۱۳۹۶ آذر ۱۶, پنجشنبه

فعلاً کامنت دانی را گشودم تا خودم هم بزودی بیایم!

Image result for clown in art

۳۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. موفق باشید.

ناشناس گفت...

سلام استاد عزیز: خسته شدیم از بس این مدت آمدیم وبا در بسته روبرو شدیم!!!!!کجایی نامسلمان؟؟؟؟؟

مانی گفت...

مرسی,مرسی,مرسی.

ناشناس گفت...

در توییتر؟ اگر تیک آبی بگیره خوب میشه!

ناشناس گفت...

ای بابا، تیمسار!...دنیار رو ترامپ (آب) برد ایرانو زلزله..کجایین شما؟ :-(

صداقت گفت...

سلام تیمسار

من نمی تونستم توی تویتر پیام بزارم اما اونجا دنبال میکردم شما رو
منتظریم
سلامت باشید.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز که بدجوری به نوشته هات وابسته شدیم از روی عادت هر روزه سری می زدیم برای خواندن مطالب جدید و اما نبود... در عین اختلاف نظر در برخی موارد که ذات تفکر آزادانه هست مطالب شما همیشه دوست داشتنی و قابل احترام بوده است

مازیار وطن‌پرست گفت...

ما منتظر می‌مانیم.

ناشناس گفت...

خیلی خبر خوبیه
نوشته هایتان قابل احترامند

ابوالفضل گفت...

درود....

ناشناس گفت...

تیمسار عزیز
چشم به راهیم
البته یواشکی تویت هاتون رو میخونم
اراتمند
یک‌ایرانی امیدوار
ایرانی نگران سابق

ناشناس گفت...

سلام
چه عجب!خوش آمدید.
من که ای میل هم زده بودم بهتون. هر روز هم سر میزدم. انقدر خبرای جدید هست که نمیشه حدس زد از کدوم شروع کنید. من که دوست دارم یه نوشته ی خیلی بلند باشه با اشاره به موضوعات مهم و ذکر سر فصلها و توضیح برای هر کدوم بعد در نوشته های آینده اونها رو بسط بدید.
- ولیعهد و عربستان و اقداماتش
- قضیه کشتی گیر بخت برگشته ی ما
- اون اتفاق خیلی کمدی در مورد حجاب سر کردن مربی بیچاره ی تیم کبدی تایلند که فقط جنبه ی طنزش خیلی مفرح ذات و ممد حیات بود
- تصمیم ترامپ در مورد اورشلیم
- روحانی و خرابکاری هاش
- افتضاح طرح تحول سلامت : شامل
الف: بی اعتبار شدن دفترچه های بیمه سلامت همگانی در بخش خصوصی
ب: خارج شدن داروی های OTC از پوشش بیمه در آینده نزدیک( 160 قلم هستن مثل استامینوفن- ادالت کلد- بروفن 200- بیزاکودیل- اکسپکتورانت- دیفن هیدرامین- کلیه پمادهای ویتامین دار- پماد زینک اکساید - و...... برو تا 160 تا بشه!)
-ورشکستگی سیستم بانکی که از صندوقها و بانکهای کوچک شروع شده و باعث اعتراضات نقطه ای در کشور شده
-یه مورد هم که توجه شخصی من رو جلب کرده: علاقه ی مردم و به دکور زدن درخت کریسمس در منازل که هر سال بیشتر میشه. مغازه های فروشنده ی این دکوراسیون هر سال بیشتر از سال قبله. حتی در شهر محافظه کاری مثل یزد من امسال خیلی بیشتر از سال قبل دیدم. هفته قبل یک مغازه که دکورش بطور کامل کریسمس بود بهم گفت تا حالا 12 درخت کاج 400 هزار تومنی مصنوعی فروخته. بدون احتساب لامپ و تزیینات رنگی و بابا نوئل و غیره و ذلک. اصفهان که گویا غوغا بوده که البته بخشیش بخاطر جمعیت ارمنی اون شهره
- دادگاه رضا ضراب و اعترافاتش و نقشی که در فشار روی ترکیه و ایران خواهد داشت
و البته خیلی مسائل دیگه که اینها رو که نوشتم بدون در نظر گرفتن اولویت بود
ارادتمند- یزد

ناشناس گفت...

مرسی که مارو تنها نمی گذارید زنده باشید تیمسار عزیز

ناشناس گفت...

ما هر روز صفحه شما را رفرش می کردیم می گفتیم کجاست تیمسار در اتفاقات مهم خبری ازت نبود آدرس توییترت را هم بگذار

ناشناس گفت...

تیمسار راجع به جنبش ری استارت سید محمد حسینی بنویس، نگو که نشنیدی راجع بهشون.

مانی گفت...

اما این عکس دلقک بی نقاب غمگین نگرانم کرد . دلقک جان غمگین نباشی؟ دوست ندارم شما را غمگین ببینم ِِِ عصبانی باشید ناراحت کننده نیست اما غمگین و گریان دل میشکند.

بهرام گفت...

سلام. خوش آمدید.
لطفاً و تو را خدا یک تحلیل درباره روحانی بدهید که من سخت گیج شده‌ام. واقعاً روی چه پایگاهی برای آینده خود سرمایه گذاری می‌کند؟ مردم که زیرفشار سنگینش دارند توبه می‌کنند، آن وری ها هم که به بازی نمی گیرندش. گروه خودش هم که بسیار ضعیف است.
برنامه اش چیست واقعاً؟ دنبال رسیدن به رهبری است؟ با چه پشتوانه‌ای؟ دنبال سلامت پس از انتخابات است؟
با توجه به تصمیمگیریهای اخیر و فشارهای مالیاتی سنگین در بودجه سال آینده تو را خدا یک رمزگشایی کن از این روحانی. سخت گیج شده‌اید در تحلیلش. فقط ذهن سیستماتیک شما می‌تواند رمزگشایی کند.
ممنون از پیش

ناشناس گفت...

من و تمام اطرافيان به غلط كردن افتاده ايم از رايي كه داديم! ديگر داستان انتخاب بين مار غاشيه و مار كبري نيست، ظاهرا همه جماعت كيسه دوخته اند براي لخت كردن ملت! سپاه را هم كه روانه ميدان ميكنند براي نطق كشي ...

ناشناس گفت...

این مورد که احتیاج به رمز گشایی ندارد: خوب او هم سخت گیج شده است... دریک کلمه: بیچارگی.

جالب است: از زمانی که من به یاد دارم کارشناسان پیشبینی میکردند که روش این نظام به بن بست میرسد. حالا که (به قول کافکا) دیوارها دارند از دو طرف به هم میرسند و اشکار شده که در کنج پایانی چیزی به غیر از یک تله انتظار نمیکشد هنوز هم برخی در قبول این واقعیت مشکل دارند که حق همواره بامنطق است ونه هیچ چیز دیگر....

Unknown گفت...

ما تورا چشم در راهیم دلقک جان

ناشناس گفت...

در مورد روحانی، دلقک خیلی وقت پیش، در زمانیکه روحانی در اوج بود و همه مردم هم طرفدارش بودند گفت که روحانی رفته است زیر عبای خامنه ای. قضیه روحانی خیلی ساده ست. من واقعا تعجب میکنم با وجود این ساده بودن و روشن بودن قضیه باز چرا مردم می پرسند قضیه روحانی چیست؟! روحانی یک اصولگرا بوده و بیش از دو دهه در امنیتی ترین تشکیلات جمهوری اسلامی دستور سرکوب صادر میکرده و در ابتدای انقلاب هم جزو تندروها بوده و اولی اجرا کننده حجاب اجباری در ایران. و الان هم که برادرش زیر تیغ سپاه قرار گرفته. خب، از این واضح تر؟ سوالی باقی می ماند؟

این مدتی هم که دلقک نبوده هر چند حوادث و اتفاقات زیاد بوده ولی خیلی مهم نبودن. اتفاقات مهم در راه هست. اتفاقاتی از جمله خروج آمریکا از برجام یا اگر هم خروج نکند بلایی سر برجام خواهد آورد که فرقی با خروج ندارد. ایران در واکنش به تصمیمات آمریکا، یا از برجام خارج خواهد شد و در نتیجه اقدام به غنی سازی 20 درصد و بالاتر خواهد کرد یا از برجام خارج نخواهد شد ولی آزمایشات موشکی تحریک آمیز انجام خواهد داد و موشکهایی با برد هزاران کیلومتری که بر اساس موشکهای کره شمالی هستند آزمایش خواهد کرد. اتفاق مهم دیگر تصویب طرح تحریم فروش هواپیماهای مسافربری و طرح اعلام ثروت مقامات حکومت از جمله خامنه ای و سایر سردسته های دزدان خواهد بود که بسیار سر و صدا خواهد کرد.

ناشناس گفت...

چشممون روشن شد.
ارادت افشین قدیم

ناشناس گفت...

این هم یک راه است: شما برای عوام توییت کنید و خواص اینجا نظر دهند... رهنمود (البته صحیح) شما در مورداعتدالیون و اصلاحیون با توجه به هوش شما قابل انتظاربود. ولی دوست دارم که نظر یک "برانداز و دیگر هیچ" را هم بدانید: من از روند امور روی هم رفته راضیم. همانطور که از هوش اقایان انتظار میرفت سعی میکنندهمان تانگویی که قبل ازبرجام خوابش را دیده بودند بدون شریک برقصند و با این روشهای به ظاهر نئو لیبرال شان (که از ان دید هم کاملا نقض غرض است، چون اینها فرق اقتصاد کلان و حسابداری رادرک نمیکنند) حتی قشر "نق بزن ولی زندگیت را بکن" را به اجبار به دشمنان قسم خورده نظام تبدیل خواهد کرد.

ناشناس گفت...

دلقک نازنین و سایر دوستان: اگر چه در نظر اول اینجا نامناسبترین مکان مینماید، ولی واقعاحیفم امد توجه شما را به یک سخنرانی سعید زیباکلام (۱۳ آذرماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی) جلب نکنم. انصافا نظر بدهید ایا او یا برادرش ریشه ای تر(و ساختار گریزتر) استدلال میکنند؟ من به رادیکالترین شکلی که درتصورم میگنجد مخالف این نظام هستم، ولی موضوع فراتر از موافقت یا مخالفت با این نظام یا "ایدئولوژی" ان است.
http://www.atnanews.ir/wp-content/uploads/2017/12/zibakalam.mp3

ناشناس گفت...

روحانی یک هدیه آسمانی به مردم ایران است که موجب سقوط سریع تر رژیم و خلاص شدن مردم خواهد شد. هرچقدر بیشتر گند بزند بهتر است بالاتر از سیاهی که نداریم. 40 سال است ایرانیان در باتلاق و لجن جمهوری اسلامی دست و پا میزنند که به معنای هر روز یک بار مردن و زنده شدن است. مرگ یک بار شیون یک بار.

بودجه 97 نشانه دیگری از موهبت الهی بودن روحانی و تیمش است. یارانه نان، قوت غالب بسیاری از ایرانیان فقیر و تهی دست را نصف کرده است یارانه های انرژی را حذف کرده از این رو بنزین قرار است 1500 تومان شود و نان نیز گران شود. یارانه حدود 30 میلیون نفر را قرار است سال آینده قطع کنند. بودجه تجهیز و نوسازی مدارس یک چهارم یعنی 20 درصد کاهش داده تا فرزندان این مردم بیچاره هم در مدارسی ناامن و کم تجهیزات درس بخوانند.

از آن طرف جیب قلدرها و گردن کلفت ها و رانت خورهای حکومتی را هر چه بیشتر پر کرده است. بیشترین مبلغ افزایش در کل بودجه را سپاه داشته با افزایشی حدود 40 درصدی! یازده هزار میلیارد تومان که با آن میشد ماهانه برای هر خانواده ایرانی نان رایگان کافی توزیع کرد را ریخته است در حلقوم فرماندهان سپاه. جالب است بدانید که سپاه حتی یک سوم ارتش هم نیرو و تجهیزات ندارد اما چندین برابر ارتش بودجه میگیرد به عبارت دیگر سپاه را میتوان با یک سوم بودجه ناچیز ارتش هم اداره کرد بنابراین تمام این بودجه سپاه اضافی است که بخش زیادی از این مبالغ اضافی به جیب سرداران سپاه میرود و بخشی هم صرف لات بازی، بمب گذاری، عملیات تروریستی و تربیت تروریست در سرتاسر خاورمیانه می شود.

ناشناس گفت...

با 11 هزار میلیارد میشود برای 450 میلیون نفر روزی دو نان رایگان در تمام طول سال تامین کرد. یا روزی 5 نان برای 180 میلیون نفر برای کل سال.

ناشناس گفت...

دلقک نظرت درباره بووووریس دِلقَک چیه؟!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=140&v=AFA3GP_twTA

Dalghak.Irani گفت...

شرمنده ام که هرچه میدوم به سیرک نمی رسم. خواستم اطمینان بدهم که از لوس آنجلس گذشته ام و الان نزدیک تهرانم و گوش شیطان کر تا صبح دوشنبه کرکرۀ سیرک را بالا خواهم داد. وقتم زیاد صرف لوس آنجلس شد این مدت و آتش سوزی هم شده بود/ است بدتر. اما به بچه ها فعلاً خوش گذشته است و ملالی نیست. البته که من از لندن تکان نخورده ام اما ناگزیر از سعی صفا و مروه خواهم بود از این به بعد بین لوس آنجلس و تهران با مرکزیت لندن. خبری هم نیست و کماکان "همه چیز آرام است و حال ما خوب است و ما چقدر خوشبختیم" سابق است. یا...هو

ناشناس گفت...

سلام
مگه تهرانم میاید؟؟؟!
ارادتمند- یزد

ناشناس گفت...

اولش فکر کردم شما هستید اما بعدش دیدم خیلی خلاصه تر و دقیقتر از شما می‌نوشید.به همه توصیه میکنم دنبالش کنید.https://www.instagram.com/p/Bcu362jj-ST/

Dalghak.Irani گفت...

هولم نکنید دارم میام. دارم فکر از چی و جکونه بنویسم کارمیکنم. کار سختی شده برای شروع. یا...هو

دوستمان هم که آلترناتیو گذاشته در اینستا گرام و چه خوب.