۱۳۹۲ شهریور ۲۱, پنجشنبه

بدرود. شاید وقتی دیگر!

همه تان را دوست دارم. دلم برایتان نتگ می شود. وعدۀ ما برای مطلب بعدی اول نوامبر 2013. 

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

پس کجا سر هنگ جان اینجور ناغافل می خوای مارو به حسن کلید ساز بسپاری بری اما افراطیون در پستوهاشون در حال تدارکات برای حمله جدید هستند این آرامش کنونی در فضای عمومی موقتی است روش اصلا حساب نکن توپخانه‌های تندروها در حال تدارک و روغن‌کاری و مهمات‌گذاری و هدف‌گذاری می‌باشند

ناشناس گفت...

نه تو رو خدا من معتادم به خدا نه نه نه نه نه
چشمه

ناشناس گفت...

http://www.iranpressnews.com/source/156722.htm

خ.آ گفت...

کجا استاد؟
من خییییییییییییییلی دلتنگنان میشوم
))))):میدوارم خیر باشد
یه جوری رفتین نگران شدیم
ا

ناشناس گفت...

سلام دلقک عزیز
مطلب زیباکلام هم که فکر میکنم دیدید، به شخصه امیدوار بودم که خود اصلاح طلبان قالیباف رو در صحنه اول کشور حفظ میکردند نه اینکه خودش با خیانت یا عدم خیانت خانم راستگو به این کار مبادرت میکرد، ولی من بیشتر خوشحال از این هستم که چمران شرش از تهران کم شد، در اولین جمله اش راجب راستگو تو یک مصاحبه گفت که " دلش خواسته"، بعد دید زیادی چاله میدونی شد به عنوان رئیس سابق که سنی ازش گذشته و یادش اومد برادر اون چمران هست، ماست مالیش کرد در ادامه. در نهایت میتونم بگم که از نتیجه حفظ قالیباف خیلی راضی ام، اما کار خانم راستگو رو عرفا درست نمیدونم، اما حتی با استدلال زیبا کلام هم نمیشه گفت اگر کسی رفت به شورا با یک لیست باید مغزشو تعطیل کنه از اون به بعد یا خیر؟ سواد من که به شخصه کم هست، چون اصلا نمیدونم اینها به چی قسم خوردند و نخوردند در حزب، و وقتی نماینده مردم میشوند اگر یک سوگند دیگری بخوردند که در نهایت پتانسیل تضاد با سوگند اول رو داشته باشه تکلیف چی میشه؟؟ ولی از یک طرف شما وقتی موجودیتت رو در یک مکان و حق رایت رو به یک گروه مدیون هستی مسائل دیگه فرق میکنه، شما دیگه یک انسانِ آزاده که خدا او را لخت و عور و آزاد مستقل آفریده هم نیستید دیگه.
به نظرم باید یک مسائلی از قبل با هم طی بکنند، که یکدفعه کسی حس آزادگی اون وسط بهش دست نده که اینطور کار بیخ پیدا کنه. واقعا در مسائل سیاسی و حزبی و تشکیلاتی مثل بچه های 8 9 ساله میمونیم که باهم ازدواج میکنند و تو الفبا میمونند. ولی من فکر میکنم که این خانم حرفهای دوپهلو زیاد زده و همه رو بازی داده که کارد به فرد گوگولی ای مثل مختاباد هم میزنی خون در نمیاد ازش. و از مصاحبه های چند روزش هم که کلا به هیچ چیز پایبند نبود و تا میتونست آب تو آسیاب باشگاه خبرنگاران و کیهان ریخت خیلی بدم اومد.

در مورد رفتنت دلقک عزیز،
همیشه وقتی تو ناخودآگاهت از یک چیزی میترسی، آروم و بی سرصدا میاد سراغت. دوری ات گرچه کوتاه اما دیوار سلول تنهاییِ بی شمای ما بس بلند خواهد بود.

و من فقط برای اینکه،
تابلوی مطالبت خاک نگیرد،
و عنکبوتکی میان ارقام کنتور وبلاگت،
لانه اکی نسازد

هر روز صفحه ات را رِفرِش خواهم کرد :-)

دوستتان دارم، از صمیم قلب،
سه چرخه.

ناشناس گفت...

دلقك عزيزم، خوبى؟ همه چيز روبراهه؟ غيبت كبرى چرا؟

دوستدار هميشگى، افشين

Unknown گفت...

خداحافظ اما اگه بی ادبی نباشه ترحات غلطه ترهات درسته دلقک جون از تو بعید بود.

Dalghak.Irani گفت...

ممنونم از دوستان.
آری همه چیز نرمال است و موضوع خاصی نیست. چون هر توضیحی توضیح بعدی را بدنبال دارد معمولاً بی توضیحم در مورد خودم. و پوزش می خواهم. یا...هو

گمگشته گفت...

سلام
گاهی واژه ها هم توان بیان حس درونی آدمی زاد رو ندارن. هر شروعی پایانی داره پس امیدوارم(و امیدواریم) هر چه سریعتر حتی نسبت به زمان اعلام شده برگردین
هر جا هستید شاد و تندرست باشید

خوش بین گفت...

فکر کنم خیال تیمسار راحت شده از بابت قالیباف ! و شاید هم خدارا چه دیدی قالیباف به پاس ستایشهای بی دریغ تیمسار پاداش خوبی برایش در نظر گرفته و تیمسار راهی ایران و شهرداری شده؟ راستش اگه این تیمسار مدرن بشود رییس پلیس تهران و گشت ارشاد را وارونه کند خیلی باحال میشود. وارونه یعنی ما به چادری ها و مقنعه به سر ها گیر بدهیم که این چه ریختی است برای خودتان درست کرده و آمده اید بیرون و خیابان را زشت و بیقوراره کرده اید و به ریشو ها ریش تراش و کراوات تعارف کنیم یا مجانی کنار خیابان ریششان را بتراشیم و بشون ادکلن بزینم وگره کراوات بستن یادشان بدهیم.

تبریزی گفت...

با سلام ضمن تشکر از نظر جناب خوش بین واینکه چه میشه میخواستم با اجازه از تیمسار گرامی خودمان مسائل مهم را بنویسیم ونظر بدیم و از سایت دلقک استفاده کنیم تا خود حضرت اش رجوع کند .

خبر نامه نگاری بین اوباما با روحانی به وسیله ظریف باید بسیار مهم باشد که باعث شد برای خراب کردن ایران هم که شده روسیه وارد عمل شود وپته بشار السد را در خصوص میزان سلاحهای شیمیایی به امریکا بدهد لطفا اگر نظری در این باره دارید بنویسید.