۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

قیافۀ بوق حضرت آقا (برادر حسین) آی دیدن دارد امروز بعد از مراسم تجلیل از مشایی!




پریروز شریعتمداری رفته بود سراغ مراسم تجلیل از مشایی در گفت و شنود روزنامۀ کیهان. اما از آنجائیکه نه او و نه اربابش خامنه ای و نه لشکر سلم و تور بوق کردن احمدی نژاد در 8 سال گذشته نمی دانند چطوری ... خورده را بالا بیاورند؛ جرأت نکرده بود مستقیماً نام مشایی را هم بیاورد. حالا که کابوسش تبدیل به واقعیت شده امروز و احمدی نژاد با بالاترین دز ممکن از  چشمۀ فیضش تجلیل کرده است قیافۀ این مزدور درجه یک تحجر دیدن دارد. البته قیافۀ روحانیان ریز و درشت قم هم که نه راه پس دارند و نه راه پیش کم از قیافۀ کریه شریعتمداری تماشایی نیست. عین گفت و شنود شریعتمداری را کپی پیست کرده ام از اینجا: یا...هو
ديوار (گفت و شنود) 
گفت: چه خبر؟!
گفتم: مردم مي پرسند در حالي كه با گراني و سختي معيشت روبرو هستند، اينهمه هزينه كلان كه صرف برخي همايش ها و اهداي مدال به اين و آن مي شود براي چيست؟!
گفت: اي عوام! بايد اين همايش ها را ترتيب بدهند تا طرف بتواند حرف بزند و خودش را مطرح كند!
گفتم: اينهمه مدال هاي درجه يك فرهنگي و هنري و... كه به اين و آن مي دهند چه دليلي دارد؟!
گفت: مرد حسابي! اگر از اين مدال ها ندهند كه كسي براي شنيدن لاطائلات يارو نمي آيد!
گفتم: چرا هيچ كس نمي پرسد كه اين چند نفر مگر چه كاره اند كه چوب حراج به بيت المال زده اند و از كيسه ملت براي مطرح كردن خودشان حاتم بخشي مي كنند؟!
گفت: حتماً دارند اوقات فراغت باقيمانده را پر مي كنند.
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو وسط خيابون يك ديوار ساخته بود و يك فانوس با شيشه قرمز روي آن گذاشته بود پرسيدند اين فانوس براي چيه؟ گفت؛ براي اينكه ماشين ها با ديوار تصادف نكنند. پرسيدند؛ ديوار را براي چه ساخته اي؟! گفت؛ خب! براي اين كه فانوس را روي آن بگذارم! 

۳ نظر:

بهرام گفت...

با توجه به دشوار شدن دسترسی به اینترنت در کشور، لطفأ برای اینکه از نوشته‌هایت دور نمانیم یک امکان مهیا کن که نوشته‌هایت را برایمان ایمیل کنی. چهار پنج روز نتوانستم بیام تو وبلاگت و خیلی تشنه بودم. احتمال می‌رود دسترسی‌ها محدودتر شوند و در نتیجه تدبیر از حالا لازم است. لطفأ ایمیل من را حتمأ اضافه کن اگه چنین کاری کردی:
general.bahram@yahoo.com ممنون...

چایی شیرین! گفت...

کسی عاشق چشم و ابروی مشایی نیست ولی تمرکز قدرت در ایران خطرناک است.قدرت در ایران باید متکثر باشد. رای سلبی به مشایی می تواند قدرت را در ایران متکثر کند والا اگر کسی مثل حداد و یا لاریجانی و یا قالیباف روی کار بیایند تا قیامت همین آش و همین کاسه است!

ناشناس گفت...

کلامی گهربار از احمدی نژاد : کیهان ارزش خواندن ندارد!