۱۴۰۲ بهمن ۱۲, پنجشنبه

کمک کنید یک ایده جدید تولید کنیم و پیش ببریم. در سیرک دلقک ایرانی منتظرم بحث کنیم.


 

خیلی وقت است که نمایشی در سیرک برپا نکرده ام و چقدر دلم پر است و تنگ است و نیاز است که در اینجا یا پلتفرم دیگری با شما دوباره حرف زندگی بزنم. بهترین خبر امروز هدیه کراوات شیخ طادی به وزیر ارشاد اسلامی بود و حرفهای کوتاهش و بدترین خبر دیروز رفتن مهرآیین به مناظره با جمشیدی نامی در تلویزیون و بلاهت روشنفکران ایرانی که با سه سال شنیدن و دیدن دو باره شان به قطعیت رسیدم. بیایید همینجا بحث کنیم که چکار کنیم و من چکار کنم و کدام از شما چکاری میتوانید بکنید یا کمک کنید. یک هفته منتظر می مانم. فاشیسم مذهبی در حال تکامل از رگ گردن بما نزدیک تر شده است.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر دلقک دوباره خوش آمدید فقط باید بگویم افسوس که خودکرده را تدبیر نیست. شمایانی که بر علیه نظام پیشین به پا خاستید و نظمی نو درافکندید، خود را با سر به دامان خریت اسلامی و جزمیت کمونیستی انداختید.هدفم نکوهش شما نیست هدفم به‌به و چه‌چه درباره نظام پیشین نیست، اما شماها که سواد داشتید ایران را از ارابه مدنیت و پیشرفت به سوی سامانه‌ای کم خطاتر و مدرن‌تر و دموکراتیک‌تر برانداختید و مستقیم به ۱۴۰۰ سال پیش انداختید اکنون نیز این رژیم مردنی و رفتنی است باید دید که برای ایران چه می‌توان کرد تنها چیزی که برای ما مانده است، همین است. ایران را نجات دهیم.

ناشناس گفت...

عده زیادی اینجا را نمیخوانند. شاید توییتر بهتر باشه

محمود گفت...

سلام دلقک عزیز، دلمون برات تنگ شده بود، شروع کن ببینیم به کجا می رسیم.

ساده نویس گفت...

سلام.

همچنان از ریاست جمهوری قالیباف به عنوان فردی عرفی ساز سیاست دفاع می کنید یا خیر.

همین جا خوب است . من ترجیح می دهم این جا را سری بزنم.
کانال تلگرامی هم بزنید بد نیست.

موفق باشید.

ناشناس گفت...

سلام دلقک عزیز من نوع نگاه شما رو هم دنبال میکنم و هم دوست دارم ، اینکه دیگران حرف ا م رو بفهمن و به به چه چه کنن جزو کمیاته ای کاش شما اینجارو دوباره احیا کنید
مه فشاند نور و سگ عو عو کند .....
ارادت