشناس گفت...

"یا شاید وقتی مردن جای مسجد تو دیسکو واسشون مراسم میگیرن!"
عالی‌ بود

د- حشمت گفت...

دلقك جان. نظرت با اينكه من اين سناريو را و نقش اول آن را اينطوري بنويسم چيه:
بعد از رفتن مهدي به خارج مدتي طول كشيد تا بتوانند نيكي را وادار يا طميع كنند براي همكاري. اما بالاخره اين اتفاق اتفاد. همزمان در تهران ديگري خبري از مهدي بيا مهدي بيا نبود. (هيچ كس دنبال برگشت او نبود. انگار منتظر بودند كه نيكي كارهايش را تمام كند)
نيك آهنگ در اين نوارها به خوبي نشان مي دهد كه قصد دارد مهدي را به با لگد به حوضچه «گرفتن مواضع عليه رهبري» وادار كند. (يك سري به سايتش خودنويس بزنيد بيشترين فحاشي‌ها به رهبري در آنجا صورت مي‌گيرد) بيچاره نويسندگان آن كه اطلاعاتشان چه آسان به دست كساني كه بايد مي‌رسد.

ناشناس گفت...

دلقک با نظرت کاملا موافقم. یک سری به سایت "باطبی" Batebi.net بزن و مصاحبه هارو ببین، تقریبا مشخصه که برنامه نیک‌ آئین کوثر برای تلکه پول بوده...، به مصاحبه فرشته قاضی هم گوش کن و ببین فرق خبرنگار حقیقی‌ با این موش مرده چیه !

داریوش گفت...

عجب! خاندان هاشمی حسابی برای وبلاگ نویس های طرفدار خودش سرمایه گذاری کرده ها :)

ناشناس گفت...

دلقک عزیز ممنون از تحلیل واقع گرایانه ات. عملکرد جناب کوثر از ابتدای جنبش با منافع و خواسته های مردم متناقض بود.با ایجاد تفرقه و مخالفت مغرضانه با سبزها ضربه بزرگی به روند جنبش زد وبه جرات میگویم که هر کاری کرد تا خود راو فقط خود را مطرح کند و منافع خود را از این راه تامین کندو باعملکرد خود نشان داد که فردی بی نهایت غیرقابل اعتماد و فرصت طلب است.این هم از شاهکار آخرش که امیدوارم واقعا آخری باشد.

ناشناس گفت...

نیک اهنگ از اولش هم معلوم بود ادم خامنه ای ودر خدمت اوست تمام بی اخلاقی هایی که انجام می دهد شبیه ادمهای اوست