۱۳۹۱ آبان ۱۲, جمعه

نبوغ احمدی نژاد و اتهام نقض قانون اساسی به شخص آیت الله خامنه ای از طرف او!



1- ابتدا که بور شدم حسابی و پیش بینی که گفته بودم "معمولاً احمدی نژاد دست به چنین اقدامی نمی زند" غلط از آب در آمد؛ و احمدی نژاد نه تنها برای رهبر نامه نوشت بلکه برعکس همۀ نامه های دوخطی مرسومش نامه ای نسبتاً مفصل هم نوشت و حرف هایش را زد. خب یک تعداد حرف هایش که نیاز به موشکافی و تحلیل ندارد و همان است که همه برداشت کرده اند و یا نوشته اند و یا گفته اند و اگر اهل هیچکدام نباشند فعلاً در محافل دوست و آشنا در حال بحث و بررسی اند. مثل:

الف- مظلوم نمایی و شکایت از اینکه همیشه تحت تهمت و افترا بوده و جوابی نداده و بجای آن شبانه روز کار کرده و از این پس هم از اصطکاک های داخلی استقبال نخواهد کرد. و نه اینکه تلافی نخواهد کرد.

ب- رییس جمهور بالاترین مقام سیاسی منتخب مستقیم ملت و مدافع و مجری قانون اساسی و موظف به دفاع از حقوق اساسی ملت است که تا کنون محقق نشده است و همه سنگ اندازی می کنند.

پ- من بعنوان رییس جمهور احیاء کنندۀ ارزش های انقلابم و کشور را بسمت نقطۀ اوج تکامل و پیشرفت که طراز حواستۀ امام معصوم و انسان کامل است هدایت کرده ام و کماکان در تلاش شبانه روزی ام.

ت- دشمنان در حال تنگ تر کردن عرصۀ خدمت با استفاده از همۀ فشارهای ممکن هستند و من یکتنه در خط مقدم این جنگ همه جانبه - بویژه اقتصادی - در حال نبردم و دیگران نه تنها کمکی نمی کنند بلکه هر روز هم دست و پایم را می بندند و خودشان دنبال ریاست جمهور شدن بعدیند. و ... که نیازی هم به تحلیل و تفسیر ندارد و خود نامه مستقیم و ساده همه را شرح کرده است.

2- یک نکتۀ تازه در نامۀ رییس جمهور اخطار او به آیت الله خامنه ایست که رقبا در حال برنامه ریزی برای روفتن یاران و رفقای من از صحنۀ ریاست جمهوری و انتخابات بعدی هستند و هشدار داده که اگر صنف من در صحنه نباشیم توده های محروم هوادار من در انتخابات شرکت نمی کنند و اصل پرشور برگزار شدن انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود تعطیل می شود و شما وظیفه دارید نگذارید چنین امری محقق شود. و تمام!

3- نه؛ و تمام نه؛ پس نبوغ احمدی نژاد کجای نامه جاسازی شده است. پس آن متلک های نیش دارش که تا فیها خالدون رقبایش را می سوزاند کجا می رود. یعنی احمدی نژاد شده یک سیاستمدار کلاسیک جمهوری اسلامی و سربراه و بره برداشته برای رهبر معظم نامۀ تشکر آمیز نوشته علنی و کمی هم درد دل های همیشگی اش را گفته و دیگر هیچ؟! استغفرالله. احمدی نژاد و به این صراط مستقیمی!

4- همان اول که نامه را دیدم هنوز فراز پایانی اش را نخوانده "خود احمدی نژاد" را پیدا کردم در یک "ی" ناقابل. او در مهمترین پاراگراف نامه اش اینطور می گوید:

مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از قانون اساسی و به ویژه از حقوق اساسی ملت و همچنین صیانت از جایگاه رفیع رییس جمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تاکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیت های مهم او را مخدوش نمایید، مخالفید .

5- این پاراگراف با گزارۀ "و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیت های مهم او را مخدوش نمایید؛ مخالفید" پایان می یابد. من کلمۀ "نمایید" را که دیدم بلافاصله همۀ سایت ها و خبرگزاری هایی که این نامه را منعکس کرده بودند را چک کردم که ببینم کلمۀ "نمایید" یک اشتباه چاپی بوده است یا مربوط به اصل نامۀ صادره از مبداء دفتر رییس جمهور می باشد. بیش از 20 خبرگزاری و سایت داخلی و خارجی را چک کردم و فقط در سه خبرگزاری فارس و ایسنا و مشرق نیوز کلمۀ "نمایید" را تصحیح و به "نماید" درست تبدیل کرده بودند. و بقیۀ 17 سایت و خبرگزاری دیگر از جمله سایت خود ریاست جمهوری و خبرگزاری مهر که اولین خبر را او کار کرده بود این "نمایید" مبارک را همان "نمایید" منتشر کرده بودند.

6- حالا اگر مجدداً برگردید و مهمترین پاراگراف احمدی نژاد به خامنه ای را بخوانید هم همه چیز دستگیرتان می شود و هم نبوغ احمدی نژاد را پیدا می کنید. او با نوشتن عمدی کلمۀ "نمایید" بجای کلمۀ "نماید" به خامنه ای نمی گوید شما با نقض قانون اساسی از سوی دیگران مخالفید. بلکه او به آیت الله می گوید که شما باید با خودتان که قانون اساسی را نقض می کنید مخالف باشید. او می گوید شما با مخدوش نمایید مخالفید - باید باشید - و نه با مخدوش نماید شخص سوم فقط. بعبارت دیگر احمدی نژاد خامنه ای را صریحاً به نقض قانون اساسی متهم و از او می خواهد که با این عادت زشت خود مخالفت کند و اختیارات ریاست جمهور و حقوق اساسی ملت را نقض نکند.

7- البته که خیلی ها می توانند آن "ی" اضافی لعنتی را اشتباه نویسندۀ متن اصلی بدانند و حرف مرا قبول نکنند. من هم احترام می گذارم و می گویم که همیشه اشتباه چاپی و املایی و انشایی در هر متنی می تواند اتفاق بیفتد. اما این توی کَت من نمی رود که اولاً نامه ای به این مهمی ده ها بار ویراستاری شکلی و محتوایی نشده باشد. و ثانیاً حداقل بعد از انتشار آن بلافاصله صادر کننده متوجه اشتباهش نشده باشد و آن را تصحیح نکرده باشد. و ثالثاً گفتم که احمدی نژادی که من می شناسم کسی نیست که نامه ای نوشته باشد کلاسیک به خامنه ای و حرف های همیشگی و ادعاهایش را تکرار کرده باشد. پس نوآوری نابغه ها که اصلی ترین وجه نمود نبوغ شان است چه می شود! و احمدی نژاد در استخدام کلمات نابغه است.

8- احمدی نژاد روراست به خامنه ای می گوید منشاء همۀ اختلافات عدم پایبندی تو به قانون و در رأس آن بقانون اساسی است. اینکه این نامه خوب است یا بد و یا احمدی نژاد چیزی بدست می آورد یا نه. و اینکه اصلاً احمدی نژاد دنبال هدف خاصی است یانه سؤال های خود من هم است که جوابی ندارم. اما اینکه این نامه را با این هوشیاری و دقت نوشته است اظهر من الشمس است. یا...هو

۱۵ نظر:

آرش گفت...

با سلام،
من از دو سال پیش هر روز پست های شما رو میخونم، این یکی واقعا معرکه بود! غیر از قلم دلچسبتون چشم تیزبینی هم دارید! تیمسار، دیدن اون "ی" فقط کار یک خلبان کاربلده. سلامت و شاد باشید

ناشناس گفت...

بابت همه نوشته هایتان سپاسگزارم . پایدارباشی.ا .ر .

ناشناس گفت...

من از یک چیز احمدی نژاد خیلی خوشم می آید و آن اینکه تخم دارد! اقتداری که او به نمایش گذاشت اگر یک صدمش را خاتمی گذاشته بود وضع دیگری داشتیم.
ببینید منش شخصیتی یک آدم با عرضه ولی در راه باطل با منش خصیتی یک فرد در راه حق ولی بی عرضه چقدر تفاوت دارد. آن یکی عاقبت مقام ریاست جمهوری را به پستی بی خاصیت و تدارکاتچی می کند و این یکی حتی با مراجع تقلید هم در می افتد! خواجه عبدالله انصاری می گوید . دو آهن از یک جایگاه یکی نعل ستوران یکی آیینه شاهی!( در قدیم آهن را آنقدر می ساییدند تا آیینه می شد)

ناشناس گفت...

این جمله آخر بدجوری احساسی ست:
«و احمدی نژاد در استخدام کلمات نابغه است.»
من معتقدم شما این آقا را زیادی بزرگ کرده اید. منظورم این نیست که مثل بعضیها نفی کنم ای را که ایشان تا حدی از بازیهای غیر اخلاقی سیاست سر در می آورد، اما فکر می کنم باید چند بار دیگر به صحبتهایش توجه کنید. تنها کاری که ایشان می کند این است که زیر صفحه بازی میزند و بازی را خراب می کند. شما در کل تاریخ یکی را پیدا کنید که اینطور بازی کند در سیاست و دوام بیاورد. همه می دانند که اگر این همه پشتیبانی از او نبود در همان استانداری یا فرمانداری هم توان ماندن نداشت.

ناشناس گفت...

دلقک عزیز، یک سری مطلب‌های قدیمیتان راجع به احمدی‌نژاد را که میخواندم برایم عجیب بود ولی‌ حالا برایم روشنتر شده، به قول معروف ما مو می‌دیدیم و شما پیچش مو. موفق باشید و ممنونم که وقت می‌گذارید و به ما می‌‌آموزید.

ناشناس گفت...

یک نامه هم اسید مجتبا ولایت عهد ولایت امر مسلمین جهان به باباش داده قسمتی از ان بدین شکل اورده که
بابایی ای ولایت ای سلطان سلطان ها ای فرو کننده به برادران لاریجانی و علمای اسلام ای معاون خدا ای ایت الهی ای نشانه بزرگ خداوندی ای که همه 124000پیامبر منتظر هستند که تو بروی و پیش نمازشان بشوی برو دیگه بگذار من هم ولایت بشم به این مامام خجسته میگم کار دستت بده ها اگه زبون باز کنه و از روزهای کافه همت مشهد و توی سری هایی که به تو میزد و جهادی در ان زمانی شب ها میکردی و زن صغیه ایی مشهدی بگه که دیگه کاری از دست خدا هم برنخواهد امد برو دیگه بس هیت هر روز داری بیشتر گند میزنی اما ما نوکر ولایت هستیم که تا این حد بصیر هست خود خدا هم این همه بصیرت نداره که بابای ما داره نگاه نکن که این برادران دالتون ها برات نامه دادن این ها منتظر این هستند که چون عراقی هستند ایران را نابود کنند هر کاری ازشون بر میاد گول این تخم سگها را نخور بخضوص اونی که ردسن 35 سالگی ایت اله شده و عین ایت اله حسنی شده و از بس میخوره نای حرف زدن نداره و داره عین خودت ریشش هم سفید میکنه که بگه بله من در زندان های شاه عین تو چقدر شکنجه شدم
بابا برو دیگه نوبت من هست

ناشناس گفت...

پس بگو چرا رادیو و تی وی این پاراگرافو نخوندن!

ناشناس گفت...

اون ی رو فقط چشم شما دید . ماشاالله به این همه تیز بینی .

ناشناس گفت...

من الان هم سایت مهر نیوز را نگاه کردم هم سایت خود ریاست جمهوری هیچکدام "نمایید" ننوشتن و همه "نماید" بود آیا اصلاح کردن؟

Dalghak.Irani گفت...

خب بدیهی است که بعد از لو دادن ماجرا همه دنبال تصحیح متن بروند. قرار نبود که با این کلمه انقلاب بشود. این یک پالس بود برای طرفین و انانی که در سیاست ایران کار می کنند و دنبال اثر گذاری هستند. لذا بعید نیست که بقیه هم متن را با حذف ی اضافی لعنتی باقی بگذارند در آرشیو. متن و چینش صدر و ذیل نامۀ کاغذی را اینجا می گذارم و حیف که فونت های استفاده شده در نمی آید در کامنت و الا عین نامه را کپی می گذاشتم.

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي )

مقام معظم رهبري

سلام عليكم

با تبريك عيد عظيم غدير كه تضمين و كمال رسالت پيامبراعظم (ص) و نقطه پيوند بشريت با حقيقت انسان كامل و امام معصوم (س) است از توجه هوشمندانه حضرتعالي به ضرورت حفظ و تقويت وحدت در شرايط خطير كنوني صميمانه سپاسگزارم .

دولت ضمن استقبال كامل از اين تذكر به موقع مانند هميشه تمام هم خود را مصروف خدمتگزاري بي منت و پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب و صيانت از حقوق اساسي ملت خواهد كرد و بدليل مسئوليت هاي سنگين خود از بگومگوها و يا اصطكاكات داخلي استقبال نخواهد نمود و مانند گذشته و براي مصالح كشور همه نامهرباني ها را صبورانه تحمل خواهد كرد .

به واسطه طراحي دشمنان ،ملت و كشور در فشارند. اينجانب و همكارانم در دولت براي تدبير امور و مقابله با توطئه هاي دامنه دار و وسيع بدخواهان و براي كاهش فشار بر مردم و پيشبرد امور كشور تمام توان خود را به طور شبانه روزي به كار بسته ايم ليكن ابعاد مسئله و اهميت موضوع مستلزم حضور همه قوا و مسئوليت پذيري و همكاري و همراهي آنان با دولت است كه امروز در خط مقدم اين جنگ تمام عيار اقتصادي قرار دارد.

مطمئن هستم كه جنابعالي بر پاسداري قاطع از قانون اساسي و به ويژه از حقوق اساسي ملت و همچنين صيانت از جايگاه رفيع رييس جمهوري منتخب ملت كه بالاترين مقام رسمي كشور پس از رهبري و مجري قانون اساسي است، تاكيد داريد و با هر اقدامي كه اختيارات و مسئوليت هاي مهم او را مخدوش نماييد، مخالفيد .

توجه دادن حضرتعالي به امر انتخابات رياست جمهوري بسيار دقيق و مهم است .انتخابات رياست جمهوري مظهر اراده ملي و نماد حاكميت مردم و بالاترين تجلي مردم سالاري است . جنابعالي بارها تاكيد كرده ايد كه همه بايد به گونه اي عمل نمايند كه انتخاباتي پرشور و با حداكثر مشاركت مردم كه موجب تجديد قواي انقلاب و عامل نشاط وهمبستگي ملي و بزرگترين ضربه به دشمن است برگزار گردد. اين امر در شرايط كنوني از اهميتي به مراتب بالاتر برخوردار است و ضرورت دارد از هرگونه اقدام و رفتار كه شائبه تضعيف نقش محوري اراده مردم در اداره كشور و يا حضور حداكثري آنان در انتخابات است به جد پرهيز گردد . دولت با تمام توان در خدمتگزاري همه جانبه به ملت حاضر و در صدد زمينه سازي تحقق اين امر است .

انشاالله با تدابير خردمندانه حضرتعالي از اين عقبه به سلامت عبور خواهيم كرد.

سلامتي و عزت روزافزون جنابعالي و ملت بزرگ ايران را از ايزد منان مسئلت دارم .

محمود احمدي نژاد

ناشناس گفت...

ما که به گفته های شما ایمان قلبی داریم
ولی کاش برای اینکه این کافران شک نکنند صفحه رو فریز میکردید
باز هم سپاس از مطلبتون
عالی بود

ناشناس گفت...

دقت شما قابل تحسینه

داریوش گفت...

دلقک جان! در یک کامنت از سایت بازتاب امروز خواندم که سایت ریاست جمهوری ی را برداشته است. خودم آنرا ندیدم. اما این ی گرفتاریها ایجاد خواهد کرد. موفق باشید.

ناشناس گفت...

وای ..... عجب نیشتری زده این محمود به مقام عظیم الجثه رهبری . فقط آرزوم این بود اون لحظه که معظم له در حال خواندن نامه بودند اونجا بودم و چهره سرخ شده ایشونو میدیدم.

ناشناس گفت...

دلقک جان تو درست میگی همین الان به سایت فرارو سر زدم دیدم اونم نوشته "نمایید" . بیچاره ها هنوز دوزاریشون نیفتاده درستش کنن . شاید تا ساعاتی دیگر این کارو بکنن.
http://fararu.com/fa/news/131137/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C